Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

>>>Syyskeijujen alkuviikko>>>

26.12.2005 |

Aloitan uuden pinon.

Öttis

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ehdi oikein muuta kirjoittelemaan. Palaan myöhemmin.

++++++++++ Säteitä kaikille!!!

Öttis

Vierailija
2/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se joulu vaan meni taas.Onhan nuita kynttilöitä saanut viedä haudalle,viimmesimmän pitäs olla vielä muutama päivä ainakin masussa vaan ei ole :( Kierto on 19 28/30,alamaha on kipeä??? lämmöt ovat ylempänä kuin normaalisti,nyt en kyllä ala mitään kuvittelemaan tipahtaa vielä,taas kovaa ja korkealta.Ei auta kun rauhassa odotella.Toivottavasti tulee muilta paljon ++++++++++++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp29/31-32... Viikko (1.1) pitäs vielä testausta odotella... *tuskaa* Alavatsaa nippailee ja lämmöt edelleen koholla. Tosin en koskaan ole katsonut missä vaiheessa kiertoa ne tippuu. Ennen menkkoja vai niiden aikana. Rinnat

ehkä

arat;)

Vierailija
4/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tänään ostamassa acon10 ja apteekin oman r.testin. No aconin tietty tein juuri. Puhdas nega :( eli tuskin tulee syysvauvaa. Ja muutenkin tänään on ollut maha sekaisn ja juilii menkkamaisesti. Eli voisinpa jo luovuttaa. Kyllähän tuon aconin pitäisi jo näyttää edes haamua kun kp on jo 31 ja ovis tapahtui kp21

kyllä taas masentaa...

Vierailija
5/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapanin päivää.

Pitihän sen tätin tulla näin jouluna kyläilemään, tietenkin mitenkäs muuten... Olin vain jo niin toivonut...taas. Kierto on kyllä ollut niin täsmällinen viimeset 4kk. kp 28/28. No, ei se auta kuin taas yrittää uudestaan, odottavan aika on pitkä, vai miten se nyt olikaan.

Muille parempaa onnea ja paljon plussa säteitä ++++++++

Lokakuun vauvaa yrittämään....

Vierailija
6/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäänpäs minäkin tähän pinoon.. Meillä tais käydä niin onnellisesti, että heti eka kierrosta alkoi pikku kakkonen kasvamaan :) Tänään tai huomenna pitäis alkaa menkat, mut kun oireet oli samantyyppiset kuin esikoisen alussa, en malttanut oottaa, vaan testasin.. Apteekin omaan testiin ilmestyi hentoinen viiva, nyt alkaa ne jännät viikot.. Toivottavasti kaikki sujuis hyvin, ihan täysin ei voi vielä iloita, mut hymyilyttää kuitenkin.. Plussa-onnea kaikille!! Toivottavasti meistä mahdollisimman moni saa oman pikku syysvauvan!!

Vierailija
7/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]Ja vaikka Aconilla luvataan plussaa niinkin aikaisin, niin monilla se on näyttänyt vasta kuin menkat on myöhässä! Se on hyvin yksilöllistä kuinka hcg nousee!

Mulla on kans 10vrk oviksesta ja ajattelin odottaa ens su... En kestä enää mitään kuviteltuja hailakoita haamuja (olen niissä hyvä;)), vaan haluan heti kunnon plussan, jos on tullakseen! :D

dbdbdbdbdbdbdbdbd

A

Vierailija
8/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis plussa muuttui tädin kyläilyksi tossa perjantaina. Mut onneksi pysyn vielä täällä teidän seurassa sillä uusi laskettu aika on 29.9.2006. Täällä menossa kp 3/28

Vierailija
9/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole muistanut itsestäni liittymisviestiä kummempaa kirjoittaa.. Niin kiirettä on pitänyt kotona sekä töissä. Onneksi nyt joulun aika oli vähän rauhallisempaa =).

Olen seuraillut tuota kolibrien listaa, mutta päätinpä nyt liittyä tännekin kun se kolmannen yritys nyt tässä kuussa aloitettiin (taasen). Minulla oli syyskuussa alkuraskauden km 6:lla rvk:lla, pari kiertoa pidettiin taukoa ja nyt sitten uusi yritys käyntiin. Toivotaan, että tärppää! Jotenkin on vaan vähän pessimistisempi asenne tähän (vaikka tuo kesken mennytkin kyllä tärppäsi ekasta kierrosta). Mutta kattellaan...

Minulla on nyt kp 20 24/27... Ovis oli kait kp 12-13 ja oon jo jotain oireita " kuvitellu" , mutta tosiaan saas nähdä.

Onnittelut plussanneille!! Ja mukavaa joulunaikaa kaikille syyskeijuille!

Guinness kera lasten 11/01 ja 10/03

Vierailija
10/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visakoivu ja Axelara: Älyttömän iso pussillinen plussasäteitä teille!!!

anzq: Älä tosiaan luovuta ennenku täti on tullu jos siis edes tulee...=)

Minttura: Pahoittelut tädin tulosta! Nyt vaan uutta intoa ens kiertoon.

Malla: Onnea!

Joulut on nyt juhlittu ja vuoden vaihtumista odottelemaan. Meillä saatiin taas vauvaprojekti eilen käyntiin, jippii. Kp on 8/26 eli oviksen vois bongata ens viikonloppuna. Hyvä sillä ajateltiin viettää vuoden vaihde ihan kolmistaan kotona, eipä me hyvä ovis hukkaan. Ja tästä kierrosta nappaan sen plussan!

Greippi mehu on kyllä jäänyt ostamatta mutta siitä punaviinin nauttimisesta pidin kyllä huolen. ;)

Nyt lähden tekemään pojan kanssa pukin tuomia palapelejä.

Hyvää viikonalkua keijut!

Vierailija
11/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ei tuo täti osaa pitää itseään erossa tästä porukasta! Pahoittelut! =(

Vierailija
12/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla listaus-sivulla ja huomasin, että ainakin Frodo, Sofi, Tiitiäinen ja Caleo ovat lisäkseni Päijät-Hämeestä = ).

Vierailija
13/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visakoivu, Axe & Anzq: PLUSSAONNEAAA!!!!!

Minttura, Nipsu: Pahoittelut tädin ryökäleestä =( Onnea tähän uuteen kiertoon!

Mallalle sylintäydeltä onnea plussasta =)

Effica: Päijät-Hämeestä juu :)

Tervetuloa Guinness!

Veikkaan, että täti tulee tänne 6vrk sisällä. Voi kun voisinkin piinailla jo tässä ekassa kierrossa, pupuilut vaan jäi vähäiselle, kuten olen jo ainakin sata kertaa valittanut =/

Kävin perjantaina katsomassa leffassa Narnian ja tänään King KOngin. Tekipä hyvää päästä kotoa pois hetkeksi. HUomaan, että hermo on ollut jokseenkin kireällä..johtuu aivan täysin ensi maanantaisesta työelämäänpaluusta. Olemme molemmat mieheni kanssa vuorotyössä, joten tyttö ei onneksi joudu olemaan päiväkodissa, kun alle 10 päivää kuussa. Yhteinen aika tulee olemaan vuodenvaihteessa todella kortilla, joten saa nähdä, koska on aikaa tai jaksua pupuiluun tai muutenkaan yhteiseloon. JOtenkin ankealla mielellä olen, vaikka joulun pitäisi olla ilon aikaa. Joulu on minulle tosi tärkeä joka vuosi ja tuntuu harmikseni, etten ihan päässyt toivomaani joulumieleen kaikkine stresseineni. :(

Iloisempaa illanjatkoa muille =)

-frodo-

Vierailija
14/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsulle pahoittelut :( Hyvä kuitenkin että pysyt meidän kanssa täällä vielä. Onnea uuteen kiertoon :)

Mulla tupakkalakko jatkuu =) Perjantaina alotin sen ja eilen tuli kyllä polteltua joulupäivän bileissä, mut tänään taas laastari selkään vaan. Ei oikeesti tee edes hirveesti mieli.

Kp 14 ja tänään oli lämmöt korkeemmalla. Harmi vaan etten muistanut laittaa herätyskelloa soittamaan seitsemältä, heräsin ittekseni n. klo 10 ja sillon oli lämpö 36,6. Tein eilen taulukon noista lämmöistä, ja vähensin 0,3 astetta kaikista niistä lämmöistä jotka on mitattu myöhempään kuin seiskalta aamulla. Onha siinä varmaan heittoja, mut kuitenkin näyttäs vähän siltä että ovis olis ollut pari päivää sitten... Huominna näkee sitten onko ne edelleen korkeella sit kun toivottavasti herään klo7.

Ketkäs kaikki meinaa testata Uuden Vuoden aattona? Mietin edelleen pitäiskö sillon testata ihan varmuuden vuoksi..... Ei kai kannattais, kun ei kuitenkaan näytä sillon viel mitään vaikka olisinkin raskaana.

Vierailija
15/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsulle parempaa onnea uuteen kiertoon!

Jeanel: Tsemppiä tupakkalakkoon. Meillä onkin sama kp. Kuinkas pitkä se sun kiertos onkaan? Ja tiedätkö miten ajoissa noilla herkimmillä testeillä saakaan niitä plussia? Mietin nimittäin kans sitä uudenvuoden testausta...

Viskoivu, Axelara, anzq79: Plussatuulia sinne teille oikein roppakaupalla!

Malla-78: Vitsit, tosi paljon onnea nopealle tärpille. Ihanaa. Voi kunpa mulle kävis samalla lailla että heti nappais. *haaveilee niin kovasti syysvauvasta*

Minä: Mulla nyt kp 14/28-30 ja tänä aamuna laitoimme taas simppalähetyksen tekemään töitä. Ovisoireina on alaselän menkkamainen jomotus, nippailua en ole bongannut tässä kierrossa. Ovistesti näytti jo eilen " vihreää valoa" , mutta vasta tänä aamuna oli mahis touhuilla kun olemme täällä mummilassa joulunvietossa. Toivottavasti ehtivät perille ajoissa.

Vierailija
16/114 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää mun kierrot... Ei mitään tietoa, pillereiden jälkeen tää on vasta toka kierto (käynnisty teroilla), kun eka oli 102 päivää. Ennen pilsujakin oli kierrot pitkiä ja epäsäännöllisiä, että voi hyvinkin olla että vaan kuvittelin sen oviksen tohon kp 10 paikkeille. Mutta sen perusteella olis nyt kierto 24 päivää.

Acon 10 on herkin testi, ja sillä pitäis näkyä 7-10 päivää oviksesta plussa. Mä olen pähkäillyt niin, että kun hedelmöityksestä kiinnittymiseen menee noin 6 päivää, että sitä raskaushormoniakin alkais erittymään vasta kiinnittymisen jälkeen. Eikös keho silloin vasta " saa tiedon" alkaneesta raskaudesta? Jos sulla olis hedelmöitys tapahtunut tänään aamulla niin aika tiukoille menis että näkyisi testissä viel lauantaina. Mulla on pari Acon 25:sta kaapissa, jotkut on väittäneet että se näyttäisi kuitenkin paremmin plussan kuin se kymppi. Sillä kai sit testaan jos en malta odottaa...

P.S. Tänään kuvittelin ekoja oireita jo ;)) Tuolista noustessa tuntui painon tunnetta alamahalla. Eihän se vois vielä raskaudesta johtua, mutta aina voi kuvitella.

Vierailija
17/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kouristeltiin eilen mahdollisten kiinnittymiskipujen kourissa. Tänään oli finnit hävinneet leuasta ja illalla alkoi pahoinvointi sekä vilunväreet. Testasin aconin puolikkaalla (joo, nyt illalla. Oli pakko!) ja tulosta odotellessa tuli tyhjennettyä ruuansulatuskanavaa vähän sieltä sun täältä. Vatsatautia siis! Ja testitulos: tyylipuhdas nega, tietty.

Plussaonnea kaikille muille ja hauskoja välipäiviä! Tämä leidi menee hakemaan ämpäriä sängyn viereen.

Vierailija
18/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllättäneille!!! Meillekin se punatakki aikoi itsensä kammeta aattopäivän kunniaksi,mutta uhkasin sitä Joulurauhan rikkomisesta saatavilla rangaistuksilla,niin jotta sitäpä se tais pelästyä,kun häipyi samantien. Että vielä elättelen toiveita,että se tosiaan häipyi eikä tulis takasin kuin viimistään vuoden päästä. Ja toivon niin,että se vuoto olis merkannut sit jotain kiinnittymiseen viittaavaa ja että sitten Uudenvuodenpäivänä tulis se ihana lahja, siihen asti pitäis jaksaa sinnitellä,vaikka testi polttelee kaapissa. Mutta en halua taas pettyä negaa tuijotellessa,niin että mieluummin kärsin jännityksestä vielä muutaman päivän ;) Joulutauko teki oikein hyvää,kun ei ehtinyt kuvitella ees oireitakaan itelle,mutta nyt sit miettii jo,että taitaa se nega olla tulos,kun ei tosiaan ole niitä oireita.

Mutta plussaonnea kaikille tasapuolisesti!!!

Vierailija
19/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu meni syödessä, tosin ei tullut ähkyyn asti syötyä, kun en maistanut mitään tämän räkätaudin takia :o/... Ja tietysti lapset oli ihan onnessaan, kun saivat repiä pakettien papereita auki. Silmät oikein kiilui :D! Sitä riemua on ilo katsoa.

Onpas täti päässyt tekemään inhottavasti vierailuja :(( ! Tsemppiä bd !

Anzq: malta vielä, testaat uusiksi sitten kun menkkojen olisi pitänyt alkaa (toivottavasti tietysti eivät ala!)... +++ -säteitä!

Omaa napaa; vielä kaksi viikkoa olisi ennenkuin saattaisi olla aiheellista testata! Eikö kellään muulla mene reilusti tammikuulle tuo testaus? Kp nyt 19/31-33. Oltiin joulu kotona, joten saatiin ihan rauhassa ahkeroida kammarin puolella ;D... Uskoisin noiden tärppipäivien olevan tässä joulun aikaan. En ole oikeastaan sen kummemmin ehtinyt " kuulostella" nyt kroppaani, toisaalta ihan hyvä...

Mutta, saatiinhan me sitten yksi plussa ainakin tässä joulun tienoilla, lisää olisi kiva saada!! Joten vielä enemmän ++++- säteitä, toivottavasti Uusi Vuosi olisi sitten parempi plussauutisten tuoja :)!

himppu77

Vierailija
20/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään testin kun kerta kaikkiaan halusi tuolta kaapista tulla käytetyksi, aivan liian aikaisin taas kerran, ja tuloksena tyylipuhdas nega... Testi oli sellainen marketista ostettu pregent test, onko kellään mitään kokemusta??? kyllä se nyt taitaa niin olla, ettei meille tule enempää lapsia, tämä alkaa ottaa niin koville, että on varmaan parasta haudata vauvahaaveet ja unohtaa tämä palstailukin.

Oireita ei ole, tiesin odottaa negaa ja silti se tulee aina niin kovana kolauksena! Kp on kyllä tänään vasta jotain 23/29-32, eli voishan tässä tietysti vielä toivoa elätellä... mutta taitaa olla parasta varautua vaan tädin saapumiseen vuoden loppumisen ja uuden alkamisen kunniaksi.

Onnea plussanneille, onneksi ette näe, miten vihreänä täällä luen viestejänne! Silti toivon, että kaikki menee erinomaisen hyvin!