Hankin pari vuotta sitten hautajaisvaatteet
Ei ollut hautajaisia tiedossa, mutta kun oli alennusmyynnit, päätin hankkia ne. Tosi kivat, tyylikkäät ja istuvat. Nyt oli sitten hautajaiset ja kylläpä oli hieno juttu, kun oli heti mitä laittaa päälle. Käytän niitä vain hautajaisissa, enkä missään tapauksessa ala käyttää muualla. Haluan, että ne pysyvät uudenveroisina.
Suosittelen! Helpottaa elämää kummasti.
Kommentit (14)
Koska en ole mekkoihminen ostin hyvin istuvat suorat housut, silkkitopin ja hyvin istuvan bleiserin, kaikki mustana. Ihan siis tavalliset mitä hautajaisissa näkyy, toppi olisi voinut olla valkoinenkin, mutta ostin mustan. Ap
Puolen vuoden päästä ne eivät mahdu päällesi. Heh heh heh heh.
Itsellä ei ole erillisiä hautajaisvaatteita vaan valitsen sitä mitä juhlavaatteista löytyy viimeksi oli tummat suorat housut ja vaaleansininen paita. Talvella taas mustat suorat housut ja tummanpunainen paita.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole erillisiä hautajaisvaatteita vaan valitsen sitä mitä juhlavaatteista löytyy viimeksi oli tummat suorat housut ja vaaleansininen paita. Talvella taas mustat suorat housut ja tummanpunainen paita.
Hanki nyt ees valkoinen paita.
Olen viimeksi käynyt hautajaisissa 50v sitten. En usko, että mulla olisi erillisille hautajaisvaatteille paljon käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sekin, mutta ei ole sopinut just noiden asujen kanssa noihin tilaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole mekkoihminen ostin hyvin istuvat suorat housut, silkkitopin ja hyvin istuvan bleiserin, kaikki mustana. Ihan siis tavalliset mitä hautajaisissa näkyy, toppi olisi voinut olla valkoinenkin, mutta ostin mustan. Ap
Ei todellakaan naisella saa olla housuja kirkossa että ihan trolli olet
Vierailija kirjoitti:
Enemmän väriä päälle kaikilla. Hautajaiset voivat olla kivojakin
Vierailija kirjoitti:
Kerro minkälaiset ostit. Onko ne sellaiset jotka voidaan myös laittaa sun päällesi jos itse kuolisit. On nimittäin niin että kuolleet puetaan omiin vaatteisiin ja jos sellaisia ei ole niin sitten on tarjolla joku 'kuolinkaapu' hautaustoimistosta.
No mieluummin se kaapu kuin omat vaatteet! Todennäköisesti se kaapu on jotain puuvillaa tai jopa paperia. Omiksi vaatteiksi omaiset varmaan valitsisi jonkun juhlavaatteen, jotka nykyaikana on muovia.
Vierailija kirjoitti:
Kerro minkälaiset ostit. Onko ne sellaiset jotka voidaan myös laittaa sun päällesi jos itse kuolisit. On nimittäin niin että kuolleet puetaan omiin vaatteisiin ja jos sellaisia ei ole niin sitten on tarjolla joku 'kuolinkaapu' hautaustoimistosta.
Kuolleet puetaan ensisijaisesti mainitsemaasi ’’kuolinkaapuun’’ ja erikoistoiveesta omiin vaatteisiin, mutta se maksaa extraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan naisella saa olla housuja kirkossa että ihan trolli olet
Olemme Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolleet puetaan ensisijaisesti mainitsemaasi ’’kuolinkaapuun’’ ja erikoistoiveesta omiin vaatteisiin, mutta se maksaa extraa.
Ugh finglishiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi just valkoinen?