Olen laihduttanut puolen vuoden aikana 25kg, arvaa nykyinen painoni! (sis. kuvan!)
Olen 165 cm pitkä :)
Makkaroitahan kropassani riittää juu mutta projekti jatkuu kesään asti :)
Kommentit (56)
Oisko sulla vastaavaa kuvaa 25 kiloa sitten, ois ollut kiva nähdä se ero konkreettisesti.
Mä en ole vielä aloittanut omaa projektiani, vasta suunnitellut pari päivää. Painoa pitäisi pudottaa 35-40 kiloa ja ajatuskin tuntuu jotenkin ylivoimaiselta.
ap suorituksesta!
Miksi polvet siis menevät noin ylipainoisilla? Täh?
Ei mulla vaan vaikka saman verran pitäis pudottaa kun ap että ois normipainon tienoilla..
Ja ap vielä seisoo haara-asennossa.Jalat yhdessä näyttää erillaiselta. t: yks 80kg
100kg 70kg niin jääkö polvet aina jotenkin vinoonko? Kertokaa mulle jotain tästä tai linkkejä johonkin, kiitos!
Alkaa nyt hopottako noista polvista. Ap:n jalat ovat hyvat, eivat pihtikintut. Pihtikintut on ihan toinen asia, ei liity painoon ollenkaan.
Mina en saanut lapsena jalkoja yhteen kunnolla ja haukuttiin pihtikintuksi, enka ollut yhtaan ylipainoinen. Kasvoivat sitten kuitenkin suunnilleen suoriksi, mutta painolla ei tosiaankaan ole mitaan tekemista asian kanssa.
Ap:n jalat ovat normaalit, lankisaaret taalla vaan valittaa!
Painan itse myös 68 ja olen aika samanlainen.
Itse olen 165cm ja 81kg ja PALJON pyöreämpi kuin ap.
Itse veikkaan, että painat 69kg.
Minä olen aika samannäköinen. Olen 160 cm pitkä ja painan 61 kg. Veikkaan, että painat 66 kg.
painaa 59. Hänellä on ylimääräinen vatsan seudulla, muualla ei sitten olekaan.Ja äkkiseltään ap.n kuva näytti siltä.
Mutta kiva olisi kuulla mikä vastaus on.
katsomatta muiden vastauksia
85kiloa?
Sanoisin että painat 64kg koska et ole kovin pitkä. Kuvasta ei kyllä nää niin hyvin kun luonnossa eli voi vääristää kumpaakin suuntaan. Kerro nyt totuus että ei jää mietityttään?