Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tuli juuri kotiin, pettämästä.

Vierailija
10.02.2013 |

Hei!

Meillä oli mukava ilta yhdessä. Kävimme elokuvissa ja dyömässä. Sekä muutamalla. Tulimme kotiin, koska olin väsynyt. Torkuin sohvalla ja mies sanoi, että haluaisi vielä baariin ja lähti sinne myös. Heräsin kolmen aikaan ja koitin soittaa hänelle, ei vastsusta. Huolestuin ja soittelin vielä pari kertaa ja sitten vastasi.

Kotiin tullessaan meni suoraan suihkuun...sammui heti. Nousin ylös ja tsekkasin hänen rahapussinsa ja siellä oli taksikuitti 2.20 sekä tämä kotiin tulo kuitti.

Olemme juuri muuttamassa ostamaamme uuteen kotiin ja mies ttoimii näin.

Mitä ihmettä teen?

Kommentit (181)

Vierailija
81/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksiä uskottavaa tarinaa, vaan vaadi heti selitystä!!!

Vierailija
82/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lähdin tyttöystävältäni baariin (näytän melkein 30 vuotiaalta), ja päädyin pettämään kaverien painostuksesta ja liian monesta kaljasta, häpesin paljon , jätin kertomatta tyttöystävälleni. Sait minut miettimään koska käyttäydyt niin kuinhän silloin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa asutte? Jokuhan veikkaisi Porvoota.

Taidat olla uusi täällä :)

Veikka_i_si...

Vierailija
84/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaudu siihen että sinä olet se kenelle hän kohta "muka" suuttuu kun edes epäilet.

Sä todella odotat että hän herää ja saat vastauksia?

Sä et saa mitään vastauksia.

Tsemppiä kuitenkin :(

Vierailija
85/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolestasi ap :(

Vierailija
86/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon kalikka kalahtaa. Suuttuminen on hyvä merkki siitä että jotain on tapahtunu.

Vierailija
87/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI IKINÄ, EI KOSKAAN lähtisi baariin yksin, jos olisimme olleet jossain ennen sitä kahdestaan ja itse en jaksaisi lähteä. Eikä lähtisi myöskään kavereiden kanssa, jos olisimme olleet aiemmin yhdessä syömässä, leffassa tms. Jos lähtisi, saisin kyllä selaiset kilarit, että oksat pois. Homma menee yksinkertaisesti niin, että miehelläni ei edes tulisi mieleen tehdä mitään tuollaista.

Mistä helvetistä tällaisia miehiä oikeen tulee?? Hirveä viinan ja naisten himo ajaa baariin, kö? Onko sinne baariin pakko päästä sitä viinaa kittaamaan, jonka jälkeen tullaan vaimon viereen nukkumaan täydessä kännissä. Itse en tuommoista hyväksyisi. Miksei perheellinen voi ottaa sitä kuppia maltilla kotona tai kavereilla, pakkoko sinne baariin on lähteä.

Jos varattu mies juoksee usein baarissa, tarkoittaa se, että vieraat naiset kiinnostavat enemmän mitä oma vaimo ja perhe.

Vierailija
88/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edes kehtaat epäillä häntä! Täysin viattomasti ollut kavereiden kanssa ulkona, ja pitäisi käydä useamminkin, kun on tuollainen nalkuttava vaimo kotona...

Ei vaan, oikeasti mies oli varmaan sopinut jo aiemmin treffit. Jos teillä oli ollut kiva ilta, olisi ollut "tavallisempaa" jäädä jatkamaan sitä sun kanssa kotona.

Vierailija
89/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin käyn yksinkin baarissa. Menen sinne tanssimaan, tapaan kavereitakin, saatan ottaa vielä muutaman siellä, en välttämättä. En todellakaan mene etsimään seuraan tai vetämään täysiä kännejä o.O Menee mieskin ilman minua, kaverin kanssa ottavat pari ensin ja sitten baariin ja kotiin. Meille se ei ole ongelma, monille näyttää olevan o.O

Vierailija
90/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäneen vai ei: mua yhäkin ihmetyttää, miten se mies jaksoi heti kotiin tultua lähteä takaisin baariin ja millä? Kun Ap:n kotoa kuitenkin oli monen kilometrin matka kaupunkiin.

Vierailija
91/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäneen vai ei: mua yhäkin ihmetyttää, miten se mies jaksoi heti kotiin tultua lähteä takaisin baariin ja millä? Kun Ap:n kotoa kuitenkin oli monen kilometrin matka kaupunkiin.

tuli myös kotiin, eikä vain jäänyt sinne baariin?

Vierailija
92/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin käyn yksinkin baarissa. Menen sinne tanssimaan, tapaan kavereitakin, saatan ottaa vielä muutaman siellä, en välttämättä. En todellakaan mene etsimään seuraan tai vetämään täysiä kännejä o.O Menee mieskin ilman minua, kaverin kanssa ottavat pari ensin ja sitten baariin ja kotiin. Meille se ei ole ongelma, monille näyttää olevan o.O

Minä ainakin tarkoitin yksin lähtemisellä ihan konkreettista yksin lähtemistä (kuten ymmärsin tässä käyneen). Ihan eri asia on lähteä kavereiden kanssa baariin ilman puolisoa, se on tavallista ja niin minäkin/mekin tehdään.

54

Vierailija
93/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mies itsekin pelästy ja ehdi miettiä tekemisiään jos siihen on aihetta

Vierailija
94/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin emme käy koskaan. Käymme ainoastaan, jos on isommat juhlat tai muu hyvä syy, miksi lähteä. Käymme baarissa ehkä pari-kolme kertaa vuodessa. Minua tai miestäni ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta mennä baariin. Molemmat olemme käyneet ennen perhe-elämää niin paljon baareissa, että ei vaan nappaa.

Miehen pari kaveria saattaa tulla viikonloppuisin silloin tällöin meille parille oluelle tai mies istuu joskus iltaa kavereillaan, jotka asuvat lähellä. Mies tulee kuitenkin selvänä kotiin hyvissä ajoin, eivätkä miehet koskaan lähde jatkamaan iltaa baariin.

Vierailija
95/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että baari oli mennyt klo 2 kiinni, eikä mies ollut mennyt silloin kotiin, vaan lähtenyt taksilla jonnekin tuntemattomaan paikkaan. Ollut siellä 1,5h ja sen jälkeen tullut taksilla kotiin. Eli baarin jälkeen mennyt panemaan, ja sitten tullut panoreissulta kotiin.

Vierailija
96/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin emme käy koskaan. Käymme ainoastaan, jos on isommat juhlat tai muu hyvä syy, miksi lähteä. Käymme baarissa ehkä pari-kolme kertaa vuodessa. Minua tai miestäni ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta mennä baariin. Molemmat olemme käyneet ennen perhe-elämää niin paljon baareissa, että ei vaan nappaa.

Miehen pari kaveria saattaa tulla viikonloppuisin silloin tällöin meille parille oluelle tai mies istuu joskus iltaa kavereillaan, jotka asuvat lähellä. Mies tulee kuitenkin selvänä kotiin hyvissä ajoin, eivätkä miehet koskaan lähde jatkamaan iltaa baariin.

Kiva vastaus ap:lle juuri nyt.

Vierailija
97/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva vastaus ap:lle juuri nyt.

ja MINUN ERINOMAISUUTENI.

Idiootteja riittää.

Vierailija
98/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehensä tulivat yhdessä kotiin. Jonka jälkeen mies lähti takaisin sinne baariin.

Vierailija
99/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että mä olen se paha.

Vierailija
100/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lie miehellä selitys. Tsemppiä ap!