Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te, joiden perheessä 2 autoa!

Vierailija
29.12.2005 |

Millaiset kulkuneuvot teillä on? Onko molemmat autot uudehkoja vai onko kenties toinen auto 80-luvulta? Meillä " ykkösauto" pari vuotta vanha Nissan, nyt olisi hankittava 2.auto, tulee vähäiseen käyttöön. Rahaa ei ole kovin uudehkoa autoa ostaa, mutta onko 80-luvun autot ihan tuhoontuomittuja, kuten tällä palstalla olen ollut huomaavinani?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että te ootte huvittavia! Kateellisia tottakai, no mä oon tohon niin tottunut. Ihmeellistä raivoamista kun vaan mainitseekin mersun.

Hahahaa...

Vierailija
62/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas nyt riemastuu ? Mulla on lada samara, muuten on kunnon tykki.

Ihana sauhutella ilmoille pakokaasut. Eikä taatusti ole mitään pakokaasujen suodattamia ja bensaa menee hirrveeeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta kestää. Sun elämä on varmaan todella vaikeaa. Et voi sietää mersuja, et niiden omistajia (montako tunnet)? ja mustalaisiakin on olemassa. Varaa aika lääkärille jos päätä oikein rupee pakottamaan.

Vierailija
64/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitossa lada on varakkaiden auto ja turvallinen ennenkaikkea.

Ei kovinkaan montaa mummoa jäänyt alle ja taatusti löytyy rautaa siitä autosta vaikka Fiestoille ja Mersuille jakaa. Jos hyvän auton haluatte, niin ostakaan Lada Samara.

Vierailija
65/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alumiini ole sen huonompaa kestävyydeltä kun rautakaan,junatkin tehdään alumiinista.Osta uusi Hyundai,tekniikka pelaa,takuu 5 vuotta ilman kilometrirajoitusta,huollot vähän yli satasen 15000 kilometrin välein.Sopuhintaan ja on ilmastoinnit ym.monta mallivaihtoehtoa.

Vierailija
66/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi kovin kummosia taitoja löytää tietoa ihan itse lehdistä, tai netistä.

Vierailija
67/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, uudempi on isännän työsuhdeauto.

En henk.koht. ostaisi noita 80- luvun pommeja! Turvallisuus ja tekniikka on kehittynyt huimasti niiden aikojen! 90- luvun puolen välin hujakoilta aloittaisin katsomisen!

Vierailija
69/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opel on ollut meillä 2 vuotta, eikä ole korjattu muuta, kuin molempiin katsastuksiin yksi pikku reikä (ruosteromujahan nämä vanhat usein).

Mutta muuten varmatoiminen ja hyvä kulkupeli. Pakkasella käynnistyy kuin palmun alta lähtisi.