Olen laihduttanut puolen vuoden aikana 25kg, arvaa nykyinen painoni! (sis. kuvan!)
Olen 165 cm pitkä :)
Makkaroitahan kropassani riittää juu mutta projekti jatkuu kesään asti :)
Kommentit (56)
... mutta minun silmissä olet jo erittäin pantavan näköinen, nams!
Oisko painoa jotain 85? Näytät kuitenkin melko sopusuhtaisalta, kilot juuri oikeissa paikoissa :-)
Mukavan sopusuhtaiselta ja naiselliselta näytät. Mutta yksi pikku juttu... Olisiko mitenkään mahdollista korjata polvien asentoa? Tuo pihtipolvisuus on aikamoinen turn-off.
että pääsen nyt vasta vastaamaan teille. Moni veikkasikin oikein eli painan 78kg. Kymmenen kiloa pois on siis vielä tavoitteeni, olen silloin virallisesti normaalipainoinen :) Kiitos kaikille vastanneille, töitähän tässä on vielä edessä :) Ja polvet on mitä on, voiko niille nyt mitään tehdä :D
ap
että pääsen nyt vasta vastaamaan teille. Moni veikkasikin oikein eli painan 78kg. Kymmenen kiloa pois on siis vielä tavoitteeni, olen silloin virallisesti normaalipainoinen :) Kiitos kaikille vastanneille, töitähän tässä on vielä edessä :) Ja polvet on mitä on, voiko niille nyt mitään tehdä :D ap
Liikuntaa!, ja kun paino putoaa, asento voi korjaantua myös itsestään. Ylipainoisilla usein menevät polvet linttaan.
Mutta muuten näyttää hyvältä!
Täytyy vaan ihmetellä täällä joidenkin vastauksia. miten joku saattoi luulla tuon kuvan perusteella että painaa 65 kiloa? itse painan sen verran enkä (anteeksi nyt vaan ap) ole tollainen paksukainen.
Siis hienoa ap:lle mutta itsekin sanoi että laihduttaa vielä 10 kiloa mikä on oikein
Täytyy vaan ihmetellä täällä joidenkin vastauksia. miten joku saattoi luulla tuon kuvan perusteella että painaa 65 kiloa? itse painan sen verran enkä (anteeksi nyt vaan ap) ole tollainen paksukainen.
Siis hienoa ap:lle mutta itsekin sanoi että laihduttaa vielä 10 kiloa mikä on oikein
minuakin vähän hymyilytti noi alle 70kg:n arvaukset :)
Liikuntaa harrastan vaan lenkkeilyn merkeissä, vois kyllä alottaa lihaskunnon harjoittamisen, ryhtikin varmasti paranisi sillä :)
ap
Siis hienoa ap:lle mutta itsekin sanoi että laihduttaa vielä 10 kiloa mikä on oikeinminuakin vähän hymyilytti noi alle 70kg:n arvaukset :)
Liikuntaa harrastan vaan lenkkeilyn merkeissä, vois kyllä alottaa lihaskunnon harjoittamisen, ryhtikin varmasti paranisi sillä :)
ap
en halunnut loukata. ja puolessa vuodessa tuo -25 kiloa on huikeaa. kun monilta ei onnistu se edes vuodessa
ympäri kehoa niin näyttää helposti kevyemmältä kuin onkaan. Napakan istuva vaatetus myös hoikentaa ja tommoset kapenevat housut. Levenevissä näyttäisi liian tasapaksulta.
että pääsen nyt vasta vastaamaan teille. Moni veikkasikin oikein eli painan 78kg.
Hah, arvasin saatana.
T. Ketjun numero 5
Ja IMO polvet näyttävät oudoilta reisien rasvan vuoksi, laihtumalla todennäköisesti outo muoto "korjaantuu". Voin olla väärässäkin, mutta monen ylipainoisen polvien asento näyttää tuolta.
Mä olen samannäköinen kuin sinä ap, ja olen 163cm ja 63kg. Tosi vaikea uskoa että painat mua 15kg enemmän!
Mä olen samannäköinen kuin sinä ap, ja olen 163cm ja 63kg. Tosi vaikea uskoa että painat mua 15kg enemmän!
ap suorituksesta!
Miksi polvet siis menevät noin ylipainoisilla? Täh?
Ei mulla vaan vaikka saman verran pitäis pudottaa kun ap että ois normipainon tienoilla..
ap suorituksesta!
Miksi polvet siis menevät noin ylipainoisilla? Täh?
Ei mulla vaan vaikka saman verran pitäis pudottaa kun ap että ois normipainon tienoilla..
Ja ap vielä seisoo haara-asennossa.Jalat yhdessä näyttää erillaiselta. t: yks 80kg
en halunnut loukata. ja puolessa vuodessa tuo -25 kiloa on huikeaa. kun monilta ei onnistu se edes vuodessa
Miksi pitäisi onnistua? Minä olen laihduttanut hieman yli 40kg kolmessa vuodessa ja täysin tyytyväinen olen, vaikka tahti onkin hidas.
Ap, mitkä sun muutmitat on, kuppikoko, vyötärö ym ?
Kuppikoko on 75H, rinnanympärys 102, vyötärö 81cm ja lantio 105cm. Mittaan kropan käänteet joka viikko ja esim. vyötäröltä lähteny puolessa vuodessa 20cm!
Mulla on tavoitteena olla kesällä 70kg, toisaalta jos en ihan tavoitteeseeni pääse se ei haittaa koska mun olo on tosi hyvä jo nyt :)
ap
[quote author="Vierailija" time="08.02.2013 klo 20:25"]
http://aijaa.com/uWxcdv
[/quote]