Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

soitin miehelle että josko alkais kotiutumaan baarista ja se jätti mut. puhelimessa!

Vierailija
31.12.2005 |

tää on oikeesti nyt niin vammasta touhua että mua enempi naurattaa. tai sitten ei naurata jos oikeesti yritan ajatella asioita ja niiden järjestämistä mutta ehkä mä rupeen huomenna ajatteleen niitä ja nyt keskityn oleen aivan helvetin tyrmistynyt. ei kai nyt vaimoo voi jumalauta puhelimessa jättää?!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti miehesi tuntuu vastuuta ym. pakoilevalta lapselta. Eikä se muuksi muutu - vuosien kituuttamisen jälkeen tänä kesänä jätin vastaavan 29-vuotiaan. Oli vielä uusperhekuvio... Hoisin melkein lapsen lisäksi miehen ja miehen lapset ja eläimet... Nyt elämä hymyilee taas... Oli rankkaa.

Vierailija
62/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Jokaisen ketjusi kahlannut / niihin osallistunut 25-vuotias eronnut, mutta onnellinen YH-äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan sulle hattua, teet juuri oikean päätöksen! Luin nuo kaikki kirjoittamasi ketjut läpi... olisin päätynyt ihan samaan ratkaisuun, ihan käsittämätön tuo miehesi!!!

Voimia tulevaan!

Vierailija
64/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sellaiselta ihmiseltä, josta pitäisin IRL =). Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi, miehesi varmaan jossain vaiheessa tajuaa mitä on menettänyt.

Vierailija
65/70 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ukkos onkin oikea luuseri, veikkaan että sullekin tulee sitä vielä ikävä. Ei ole erokaan helppo ratkaisu.

Vierailija
66/70 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asuisin Tampereella päinkään, tulisin kaffille samantien!!! Toivotaan et kaikki asiat lutviutuu kohdalleen =)

Vierailija
67/70 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli?

Vierailija
68/70 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap:lle nykysin kuuluu? Kun on jo aikaakin kulunut sen verran, että varmaankin joku suunta on selvillä.

Jäi vaan kiinnostamaan, toivottavasti sinulla ja muksulla on asiat hyvin :)

Vierailija
69/70 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tulla vilkaisemaan tätä vanhaa ketjua. tultiin muksun kanssa muutamaksi päiväksi tänne vanhaan kotiin käymään. mies on tässä siis vielä vuokralla ja meidän kaikki isommat kamat täällä.

meillä on rauha maassa ja hommat hanskassa. mies muuttaa meidän luo tampereelle tuossa keväällä ja jatkaa kesken jääneitä opintojaan siellä :) ens tiistaina on meillä tapaaminen perheneuvolassa. vaikka epäilin ettei mies tulisi semmoisiin niin sepä ihan yllätti minut. tajusi vissiin että on tosi kyseessä. ja sitäpaitsi huomautin sille että muksun synnytyksen yhteydessä minua tikattiin kaksi tuntia ilman puudutusta, että siihen verrattuna puolitoista tuntia perheneuvolaa menee vaikka helpossa hirressä :DD

no juu, tässä on tosiiaan ehtinyt oleen yhtä ja toista fiilistä ja suunnitelmia, mutta nyt näyttää aikas valoisalta. vähän kun olen saanut etäisyyttä siihen elämään mitä meillä täällä oli niin voi helkkari oikeesti.. ei sillä lailla voi aikuinen ihminen elellä. mä luulen että ihan ilmastonvaihdoskin tekee hyvää koko perheelle!

ap

Vierailija
70/70 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettinyt mitä teille kuuluu, kiva kuulla hyviä uutisia. Ei se taida se vapaus olla aina niin ihanaa kuin mitä kuvittelee, taisi mies tulla järkiinsä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi