Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:43"]Mitä ihmettä naiset valittaa? :D
ymmärrän miehiä vallan hyvin! Kuka nainen haluaa, ruman, läskin, laiskan jne miehen? Tai muuten sellaisen jonka ulkonäkö ei milläänlailla sytytä? Mun mielestä miehen pitää näyttää mieheltä, ymmärrän jos mies haluaa naisen olevan naisellinen!
[/quote]
"Rumuus" on aika suhteellista. Olen seurustellut ihan nättinä naisena "rumien" miesten kanssa, minulle on tultu jopa keskellä katua sanomaan, että mitä tuollainen nainen tekee tuommoisen miehen kanssa (mies sanoi, todella junttia ja inhottavaa käytöstä). Pieni pyöreyskään ei haittaa. Lihavasta en kyllä syty, sen myönnän, mutta en vain voi ymmärtää tällaisia pikkutarkkoja listauksia ulkonäöstä. Ja sitten valitetaan, kun naisen luonne on perseestä. Nou shit Sherlokki, mistähän johtuisi??
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:44"] [quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 13:10"] Onhan tuo omalla tavallaan käsittämätöntä, mutta niin olet sinäkin. Lue tuota kuvaustasi naisesta, oletko missään vaiheessa rakastanut häntä aidosti, vai pitänyt jonain runkkualustana? Joillekin miehille nainen tuntuu olevan omaisuuteen verrattava tavara, hyödyke, jonka ainut tarkoitus on pitää kassit tyhjänä. Hyi helvetti. No tässäkin tapauksessa sait mitä ansaitsit, anteeksi vain... [/quote] Öh, mitä? Kumppaniltaanko ei saisi edellyttää ihan tavallista itsestään huolehtimista ilman, että on seksistinen sika joka pitää tätä vain runkkualustanaan? Kyllä terveelliset elintavat ovat sen verran tärkeä osa omaakin arvomaailmaani, että nainen, joka muuttuisi muodottomaksi sohvaan kiinni kasvaneeksi säkiksi ja sanoisi syyksi, että enää ei tarvitse yrittää kun ollaan jo pari lentäisi kuin leppäkeihäs. Silkkaa kusetustahan tuo on. Ihan sama kun valehtelisi mistä tahansa muista tärkeistä elämänarvoistaan siihen asti että päästään naimisiin. [/quote] Lue nyt hyvä ihminen tuo kuvaus. Ihanko tosissaan väität, että tuossa on ollut kyse viattomasti vain itsestä huolehtimisesta? En tiennytkään, että itsestä huolehtiminen=timmi platinablondi. Mulle itsestä huolehtiminen on terveellinen ruoka, liikuntaa edes kerran/kahdesti viikossa, normaali paino, puhtaat vaatteet ja muu puhtaus. Platinablondi-vaateet ovat vain pinnallisuutta ja esineellistämistä, ei mitään viatonta, että kunhan ihminen pitäisi huolta itsestään. Voisitte edes suoraan myöntää olevanne pinnallisia ja bimboja, olisi jotenkin uskottavampaa. [/quote] Ei se oleellinen juttu ole se hiusten väri, vaan epärehellisyys. [/quote] Olet sinäkin epärehellinen, kun et voi myöntää avoimesti hakevasi runkkualustaa. Ei tuota sinun kuvailuasi voi pitää normaalina parisuhteena, missä toisella on ihmisarvo ja toista kunnioitetaan. Myöntäisin nyt suoraan, olet pinnallinen bimbo.
[/quote]
Ei siinä tosiaan ole toisen kunnioittamisesta kyse, jos esitetään ihan muuta kuin on siihen asti, että on sormus sormessa.
-vihervasemmistolaisuus, feminismi
-valehtelu
-epäkohteliaisuus
-itsensä korostaminen
Tosikkomaisuus, huumorintajuttomuus, aspergerin syndrooma, tylsä ja mitäänsanomaton luonne, epävakaa, liian ailahteleva luonne, nopeassti hermostuva.
