Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni tuli juuri kotiin, pettämästä.

Vierailija
10.02.2013 |

Hei!

Meillä oli mukava ilta yhdessä. Kävimme elokuvissa ja dyömässä. Sekä muutamalla. Tulimme kotiin, koska olin väsynyt. Torkuin sohvalla ja mies sanoi, että haluaisi vielä baariin ja lähti sinne myös. Heräsin kolmen aikaan ja koitin soittaa hänelle, ei vastsusta. Huolestuin ja soittelin vielä pari kertaa ja sitten vastasi.

Kotiin tullessaan meni suoraan suihkuun...sammui heti. Nousin ylös ja tsekkasin hänen rahapussinsa ja siellä oli taksikuitti 2.20 sekä tämä kotiin tulo kuitti.

Olemme juuri muuttamassa ostamaamme uuteen kotiin ja mies ttoimii näin.

Mitä ihmettä teen?

Kommentit (181)

Vierailija
161/181 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
162/181 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää jos ei saa kotonaan seksiä, niin yksinkertaista se on.

Jos miehesi on pettänyt, olet pihdannut liian kauan, koittakaa naiset tajuta tämä.

Höpönhöpön. Miten se on a. aina mies joka himoaa ja nainen joka pihtaa? Stereotypiat... b. miehellä on biologinen tarve levittää siementään ja osa miehistä on niin sikoja, etteivät osaa hillitä itseään. Vaikka kotona olisi seksiä yllin kyllin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/181 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ihan normia käydä suihkussa baari-illan jälkeen ja pestä hampaat? Aamulla on freshimpi olo ja suussa ei maistu paska. Vaikka tekiskin pesut aamulla uudestaan.

Tokihan sitä voi baarireissulla käydä panemassakin, sitähän ei tiä. Se on fifty sixty.

Vierailija
164/181 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn aina baarin jälkeen suihkussa, mitäs outoa siinä on?

-Mies

Vierailija
165/181 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

155- en piiskaa. Enää vain Ihmettelen. Meillä ei onneksi ollut yhteisiä lapsia. Ap

Jaahas, joku satutäti tai -setä esittää ap:ta. Ensimmäisillä sivuilla "kerroit" että makoilet lapsen sängyssä kun et pystynyt jäädä miehen viereen.

Vierailija
166/181 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle käynyt ihan sama tilanne kun sulla, koko yön valvoin ja pyöritin mielessäni kuvia miehestä naisen haaravälissä...

Aamulla kun juteltiin, selvisi että olivat lähteneet muutaman kaverin kanssa katsomaan yhden niistä uutta prätkää, ja jääneet autotalliin dokaamaan, josta tämän prätkän omistajan vaimo oli ne sitten pistänyt takseihin ja kotiin. Eli jotain vastaavaahan voi olla.

Jestas miten sinisilmäinen voi ihminen olla! Uskoit sitten äijäsi sadun? Kuinka monen vaimon kuvittelet OIKEASTI hyysäävään aamuyöllä kännisiä miehiä takseihin ja koteihinsa? Hah.

Jos teillä olis kymmenen kaljoittelevaa miestä hyysäisitkö ne ennemmin koteihinsa, vai katsoisit ja hoivaisit krapulaisia seuraavana päivänä? Väitän, että suurin osa hoitaisi miehille taksit kotiin.

"No niin, pojat. Olikos teillä hauska ilta? Niin, varmasti. Nyt on kuitenkin päivän leikit leikitty ja teidän on aika lähteä kotiin. Mut kaikki ensin pisulle, ja sitten täti soittaa teille taksit."

Jep jep.

Vierailija
167/181 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle käynyt ihan sama tilanne kun sulla, koko yön valvoin ja pyöritin mielessäni kuvia miehestä naisen haaravälissä...

Aamulla kun juteltiin, selvisi että olivat lähteneet muutaman kaverin kanssa katsomaan yhden niistä uutta prätkää, ja jääneet autotalliin dokaamaan, josta tämän prätkän omistajan vaimo oli ne sitten pistänyt takseihin ja kotiin. Eli jotain vastaavaahan voi olla.

Jestas miten sinisilmäinen voi ihminen olla! Uskoit sitten äijäsi sadun? Kuinka monen vaimon kuvittelet OIKEASTI hyysäävään aamuyöllä kännisiä miehiä takseihin ja koteihinsa? Hah.

Jos teillä olis kymmenen kaljoittelevaa miestä hyysäisitkö ne ennemmin koteihinsa, vai katsoisit ja hoivaisit krapulaisia seuraavana päivänä? Väitän, että suurin osa hoitaisi miehille taksit kotiin.

"No niin, pojat. Olikos teillä hauska ilta? Niin, varmasti. Nyt on kuitenkin päivän leikit leikitty ja teidän on aika lähteä kotiin. Mut kaikki ensin pisulle, ja sitten täti soittaa teille taksit."

Jep jep.

ja jos jollakin on semmoinen olo että oksu voisi tulla niin kipin kapin oksentamaan ettei vaan taksissa tule.

Vierailija
168/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jo yhteiselämän pelisääntö että miehet ei juokse yksin baareissa jos on oma perhe ja lapsia kotona. Harrastukset voi tehdä yhteiseksi tai ne voi olla jotakin muuta kuin kännääminen, se on selkärankaista vastuun ottamista perheestä ja lapsista.

Vastuu perheen hyvinvoinnista kuuluu aina miehellekin kun on sellaisen itselleen halunnut. Lapset tarvitsee huolehtivat vanhemmat ja turvallisen kodin. Kertoo paljon miehen ailahtelevaisuudesta jos yhdessä vaimon kanssa suunnitellaan uuden kodin laittamista ja samantein mennäänkin pettämään. Aivan turhaa on laittaa mitään kännin piikkiin, valinnat tekee jokainen aina itse eikä kenenkään ole tarvis pettää kun on jo parisuhteessa ja lapsia laittanut. Selväjärkinen ajattelee nämä asiat jo selvänä ollessaan eikä sorru kännipäissäänkään typeryyksiin ja vastuun pakoiluun.

Seksin puutteeseenkaan ei voi vedota, se on usein vain tekosyy ja valhe jonka vieras nainen voi uskoa kun ei todellista tilannetta kotona tiedä. Ei voi ymmärtää sitä että mies jättää lapset useimmiten vaimonsa huolehdittavaksi ja juoksee itse kaljoilla. Ei useinkaan ole ensimmäinen pettämiskerta jos pettäminen noin helposti käy. Kyllä pubeissa on aina käärmeitä joille toisten avio- tai avoliitoilla ei ole mitään merkitystä, ei lasten tai vaimon tuskallakaan. Tärkeintä heille on hillua vapaasti ajattelematta muuta kuin itseään ja tyydyttämällä omia himojaan ja addictejaan. Kunnon miehiä arvostetaan korkealle.

Vierailija
169/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25 - sä et vaan tajuu :)

oltiin päivällä ostamassa huonekaluja uuteen kotiin. Ja tää

känniääliö on valmis heittämään kaiken menemään baaripanon takia. Mä häpeen tota ihmistä

ap

Huonekalut eivät miellyttäneet. Minä menettelin juuri tämän miehen tavoin vastaavassa tilanteessa kerran. Paskinta oli se, että huoneisto ja kalut jäi mulle erossa.

Vierailija
170/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. 0/5.

Vierailija
171/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt baarireissun jälkeinen suihku ja hammaspesu vaan pari kertaa välistä, ei mitään merkitystä miten jumissa oon kotiin ryöminyt. Ja sama homma miehellä.

Et jos sun mies ei käy suihkussa yleensäkään tai ei pese ennen nukkumaanmenoa hampaitaan, niin onhan toi sitten outoa...ja samalla muina öinä melko vastenmielistä. Mahtaa sen hengitys haista.

Vierailija
172/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuntuntoa kirjoitti:

Onhan se jo yhteiselämän pelisääntö että miehet ei juokse yksin baareissa jos on oma perhe ja lapsia kotona. Harrastukset voi tehdä yhteiseksi tai ne voi olla jotakin muuta kuin kännääminen, se on selkärankaista vastuun ottamista perheestä ja lapsista.

Vastuu perheen hyvinvoinnista kuuluu aina miehellekin kun on sellaisen itselleen halunnut. Lapset tarvitsee huolehtivat vanhemmat ja turvallisen kodin. Kertoo paljon miehen ailahtelevaisuudesta jos yhdessä vaimon kanssa suunnitellaan uuden kodin laittamista ja samantein mennäänkin pettämään. Aivan turhaa on laittaa mitään kännin piikkiin, valinnat tekee jokainen aina itse eikä kenenkään ole tarvis pettää kun on jo parisuhteessa ja lapsia laittanut. Selväjärkinen ajattelee nämä asiat jo selvänä ollessaan eikä sorru kännipäissäänkään typeryyksiin ja vastuun pakoiluun.

Seksin puutteeseenkaan ei voi vedota, se on usein vain tekosyy ja valhe jonka vieras nainen voi uskoa kun ei todellista tilannetta kotona tiedä. Ei voi ymmärtää sitä että mies jättää lapset useimmiten vaimonsa huolehdittavaksi ja juoksee itse kaljoilla. Ei useinkaan ole ensimmäinen pettämiskerta jos pettäminen noin helposti käy. Kyllä pubeissa on aina käärmeitä joille toisten avio- tai avoliitoilla ei ole mitään merkitystä, ei lasten tai vaimon tuskallakaan. Tärkeintä heille on hillua vapaasti ajattelematta muuta kuin itseään ja tyydyttämällä omia himojaan ja addictejaan. Kunnon miehiä arvostetaan korkealle.

Siis jos on perhe ja lapsia niin kummallakaan vanhemmista ei saa olla omia harrastuksia tai kavereita vaan ihan kaikki pitää tehdä yhdessä kuin paita ja peppu? Mitä ihmettä.

Vierailija
173/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen ettei Sun tarvinnu alentuu jakaa pesää !

Vierailija
174/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä mies lähtenyt seksipuuhiemme (ja kyllä oli hyvää seksiä) jälkeen toisen naisen luo. En pihdannut, mies vain harrasti muitakin naisia ilman tunnesiteitä.

Eikä se pettäminen puolison vika ole, tutkimusten mukaan kertoo pettäjän henkilökohtaisesta kriisistä.

Vierailija
175/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaisten asenteita seksiin luotaavassa FINSEX-tutkimuksessa kävi ilmi syitä, jotka ovat toimineet motiivina pettämiselle parisuhteessa.

Naisten ja miesten pettämiselle on hieman erilaiset motiivit, sillä pettäjänaisten kohdalla korostuvat suhteisiin ja tunteisiin liittyvät asiat, mutta miehillä keskeisiä ovat seksiin ja tilanteisiin liittyvät syyt.

1. Houkuttava tilanne. (miehet 45 prosenttia, naiset 34 prosenttia)

2. Ongelmalliseksi koettu suhde oman puolison kanssa (naiset 39 %, miehet 16 %)

3. Rakastuminen uuteen kumppaniin (naiset 25 %, miehet 9 %)

4. Puolison vähäinen seksuaalinen halu (miehet 28 %, naiset 20 %)

5. Ei mitään erityistä syytä (miehet 27 %, naiset 23 %)."

Vierailija
176/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl täälpäin vaa soitetaa taksia jne jos juhlat on venyny tallil pitkäks..

Vierailija
177/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaa vähänkään alkoholia, niin kyllä se suihkussa käyminen, hampaiden ja suun peseminen on ihan luonnollista ja normijuttu. Itse en ainakaan kehtaa mennä kenenkään viereen haisevana.

Mutta mitä tulee tuohon pettämisasiaan, niin itse olen ainakin pannut merkille, että miehet ovat naisia taipuvaisempia ja alttiimpia pettämään naisia enemmän. Selittyy varmaan jollakin biologiaamme ja evoluutioomme liittyvillä tekijöillä ja seikoilla. Miehillä on jo valmiina sisäsyntyisesti useamman seksikumppanin pitäminen. Joskus sitä on selitetty sillä, että miehen "tehtävä" on levittää omaa perimäänsä mahdollisimman paljon ja laajemmalle alueelle. Suvunjatkumisen varmistamiseksi. Mutta koska yleensä kunkin lajin yksilölle pitäisi riittää 2-5 lasta, niin ei se täysin selity noillakaan teorioilla. Ihminen ja lähisukulaisemme ovat muita lajeja siinä mielessä erilaisempia, että harrastamme seksiä, myös vain sen tähden, että se tuottaa nautintoa ja tuntuu hyvältä. Olen kuullut, että miesten saama orgasmi on naisen vastaavaa huomattavasti rajumpi kokemus. Joten selittyisihän se sitten sillä, että siihen sekstailuun jää vähän nk. koukkuun. Eli siitä tulee eräänlainen riippuvuus.

Naiset ja miehet ovat aivokemialtaan, hormoneiltaan ja tunne-elämältään aika erilaiset. Miehillä tunnelohko ei aivan toimi samalla tavalla kuin naisilla. Naiset ovat paljon herkempiä ja tunteellisempia, myös kaikissa reaktioissaan ja tunnetiloissaan voimakkaampia ja selvempiä ilmaisemaan niitä myös verbaalisesti. 

Itselläni oli tämän elämän aikana jotain vähän yli 40 miestä. Ja niistä vain kolmen kanssa seurustelu kesti vähän pidempään. Kunnes hekin etsivät itselleen taas uuden kumppanin. Joten itse olen päättänyt omaehtoisesti luopua kaikista toiveista löytää elämääni sitä oikeaa. Eipähän tule enää petyttyä, eikä ainakaan joudu enää koskaan hyväksikäytetyksi. Tuosta viimeksimainitusta  tekemistäni päätelmistä , että minkälainen kuva minulle oikein on tullut miehistä, niin he varmaan eivät näkisi asiaa noin, tai eivät ainakaan myöntäisi sitä. Mutta kyllä sen näinkin voi sanoa, koska nimittäin kaikki suhteet päättyivät täyteen radiohiljaisuuteen.

Vierailija
178/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain exän kiinni pettämisestä kun sanoi että käy ostamassa tupakkaa r-kioskilta, lähti kävellen. Lähdin seuraamaan miestä ja kesti yllättävän pitkään yhden tupakka-askin hakeminen, en uskaltanut mennä kuitenkaan niin lähelle kioskia että olisin vaarassa paljastua, joten en nähnyt mitä mies siellä teki, enkä mainostekstien takia olisi kunnolla nähnytkään. Lähdin takaisin kotiin, ja tivasin mieheltä kun tuli kotiin että mikä kesti. Väitti että oli tavannut työkaverinsa sattumalta kioskilla ja oli antanut vinkkejä pitkävetoriviin. Paskan marjat. Sillä kioskilla oli töissä miehen vanha säätö (ennen meidän suhdetta). Miehen flanellipaidan olkapäältä löytyi vaalea hius (minä ja mies tummahiuksisia)

Tivasin mieheltä mitä kioskilla oli tapahtunut kunnes mies hermostui ja sanoi että olen vainoharhainen. Nykyään on tosiaan ex. Ties kuinka kauan olivat nussineet jossain kioskin takaosassa vanhan säätönsä kanssa. Mies väitti että keksin tarinan muka päästä ja hius on vaan tarttunut jostain sattumalta. Höpö höpö. Alkoi olla todella hermostunutkin kun kyselin asiasta ja lopulta siis suuttui (myönsi pettäneensä).

Pistä mies vaihtoon. Varmasti on pettänyt ja pettää heti taas tilaisuuden tullen.

Vierailija
179/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Hitto mitä vauvoja...

Vierailija
180/181 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan antanut kun mies pyysi. Välillä vähän pitsihepenettä päällä ja bloukkaria aamupalaksi. Mutta ei. Ja tässä tulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi