Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te, joiden perheessä 2 autoa!

Vierailija
29.12.2005 |

Millaiset kulkuneuvot teillä on? Onko molemmat autot uudehkoja vai onko kenties toinen auto 80-luvulta? Meillä " ykkösauto" pari vuotta vanha Nissan, nyt olisi hankittava 2.auto, tulee vähäiseen käyttöön. Rahaa ei ole kovin uudehkoa autoa ostaa, mutta onko 80-luvun autot ihan tuhoontuomittuja, kuten tällä palstalla olen ollut huomaavinani?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen vm -98

Vierailija
2/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

40t ja 3t, uusi on vaimon jokapäiväisessä pitkänmatkanajossa, kyllä tietty kalliin auton kanssa on toisaalta huoletonta mutta kyllä se taloudellisesti tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saman vuoden hyundai(jos nyt oikein osasin kirjoittaa)pakettiauto. meillä ekaa kertaa näinkin uudet autot alla ja enää en edes uskaltais ajaa niillä 80 luvun kopperoilla millä vielä muutama vuosi sitten tuli kaahattua(ja ennen lapsia). nyt kun on lapset jotenkin sitä ajattelee että turvallisuus ennen kaikkea. mielummin maksan noista lainaa kun vaarannan lasteni hengen. eikä olla mitään kovinkaan paljon tienaavia,molemmat ihan tavallisia perusduunareita ja mä vielä kotona lasten kanssa.

Vierailija
4/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi on oma, uudempi liisattu työsuhde-etuna.

Vierailija
5/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi minulla ja vanhempi miehellä.

Vierailija
6/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy tekeen myös kaikki rempat itse ja tulee edulliseksi pitää. Itse päästelen 2000 luvun autolla. Kyllä monet -80 luvun autot on ihan helmiä.

Vierailija
7/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella tosi ajettu vajaa 40 tuhatta kilometriä(mun kauppakassi)

Vierailija
8/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi tulee jos ei osaa itse tehdä muuta kuin avata konepellin!

Vierailija
9/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajellaan millon milläkin, riippuu siitä kumpi on lasten kanssa, se yleensä ajaa sillä " paremmalla autolla"

Vierailija
10/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen 1986. Siinä kilometrejä 186 000 ja hyvin toimii.

Vierailija
11/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi 2000-luvun farmaria. Toinen päivitetään uuteen kohta. Mies tekee osittain matkatyötä, joten minulla kotiäidillä on myös auto välttämätön.

Vierailija
12/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi Chevrolet Astro v-90, vani siis. Ei tunnu rämältä ollenkaan, toki vikoja tulee kun autolla ikää 16 vuotta.

Kyllä noita 90-luvunkin autoja saa jo halvalla ja osa niistä on varmasti ihan hyväkuntoisiakin. En kyllä ostaisi kovin uutta autoa, ovat niin kovin kalliita.

Vierailija
13/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat automaatteja, ei vaihdeta vähään aikaan kumpaakaan autoa.

Vierailija
14/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemmin ei ole ollut vikoja ja hyvin sillä kulkee. Tietty sitä toivoo, että pian olisi varaa ostaa uudempi, ihan vaan vaikka sen turvallisuuden vuoksi.

Vierailija
15/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se, joka käyttää uudempaa kuskaa lapsia (eli siis minä) tuo vanhakin toimii ihan hyvin, mutta siinä ei ole turvaistuimia (enkä siihen osta), joten sen takia ei sillä lapsia kuskata kuin hyvin satunnaisesti (koska ne damn tuolit täytyy sitten siirtää).

Vierailija
16/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakin työmatkaa päivittäin noin 80 km

Vierailija
17/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käytössä 93 vuoden auto, hyvin on toiminut ja on ihan hienokin vielä. ;) Mutta kärsin ilmastoinnin puutteesta! Samoin airbagit yms. olisi kiva turvallisuutta ajatellen. Ollaankin katseltu minulle uudempaa " kauppakassia" .

Vierailija
18/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MERSUT JA BEMARIT SÄILYTTÄVÄT PARHAITEN ARVONSA JA NIILLÄ AJAA (VASINKIN DIESEL-MESELLÄ) JOPA MILJOONA KILOMETRIÄ.

Meillä kaksi autoa 80-luvulta, mersu ja bmw ja molemmat hyviä autoja. Edulliset vakuutukset ja käyttökustannukset.

Mitää Nissania tai Toyotaa en 80-luvulta hankkisi.

Vierailija
19/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla pitää päästä ajamaan kaikkien kolmen lapsen kanssa ja rattaat sekä koira pitää mahtua myös mukaan. Turvaistuimetkin on molemmissa pysyvästi, kun niiden rahtaaminen olisi liian iso homma.

Älä ihmeessä osta vanhaa autoa, niissä vaan tappaa itsensä ja/tai lapset tai ainakin jää tien päälle...

Vierailija
20/69 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleva Peogeot, vähässä ajossa ja hyvin on toiminut. Raha kun ei kasva puussa täälläkään ja autossa jos missä tuon arvonlaskun huomaa. Maksettiin tuosta kakki 400¿ ja kyllä on hintansa väärtti :))