Ulkoisesti liian pitkä nainen, isot raajat (esim lapiokädet, yli koon 40 kengänkoko), piereskely, karvatuhero alapäässä, liikaa koholuomia, ruskeat nännit, isot nännipihat, rinnattomuus, liian isot emäntätissit, liian lihava (yli koon 40?), liian laiha, valju ulkonäkö esim värjäämättömät hiukset, liian lyhyet hiukset, ei meikkaa, tupakointi, paha hengenhaju, karvainen peräreikä, liiian roikkuvat häpyhuulet.
liian laiha , liikaa meikkaava ( hyi v*ttu) ,tupakka ja likaset hiukset.
Se jos ei pidä yhtään huolta fyysisestä terveydestään, eli lihavuus on minulle ihan nounou. Luonteenpiirteistä sitten se jos ei yhtään osaa ottaa toisia ihmisiä huomioon ja ei kykene löytämään toisista ihmisistä muuta kuin asioita joista saa arvostella ja valittaa, niin ei tule mittään.
Paskanen letti ja kilo pakkelia naamassa. Vitun viljely. Lisäkkeet.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:37"]
Se jos ei pidä yhtään huolta fyysisestä terveydestään, eli lihavuus on minulle ihan nounou. Luonteenpiirteistä sitten se jos ei yhtään osaa ottaa toisia ihmisiä huomioon ja ei kykene löytämään toisista ihmisistä muuta kuin asioita joista saa arvostella ja valittaa, niin ei tule mittään.
[/quote]Jatketaaan tätä vielä, eli sellainen prinsessamaisuus, että kun olen nainen niin sen takia minua pitää kohdella eri tavalla ja minut pitää nostaa toisten ihmisten yläpuolelle. Eli ylimielisyys ja se että nainen näkee itsensä jotenkin olevan toisten yläpuolella. Vaikka kyllähän tämä sitten liippaa jo miehiäkin, löytyy sieltäkin niitä "toisia parempia"
Mutta ja vaikka tässä ketjussa ei niitä puolia kysyttykään mitkä taas saa syttymään, niin sanon kuitenkin. Eli hyvä itsetunto! Se että naisen ei aina tarvitse kysyä ystäviltään mielipidettä joka ikiseen asiaan, vaan osaa itsenäisesti selvittää omat tunteensa itselleen. On sinut itsensä kanssa. Mikään ei ole niin kauheaa kuin se akkalauma, jossa jostain jonninjoutavista asioista tehdään maailmaa suurempia ongelmia. En minä jaksa ainakaan yhtään sellaista ihmistä, jonka pitää ensin kysyä mielipidettä kaikilta ystäviltään johonkin asiaan, kun siellä juuri pesii niitä ihmisiä joiden tarkoituksena ei ole olla ystävä kenellekkään vaan pelkästään ajaa vain omaa etua, ettei tarvitsisi kohdata omia ongelmiaan ja sulkea kaikki omaa epävarmuuttaan uhkaavat ihmiset ulkopuolelle.
Mua vähän harmittaa toi alapääkarvotusten poistaminen. Itse en saa niitä ajeltua ilman että koko alapää ärtyy ja näyttää parin päivän päästä aika kamalalta ja on todella kipeä. Kaikkia kotikonsteja on kokeiltu ja mulla ei opiskelijana ole varaa mennä millekkään ammattilaiselle sokeroimaan vahaamaan tai laittamaan mitään valoimpulseja. Onneksi olen sinkku ja tuonne ei ole kukaan vähään aikaan kurkannu...
Ai jumankauta on muuten huvittavaa luettavaa tämä ketju! =D Mikä tällä on niin kuin tarkoitus, jos ensin kysytään mielipidettä, mutta sitten sitä ei kuitenkaan saa sanoa?
Mitäs jos me ihmiset mentäisiin ihan vain peiliin eteen ja sanottaisiin kaikki sille kaverille siellä että sinä se oot muuten hyvä tyyppi juuri tuommoisena kuin olet ja jos nyt en jostain pidä itsessäni enkä sitä pysty hyväksymään, niin sille kannattaisi varmaan tehdä jotain. Mutta perskeles sitä en tee, että antaisin jonkun ulkopuolisen vaikuttaa mitenkään siihen, että pidänkö itsestäni vai en. Helpottuu elämä kummasti, eikä tarvi kaikesta provosoitua. Kokeilkaa vaikka!
