Testaa kenen julkkiksen näköinen olet OV
http://www.myheritage.com/FP/Company/face_recognition.php?s=1&lang=EN
Lataa kasvoistasi kuva, demo käy läpi kasvosi ja laskee keitä julkkiksia muistutat. Antaa useamman osuman ja prosentit, kuinka paljon muistutat.
Kommentit (67)
pojan kuvan kohdalla tuli George Clooneyn lapsuuskuva ja nuori Shirley Temple ;)
Olin Vivien Leigh 525 (Scarlett Tuulen viemäästä), Ava Gardner 60% (eri kuvilla) ja ukkoni 63% Tom Cruise :)
Kyllä mä sitten on uniikki persoona!
Tai sitten meidän kuvat ei ole kelvollisia tohon tai jotain.
Niin, ja olen nainen. Nyt loppui suklaansyönti!
sekään ei tunnistanut ketään, vaikka kuva oli hyvä ja selkeä. Hänellä on erikoiset kasvonpiirteet, joten johtuikohan siitä.
ja mies leonardo di caprio
tosin ekalla kuvalla olin Matt Le Blanc ja mies oli joku 80-vuotias äijä.. vaihdettiin kuvat ja heti " tulokset" parani! :)
J.Lopez.
Kuka hemmetti on toi Basu?
ja olen tosi otettu, kaunis nainen... Itsestäni saan kyllä siistin, kun jaksaisin meikkaa ja laittaa, mutta se saamattomuus!
Vakavalla ilmeellä Cate Blanchett, hymykuvalla Camilla Parker-Bowles. Pitääpä lopettaa hymyileminen...
57% Zhang Ziyi :D Kuka lie ja toisena Drew Barrymore...
Pitää kokeilla toisella kuvallakin :)
ja Sophei Marceau...
Onko mussa sitten ilmeisesti jotain " itämaista" piirteissä...? pienet kasvot kyllä,pieni nenä jne...?
Ihanaa. Olin pienenä niiin ihastunut Shirleyyn. :)
BRAD PITT ja vasta 57% NATALIE WOOD(en edes tiedä ketä hän on..) mut että miestä muistutan enempi :( no ei brad niin pahan näköinen ole ;)