Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tuli juuri kotiin, pettämästä.

Vierailija
10.02.2013 |

Hei!

Meillä oli mukava ilta yhdessä. Kävimme elokuvissa ja dyömässä. Sekä muutamalla. Tulimme kotiin, koska olin väsynyt. Torkuin sohvalla ja mies sanoi, että haluaisi vielä baariin ja lähti sinne myös. Heräsin kolmen aikaan ja koitin soittaa hänelle, ei vastsusta. Huolestuin ja soittelin vielä pari kertaa ja sitten vastasi.

Kotiin tullessaan meni suoraan suihkuun...sammui heti. Nousin ylös ja tsekkasin hänen rahapussinsa ja siellä oli taksikuitti 2.20 sekä tämä kotiin tulo kuitti.

Olemme juuri muuttamassa ostamaamme uuteen kotiin ja mies ttoimii näin.

Mitä ihmettä teen?

Kommentit (181)

Vierailija
101/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että mä olen se paha.

saisivat jäädä yksin loppuiäkseen.

Vierailija
102/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmispaskasta tuntuu tosi pahalta ja se katuu tekoaan? Entäs jos ihmispaska oppii kokemuksistaan ja muuttuu aikaisempaa paremmaksi?

Paitsi että mä olen se paha.

saisivat jäädä yksin loppuiäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on/oli niin humalassa ettei puhumisesta tullut mitään, niin kuinkas auvoinen on panoreissu voinut olla?

Itselle käynyt ihan sama tilanne kun sulla, koko yön valvoin ja pyöritin mielessäni kuvia miehestä naisen haaravälissä...

Aamulla kun juteltiin, selvisi että olivat lähteneet muutaman kaverin kanssa katsomaan yhden niistä uutta prätkää, ja jääneet autotalliin dokaamaan, josta tämän prätkän omistajan vaimo oli ne sitten pistänyt takseihin ja kotiin. Eli jotain vastaavaahan voi olla.

Kuinka tyhmä voi nainen olla? Mietipäs itse naisena, jos loytäisit autotallistanne revohkan kännisiä ja haisevia äijiä, niin rupeaisitko niitä hyysäämään ja taksia soittelemaan ja kotiin päin pistämään? KUKAAN nainen ei toimisi näin. Niin että kultaseni kyllä sinuakin on nyt kusetettu.

Vierailija
104/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat meillä ryypiskelemässä(just autotallissa) mitäs ihmeellistä siinä on, humaltuessa aika kun kuluu kumman nopeasti.

Vierailija
105/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on/oli niin humalassa ettei puhumisesta tullut mitään, niin kuinkas auvoinen on panoreissu voinut olla?

Itselle käynyt ihan sama tilanne kun sulla, koko yön valvoin ja pyöritin mielessäni kuvia miehestä naisen haaravälissä...

Aamulla kun juteltiin, selvisi että olivat lähteneet muutaman kaverin kanssa katsomaan yhden niistä uutta prätkää, ja jääneet autotalliin dokaamaan, josta tämän prätkän omistajan vaimo oli ne sitten pistänyt takseihin ja kotiin. Eli jotain vastaavaahan voi olla.

Kuinka tyhmä voi nainen olla? Mietipäs itse naisena, jos loytäisit autotallistanne revohkan kännisiä ja haisevia äijiä, niin rupeaisitko niitä hyysäämään ja taksia soittelemaan ja kotiin päin pistämään? KUKAAN nainen ei toimisi näin. Niin että kultaseni kyllä sinuakin on nyt kusetettu.

Toisinaan olen kyydinnyt muutaman muunkin miehen kotiin aamun varhaisina hetkinä, kun olen omaani noutanut. Ja olen tehnyt tämän ihan omasta tahdosta ja hymyillen. Ei kaikki miehet aina ole pettämässä, jotkut vain eivät osaa lähteä ajallaan kotiin.

Vierailija
106/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vakavat selvittelyt meneillään. Jos ei totta, niin kutonut kai jo uuden tarinan jonnekin. Luultavasti se kuitenkin totta on, joten tulisipa kertomaan jatkon koska lupasi näin tehdä.

Vierailija
107/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vain provo.

Vierailija
108/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan olen kyydinnyt muutaman muunkin miehen kotiin aamun varhaisina hetkinä, kun olen omaani noutanut. Ja olen tehnyt tämän ihan omasta tahdosta ja hymyillen. Ei kaikki miehet aina ole pettämässä, jotkut vain eivät osaa lähteä ajallaan kotiin.

Suurin osa mieheni ystävistä on myös minun ystäviäni. Kuten heidän puolisonsakin. Jos miehet ovat meillä ryyppäämässä, autan ilomielin kaverit koteihinsa joko tilaamalla taksin tai viemällä itse. Tai petaan sängyt ja tarjoan halukkaille aamiaista. En ole mikään pirttihirmu.

54

Vierailija
109/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan itsekin kallistua provon puolelle.

Vierailija
110/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan itsekin kallistua provon puolelle.

Voi haloo nyt. Mies tullut viiden pintaan kotiin, käynyt siellä pesulla joten oisko vasta puol kuuden jälkeen päässyt nukkumaan. Eiköhän tuo voi krapulaltaan nukkua vaikka vieläkin.

Vierailija
111/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mieheni ystävistä on myös minun ystäviäni. Kuten heidän puolisonsakin. Jos miehet ovat meillä ryyppäämässä, autan ilomielin kaverit koteihinsa joko tilaamalla taksin tai viemällä itse. Tai petaan sängyt ja tarjoan halukkaille aamiaista. En ole mikään pirttihirmu.

54

Oletko juuri niitä vaimoja, joille on yhdentekevää mitä miehen kaverit ovat sopinet vaimojen kanssa?

Eli tyrkytät sitä yösijaa sanoen, ettei vaimo voi suuttua kun jäät tänne meille, tutussa seurassa, saatpahan nukkua pitkään, mitä sillä on väliä vaikka olette yhteisesti sopineet yöksi kotiin tulosta.. Sillä sinä et ole pirttihirmu ja tahdot että jäädään yöksi, mitä sitä suotta menemään kotiin, eikä missään nimessä kannata vaimolle voestiä laittaa, kun hänhän tietää että olet täälläpäin juhlimassa..

Vierailija
112/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole melkein identtinen tapaus, ja sielläkin huhuiltiin Ap:ta kertomaan, miten kävi. Kellonajatkin oli samat ;)

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1734838/mies_tuli_ko…

Vierailija
113/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole melkein identtinen tapaus, ja sielläkin huhuiltiin Ap:ta kertomaan, miten kävi. Kellonajatkin oli samat ;)

<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1734838/mies_tuli_ko…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1734838/mies_tuli_ko…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1734838/mies_tuli_ko…;

Ap tehtaillu tämmösen aijemminkin. Eikä koskaan palaa kertomaan miten kävi...;)

Vierailija
114/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies oli panemassa mua, oli muuten hyvä ;)

Vierailija
115/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1734838/mies_tuli_ko…

Näköjään!

Jatkoa odotellen...

...turhaan.

Vierailija
116/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

54

Oletko juuri niitä vaimoja, joille on yhdentekevää mitä miehen kaverit ovat sopinet vaimojen kanssa?

Eli tyrkytät sitä yösijaa sanoen, ettei vaimo voi suuttua kun jäät tänne meille, tutussa seurassa, saatpahan nukkua pitkään, mitä sillä on väliä vaikka olette yhteisesti sopineet yöksi kotiin tulosta.. Sillä sinä et ole pirttihirmu ja tahdot että jäädään yöksi, mitä sitä suotta menemään kotiin, eikä missään nimessä kannata vaimolle voestiä laittaa, kun hänhän tietää että olet täälläpäin juhlimassa..

Jos joku aikuinen ihminen sanoo, että voi jäädä yöksi, en minä sitä kyseenalaista enkä ala tiukkaamaan, että onko varmasti kotoa lupa. Se on sen pariskunnan keskinäinen asia onko sopimuksia olemassa ja noudatetaanko niitä. Ei meillä kyllä kukaan nuku pitkään kun kakarat nousevat resuamaan heti aamusta. :D Olen joskus itse laittanut vaimolle viestin, että ukkos on täällä tallessa. Tarina jatkui niin, että vaimo tuli lapsineen meille seuraavana päivänä ja nautimme porukalla hyvän brunssin oikein pitkän kaavan mukaan ennen kuin koko perhe lähti yhdessä kotiin. Kaikilla oli oikein hauskaa. Se oli se vaimo, joka oli nukkunut hyvin ja pitkään.

54

Vierailija
117/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä ollut provo!!

Kiitos taksikuskille :). Tsekkasin kuitit uudestaan ja tajusin olleeni idiootti. Itsekin aamuyöstä laskuhumalassa ja olin katsonut kilometrrit väärin...matkaa oli sen verran, kun meiltä on kaupunkiin...eli klo 2 kuitti oli se miehen menomatka kaupungille ja klo 4 kuitti se paluumatka.

Tämän tajuttuani päätin tsekata ja haistella vaatteet. No ei olluy boxereissa läikkiä ja paitakin tuoksui mieheltäni.

En sitten edes kysynyt asiasta mieheltä vaan kömmim hänen kainaloonsa. Miehelläni on herkkä muna ja jos olisi pannut jotain, niin se olisi punottanut. No, viettelin miwheni ja sain jättisatsit sisälleni. Meillä on ollut taukoa seksistä ja tavaraa OLI...

Olen iloinen siitä, että on av. Sain tulea todella :). Ja sitten vielö se, että minun pitää alkaa luottamaan mieheeni.

At

Vierailija
118/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä ollut provo!!

Kiitos taksikuskille :). Tsekkasin kuitit uudestaan ja tajusin olleeni idiootti. Itsekin aamuyöstä laskuhumalassa ja olin katsonut kilometrrit väärin...matkaa oli sen verran, kun meiltä on kaupunkiin...eli klo 2 kuitti oli se miehen menomatka kaupungille ja klo 4 kuitti se paluumatka.

Tämän tajuttuani päätin tsekata ja haistella vaatteet. No ei olluy boxereissa läikkiä ja paitakin tuoksui mieheltäni.

En sitten edes kysynyt asiasta mieheltä vaan kömmim hänen kainaloonsa. Miehelläni on herkkä muna ja jos olisi pannut jotain, niin se olisi punottanut. No, viettelin miwheni ja sain jättisatsit sisälleni. Meillä on ollut taukoa seksistä ja tavaraa OLI...

Olen iloinen siitä, että on av. Sain tulea todella :). Ja sitten vielö se, että minun pitää alkaa luottamaan mieheeni.

At

johan muuttuu tarinat. Ja taitaa juhlat siellä jatkua, virheistä ja epäloogisuuksista päätellen? :D

Vierailija
119/181 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä ollut provo!!

At

johan muuttuu tarinat. Ja taitaa juhlat siellä jatkua, virheistä ja epäloogisuuksista päätellen? :D

Jep, ei kyllä kuulosta oikealta AP:lta tää viesti

Vierailija
120/181 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä saa kyllä maksaa.Toivottavasti Ap ei ole liian sinisilmäinen miehensä suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä