Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta ja Juha

Vierailija
03.08.2021 |

Tietäjät tietää keitä tarkoitan.
Minulle tulee jatkuvasti sosiaalisessa mediassa heidän kuvaamiaan videoita ja kuvia. Ennen pidin Jutasta, mutta nyt yhtäkkiä Juhan kanssa oltuaan he näyttäytyvät yhdessä jotenkin noloilta. Vanhoilta, nuutuneilta, tylsiltä. Jutan oma henkilöbrändi energisenä ja iloisena tyyppinä on mennyttä. No kaikki me vanhetaan eikä sille mitään voi. Kuitenkin 71v liikunnallinen ja energinen anoppini tuntuu nuoremmalta kuin tämä pariskunta.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiiviset ihmiset. Ja kiva kun Jutta uskaltaa näyttää myös sitä puolta, ettei ole aina fitness kunnossa, vaan kiloja kertyy hänellekin.

Vierailija
2/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Martina ja Hannu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan mun miehen kanssa Susanna ja Hannu.

Vierailija
4/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan vain brändäystä. Jutta tunnetusti kaupallistaa kaiken, hän ei tee mitään jos siitä ei taloudellisesti hyödy. Ensin oli fitness-touhu ja alettiin tehdä bisnestä laihdutuksella, sitten tuli henkisyys ja kirjoitettiin siitä kirja ja suunniteltiin jotain retriittikeskusta metsään ja nyt sitten kaupallistetaan parisuhde. Esiinnytään Juhan kanssa parisuhdeasiantuntijoina, eli saadaan rahaa siitä.

Vierailija
5/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan vain brändäystä. Jutta tunnetusti kaupallistaa kaiken, hän ei tee mitään jos siitä ei taloudellisesti hyödy. Ensin oli fitness-touhu ja alettiin tehdä bisnestä laihdutuksella, sitten tuli henkisyys ja kirjoitettiin siitä kirja ja suunniteltiin jotain retriittikeskusta metsään ja nyt sitten kaupallistetaan parisuhde. Esiinnytään Juhan kanssa parisuhdeasiantuntijoina, eli saadaan rahaa siitä.

Ei vaan ole kovin onnistunut tämä viimeisin brändäys..

Vierailija
6/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti rahan perään.

Vierailija
7/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin katsonut että Jutasta on tullut jotenkin harmaa ja valju. Mieshän toki on komea

Vierailija
8/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä pariskunta. Leikkivät symppistä. Todellisuudessa raha ja sen hankkiminen on heille etusijalla.

Vierailija
9/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚦

Vierailija
10/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se ovat?

Vierailija
11/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä pariskunta. Leikkivät symppistä. Todellisuudessa raha ja sen hankkiminen on heille etusijalla.

Mutta tavoittelevat rahaa jotenkin helpoilla konsteilla. Ei uskottavaa.

Vierailija
12/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😇

Vierailija
13/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on kulahtaneen näköinen. Sitä se teettää se fitness ja luonnottomat pistokset naamaan. Kauneutta kun ei saa rahalla. Juttahan ei ole mikään kaunotar koskaan ollut. Juha on Jutan kanssa pelkästään money money mielessä. Ovat ihan itse kertoneet, että edes seksi ei sujunut aluksi, ei tietenkään, koska ei ole luontaista vetovoimaa toista kohtaan, vaan sekin piti väkisin yrittää. Teennäisiä ovat molemmat. Raha vain kiiltelee silmissä. Itse olen nähnyt tämän Jutan läpi aikoja sitten. Sivusta seurannut tyhmiä jotka ovat menneet tämän Jutan tyhmien ideoiden mukana. En ikinä maksaisi FitFarm valmennuksista, ovat täyttä höttöä. Oikeat ammattilaiset löytyvät muualta.

Vierailija
14/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että on raskasta vetää tuollaista roolia ja samalla unohtaa kaikki ne veivaukset missä Juttakin on ollut mukana.

Vierailija
15/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta on kulahtaneen näköinen. Sitä se teettää se fitness ja luonnottomat pistokset naamaan. Kauneutta kun ei saa rahalla. Juttahan ei ole mikään kaunotar koskaan ollut. Juha on Jutan kanssa pelkästään money money mielessä. Ovat ihan itse kertoneet, että edes seksi ei sujunut aluksi, ei tietenkään, koska ei ole luontaista vetovoimaa toista kohtaan, vaan sekin piti väkisin yrittää. Teennäisiä ovat molemmat. Raha vain kiiltelee silmissä. Itse olen nähnyt tämän Jutan läpi aikoja sitten. Sivusta seurannut tyhmiä jotka ovat menneet tämän Jutan tyhmien ideoiden mukana. En ikinä maksaisi FitFarm valmennuksista, ovat täyttä höttöä. Oikeat ammattilaiset löytyvät muualta.

