Kerro minkä pankin asiakas olet ja oletko oikeasti tyytyväinen sieltä saamaasi palveluun?
Olen itse Nordean. Ja en ole! Maksavat talletuksille (erityisesti määräaikais-) huonompaa korkoa kuin kilpailijat. Palvelumaksut korkeita ettet ole joku lainojesi kansa naimisissa oleva "premium"-asiakas. Verkkopankki sentään toimii usein.
Kommentit (7)
Olen OP:n asiakas ja enimmäkseen tyytyväinen. Saan bonuksia, joilla kuittaan palvelumaksut ja vakuutusmaksut ja vielä jää ylikin. Pari pikkujuttua hiertää verkkopankissa, ensinnäkin se ettei tilitapahtumia näe kuin 3 kk ajalta, eikä virtuaaliviivakoodi vieläkään toimi, mutta se on pientä se.
Jos et ole tyytyväinen, miksi et vaihda pankkia?
Oma Sp ja tämä lafka on Suomen toisiksi paras pankki, kaikki muut on parempia. Viesteihin ei vastata kuin viikon viiveellä, keväällä en saanut vastausta remonttilaina hakemukseen milloinkaan, no onneksi en loppupeleissä sitä lainaa sitten tarvinnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole tyytyväinen, miksi et vaihda pankkia?
Oma vaivansa velkaisella. Ensi keväänä kun maksan lainat pois saa Oma Sp jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Olen OP:n asiakas ja enimmäkseen tyytyväinen. Saan bonuksia, joilla kuittaan palvelumaksut ja vakuutusmaksut ja vielä jää ylikin. Pari pikkujuttua hiertää verkkopankissa, ensinnäkin se ettei tilitapahtumia näe kuin 3 kk ajalta, eikä virtuaaliviivakoodi vieläkään toimi, mutta se on pientä se.
Samoja kokemuksia.
Viivakoodia en käytä.
En ole kenenkään kuullut pankkiaan kehuvan. Tästä voinee päätellä, että kaikki ovat palvelutasoltaan yhtä surkeita. Konttoreita on enää hyvin vähän ja niissä joutuu jonottamaan tuntikausia. Sammon entinen pääjohtaja Björn "Nalle" Wahlroos oli aikoinaan aivan oikeassa sanoessaan, että tavallinen asiakas ei tuo pankkiin muuta kuin hiekkaa eteiseen.
Itse olen tuollainen premium-asiakas Nordeassa. Ainakaan en enää joudu jonottamaan puhelimessa tuntikausia vaan vastaavat minuutissa, eikä minulta peritä palvelumaksuja.
Postipankista lähtien Dansken asiakas. Kaikki on toiminut aina hyvin. Nyt ei vaan elämän lopulla kun asiat järjestetty kuin eläketili.