Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tuli juuri kotiin, pettämästä.

Vierailija
10.02.2013 |

Hei!

Meillä oli mukava ilta yhdessä. Kävimme elokuvissa ja dyömässä. Sekä muutamalla. Tulimme kotiin, koska olin väsynyt. Torkuin sohvalla ja mies sanoi, että haluaisi vielä baariin ja lähti sinne myös. Heräsin kolmen aikaan ja koitin soittaa hänelle, ei vastsusta. Huolestuin ja soittelin vielä pari kertaa ja sitten vastasi.

Kotiin tullessaan meni suoraan suihkuun...sammui heti. Nousin ylös ja tsekkasin hänen rahapussinsa ja siellä oli taksikuitti 2.20 sekä tämä kotiin tulo kuitti.

Olemme juuri muuttamassa ostamaamme uuteen kotiin ja mies ttoimii näin.

Mitä ihmettä teen?

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt vielä mitään tarkoita, mutta jos käytös on uutta ja erilaista kuin ennen niin varmasti se herättää kysymyksiä ja epäilyjä, mutta pitäisi kuitenkin olla jotain luotettavaa tukea ja todisteita ennen kuin alkaa syyttämään toista pettämisestä, ja antaa toiselle mahdollisuuden kertoa mitä todella tapahtui.

Luottamus on vaikeaa ansaita, mutta sen voi kyllä menettää nopeasti.

Myös väärät epäilyt ovat epäluottamus lauseita.

Paljon asiaa. Luottamus, mitä se on? Sitä voi kukin pohtia ja mielellään miettiä puolisonsa kanssa asiat halki ennen kuin muuttaa yhteen ja varsinki alkaa laittamaa lapsia.

Itse en voisi kuvitella kohdalleni et alkaisin tutkimaan toisen kännykkää, postia tai mitään minkä katson kuuluvan yksityiseen. Yksityistä elämää on oltava myös parisuhteessa. Kaikki ei ole yhteistä jaettavaa. Mieluusti pitää olla rehellinen kerrottava salat ( jos niitä on) julki face to face.

Vierailija
142/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi alunperin, että uusi asunto oli juuri ostettu. Nyt se olikin rakennettu itse. Lapset olisivat saaneet kenties siskon tai veljen, nyt ei yhteisiä lapsia ollutkaan alunperinkään. Miten ne saivat sitten sisaruksen. Vai eivätkö lapset olleet ap:n?

Ehkä luin väärin. Sama se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa meni nyt aivan ohi oliko mies tehnyt jotain muuta pahaa kuin käynyt suihkussa baarin jälkeen. Ja AP on natsi jos ei sitä hyväksy, vaikka muuta väittääkin.

Vierailija
144/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle käynyt ihan sama tilanne kun sulla, koko yön valvoin ja pyöritin mielessäni kuvia miehestä naisen haaravälissä...

Aamulla kun juteltiin, selvisi että olivat lähteneet muutaman kaverin kanssa katsomaan yhden niistä uutta prätkää, ja jääneet autotalliin dokaamaan, josta tämän prätkän omistajan vaimo oli ne sitten pistänyt takseihin ja kotiin. Eli jotain vastaavaahan voi olla.

Jestas miten sinisilmäinen voi ihminen olla! Uskoit sitten äijäsi sadun? Kuinka monen vaimon kuvittelet OIKEASTI hyysäävään aamuyöllä kännisiä miehiä takseihin ja koteihinsa? Hah.

Jos teillä olis kymmenen kaljoittelevaa miestä hyysäisitkö ne ennemmin koteihinsa, vai katsoisit ja hoivaisit krapulaisia seuraavana päivänä? Väitän, että suurin osa hoitaisi miehille taksit kotiin.

Vierailija
145/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ukko pihalle!

Vierailija
146/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Uskomatonta, että joku on nostanut vanhan kirjoitukseni 😀. Tämä nyt exän touhu oli vain alkasoittoa. Hän oli täysi pelimies. Valitettavasti tämän kirjoituksen jälkeen katselin vielä hänen edesottamuksiaan, kunnes tasan 2 vuotta sitten riitti. Ihana talomme myytiin ja se oli sitten siinä.

Samalaisten asioiden kanssa kamppailevien neuvoksi. Luottakaa omaan vaistoonne. Kyllä te tiedätte onko asia kunnossa vai eivät.

Ex alkoi seurustelemaan muutaman kk jälkeen erostamme. Näin hänet kesäkuussa baarissa. Tuli kylkeeni kyhnäämään ja yrittämään. Kertoi, ettei seurustele enää. En lähtenyt hänen lirkutuksiinsa mukaan. Myöhemmin kävikin ilmi, että todellakin on saman naisen kanssa. Tätäkin olisi pettänyt, minun kanssani.

Ero on vaikeaa, mutta siitä selviää. Tänään olen helpottunut ja onnellinen. Ehkä vielä joskus parisuhteessa.

ap, katsoppas leffa Nainen Junassa. Tai lue se kirja.