Ihmiset aina alitajuisesti etsivät omaan arvomaailmaansa sopivia ihmisiä, eikä se sen kummempaa ole. Ihmisten jotka tahtovat omistaa toisen ja haluavat muuttaa toisen sellaiseksi, kuin itse haluaa pitää ensin mennä itseensä ja miettiä mistä tämä johtuu. Koska ei tuo ole mitään rakastamista vaan riippuvaisuutta ja joidenkin omien käsittelemättömien asioiden pakoonjuoksua.
Jännä miten moni mies sanoo ylipaino.. Silti kun ympärilleen vähän katselee niin moni pariskunta onkin ihan muuta kun mitä täällä luetellaan,
Suomi olis pullollaan, jos kaikkien toive pitäs toteuttaa. Ja täällä sitä kaikki on parempaa kuin muut.
Naisella on lapsi, bi-seksuaalisuus, liian suuri ikäero, ei halua perhettä...
Ei ne naiset pystyneet pysymään täältä ketjusta poissa. Oli kyllä arvattavissakin.
Hyvä miehet, jotka vastailitte! :-)
Tässä listaa, mitä en voi sietää naisten ulkonäössä
- tatuoinnit
-lävistykset
- tekokynnet
-tekotukka
- lyhyt kananpersetukka
- tekorusketus
-silikonit
- lihavuus
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 11:27"]
Jotkut tykkää karvaisesta tuherosta, toiset siististä, kolmannet kaljusta. Ihan sama kun jotkut naiset tykkää pitkätukista, toiset siisteistä ja kolmannet kaljuista. Ainut että sen miehen kuontalon tsekkaa helpommin kuin naisen alapään karvoituksen ja kun sen pääsee tsekkaamaan niin mielummin sitä panee kun ilmoittaa dissaavansa. Tosin kamalat karvapehkot jätän itsekkin suosiolla nuolematta, vaikka niihin sormineen ja vehkeineen uskaltautuukin.
[/quote]
Oikein uskaltautuu :D varsinainen tosimies.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:18"]
Pehkoni pidän :D Olen naisellinen ja siisti, mutta karvojani ei viedä grrrr.
[/quote]
En pidä itseäni mitenkään erityisenä tosimiehenä. Minulla on makuni enkä ryhdy sitä muuttamaan, mutta toisaalta en ryhdy myöskään loukkaamaan naista, joka kanssani haluaa seksiä harrastaa, ryhtymällä arvostelemaan hänen karvoitustaan. Toki jos muuten synkkaa niin otan myös tuon asian esiin jossain vaiheessa. Mutta ketään en ole pakottanut itseään sheivaamaan tai epiloimaan tai vahaamaan tai sokeroimaan. Toki voin operaatioon mielelläni osallistua ja toki toivon, että myös minun siistimiseeni löytyy apua.
Eli pehkojen omistajat voivat olla täysin huoleti minun suhteeni: en ole tulossa yön pimeinä tunteina kynimään, enkä ole arvostelemassa jos kohdataan. Mitä muuta te minulta vaaditte?
[/quote]
En siis halua luopua karvoistani koska ne suojaavat alapäätä. En pidä myöskään miehistä jotka ajelevat karvansa, minusta hirvitys on mies joka ajelee alapääkarvansa ja muitakin karvoja.
Me kuitenkaan tuskin tapaamme näissä merkeissä joten ei huolta ;D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 14:15"]
Hienoa, auto, asunto ja nainen samaan kastiin! :D
[/quote]
Nainen? Kyseessä on kuitenkin useamman tuhannen euron operaatio, niin kyllä se ainakin allekirjoittaneella on sellainen raha mitä ei yksinään päätetä pistää haisemaan. Ihan kuin auton vaihto tai asunto. Itse asiassa jo silmieni laserointi pohdittiin yhdessä.
Miehet tykkää kun naisella on vähän pyllyä ja eivät välitä vaikka nainen kulkisi kumpparit jalassa.Seksikkyys tulee sisältäpäin.Kun on itsevarma itsestään niin ei tarvitse miellyttää muita ja koreilla vaatteilla ja tekokynsillä.Useimmat miehet tykkää naturelleista naisista.