Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te, joiden perheessä 2 autoa!

Vierailija
29.12.2005 |

Millaiset kulkuneuvot teillä on? Onko molemmat autot uudehkoja vai onko kenties toinen auto 80-luvulta? Meillä " ykkösauto" pari vuotta vanha Nissan, nyt olisi hankittava 2.auto, tulee vähäiseen käyttöön. Rahaa ei ole kovin uudehkoa autoa ostaa, mutta onko 80-luvun autot ihan tuhoontuomittuja, kuten tällä palstalla olen ollut huomaavinani?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-95 ja -91 autot. Tuo vanhempi on pääasiassa mun käytössä ja vaikka on jo ikääkin niin kertaakaan ei ole jättänyt käynnistymästä pakkasen takia vaikka pahimmillaan on ollut yli -30 astetta! Ei tietty tee hyvää autolle mut minkäs teet kun ei ole kuin yksi roikkapaikka.

Vierailija
22/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMASTOINTI on ihan ykkönen lapsiperheessä! Muunlaisella autolla en alkaisi lapsiani kesäkuumalla minnekään rahtaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat Volkkareita merkiltään. Ihan vastikään sain tuon omani uusittua, sitä ennen auto oli vuosimallia -87 ja hyvin pelasi sekin, ei paljon korjailtu.

Vierailija
24/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vietiin traktorilla lapsena ja hengissä olen.

Vierailija
25/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan tuolla vanhemmalla autolla (Toyota), koska ajan kaupungissa, enkä halua ajaa siellä isolla autolla. On erittäin hyvä eikä mitään vikaa ole. On ollut uutena sellainen " vähän parempi" Toyota.

Vierailija
26/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 2 mersua, omani vm -93 ja miehen-01

mielummin ajan vanhalla mersulla kuin uudella japsilla. Riisikupit eivät kolaritilanteessa ole kovin turvallisia.

Vierailija
27/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs onko teillä kaikilla molemmissa autoissa lapsille turvaistuimet?

Vierailija
28/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan olisi korvien välissä tämä turvallisuus sulla

Vierailija
29/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan ajaisi vuoden -93 mersulla, kun on varaa uuteen ja isoon riisikuppiin:D Ei se pöyhkeys vanhasta mersusta kuule paljoa hirvikolarissa suojaa uuteen autoon verrattuna.

Vierailija
30/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auton merkki kerro onko auto turvallinen vai ei. Ajotaidoista ja kolarin tyypistä se on kiinni. Ei mersukaan paljon auta jos hirvi haluaa tulla ikkunasta sisään. Vai onko mersussa jonkinlainen hirvikarkotin.

Itse ajan mielummin UUDELLA autolla kuin vanhalla mersun paskalla.

Mutta onhan näitä mersu tyyppejä jotka ajavat mersulla, olkoon auto sitten vaikka 100 v vanha ja turvallisuus huipussaan.

Vierailija
31/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä autot vm. 03 ja 98

Vierailija
32/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta vinoilua asiasta heti.

Vierailija
33/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kalliiksi tulee jos ei osaa itse tehdä muuta kuin avata konepellin!

Miehelläni -80 luvun auto ollut 10 vuotta. Mitään muuta kuin kuluvaa osaa (jarrupalat yms ) ei ole tarvinnut vaihtaa. Samoin appiukolla 2kpl 80 luvun autoa ja sama homma. Ja tiedän monia joilla 80 luvun auto ja eikä korjauksia vaadi.

Sen sijaan näitä joilla uusia autoja (1998-2005) niin niitähän korjataan vään väliä, kun uusista autoista tehdään kertakäyttökamaa. Tietenkin poikkeuksiakin on eli ei voi yleistää.

Vierailija
34/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun omaa -97 opelin paskaa on korjattu jo miljoonasti. Miehellä -04 mersu ja on toimiva hyvä auto.

Vierailija
35/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä -89 opel ja minulla -99 fiat. Ja molemmat hyvin toimineet!!

Vierailija
36/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä käytössä 1991 Toyota Hiace ja mulla 1994 farmari Volvo ja ei ole lähiaikoina tarkoitus uusia kun ovat niin hyvässä kunnossa :)

Vierailija
37/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valittava, niin mielummin Mersu, kuin joku Fiatin jämä. Hirvi tulee läpi ikkunasta, kuin ikkunasta, mutta tilanne onkin aivan eri, kun on kyse peräänajosta. Kyllä siinä näkee, mistä on kyse, kun laatua ostaa!

Vierailija
38/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos on valittava, niin mielummin Mersu, kuin joku Fiatin jämä. Hirvi tulee läpi ikkunasta, kuin ikkunasta, mutta tilanne onkin aivan eri, kun on kyse peräänajosta. Kyllä siinä näkee, mistä on kyse, kun laatua ostaa!

LAATUA=)))) Sun egosi taitaa nousta ja pikkuhoususi kastua jo mersuusi istumisesta. Uuuh meersuuu.

Miten muka mersu eroaa peräänajossa Fiatista ? laita linkki tutkimukseen, muutenhan tota ei usko erkkikään.

Vierailija
39/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä paitsi hyvät leidit:

80-LUVUN MERSUT JA BMW:N PELLIT TEHTIIN RAUDASTA, EI ALUMIINISTA, KUTEN NYKYISET JAPSIT YMS. 80-LUVUN ISOA MERSUA ET SAA RUTTUUN SITTEN MILLÄÄN- PELTI KESTÄÄ JA SITÄ ON RIITTÄVÄSTI!! Nykyiset autot tehdään ties missä Puolassa, ennen saksalaiset autot olivat saksalaisia, BAYERIN laatua.

Minun vanhempani pelasti nokkakolarissa nimenomaan vanha AUDI, jossa oli iso ja vahva etupelti ja taaksepäin tippunut moottori. Ei siinä olis paljoa abs:t, sipsit ja airbagit auttaneet. Näin sanoivat palomiehet itse.

Vierailija
40/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se kerro laadusta jo jotakin?