Listataan ylivieskan legendat!!!
80 luvulla: Maarit, kaksostytöt eija ja erja, läski pauliina, laku-pekka
Tuleeko teillä muita mieleen?
Kommentit (24)
Voisin sanoa että kannattaa vaihtaa paikkakuntaa!!! Pikimmiten!!! 26v ylivieskassa asuneena ja nyt pois muuttaneena minulla ei jäänyt yhtään kaveria sinne. ' Joten voit kuvitella kuinka helposti sieltä saa niitä kavereita. Ehkä se koulu on kuitenkin se pakka (ainoa) mistä saat kavereita.
en kyllä minäkään hirveästi tästä paikasta tykkää mutta ei ole niin helppoa tuosta vaan lähteä. mielellään kyllä asuisin jossain muualla.
mistä tuli mieleen aloittaa tämmönen ketju kun et enää asu täällä?
T:3
Hmm... Läski pauliinasta olen saanut jo jotain traumoja =oD ja muutenki kiva kysellä tietääkö muuta näitä perkeleitä ja osaltaan hauskojakin tyyppejä.
Ylivieskassa on sisäänpäin kääntyvää porukkaa aika paljon ja eivät helpolla kelpuuta ns uusia joukkoonsa. Katsot vain ettet törmää ns vääriin ihmisiin tai olet isoissa ongelmissa.
keitäs ne nämä sitten on? tämä menee mielenkiintoiseksi! :)
joo, sen olen kyllä huomannu että sisäänpäin lämpiäviä ovat. edes lapset eivät puhu toisille lapsille mitään. meidän poika monesti kaupassakin alkaa jutella lapsille eikä ne vastaa mitään, kattovat vaan monttu auki. kummallista...
Mm, mun seinänaapureina (4 Lasta itsellä) Asui oikealla puolen pillerin välittäjä, ja toisella puolen pirtun tekijä, alakerras asuiki kolmes asunnos juoppoja jotka sai tarvitsevansa aineet mun naapureista. Voit kuvitella sitä melua ym ruuhkaa öisin... Asut sie missä päin ylivieskaa? Olis kiva vaihtaa kuulumisia enemmänki jonkun ylivieskalaisen kanssa...
sä asuit varmaan havutiellä tai lehmustien kerrostaloissa? olen ainakin kuullu että siellä on vähän tuommosta sakkia.
Havutiellä asuin... Aikoinaa mun kaukainen ex tapettiin lehmustiellä. Onko muuten sitä lehmustien kiskaa enään olemassa? Olin aikoinaa harjoittelijana siinä... Myymässä karkkia tenaville. Mun mutsi asuu vielä nykyäänkin kaisaniemessä. Siellä tulee kerran kolmeen vuoteen käytyä.
vanha kunnon kauppakaisa jossa olin harjoittelijana...
Itse asiassa niitä on kaks. iso ja pikku korkki.
kauppakaisa kyllä on ja siellä tuleekin käytyä lasten kans joka viikko.
mihinkäs kauas täältä muutit?
minusta on kummallista että tämä on olevinaan kaupunki, enemmän tämä on tämmönen kyläpahanen. naapurikuntien pikkupaikatki on muka kaupunkeja...
traktoreita ja lehmän paskaa riittää. ja tosiaan niitä L+.
muutin pois ykasta ja nykyään kotkassa asustan. Tuli tarpeeksi välimatkaa niihin seutuihin... Oot sie muuten minkä ikäinen? Ite 29 nyt. Jos tuntuu että haluut vaihtaa mailia ex ykalaisen kanssa niin laita tulee osoitteeseen Demon_Bitch@hotmail.com
Ukko tuli kotiin syömään joten morjens... Palailen huomis aamul.
kotosinhan ne on Haapavedeltä mutta isompi asui ylivieskassa, mukavia ihmisiä mut varmaan aika kuuluisia ;)
Monta lasta sinulla on ja minkä ikäisiä?
T:täällä toinen yksinäinen ylivieskalainen
mulla on 2 lasta; 3½ ja 1½ vuotiaat. itse olen 25v. missäpäin asut? T:3
Minkähän luvun legendoja mahtanee nuo aiemmin ilmoitetut olla. Mä muistan ainakin Maaritin 70-80 luvun vaihteesta.
Eräs tuttuni on nimeltään Maarit ja kotoisin Ylivieskasta juuri 70-80 -luvuilta ja siksi aiemmin ketjussa ihmettelinkin, mikä hänestä tekee legendan (jos nyt on sama Maarit kyseessä). Eli oliko kyseessä erikoinen pukeutumistyyli vai mistä hän on niin kuuluisaksi tullut?
Joo ja kuuluisia. Molemmat vaikuttaa valtion ilmais asunnossa. ;)
Vierailija:
kotosinhan ne on Haapavedeltä mutta isompi asui ylivieskassa, mukavia ihmisiä mut varmaan aika kuuluisia ;)
sanokaapa ylivieskalaiset että missä täällä voi tutustua ihmisiin?
olen asunu täällä jo kohta 5 vuotta enkä ole onnistunu saamaan yhtään kaveria... Jospa sitten syksyllä kun menen kouluun.. :/