Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miesten salaiset fantasiat?

Vierailija
19.05.2015 |

miehet onko teillä salaisia fantasioita joita ette ole vaimolle kertoneet jos on niin miksi? vai onko miehiä joika haluavat vain perusseksiä? olen 30 kymppinen nainen jolla on samanikäinen mies olemme nyt asuneet yhdessä muutaman vuoden ja olisi kiva saada seksiin vaihtelua kuitenkin kun kysyn mieheltä haluaisiko hän kokeilla jotain uutta tai yritän kysellä hänen fantasioistaan mies muuttuu mykäksi. .missä mahtaa olla vika

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia fantasioita ei lienee edes tarkoitettu toteutettavaksi mutta yksi josta jo olen vaimolleni puhunutkin voisi olla ihan toteuttamis kelpoinen. El kun vaimo ratsastaa päälläni ja laukean hänen sisäänsä niin joskus haaveilen siitä että hän kääntyisi 69:iin päälleni ja nuolisin hänet puhtaaksi ja hän minut... Creampie kiihottaa mutta toistaiseksi siis toteuttamatta... Ehkä vielä joku päivä...

Vierailija
2/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:23"]

Kaikkia fantasioita ei lienee edes tarkoitettu toteutettavaksi mutta yksi josta jo olen vaimolleni puhunutkin voisi olla ihan toteuttamis kelpoinen. El kun vaimo ratsastaa päälläni ja laukean hänen sisäänsä niin joskus haaveilen siitä että hän kääntyisi 69:iin päälleni ja nuolisin hänet puhtaaksi ja hän minut... Creampie kiihottaa mutta toistaiseksi siis toteuttamatta... Ehkä vielä joku päivä...

[/quote]

Vaimosi pitää siitä, koska hän on kokenut sen nautinnon. Ei tosin kanssasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse fantasioin toisesta miehestä mukana meidän sängyssä.

Vierailija
4/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm kuulostaa mielenkiintoiselta .. haluaisitko että tämä toinen mies hoitelisi siis myös sun vaimoa? Ap

Vierailija
5/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin, että vaimo panisi muita ilman kumia.
Oikeasti en halua moista.

m39

Vierailija
6/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:47"]Fantasioin, että vaimo panisi muita ilman kumia.
Oikeasti en halua moista.

m39
[/quote]

entä jos vaimo vain suutelisi toista edessäsi ja vain vähän koskettelisi ..saisiko se syttymään? Ap

Vierailija
7/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisella ole vähän omat fantasiansa. Jos mies ei halua fantasioitaan kokeilla tai tuoda julki, niin joko niitä ei juuri ole tai sitten ovat toteuttamiskelvottomia tai noloja. Jos mies esim. fantasioi äiti-tytär-kombosta, niin taitaa jäädä runkkausasteelle sen toteuttaminen. Sitä paitsi suurin osa miehistä ei oikeasti haluaisi ylimääräisiä ihmisiä sänkyyn, vaikka kaksi naista taitaa olla yleisin fantasia.

Vierailija
8/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ja jollakin ei ole.
Itse tykkään sitomisleikeistä, roolileikeistä, poniboy ja ponityttöleikeistä jne jne.

Vierailija
9/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen fantasiani on... haluan vaimoni laittavan minulle kumikuolaimet suuhun ja panevan minua isolla joustavalla vyödildolla peppuun vetäen ohjista =P

Vierailija
10/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä fantasioin salaa, että toinen mies olisi mukanamme. Voisimme käydä ensin kolmestaan saunassa ja sitten voisimme mennä makuuhuoneeseen ja toinen mies ja vaimoni voisivat olla yhdessä. Mies voisi kosketella ja suudella vaimoani ja riisua tältä alusvaatteet. Miehellä voisi olla myös suuri kalu, joka seisoisi kovana vaimoani varten. Jos he syttyisivät toisistaan, voisivat he harrastaa kiihkeää seksiä.