Isät toivovat poikia
Mä oon tosi onnellinen et, oon synnyttäny pojan. Miehethän toivoo poikaa useinmiten. Kaveri on synnyttäny jo 3 tyttöä ja, viimeisin oli kuulema miehelle paha pettymys, kun ei vieläkään poikaa saanut. Tytöt on muutenkin jotenkin ärsyttäviä kimittäjiä.
Kommentit (103)
Ja sähän se tosi fiksulta vaikutat. Ettet vaan ittestäs kirjottelis?
Vierailija:
Sanoi, ettei voi edes verrata Hugon syntymään..pojat pärjää...
Tytärtään kohtaan tuntee aivan mieletöntä rakkautta ja suojelemisen
halua. Kyllä siis monet miehet on ylpeitä tyttäristään.
Luin, ja meinasin oksentaa. Toi on just sitä machopaskaa: tytöt on heikkoja, niitä pitää suojella ja varjella, isät haulikon kanssa varjelemassa poikaystäviltä jne. Toisaalta pojat on poikia, tappelee mutta pärjää, pojat ei saa itkeä, miehet hoitaa hommat. Hyi hemmetti!!!
" iskän" silmäteränä. Niin myös meillä. Ja tämä on täysin rehellinen näkemys asiasta.
Harmi että toiset miehet ovat vieläkin niin juntteja. Ja naivat toisia samanlaisia juntteja. Lopputuloksena syntyy lapsia jotka ovat...juntteja, sukupuolesta riippumatta.
Tyttöhän sieltä tuli ja on todellakin isin oma pikku prinsessa. Meillä sitten lisäksi kaksi poikaa, ja kyllä isä enemmän tyärtään lellii. Pojat ihan selkeästi ovat sellaisia äidin poikia.
Tyttö otetaan samantien syliin, kun kotiin tullaan ja pojille vain murahdetaan tervehdys. Mieheni syöttää tyttöä ja poika, joka on nuorempi saa syödä itse, vaikkei aina osaakaan. Tyttö otetaan mukaan ruokapöydästä noustessa ja kenenpä huoneeseen mennään leikkimään, ellei tytön. Jos pojat haluavat osansa isästä, he saavat roudata omat lelunsa tytön huoneeseen. Isä lukee aina tytön iltasadut ja pojille vain painostuksesta.
Tämä epätasa-arvo on meillä jatkuvana kiistan aiheena.
tytöt ja pojat vaan on eri asia, se on fakta.
vai voiko joku väittää, että jos olis vaikka 3 poikaa, ei muka kaipaisi tytärtä, ja toisinpäin?
se, että eri sukupuolet on vaan eri asia, ei mielstäni kuitenkaan poista sitäkään tosiasiaa, että kaikkia lapsiaan rakastaa, olivat he sitten tyttöjä tai poikia.
eri sukupuolta, eri asiat, mutta eivät toistaan huonompia.
jee.
Mutta näköjään tämä sama provo toimii AINA, valitettavasti.
toki poika olisi ihan yhtä ihana, mutta silti odottaa selvästi tyttöä.
mitä ihmeen neandertaliukkoja teillä on? mistä te löydätte niitä?
koska minä toivoin poikaa ja hän tyttöä!!!!
Ei tuu miehille sitten niin kovaa pettymystä kun, vakuuttelee mukamas haluavansa tyttöä mut, salaa varmasti toivoo poikaa.
VAIN tytölle.
Miettikää nyt tosi tarkkaan äidit, että mitä toivotte! Itse olen erittäin onnellinen omasta " neandertalilaisestani" , joka suhtautuu luontevasti molempaan sukupuoleen.
me toivomme lasta, emme sukupuolta.
Siis oikeesti?..on teidän miehet kyl, aika epänormaaleja ja luonnonoikkuja. Onhan se selvääkin selvempi asia että, pojan ne miehet kaverikseen mieluiten ottaisi. Meillä ainakin mies ihan suoraan sanoi poikaa toivovansa, tosin lisäs kyllä et, onhan se tyttökin sitten synnyttyään varmaan yhtä rakas.
Mä oon kans 26 kanssa samaa mieltä. Ei ihan terve sun ukkos!
Sivistynyt ihminen käyttäytyy hyvin KAIKKIA ihmisiä kohtaan.
piti vaan kysyä ketjussakin esiin tulleesta yleisestä kommentista, että miehet toivovat suvunjatkajaa. Miten niin? Kyllä tyttö aivan yhtä lailla jatkaa sitä sukua nykyään myös sukunimen osalta. Aikansa elänyt toteamus.
meillä on yksi poika, ja yritämme toista.
mieheni toivoo ihan vilpittömästi tyttöä, koska hän haluaa että on sitten isänä kokemusta kummastakin sukupuolesta. olen näet tehnyt selväksi, että ei tule enempää lapsia tämän kakksoen jälkeen.
hän puhuu pikkukakkosestamme " pikku-sylvistä" ;D
mutta esikoisesta miehenikin toivoi poikaa, tunnusti sen vasta pojan synnyttyä.....
En huomannut sellaista kirjoittaneeni.
Vierailija:
Huh huh... Kyllä mä ainakin huolestuisin, jos mun mieheni olisi niin VALTAVAN innoissaan tyttölapsesta ja leikkisi VAIN tytön kanssa, ja pesisi VAIN tyttöä, ja lukisi iltasadun
VAIN tytölle.
Sanoi, ettei voi edes verrata Hugon syntymään..pojat pärjää...
Tytärtään kohtaan tuntee aivan mieletöntä rakkautta ja suojelemisen
halua. Kyllä siis monet miehet on ylpeitä tyttäristään.