Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isät toivovat poikia

Vierailija
15.11.2005 |

Mä oon tosi onnellinen et, oon synnyttäny pojan. Miehethän toivoo poikaa useinmiten. Kaveri on synnyttäny jo 3 tyttöä ja, viimeisin oli kuulema miehelle paha pettymys, kun ei vieläkään poikaa saanut. Tytöt on muutenkin jotenkin ärsyttäviä kimittäjiä.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aina haaveili pienestä pojasta ja, onnekseen sen sai. Tyttö tuli sen jälkeen ja turha tulla selittämään että en tyttöä yhtä paljon rakastaisi. Varsinainen idiootti. Kai sitä saa mielipiteitä olla ja, mun mielipide on edelleen että, poika pitää olla.

Vierailija
82/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks jotkut saavat sekä tytön, että pojan:) Eipähän tartte kadehtia....

Voin kuvitella sut ihastelemassa pikkuisia mekkoja kaupoissa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin edelleen lapsiasi...

Kyllä perheessä tyttö ja poika olla pitää....

Vierailija
84/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajatellut, ettei perhe ole tasapainoinen, jos ei ole molempia sukupuolia. Ihan sama montako niitä on.

Vierailija
85/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN usko että kukaan äiti tosissaan kirjoittaa, että terveen tytön syntyminen olisi harmittanut. Tästä aiheesta on vaan niin helppo provoilla.

Ja tiedän etukäteen mihin infantiiliin sävyyn minun viestiini varmasti tullaan vastaamaan. Huokaus. Tapelkaa edes kotiäitiydestä tai imettämisestä.

Vierailija
86/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen et, jos tietäis et, sais vaan yhden lapsen ja, sukupuolen sais mies valita, niin kyllä se poika olis.

Vierailija
87/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole samat haaveet ja toiveet. Meidän perheessä toivottiin molempia ja ne saimme. Tyttö on tosiaan isän silmäterä ja poika taas taitaa olla mun:) Yhtä rakkaita ovat molemmat!

Entinen naapuri (mies) kertoi pari vuotta sitten, että toivoi tyttöä (monta vuotta yritystä takana jo) ja vaimo tuli raskaaksi ja ultrassa näkyi vaikea vamma ja raskaus keskeytyi. Tuli uudestaan raskaaksi ja mies toivoi edelleen tyttöä. Nyt tällä yli 40-vuotiaalla parilla on tyttö. Ihmettelin vaan suuresti, että keskenmenon jälkeenkin joku toivoo sukupuolta eikä lasta. Olisikohan ensimmäinen ollut se ei toivottu poika:(

Vierailija
88/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikipäivänä toivonu tyttöä, musta ne oli niin ärsyttäviä. Tytön sain ja pois en vaihtais. Kakkosta odottaessani toivoin taas poikaa, ja ihanaa sain sen. Molemmat lapset rakkaita. Edelleen oon sitä mieltä et, tytöt on jotenkin ärsyttäviä kiljukauloja.

Vierailija
89/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas hymyillen kuuntelen sen toiveita ja juttuja. Itselleni ihan sama kumpi tulee, molemmissa omat kivat puolensa. Tiedän mieheni lasta rakastavan ja ihalevan vaikka vauva tyttä olisikin, mutta saahan toki toiveita olla, ja onhan se kiva olla niitä toteuttamassa.

Vierailija
90/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERIARVOISIA !!!!

Metsään vaan teidät pitäisi viedä ja kuula kalloon, ette muuhun kelpaa.

Ja ps. itselläni ON poika.

Vierailija
91/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä taas hymyillen kuuntelen sen toiveita ja juttuja. Itselleni ihan sama kumpi tulee, molemmissa omat kivat puolensa. Tiedän mieheni lasta rakastavan ja ihalevan vaikka vauva tyttä olisikin, mutta saahan toki toiveita olla, ja onhan se kiva olla niitä toteuttamassa.

Vierailija
92/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en ikipäivänä toivonu tyttöä, musta ne oli niin ärsyttäviä. Tytön sain ja pois en vaihtais. Kakkosta odottaessani toivoin taas poikaa, ja ihanaa sain sen. Molemmat lapset rakkaita. Edelleen oon sitä mieltä et, tytöt on jotenkin ärsyttäviä kiljukauloja.

Vierailija
93/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mieheni toivonut salaa poikaa ( koska ainakaan ei ole ääneen toivettaan esittänyt), mutta meidän kahta tytärtä rakastaa todella paljon, ei voi olla huomaamatta. Sillä on aina aikaa tytöille. Töistä tultuaan leikkii, painii, rakentaa tyttöjen kanssa paljon ja on nyt suunnitellut alkavansa valmentaa niitä tenniksessä kun vähän kasvavat. Ystävälläni on poika (kamala itkupilli ja kiljukaula muuten, kun nyt tuota termiä on täällä tytöistä käytetty ) ja hän on murheissaan kertonut kuinka isä ei koskaan leiki pojan kanssa, töistä tultua makaa sohvalla eikä ole kiinnostunut pojastaan muutenkaan. Eli mahtaa olla mukavaa olla se toivottu poika. Sanon vaan, että olen onnellinen miehestäni jolla on kyky osallistua täysillä elämäämme ja uskon että myös, että yhtä paljon jos lapsi olisi ollut poikakin.

Vierailija
94/103 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi tytöt tuovat äidilleen omat vauvansa hoidettavaksi koska ne anopit on niin kauheita:)

Vierailija
95/103 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivo

Vierailija
96/103 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö ja poika. Molemmat tietysti rakkaita, mutta kyllä tyttö on isintyttö ja poika on äidinpoika.

Vierailija
97/103 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: todennäköisesti sukulinjasi sammuu, nuorten miesten todennäköisyys päätyä koskaan isäksi ei ole koskaan ollut näin matala ja nuorilla naisilla se on selvästi suurempi. Kai tiesit tämän?

Vierailija
98/103 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minäkin olen ylpeä omasta esikoispojastani! säälittää tyttöjen äidit... salaa tietysti!

Eikö ole aika säälittävää, että sinä olet syntynyt tänne.  

Jospa maailmaan syntyisi vain poikia ja miehet tulevaisuudessa synnyttäisi ne kaikki 🤣

Tää on niin mainio pahoinvointi ketju 🤣

Vierailija
99/103 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tytöt on silti ihanampia. T.Isä

En poikaakaan pois heittänyt, mutta jotenki se isä-tytär suhde on ainutlaatuinen :)

Vierailija
100/103 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova oli yritys, mutta neljä tyttöä saatiin. Olisihan se poikakin ollut kiva. Toki olen ollut useita poikia valmentamassa eri lajeissa niin nekin on tuttuj otuksia.