Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihduttanut puolen vuoden aikana 25kg, arvaa nykyinen painoni! (sis. kuvan!)

Vierailija
08.02.2013 |

Olen 165 cm pitkä :)

Makkaroitahan kropassani riittää juu mutta projekti jatkuu kesään asti :)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2013 klo 20:25"]

http://aijaa.com/uWxcdv

[/quote]

Vierailija
22/56 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta minun silmissä olet jo erittäin pantavan näköinen, nams!

Oisko painoa jotain 85? Näytät kuitenkin melko sopusuhtaisalta, kilot juuri oikeissa paikoissa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee selvästi.

Vierailija
24/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan sopusuhtaiselta ja naiselliselta näytät. Mutta yksi pikku juttu... Olisiko mitenkään mahdollista korjata polvien asentoa? Tuo pihtipolvisuus on aikamoinen turn-off.

Vierailija
25/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsen nyt vasta vastaamaan teille. Moni veikkasikin oikein eli painan 78kg. Kymmenen kiloa pois on siis vielä tavoitteeni, olen silloin virallisesti normaalipainoinen :) Kiitos kaikille vastanneille, töitähän tässä on vielä edessä :) Ja polvet on mitä on, voiko niille nyt mitään tehdä :D

ap

Vierailija
26/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsen nyt vasta vastaamaan teille. Moni veikkasikin oikein eli painan 78kg. Kymmenen kiloa pois on siis vielä tavoitteeni, olen silloin virallisesti normaalipainoinen :) Kiitos kaikille vastanneille, töitähän tässä on vielä edessä :) Ja polvet on mitä on, voiko niille nyt mitään tehdä :D ap

Liikuntaa!, ja kun paino putoaa, asento voi korjaantua myös itsestään. Ylipainoisilla usein menevät polvet linttaan.

Mutta muuten näyttää hyvältä!

Vierailija
27/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan ihmetellä täällä joidenkin vastauksia. miten joku saattoi luulla tuon kuvan perusteella että painaa 65 kiloa? itse painan sen verran enkä (anteeksi nyt vaan ap) ole tollainen paksukainen.

Siis hienoa ap:lle mutta itsekin sanoi että laihduttaa vielä 10 kiloa mikä on oikein

Vierailija
28/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan ihmetellä täällä joidenkin vastauksia. miten joku saattoi luulla tuon kuvan perusteella että painaa 65 kiloa? itse painan sen verran enkä (anteeksi nyt vaan ap) ole tollainen paksukainen.

Siis hienoa ap:lle mutta itsekin sanoi että laihduttaa vielä 10 kiloa mikä on oikein

minuakin vähän hymyilytti noi alle 70kg:n arvaukset :)

Liikuntaa harrastan vaan lenkkeilyn merkeissä, vois kyllä alottaa lihaskunnon harjoittamisen, ryhtikin varmasti paranisi sillä :)

ap

Vierailija
29/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin vähän hymyilytti noi alle 70kg:n arvaukset :)

Liikuntaa harrastan vaan lenkkeilyn merkeissä, vois kyllä alottaa lihaskunnon harjoittamisen, ryhtikin varmasti paranisi sillä :)

ap

en halunnut loukata. ja puolessa vuodessa tuo -25 kiloa on huikeaa. kun monilta ei onnistu se edes vuodessa

Vierailija
30/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäri kehoa niin näyttää helposti kevyemmältä kuin onkaan. Napakan istuva vaatetus myös hoikentaa ja tommoset kapenevat housut. Levenevissä näyttäisi liian tasapaksulta.

Vierailija
31/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsen nyt vasta vastaamaan teille. Moni veikkasikin oikein eli painan 78kg.

Hah, arvasin saatana.

T. Ketjun numero 5

Ja IMO polvet näyttävät oudoilta reisien rasvan vuoksi, laihtumalla todennäköisesti outo muoto "korjaantuu". Voin olla väärässäkin, mutta monen ylipainoisen polvien asento näyttää tuolta.

Vierailija
32/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan 68kg. Hieno suoritus!

Vierailija
33/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan 68kg. Hieno suoritus!

Vierailija
34/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samannäköinen kuin sinä ap, ja olen 163cm ja 63kg. Tosi vaikea uskoa että painat mua 15kg enemmän!

Vierailija
35/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samannäköinen kuin sinä ap, ja olen 163cm ja 63kg. Tosi vaikea uskoa että painat mua 15kg enemmän!

Vierailija
36/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap suorituksesta!

Miksi polvet siis menevät noin ylipainoisilla? Täh?

Ei mulla vaan vaikka saman verran pitäis pudottaa kun ap että ois normipainon tienoilla..

Vierailija
37/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap suorituksesta!

Miksi polvet siis menevät noin ylipainoisilla? Täh?

Ei mulla vaan vaikka saman verran pitäis pudottaa kun ap että ois normipainon tienoilla..

Ja ap vielä seisoo haara-asennossa.Jalat yhdessä näyttää erillaiselta. t: yks 80kg

Vierailija
38/56 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halunnut loukata. ja puolessa vuodessa tuo -25 kiloa on huikeaa. kun monilta ei onnistu se edes vuodessa

Miksi pitäisi onnistua? Minä olen laihduttanut hieman yli 40kg kolmessa vuodessa ja täysin tyytyväinen olen, vaikka tahti onkin hidas.

Vierailija
39/56 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniilta!

Vierailija
40/56 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitkä sun muutmitat on, kuppikoko, vyötärö ym ?

Kuppikoko on 75H, rinnanympärys 102, vyötärö 81cm ja lantio 105cm. Mittaan kropan käänteet joka viikko ja esim. vyötäröltä lähteny puolessa vuodessa 20cm!

Mulla on tavoitteena olla kesällä 70kg, toisaalta jos en ihan tavoitteeseeni pääse se ei haittaa koska mun olo on tosi hyvä jo nyt :)

ap