Mieheni tuli juuri kotiin, pettämästä.
Hei!
Meillä oli mukava ilta yhdessä. Kävimme elokuvissa ja dyömässä. Sekä muutamalla. Tulimme kotiin, koska olin väsynyt. Torkuin sohvalla ja mies sanoi, että haluaisi vielä baariin ja lähti sinne myös. Heräsin kolmen aikaan ja koitin soittaa hänelle, ei vastsusta. Huolestuin ja soittelin vielä pari kertaa ja sitten vastasi.
Kotiin tullessaan meni suoraan suihkuun...sammui heti. Nousin ylös ja tsekkasin hänen rahapussinsa ja siellä oli taksikuitti 2.20 sekä tämä kotiin tulo kuitti.
Olemme juuri muuttamassa ostamaamme uuteen kotiin ja mies ttoimii näin.
Mitä ihmettä teen?
Kommentit (181)
Uskomaton tarina! Todella hienoa että ap sattui näkemään noston ja tuli kertomaan mitä tapahtui.
Mitä ihmettä tuollaisen miehen päässä liikkuu? Pakko pettää, ei voi vastustaa houkutusta. Tekisi mieli itkeä, niin törkeää, niin surullista. Ja sitten vielä palaa kuin koira oksennukselleen, ei helvata, mikä tyyppi. Kammottava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
mies pesi vielä hampaansakin. Liekö nuollut toisen naisen tuheroa?
Ap
:D 5/5
Ap vielä. Hirveitä virheitä, kun kännykällä kirjoittaa 😀.
Sitä olen miettinyt paljon, että miksi? Me olimme rakentaneet ihanan oman talon yhdessä. Kuvittelin, että olimme sitoutuneita toisiimme. Näin loppuelämän yhdessä hänen kanssaan. Näköjään muutamaa kk ennen talon valmistumista tämä peli alkoi. Muuton jälkeen sitten koko pakka räjähti.
Olen itkuni itkenyt ja koen suunnatonta vahvuuden ja onnen tunnetta. Pystyin siihen. Helppoa ei ero ollut. Nyt kun luin tämän jutunut, kysyn jälleen miksi annoin kohdella itseäni noin. No, enää en suostu. Koskaan.
Vierailija kirjoitti:
mieheni on kännissä normaalia himokkaampi ja kyvykäs. Eipä ole ennen tullut mieleeni, että himon kohde onkin kuka tahansa nainen, en minä. Ap
Vau, kyllähän tuommoisesta alfasta riittää useammallekin naaraalle, olisit ylpeä.
Nyt teet turhan pitkälle meneviä päätelmiä liian heikoilla todisteilla. On esimerkiksi voinut käydä vielä "yksillä" jonkun toisen miehen luona. Ja suihkuun nyt monikin haluaa juopottelun jälkeen ja myös pestä hampaat.
Totta tajusit nuuskia sen dikin, että haisiko spärrelle tai vieraalle p impsalle, jos on sika kekkosella vetänyt? Mä kärytin eksäni siitä kortsun hajusta.
T: miss Marple
Hyvä kyn olet selvinnyt eli olet voittajaainesta. Paljon elämää nähneenä ja kokeneena tiedän että miehet kuin naisetkin "sortuvat vieraaseen" joskus. Puhutaan ikäkriiseistä 30, 40, 50 kriisit ja niiden myötä ihminen saattaa alkaa miettiä olenko jäänyt jostain paitsi jne...
Osa käyttäytymisestämme selittää pettämisen. Miehen aivotkin ovat erilaiset ja ajattelutapa. Jokaiaen pariskunnan elämä on erilaista ja pareilla voi olla sopimuksia joista muut ei tiedä. Minulla on ollut tuttuja joilla oli ns avoin avioliitto. Molemmat saivat käydä vieraissa mut ei saanut rakastua. Siinä voi olla haastetta liian monelle.
Älkää ryypätkö. Se on se ongelma. Viina.
Puhu. Jos petti....silloin sinä teet omat ratkaisut.
Harmittaa asunto...mitä sitten? Myytte pois. Se on vain maallista.
Tai sitten revitte auki tuon juttunne ja uusi alku.
Viina on ongelma.
Millaista kumppania haluat elämääsi jakamaan? Ihan yleensäkin?
Luotettavaa ja voi jakaa vastuut? Tai sellaista, että saat olla ylevä marttyyri. Jos haluat hoitaa ja paapoa ja kasvattaa pennut itse, niin ota sellainen mies, joka vetää huikkaa ja on pois kotoa.
Onhan noita maailmassa...sellaisia perheitä. PALJON.
Olennaista tässä on: Mitä sinä haluat?
Toimi niin.
Minusta jo tuo uudelleen kapakkaan lähteminen on outoa. Jätti sinut yksin nukkumaan? Minä en hyväksyisi sitäkään omalta mieheltäni. Pistä vaihtoon tai lopettakaa juominen!
Huhuu 153 ja 154 ja muutkin, tämä on vuodelta 2013. Minä, siis ap vain bongasin tämän oman kirjoitukseni täältä ja palasin asiaan.
Ihanaa, kun löysin tämän. Tulee mieleen se fiilis, epätoivo ja ahdistus. Miten hyvä minulla nyt onkaan olla 😀.
Säälittää se uusi nainen ja vähän huvittaakin. Näin hänet kaupassa yksi pvä ja oli voitonriemuisen oloinen. Ai että mikä kultakimpale hänellä onkaan nyt 😀.
Missään tapauksessa ei kannata piiskata itseään että on suostunut elämään tuollaisessa suhteessa. Ainakin on yrittänyt eikä ole heti luovuttanut koska on ollut paljon pelissä, uusi hieno talo, puhumattakaan lapsista.
155- en piiskaa. Enää vain Ihmettelen. Meillä ei onneksi ollut yhteisiä lapsia. Ap
Naisen suurin kunnia on miehensä kokonaisvaltainen tyydyttäminen, jota olet säästöin tukenut. Jatka samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
EI IKINÄ, EI KOSKAAN lähtisi baariin yksin, jos olisimme olleet jossain ennen sitä kahdestaan ja itse en jaksaisi lähteä. Eikä lähtisi myöskään kavereiden kanssa, jos olisimme olleet aiemmin yhdessä syömässä, leffassa tms. Jos lähtisi, saisin kyllä selaiset kilarit, että oksat pois. Homma menee yksinkertaisesti niin, että miehelläni ei edes tulisi mieleen tehdä mitään tuollaista.
Mistä helvetistä tällaisia miehiä oikeen tulee?? Hirveä viinan ja naisten himo ajaa baariin, kö? Onko sinne baariin pakko päästä sitä viinaa kittaamaan, jonka jälkeen tullaan vaimon viereen nukkumaan täydessä kännissä. Itse en tuommoista hyväksyisi. Miksei perheellinen voi ottaa sitä kuppia maltilla kotona tai kavereilla, pakkoko sinne baariin on lähteä.
Jos varattu mies juoksee usein baarissa, tarkoittaa se, että vieraat naiset kiinnostavat enemmän mitä oma vaimo ja perhe.
Nyt menee kyllä hieman mutkat suoraksi. Jotain realiteetteja tuohon sun harhaisuuteen.
Mustasukkaisuus on paha sairaus, joka yleensä parantuu iän myötä.
Anna siis olla, äläkä tee mitään.
Keskitä ajatukset kaikkeen muuhun, jotta saat tuon mielestäsi pois. Ja tämän jälkeen jatka elämää normaalisti.
Näin toimien saat avioliittosi jatkumaan ikuisesti kuten on tarkoitus.
Rakasta miestäsi virheineen kaikkineen. Hänkin rakastaa sinua sellaisena kuin olet.
Ei tuo nyt vielä mitään tarkoita, mutta jos käytös on uutta ja erilaista kuin ennen niin varmasti se herättää kysymyksiä ja epäilyjä, mutta pitäisi kuitenkin olla jotain luotettavaa tukea ja todisteita ennen kuin alkaa syyttämään toista pettämisestä, ja antaa toiselle mahdollisuuden kertoa mitä todella tapahtui.
Luottamus on vaikeaa ansaita, mutta sen voi kyllä menettää nopeasti.
Myös väärät epäilyt ovat epäluottamus lauseita.
... ei käy suihkussa muuten? Noh, kai sitä suihkua tarvii kun moottoripyörää jossain mustassa tallissa roplailee.
Joku huvikseen nostelee neljä vuotta vanhoja ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Itselle käynyt ihan sama tilanne kun sulla, koko yön valvoin ja pyöritin mielessäni kuvia miehestä naisen haaravälissä...
Aamulla kun juteltiin, selvisi että olivat lähteneet muutaman kaverin kanssa katsomaan yhden niistä uutta prätkää, ja jääneet autotalliin dokaamaan, josta tämän prätkän omistajan vaimo oli ne sitten pistänyt takseihin ja kotiin. Eli jotain vastaavaahan voi olla.
Jestas miten sinisilmäinen voi ihminen olla! Uskoit sitten äijäsi sadun? Kuinka monen vaimon kuvittelet OIKEASTI hyysäävään aamuyöllä kännisiä miehiä takseihin ja koteihinsa? Hah.
Ap täällä. Uskomatonta, että joku on nostanut vanhan kirjoitukseni 😀. Tämä nyt exän touhu oli vain alkasoittoa. Hän oli täysi pelimies. Valitettavasti tämän kirjoituksen jälkeen katselin vielä hänen edesottamuksiaan, kunnes tasan 2 vuotta sitten riitti. Ihana talomme myytiin ja se oli sitten siinä.
Samalaisten asioiden kanssa kamppailevien neuvoksi. Luottakaa omaan vaistoonne. Kyllä te tiedätte onko asia kunnossa vai eivät.
Ex alkoi seurustelemaan muutaman kk jälkeen erostamme. Näin hänet kesäkuussa baarissa. Tuli kylkeeni kyhnäämään ja yrittämään. Kertoi, ettei seurustele enää. En lähtenyt hänen lirkutuksiinsa mukaan. Myöhemmin kävikin ilmi, että todellakin on saman naisen kanssa. Tätäkin olisi pettänyt, minun kanssani.
Ero on vaikeaa, mutta siitä selviää. Tänään olen helpottunut ja onnellinen. Ehkä vielä joskus parisuhteessa.