Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

soitin miehelle että josko alkais kotiutumaan baarista ja se jätti mut. puhelimessa!

Vierailija
31.12.2005 |

tää on oikeesti nyt niin vammasta touhua että mua enempi naurattaa. tai sitten ei naurata jos oikeesti yritan ajatella asioita ja niiden järjestämistä mutta ehkä mä rupeen huomenna ajatteleen niitä ja nyt keskityn oleen aivan helvetin tyrmistynyt. ei kai nyt vaimoo voi jumalauta puhelimessa jättää?!

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jauhot suuhun jannulta jolla on pokkaa hoitaa asiat mainitsemallasi tavalla. Tommoset uhoajat ovat yleensä sellaisia paskahousuja jotka tosipaikan tullen ovat ihan hukassa.

Vierailija
2/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä nyt selvennän sitten sen verran että vihitty mieheni ilmoitti minulle puhelimitse että haluaa eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihmettelen, onko useinkin tapana sulla soitella perään ja käskeä kotiin ja miehelläsi mennä yksin... Molemmat tapoja, joita en ymmärrä. Kuten en tuota puhelimessa jättämistäkään.

Itse sinuna soittaisin lukkosepälle ja vaikka sepittäisin jonkun tarinan, että tulisi nyt heti vaihtamaan lukot. Saisi mies kotiutuessaan ihmetellä, kun ei avain käy lukkoon. Sitten menisin jääkuningattarena avaamaan oven ja sanoisin, ettethän sinä enää kuulemma asu minun kanssa. Tai vaihtoehtoisesti soittaisin poliisin hakemaan oven takana mekastavan exän...

Vierailija
4/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä tässä hommassa on nyt aika olennaisesti vikaa. ja mä itse olen ehkä hiukan semmoisella tuulella että tulee pari muutakin ala-asteilmausta mieleen.

ap

Vierailija
5/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei sitten ole kyse avovaimosta.

Vierailija
6/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin ihan asianmukaisesti pakata sille ja sen koiralle jotain kamoja huomiseksi, jos joku tulisi ne (kamat ja koiran) hakemaan.

nyt saa kuka vaan olla sitä mieltä että tässä luovutan liian helpolla ja ei saisi päästää miestä noin livahtamaan vauva-arjen vastuunkannosta mutta mä olen vähän sillä kannalla että en tässä vaiheessa elämääni meinaa ruveta miksikään koirankouluttajaksi (siis miehelle). että jos ei aikuinen ihminen osaa olla niin olkoon olematta.

ap

Vierailija
7/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tää on oikeesti nyt niin vammasta touhua että mua enempi naurattaa. tai sitten ei naurata jos oikeesti yritan ajatella asioita ja niiden järjestämistä mutta ehkä mä rupeen huomenna ajatteleen niitä ja nyt keskityn oleen aivan helvetin tyrmistynyt. ei kai nyt vaimoo voi jumalauta puhelimessa jättää?!

Vierailija
8/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ja mun lapsen isä sanoi mulle juuri puhelimessa että haluaa erota musta.

ap

Vierailija
10/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI VOI OLLA TODELLISTA ETTÄ JOKU TARTTUI YHTEEN SAATANAN SANAAN TÄSSÄKIN ALOITUKSESSA. LUULEN, ETTÄ IHMISET JOTKA OVAT TUTUSTUNEET LÄHEISEMMIN AIHEESEEN EIVÄT VEDÄ HERNETTÄ NOKKAAN SIITÄ SYYSTÄ, ETTÄ JOKU KÄYTTÄÄ TOLLASTA SANAA KUVAILLAKSEEN TILANNETTA.

Anteeksi että piti huutaa mutta oikeesti ottaa päähän...

Ei ap

Vierailija
11/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos oli niin minkälainen on yleensä kännipäissään?

minun mieheni on ainakin tosi typerä ja ärsyttävä kännissä ollessaan ja saattaisi ehkä heittääkin jotain tuontapaista jos v*ttuuntuisi minuun kovasti. eli tuli vain mieleen että jos miehesi ärsyyntyi siitä kun soitit ja hoputit kotiin kesken mukavan illanvieton ja sanoi ensimmäisenä mitä sylki suuhun tuo? eli logiikka menee jotenkin tähäntyyliin " kun jätän tuon nalkuttavan akan niin ei ainakaan enää soittele perään ja antaa toisen ryypätä rauhassa" ?

sinuna nyt odottaisin ihan rauhassa että mies kotiutuu ja katsoisin vasta sitten mikä on tilanne.

Vierailija
12/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävä äijä. Jätti varmaan ennenkuin alkaa toisen kanssa mitään tekemään ettet voi sanoa että olisi pettänyt.

En mitenkään yritä pahoittaa mieltäsi mutta mulla meni noin

Vierailija
13/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

EI VOI OLLA TODELLISTA ETTÄ JOKU TARTTUI YHTEEN SAATANAN SANAAN TÄSSÄKIN ALOITUKSESSA. LUULEN, ETTÄ IHMISET JOTKA OVAT TUTUSTUNEET LÄHEISEMMIN AIHEESEEN EIVÄT VEDÄ HERNETTÄ NOKKAAN SIITÄ SYYSTÄ, ETTÄ JOKU KÄYTTÄÄ TOLLASTA SANAA KUVAILLAKSEEN TILANNETTA.

Anteeksi että piti huutaa mutta oikeesti ottaa päähän...

Ei ap

Vierailija
14/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni oikein vessan puhumaan ja piti pitkiäkin taukoja puheessa (siis mun näkemyksen mukaan tiedosti olevansa känni-möläyttelykunnossa ja harkitsi ja tupla-harkitsi sanansa). siinä oli ihan pidempikin keskustelu ensin ja sitten se sanoi ettei se pidä musta ja haluaa erota.

ap

Vierailija
15/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin selvin päin.. Joten sinun odottaisin huomiseen ja keskustelisin..

Lapsen tulo on miehellekin iso kriisi..

Kaikkea Hyvää Ap:lle!

Vierailija
16/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika teidan tausta on? Onko ollut vaikeuksia ja ylitsepaasemattomia ongelmia? Ehka mies on miettinyt eroa jo pidempaan ja nyt kannissa uskalsi sen sanoa? Milta susta tuntuis ajatus elaa ilman miestasi?

Vierailija
17/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meni oikein vessan puhumaan ja piti pitkiäkin taukoja puheessa (siis mun näkemyksen mukaan tiedosti olevansa känni-möläyttelykunnossa ja harkitsi ja tupla-harkitsi sanansa). siinä oli ihan pidempikin keskustelu ensin ja sitten se sanoi ettei se pidä musta ja haluaa erota.

ap

mutta älä nyt kuitenkaan vielä pakkaa kamoja/miehen kamoja vaan odottele kuitenkin että mies saapuu reissultansa kotiin... jaksamista sinulle!

t. se kännimöläyttelyä ehdottanut

Vierailija
18/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ajatellut siinä kirjoittaessani erityisesti mitään poliittisen korrektiuden sääntöjä vaan lähinnä sitä että mun mies ja mun 8kk ikäisen lapsen isä sanoi mulle puhelimessa että se on jo tässä jonkun aikaa yrittänyt käyttäytyä niin että mä myös haluaisin siitä eroon eikä vaan se musta.

pahoitteluna kaikille vammainen-sanan käytöstä loukkaantuneille. ja tosiaan niinkuin tuossa mainitsinkin niin se oli mun ala-aste aikaan kovassa käytössä kuvaamaan juurikin tämän kaltaisia tilanteita.

ap

Vierailija
19/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua jurppii just tää että meillä menee kaikki just kaavalleen niinkuin kuuluu mennä kun mies-henkilö saa ekan lapsensa ja pelästyy isyyden tuomaa vastuuta. ja turha huudella mitään, lapsi on yhdessä toivottu ja yhdessä tehty (siis yhdessä tarkoituksella tehty).

mä en nyt oikeesti jaksa ottaa mitään rautarouvan roolia ja laittaa miestä kuriin ja nuhteeseen. jos se ei halua niin olkoon haluamatta, en kai mä sitä haluamista voi sen päähän pakottaa.

meidän suhde muuttui huimasti lapsen tullessa. mies oli sitä mieltä ettei lapsen tarvitse muuttaa koko elämää, eikä sen kai miehen elämää sitten tarvinnutkaan muuttaa kun mä tein kaikki muutokset ja opin huolehtimaan kaikesta. ja tokihan siinä pinna hiukan kiristyi kun mies oman ahdistuksensa kasvaessa heittäytyi vielä lisähuollettavaksi minulle. joo. ja sitten onkin näppärää paeta baariin vinkumaan kuinka vaimosta tuli äitiyden myötä kiree ja ilkee ihminen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä