Kuka tappo JonBenet Ramseyn?Oliko se hänen isänsä vai eikö sitä ole vielä selvitetty?
Kommentit (49)
"Using modern technology, they uncovered the voices of three people having a conversation after Mrs Ramsey thought she had hung up after calling police 20 years ago.
Three phrases can allegedly be heard during the extra six seconds of 911 audio, which are believed to have come from JonBenet's parents John and Patsy and her older brother Burke.
Investigators believe they can hear Mr Ramsey's voice saying 'we're not speaking to you', before Mrs Ramsey allegedly asks: 'What did you do? Help me, Jesus'.
They claim JonBenet's brother Burke can then be heard asking 'what did you find?' - even though his parents have always claimed he was asleep at the time."
Äipällä oli kuulemma samat vaatteet ja meikit päällä seuraavana aamuna + sängyssä ei oltu nukuttu. Isän puolella oli.
Vierailija kirjoitti:
Veli. Oli jo historiaa väkivaltaisuudesta siskoa kohtaan. Tuskin tappoi tahallaan mutta suutuksissaan meni liian pitkälle. Mitenköhän elää asian kanssa?
Veikkaisin että pahinta on jatkuva valehtelu. Tiedä vaikka kertoisi miten kaikki meni sitten kun isäkin on kuollut. Uhrihan veljestäkin on vuosien vieriessä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Voi jösses teidän kanssa. Seuraavan kerran kun näette Johnin tai Gerryn näköisen miehen, niin menkää ihmeessä väliin ennen kuin tekee jotain lapselleen.
Ja kyllä, tiedän että usein syyllinen löytyy lähipiiristä, mutta silti oikeusistuin tarvitsee tuomioon muutakin kuin naaman joka ei miellytä. Onneksi.
Sukulaiseni näyttä tolta, eikä ole mikään miellyttävä mies. Sama kuin Josef Fritzl. Joku samankaltaisuus ulkonäössä näitä yhdistää.
Se Burke on törkeä nulikka. Dr. Philissä erityisen kummallinen kun oli haastateltavana, ja sen jälkeen kun jossain unsolved mysteries-ohjelmassa tai jossain oli pohdittu monelta kantilta miksi Burke on todennäköisin tappaja, vaati jätkä itse korvauksia melkein jokaisesta lauseesta jossa hänet siinä ohjelmassa mainittiin
Vierailija kirjoitti:
Se Burke on törkeä nulikka. Dr. Philissä erityisen kummallinen kun oli haastateltavana, ja sen jälkeen kun jossain unsolved mysteries-ohjelmassa tai jossain oli pohdittu monelta kantilta miksi Burke on todennäköisin tappaja, vaati jätkä itse korvauksia melkein jokaisesta lauseesta jossa hänet siinä ohjelmassa mainittiin
Etkö itse vaatisi, jos olisit mielestäsi syytön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veli. Oli jo historiaa väkivaltaisuudesta siskoa kohtaan. Tuskin tappoi tahallaan mutta suutuksissaan meni liian pitkälle. Mitenköhän elää asian kanssa?
Veikkaisin että pahinta on jatkuva valehtelu. Tiedä vaikka kertoisi miten kaikki meni sitten kun isäkin on kuollut. Uhrihan veljestäkin on vuosien vieriessä tullut.
Luulen, että siihen valehteluunkin tottuu ja turtuu vähitellen. Sitten se ei tunnu enää miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että siihen valehteluunkin tottuu ja turtuu vähitellen. Sitten se ei tunnu enää miltään.
Voi olla. Toisaalta on sellaisiakin rikollisia nähty, jotka ovat saaneet oikein uuden henkilöllisyyden, mutta eivät vain pysty pitämään sitä salaisuutena ja taas mennään...
Noh, äiti kuoli itse syöpään ennen tapauksen selviämistä.