Isät toivovat poikia
Mä oon tosi onnellinen et, oon synnyttäny pojan. Miehethän toivoo poikaa useinmiten. Kaveri on synnyttäny jo 3 tyttöä ja, viimeisin oli kuulema miehelle paha pettymys, kun ei vieläkään poikaa saanut. Tytöt on muutenkin jotenkin ärsyttäviä kimittäjiä.
Kommentit (103)
Luultavasti isäni oli aikoinaan tyytyväinen kun sai pojankin. Tasaveroisesti meitä on kohdeltu, mutta luulen, että oma isänikin on toivonut myös poikaa. Mua se ei häiritse, olenhan minäkin ollut rakas vaikka poikaa onkin toivottu ;)
Mulla on 2 veljeä. Isä todellakin piti muo tarkemmin silmällä (tiukempi kuri) ja en kokenut saavani rakkautta enempää tämän takia kun veljeni. Päinvastoin se oli niin ärsyttävää että, päätin jos joskus tytön ja pojan saan, niin kohtelen niitä tasavertaisesti.
Ja sai sen :) Oma miehenikin toivoi tyttöä hartaasti ja sekin toive toteutui.
Ihan vaan tuosta tyttöjen narinasta ja kimittämisestä: tytöltä sitä ehkä vielä vähän sietääkin, mutta tuttavapiirini pojat ovat tyttäriäni pahempia narisijoita ja se vasta raivostuttavaa onkin!
No onneksi ette, poikaa sitten saaneet. Ois ollut kova kohtalo jos ette poikaa ois voinut hemmotella. Meidän poika saa hemmottelua aivan yhtä paljon kun tyttökin. Ja odotappas kun tyttös kasvaa ja tuo kavereita kylään, voi juma mikä kimitys ja kailotus kuuluu. Nimimerkillä: kokemusta kummastakin
Olen huomannut että, vanhemmat ihmiset ja useinmiten juuri miehet, on sitä mieltä että, kyllä ainakin 1 poika pitää perheessä olla. Mulla on kaksi poikaa ja, ihan rehellisesti voin sanoa että, jos kolmaskin ois ollu poika eikä tyttö, niin kyllä mä oisin ollut pettynyt. Nyt on mukava kun on kokemusta niin tytöstä kuin pojasta.
Kyllä meidän parisuhteessa voi sanoa ihan suoraan mitä haluaa ja toivoo. Minä toivoin poikaa, mies tyttöä ja mies sai mitä halusi. Enpä itsekään tytätäni enää poikaan vaihtaisi. Melkoinen poikatyttö tuo kuitenkin on, liekö sitten minun vikani. Leikkii turtleseilla ja bleidaa poikien kanssa.
Silti itse salaa toivoin poikaa. Sen sain. Seuraava lapseksi toivoisin tyttöä. Kai niitä toiveita saa olla. Miehelle on kuulemma aivan sama kumpaa sukupuolta on tullakseen? uskoisko tuota?
Mitä sinä toivoit? Onko sinulla edes omaa elämää?
Rakenneultrassa kysyttiin kumpi on tulossa ja sanoivat, että tytöltä näyttää... Oltiin todella iloisia, kumpikin, tyttö tai poika, oli tervetullut. Loppuraskauden ajan hypistelin tyttöjen vaatteita ja ihania mekkoja kaupassa, en kuitenkaan uskaltanut ostaa mitään tyttöjuttuja. Kun synnytys sitten tuli, tupsahtikin maailmaan poika. Ja kun lapsi nostettiin rinnalleni, ei ollut mitään merkitystä sillä, että olin loppuraskauden ajan odottanut tyttöä.
Mieheni on käsittääkseni asiasta samalla linjalla kuin minä. Enemmän hän kai mietti loppuraskauden ajan innoissaan tyttöjen nimiä kuin minä.
POika tai tyttö, yhtä rakas on lapsi silti.
Ainahan ne on synnyttyään rakkaita oli sit tyttöjä tai poikia. Oon vaan minäkin huomannut tuttavapiirissäni että, miehet usein poikia toivoo. Usein ollaan muittein äitien kanssa jopa ihmetelty ja leikillään puhuttu että, toivottavasti ois seuraava lapsi tyttö, niin ei varpajaisetkaan äityis niin koviksi kun poikien synnyttyä. Voi sitä miesten leuhkimista " mulla on POIKA" .
Tuo on vain LAUSE, joka sanotaan lohduksi miehille, jotka eivät PYSTY siittämään poikalapsia. Kaikkihan varmaan tietävät, että miehen siittiösolut määrävät sikiön/lapsen sukupuolen.
Kaikki miehet ovat samaa mieltä kaikista asioista ja haluavat samoja asioita.
Onneksi meillä on tyttö ja poika!!:)
ja poika! Molempia rakastetaan yhtä paljon mutta, tosi asia on se että täällä itkee ne äidit jotka ei oo pystyny miehelleen poikaa synnyttämään. Voi voi...Kyllä perheessä pitää poika olla.
Millainen äiti ajattelee noin, vaikka on molempia sukupuolia. Heikkoitsetuntoisia rassukkatyttöjä kasvaa, kun on tuollaisia noitia äiteinä! Ihme väheksyntää. Minkä ikäisiä olette? Nykyään kuulee noin tymiä kommentteja lähinnä vanhainkodin asukeilta..
Mulla on muuten tyttö ja poika. Ihan tasavertaisia ovat. En osaisi heistä valita, mutta tän palstan hullut näköjään pystyvät pistämään lapsensa arvojärjestykseen sukupuolen perusteella.
lauseesi siitä, ettei joku äiti pystyisi poikia synnyttämään...
Niin mun mies pystyy siittämään pojan ja, minä sen sille synnytin. Ähäkutti...onneksi ei tartte enää synnyttää ja sitä poikaa yrittää kun tärppäs ekalla kerralla. Tyttöjen äidit luultavasti alitajuisesti haluaa epätoivoisesti poikaa, niin syvälle se herne on sinne nenuun vedetty. Sen huomaa kun näitä viestejä lueskelee.
te olette olleet omalle isällenne niitä pettymyksiä?? Miten teidän isänne on kaupassa katsellut junaratoja yms. ja voi sitten sitä pettymyksen määrä kun juuri SINÄ oletkin syntynyt??
Surullista!!