Mieheni tuli juuri kotiin, pettämästä.
Hei!
Meillä oli mukava ilta yhdessä. Kävimme elokuvissa ja dyömässä. Sekä muutamalla. Tulimme kotiin, koska olin väsynyt. Torkuin sohvalla ja mies sanoi, että haluaisi vielä baariin ja lähti sinne myös. Heräsin kolmen aikaan ja koitin soittaa hänelle, ei vastsusta. Huolestuin ja soittelin vielä pari kertaa ja sitten vastasi.
Kotiin tullessaan meni suoraan suihkuun...sammui heti. Nousin ylös ja tsekkasin hänen rahapussinsa ja siellä oli taksikuitti 2.20 sekä tämä kotiin tulo kuitti.
Olemme juuri muuttamassa ostamaamme uuteen kotiin ja mies ttoimii näin.
Mitä ihmettä teen?
Kommentit (181)
Onko mahdollista että kyse ei olekaan satunnaisesta tapaamisesta,vaan juuri siksi mies lähtikin uudestaan baariin koska tapaaminen oli ennalta tiedossa?
ja salapoliisina katsoin matkat. Tuonne ekaan paikkaan oli matkaa 6 km ja kotiin tulokuitissa matkaa on 11 km. Meille on matkaa kaupungista 4 km.
Tuo suihkureissu oli täydellisen typeryyden merkki. Mutta ei kai sitä voinut naissaippualla itseään pestä...
ap
Teiltä on aika pitkä matka lähteä uudestaan baarireissulle, kävellen. Aika viitseliäs mies ;)
Jahas, oliko baari ja nainen ehkä Porvoon suunnalla?
Taas joku huomionhakuinen tarinansepittäjä täällä vedättää muita AV-otuksia
Tuli "töistä" kotiin, ja meni suoraan suihkuun, iltapäivällä. Tätä hiukan ihmettelin, kun aina kävi suihkussa vasta illalla, ennen nukkumaanmenoa. No, rupesin siinä sitten lastaamaan vaatteita pesukoneeseen, ja käteen osui ukon alushousut, jotka oli naimamehuista kosteat. Sinänsä ikävää, että olin viimeisilläni raskaana.
oltiin päivällä ostamassa huonekaluja uuteen kotiin. Ja tää
känniääliö on valmis heittämään kaiken menemään baaripanon takia. Mä häpeen tota ihmistä
ap
Tuosta nyt vielä saa johtopäätöstä että "on valmis heittämään kaiken menemään"
Mutta joo, ei tuo hyvältäkään kuulosta.
Tsemppiä ap. Vaikutat paljon fiksummalta tyypiltä kun tuo mies ansaitsisi.
Taksikuitista pystyt katsomaan, kellonajat, matkan pituuden matka-ajan, lähtö pisteen ja määränpään( jos ammattitaitoinen kuljettaja ja osannut täyttää kuitin) ja paljon muuta tietoa, mutta jälkikäteen taksifirmasta et saa tietää mistä- mihin mennyt ( salassapitovelvollisuus). Kuljettaja ei saa antaa tätä tietoa kuin viranomaisille ja he tuskin ovat tässä tilanteessa asiasta kiinnostuneet. Mutta esim kaupungissani on tapana jakaa samaan suuntaan menevien kesken takseja, eli suhteuta hinta kilometreihin ja hidasajoon eli odotukseen. Lähtömaksu 8,8€ ja yhden-kahden hengen taksalla kilometri n.1,5€. Kuitista käy myös ilmi jos kyseessä ollut "jakopoka" eli useampi matkustaja eri osoitteisiin, taitaa lukea nimellä jaettumaksu.
Nimim. Taksinkuljettaja ;)
Taksikuitista pystyt katsomaan, kellonajat, matkan pituuden matka-ajan, lähtö pisteen ja määränpään( jos ammattitaitoinen kuljettaja ja osannut täyttää kuitin) ja paljon muuta tietoa, mutta jälkikäteen taksifirmasta et saa tietää mistä- mihin mennyt ( salassapitovelvollisuus). Kuljettaja ei saa antaa tätä tietoa kuin viranomaisille ja he tuskin ovat tässä tilanteessa asiasta kiinnostuneet. Mutta esim kaupungissani on tapana jakaa samaan suuntaan menevien kesken takseja, eli suhteuta hinta kilometreihin ja hidasajoon eli odotukseen. Lähtömaksu 8,8€ ja yhden-kahden hengen taksalla kilometri n.1,5€. Kuitista käy myös ilmi jos kyseessä ollut "jakopoka" eli useampi matkustaja eri osoitteisiin, taitaa lukea nimellä jaettumaksu.
Nimim. Taksinkuljettaja ;)
Eipä mulla näkynyt. Sairaalasta matkasin yöllä kotiin viime vuoden puolella. Ei näkynyt lähtöpistettä saatika määränpäätä. Sen sijaan kilometrit, kellonaika ja hinta luki
Itselle käynyt ihan sama tilanne kun sulla, koko yön valvoin ja pyöritin mielessäni kuvia miehestä naisen haaravälissä...
Aamulla kun juteltiin, selvisi että olivat lähteneet muutaman kaverin kanssa katsomaan yhden niistä uutta prätkää, ja jääneet autotalliin dokaamaan, josta tämän prätkän omistajan vaimo oli ne sitten pistänyt takseihin ja kotiin. Eli jotain vastaavaahan voi olla.
kuten ap kertoi oman miehensä tehneen?
missä mies oli sillä hetkellä (kun taustalla oli hiljaisuutta)?
Miksi palstalaisten miehet lähtee aina yksinään baariin? Onko se oikeasti noin yleistä? En voisi kuvitella, että oma mieheni lähtisi. Enkä kyllä itsekään tulisi lähteneeksi.
just kuvaavaa. Tiedän, että mies on hereillä, mutta leikkii nukkuvaa. Teen vielä jalkahoidon itselleni ja sitten mies saa avautua.
Olen aika räväkkä persoona ja suuttuessani huudan. Mies tietää, että nyt on tosi kyseessä, kun olen hiljaa. Kuumeisesti kai keksii hyvää tarinaa, mutta tietää jo itsekin tarkkanäköisyyteni.
Olen saanut täältä paljon tukea. Tulen kertomaan mitä tuo yrittää sönköttää.
eli ei ollut pelkkä baaripano.
tiesi tasan tarkkaan kenen luokse oli lähdössä teidän kotoa keskellä yötä.. sillä on ollut toinen nainen jo jonkin aikaa.
Itse olisin ihan hajalla :( Ehkä sinun pitäisi heti mennä tivaamaan mieheltä, ettei ehdi keksiä selitystä... Toivotaan että kyseessä olisi vain ihan joku muu kuin pettäminen!
Haistelitko vaatteet? Kyllä niissä jotain hajua on, jos on jostain syystä pitänyt käydä suihkussakin. Hiki, hajuvesi??
Entä jos hän oikeasti kertoo tarinan, joka on totta ja johon ei oikeasti sisälly pettämistä? Jos et voi olla ihan varma pettämisestä, niin älä räjähdä sen takia. Mutta on kyllä syytä olla suuttunut siitä, ettei hän ollut kertonut menemisistään. Mutta hän tuli kotiin kuitenkin, sehän on plussaa ja voi tarkoittaa jotain! Missä kaupungissa asutte? Jokuhan veikkaisi Porvoota.
Missä kaupungissa asutte? Jokuhan veikkaisi Porvoota.
Taidat olla uusi täällä :)
Vastaavia retkiä on mun mieskin tehnyt,känniläisillä tulee mieleen tehdä kummallisia reissuja baarien sulkeutumisen jälkeen joten pelkästään sillä perusteella en epäilisi pettämistä.
MUTTA,itse sain myöhemmin selville että toinen nainen on ollut kierroksessa jo pari kuukautta ja silloin saivat selityksen myös nämä suihkussakäynnit kotiintulon jälkeen.
Onko mahdollista että kyse ei olekaan satunnaisesta tapaamisesta,vaan juuri siksi mies lähtikin uudestaan baariin koska tapaaminen oli ennalta tiedossa?