Vierailija
147/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
148/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kannattaa pistää lusikat jakoon liian aikaisin kuin liian myöhään. Ennuste on jo pelkän kännikäyttäytymisen perusteella niin huono, että itse jättäisin äijän ja kohti uusia raikkaampia tuulia.

Vierailija
149/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpölöpöä koko juttu...Miten ap just sattuikin paikalle, kun joku nostanut useamman vuoden takaista ketjua...

Vierailija
150/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni "petti" koko avioliiton ajan ja itseasiassa myös seurustelun ajan, mutta sitä ei laskettu, koska elimme eri maissa ja vapaudesta oli sovittu.

Hän jopa tilitti huonoa omaatuntoaan mulle ja selitti kuinka kulloistakin naista ("ystävääni") pitää auttaa:DD

Loppujen lopuksi hän kuitenkin jätti minut.Se opetti pitämään kiinni omasta vapaudesta ja olla luottamatta kehenkään.

Vierailija
151/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen tapaus: kertonut jollekin eronneelle uus-sinkulle, että oma liitto on kuollut, mutta lasten takia ollaan vielä yhdessä ja että sylilämpöähän sitä kaipaa kuitenkin jne.

Tällähän se lohkeaa. Raivostuttavan moni ennen itsekin topakasti aviouskollisuuteen luottanut nainen lankeaa noihin.

Ettehän tekään eroa, äijä vaan häippäisee silloin tällöin jatkossakin reissuilleen.

Vierailija
152/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä 😀. Ehkä joo uskomaton tarina, että joku nostaa vanhan kirjoitukseni ja minä näen sen. Näin nyt kuitenkin pääsi käymään.

Eroni jälkeen olen lukenut pettämiseen, eroon jne liittyviä keskusteluita. Ja tosiaan, uskomatonta, että näen tämän eroni 2 vuotispvänä. Joku ympyrä sulkeutui? Kun luin oman kirjoitukseni tunsin käsittämätöntä onnen tunnetta siitä, että en ole enää tuommoisessa jamassa.

Elämä kantaa.

Vierailija
153/181 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyikö vieraita hajuja miehestä tai sen kalsongeista?

En myöskään tiedä mitä teen.

Vierailija
154/181 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sinä sitten jaksoit katsella (en lukenut koko ketjua läpi). Keväällä -13 alkoi ja laitoitte lusikat jakoo vasta pari vuotta myöhemmin.

Tärkeintä, että olet päässyt eteenpäin.

Vierailija
155/181 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieheni on kännissä normaalia himokkaampi ja kyvykäs. Eipä ole ennen tullut mieleeni, että himon kohde onkin kuka tahansa nainen, en minä. Ap

Eiköhän se nyt ole itsestäänselvää, ettet se ole sinä. Kukaan mies ei ikinä masturboi omalle naiselle. Ei siinä ole mitään erikoista.

Vierailija
156/181 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinnostamaan miten keskustelu miehen kanssa kävi kun hän heräsi. Myönsikö heti vai hetken päästä. Tämä ap: lle.

Vierailija
157/181 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pettää jos ei saa kotonaan seksiä, niin yksinkertaista se on.

Jos miehesi on pettänyt, olet pihdannut liian kauan, koittakaa naiset tajuta tämä.

Vierailija
158/181 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpölöpöä koko juttu...Miten ap just sattuikin paikalle, kun joku nostanut useamman vuoden takaista ketjua...

Just... neljä vuotta vanha ketju. Varmasti ajankohtainen. Joku päättäny pitää hauskaa ja keksaissut sit tällaisen aiheen. Eukot meni lankaan.

Vierailija
159/181 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle käynyt ihan sama tilanne kun sulla, koko yön valvoin ja pyöritin mielessäni kuvia miehestä naisen haaravälissä...

Aamulla kun juteltiin, selvisi että olivat lähteneet muutaman kaverin kanssa katsomaan yhden niistä uutta prätkää, ja jääneet autotalliin dokaamaan, josta tämän prätkän omistajan vaimo oli ne sitten pistänyt takseihin ja kotiin. Eli jotain vastaavaahan voi olla.

Jestas miten sinisilmäinen voi ihminen olla! Uskoit sitten äijäsi sadun? Kuinka monen vaimon kuvittelet OIKEASTI hyysäävään aamuyöllä kännisiä miehiä takseihin ja koteihinsa? Hah.

Jos teillä olis kymmenen kaljoittelevaa miestä hyysäisitkö ne ennemmin koteihinsa, vai katsoisit ja hoivaisit krapulaisia seuraavana päivänä? Väitän, että suurin osa hoitaisi miehille taksit kotiin.

no mä en todellakaan tekisi kumpaakaan. En rupee aikuisia miehiä laittamaan koteihinsa, mutta eivät todellakaan jäisi meidän nurkkiin pyörimään. Miehen kaverit saa mies itse hoitaa matkoihinsa parhaaksi katsomallaan tavalla. Miten ihmeessä se muka olisi MUN homma??

Vierailija
160/181 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkos varma, että oli nainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän