Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako kukaan tulkita usein toistuvan uneni?

Vierailija
13.03.2013 |

Olen jossain kaukana toisella paikkakunnalla eksyksissä liikkuen milloin milläkin kulkuneuvolla ja töihin pitäisi mennä, mutta myöhästyn aina sieltä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on niin kiireinen elämä, että et ehdi kuunnella itseäsi vaan olet eksyksissä siitä mitä tunnet, haluat olla tai elämässäsi tehdä. Paineita töissä?

Vierailija
2/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No töissä ei ole paineita, ihana paikka ja henkilökunta. Mutta lasten kanssa on kaikenlaista mikä aiheuttaa stressiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 07:35"]

Sulla on niin kiireinen elämä, että et ehdi kuunnella itseäsi vaan olet eksyksissä siitä mitä tunnet, haluat olla tai elämässäsi tehdä. Paineita töissä?

[/quote]

Minäkin veikkaisin jotain tällaista. Että osa ap:n sisimmästä varoittelee näiden unien kautta siitä, että nykyinen elämä jotenkin ei ole se elämä jossa hänen pitäisi olla, mutta sen arki ja rutiinit täyttää kaiken niin ettei ap ikinä ehdi menemään sinne minne sielu käskisi (tai ehkä edes kuulemaan sitä mitä se käskisi).

Vierailija
4/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ollut nuorempana paljon muuttoja kaupungista toiseen? Juurettomuutta? Oletko jossain vaiheessa kokenut että asut väärässä paikassa tai että sinulla ei ole todellista kotia?

Onko sinulla ollut joskus vahva eksymisen tunne elämässäsi?

Vierailija
5/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin voin vastata, että ei

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:03"]

Onko sinulla ollut nuorempana paljon muuttoja kaupungista toiseen? Juurettomuutta? Oletko jossain vaiheessa kokenut että asut väärässä paikassa tai että sinulla ei ole todellista kotia?

Onko sinulla ollut joskus vahva eksymisen tunne elämässäsi?

[/quote]

Vierailija
6/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressistä ainakin mulla tuollaiset unet kertovat.

Vierailija
7/7 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on toistuva uni, jossa yritän päästä epätoivoisesti kouluun (lukioon) mutta myöhästyn aina enkä löydä perille. Nousen väärään bussiin, myöhästyn seuraavasta, eksyn... Aina tulee uusia vastoinkäymisiä. Miten vapauttavaa olikaan, kun kerran tässä unessa istuin bussissa ja ajattelinkin yht' äkkiä sen paniikin ja eteenpäin pyrkimisen sijaan että "Paskat tästä. Pidän vapaapäivän, ei tämä nyt vaan kerrassaan onnistu". Istuin sitten levollisena bussissa ja päätin ajaa päätepysäkin kautta kotiin. 

Itsekin olen miettinyt mistä tämä uni kumpuaa, lukioajoista on jo 15 vuotta, elämä on näennäisesti rauhallista, olen lasten kanssa kotona jne. 

Minulla on myös painajainen jossa ajan lapsuuden kotitalossamme hissillä, tarkoituksena pysähtyä kolmanteen kerrokseen jossa asuttiin. Hissi ei pysähdykään, vaan jatkaa kiihtyvää vauhtia ylimpään kerrokseen, ja vielä vähän kerroksen yli, niin että kun saan väkisin ovet väännettyä auki, minun pitää pudottautua hissistä mahallaan ulos käytävän lattialle. Yritän sen jälkeen päästä portaita alaspäin, mutta niistä puuttuu kaiteet kokonaan ja muutenkin portaat on rikki ja todella vaaralliset. Uni on todella ahdistava. Mistähän se voisi kertoa?