Testaa kenen julkkiksen näköinen olet OV
http://www.myheritage.com/FP/Company/face_recognition.php?s=1&lang=EN
Lataa kasvoistasi kuva, demo käy läpi kasvosi ja laskee keitä julkkiksia muistutat. Antaa useamman osuman ja prosentit, kuinka paljon muistutat.
Kommentit (67)
Itsestäni ei ollut kuin yksi kuva ja siitä ei voinut tunnistaa..
Mulle tuli Shakira 68 %, Elisha Cuthbert 68 %, Lindsay Lohan 65 %.
Miehelle tuli David Coulthard 61 %, Eminem 59 %, Robert Redford 59 %.
Eri nimiä tuli, mutta kaikissa kuvissa kärkisijoilla Shakira ja Christina Aguilera : ) Vaikka mulla kyllä tummat, lyhyet hiukset.. Mutta kasvonpiirteitä tässä kai katsottiin.
Pojan toka osuma oli Jodie Foster, josta löysin kyllä oikeasti paljon samaa näköä.
Seuraavaksi eniten Kristen Newgaardia. Huokaus.
ja JK Rawling, Monica Lewinsky, Neve Campbell
Vaihdoin kyllä kuvaa, ei tullut enää Anne Frankiä *jesh* Nyt olenkin sitten Emma Watsonin kaksoisolento (Harry Potter tyttö ;) ja niin olenkin!)) lisäksi Nicole Kidman, Demi Moore, Janet Leigh, Penelope Cruz, Isabella Rosselini omaavat hämmästyttävää yhdennäköisyyttä minun kanssani! ;D
Carrie-Anne Moss 73%
Christina Ricci 72%
Norah Jones 72%
Michelle Pheiffer 71%
Katie Holmes 70%
Yhdennäköisyydestä heidän kanssaan taas iloitsen enemmän:
Scarlett Johansson 65%
Aishwariya Rai 58%
Winona Ryder 53%
Enpä ole aiemmin yhdennäköisyyttä kummankaan kanssa huomannut, mutta Drewn kanssa sattui ihan samasta kulmasta oleva kuva, minulle vahvemmat meikit, ja blondatut hiukset ja aika yksi yhteen olisi oltu.
Tosi hauska - kiitokset ap:lle!
eipä täällä muita Winonia taida löytyä? :)
mutta myös audrey hepburn listalla, siistii! :)
Kokeilin kahdella eri kuvalla, ja pään asento oli selvästi määräävin tekijä " samannäköisyydessä" . Jotain samaa saattaa jossakin ilmeessäni olla kuin Chava Albersteinilla (1. tulos), mutta toinen tulos on John Lennonin murhaaja (!!!) Mark David Chapman, enkä ole tuon erinäköisempää ihmistä nähnyt itseeni verrattuna!!
http://www.rotten.com/library/bio/crime/assassins/mark-david-chapman/ma…
tosi imartelevaa... Omasta mielestäni minussa on jotain samaa kuin Brooke Loganin näyttelijässä, ja ihmiset ovat kauniiksikin kehuneet... ;(
hän on 51%:sti Shirley Templen näköinen:-) Shirley kuvassa pikkutyttö...
lainkaan. Sen sijaan Sarah Michelle Gellar.