Onko teillä tällä hetkellä jotain mitä on pakko syödä joka päivä?
Kommentit (36)
Ei juuri nyt, mutta vähän aikaa sitten oli himo purkkiherkkusieniin. En ymmärrä miksi, koska eihän niissä juuri makua ole, varsinkaan, kun olen himosienestäjä ja pakkasessa olisi paremmankin makuisia sieniä. Ehkä niissä vain oi jotain, mitä keho juuri silloin tarvitsi.
Lidlin paistopisteen pretzelit. Tullut jo yli viikon ajan vedettyä niitä 1-2 päivässä.
Lidlin perunasalaatti napsahtavien nakkien kanssa. Siis keitettyjen.
Vierailija kirjoitti:
Ei juuri nyt, mutta vähän aikaa sitten oli himo purkkiherkkusieniin. En ymmärrä miksi, koska eihän niissä juuri makua ole, varsinkaan, kun olen himosienestäjä ja pakkasessa olisi paremmankin makuisia sieniä. Ehkä niissä vain oi jotain, mitä keho juuri silloin tarvitsi.
Muutama vuosi sitten minulla oli jatkuva tarve syödä salaattia johon tuli purkkiherkkusieniä, kastikkeena pelkkää sinappia. Nyt pelkästä ajatuksesta tästä tulee ällötys, oli varmaan jokin puutostila päällä.
Nykyinen addiktio on paahdettu ruisleipä tavallisella margariinilla.
Nyt olen viikon verran sekoittanut valkosipulimurskaa joka ruokaan. En tiedä miksi tekee mieli - ja varmaan lemuan ihan kamalalle
Joskus aikoinaan, ennen menkkoja tai niiden aikaan, himoitsin maksamakkaraa. Sitä HK:n herkkumaksamakkaraa vedin suoraan pakkauksesta. Tai ruisleivän päällä. Tätä mielitekoa ei ole ollut enää pitkään aikaan.
Ja välillä on pakko saada porkkanalaatikkoa ja punajuurisalaattia. Tämä on ollut ihan pienestä saakka.
Ruisleipä ja maito. Niitä on pakko olla tai alan itkemään.
Paistopisteen grillikylki. Syön yleensä sen autossa kun ajelen töistä kotiin. Sormet ja naama on aina ihan rasvassa. Huvitti kun perjnataina piti pysähtyä puhallusratsiaan ja se pilli meni ihan rasvaan. Onneksi enää ei tarvitse antaa rekisteriotetta ja ajokorttia koska ne olisi tuhriintuneet ihan kokonaan ja poliisi tuskin olisi halunnut edes ottaa niitä käsiinsä.
No ei syödä, mutta juoda olutta joka päivä.
Kylmä maito murennetulla näkkileivällä...ja oliivit.
Jäätelö. Ranskikset. Hedelmät tai marjat. Kahvi.
Tällä hetkellä uuniperuna. Viime viikolla päivittäin, ja vieläkin tekee mieli.
Kivikovat päärynät. Inhoan pehmeitä päärynöitä, ovat niin makeita. Näitä kovia (olisivatko raakoja?) vedän 1-2- päivässä. Pilkon ne paloiksi, rouskuvat ihanasti!
Aurinkokuivatut tomaatit öljyssä.
Punainen viili. Tykkään älyttömästi. Syön niitä ainakin kaksi päivässä ja välillä menee kolmekin. Täyttävää. Menee ateriasta.