Onko iltapäivälehdillä ja Jutalla joku sopimus vai miksi niitä Fitfarmin valmennuksia ei koskaan kritisoida? Monelle tullut ongelmia niistä.

Vierailija
16/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ootehan mun kanssa samaa mieltä, että @juha.larm voisi julkaista omalla tilillään ”Henkisyyden alkeet” -sarjan IG TV:n puolella?

Olen kannustanut häntä tekemään sen, koska tosi moni on aivan eksyksissä ja kaipaisi ohjaustaja tukea elämän polulla.

...

Juhalla on myös akateeminen koulutus filosofiaan ja pään sisällä on niin valtavasti viisaita ajatuksia, että itse viehätyn niistä edelleen vuosienkin jälkeen."

Jutta yrittää siis Instassa saada seuraajia mukaan tähän Juhan henkisen kasvun kurssille. Kaksi asiaa ihmetyttää: monet ihmiset voivat olla hukassa elämässään, mutta entä jos Jutta ja Juhakin ovat? Eikö heilläkin ole ollut kaikenlaisia ongelmia, parisuhteessa ja hometalon kanssa. Toisekseen, mikä on tämä Juhan akateeminen filosofian koulutus? Aiemmista lehtijutuista olen käsittänyt, että hän on mainosmies, joka on tehnyt pitkän uran eri mainostoimistoissa. Nettisivuilla lukee, että on filosofian maisteri, mutta eihän se tarkoita filosofian akateemista koulutusta.

Vierailija
17/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta on vasta 48, mutta näyttää paljon vanhemmalta. Ulkonäön perusteella voisi olla 58. Painoakin on kertynyt. Eihän siinä muuten mitään, mutta hän on kuitenkin itse tehnyt näillä laihdutuksilla ja kuntokuureilla oman uransa ja aika paljon rahaa.

Vierailija
18/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ootehan mun kanssa samaa mieltä, että @juha.larm voisi julkaista omalla tilillään ”Henkisyyden alkeet” -sarjan IG TV:n puolella?

Olen kannustanut häntä tekemään sen, koska tosi moni on aivan eksyksissä ja kaipaisi ohjaustaja tukea elämän polulla.

...

Juhalla on myös akateeminen koulutus filosofiaan ja pään sisällä on niin valtavasti viisaita ajatuksia, että itse viehätyn niistä edelleen vuosienkin jälkeen."

Jutta yrittää siis Instassa saada seuraajia mukaan tähän Juhan henkisen kasvun kurssille. Kaksi asiaa ihmetyttää: monet ihmiset voivat olla hukassa elämässään, mutta entä jos Jutta ja Juhakin ovat? Eikö heilläkin ole ollut kaikenlaisia ongelmia, parisuhteessa ja hometalon kanssa. Toisekseen, mikä on tämä Juhan akateeminen filosofian koulutus? Aiemmista lehtijutuista olen käsittänyt, että hän on mainosmies, joka on tehnyt pitkän uran eri mainostoimistoissa. Nettisivuilla lukee, että on filosofian maisteri, mutta eihän se tarkoita filosofian akateemista koulutusta.

Tämä minuakin kiinnostaisi tietää. Kun Keisari Justinianus lakkautti tuhatvuotisen Platonin Akatemian vuonna 529, todellinen filosofian opetus loppui siihen.

Vai vaikuttaako Juha jonkun mielestä Senecalta? Aristoteleelta?

On jutut vähän toista tasoa kaupallisten yhteistöiden lomassa 😂

Vierailija
19/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämäkään kestä ikuisesti. Jutalla on ollut elämänsä aikana aika monta miestä ja sukunimeä, ja jossain kohtaa nuokin kyllästyvät tuohon rakkauslätinään.

Vierailija
20/57 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta on vasta 48, mutta näyttää paljon vanhemmalta. Ulkonäön perusteella voisi olla 58. Painoakin on kertynyt. Eihän siinä muuten mitään, mutta hän on kuitenkin itse tehnyt näillä laihdutuksilla ja kuntokuureilla oman uransa ja aika paljon rahaa.

Ulkomaita myöten ihmeteltiin Mentulan isoa mahaa, uskomaton merkitys on julkisuudella joiden avulla valmennuksia myydään.