Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haave toisesta lapsesta

06.02.2013 |

Ajattelin, jos löytyisi muita toisesta lapsesta haaveilevia, niin olisi oma ketju meille.

Minulla siis on 2-vuotias ja nyt kun asiat (nukkumaanmenot, tarhassa käynnit ym.) ovat alkaneet sujua hieman paremmin, on alkanut myös haaveilu pikkusisaruksesta.

Pari kuukautta yritystä jo takana, tai no, sen mitä nyt yrittämiseksi voi kutsua ajan ja jaksamisen puitteissa tälläisessä taaperoarjessa :)

Eli, jos muita pikkusisaruksista haaveilevia on, niin tulkaahan mukaan keskusteluun!

Yk3/kp4/25-28

Kommentit (645)

Vierailija
561/645 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tein cb digitestin ja näytössä lukee raskaana 2-3 =) Eiköhän se nyt ole uskottava. Sitten vaan odottamaan että viikot matelevat varhaisultraan asti, tilaan sen varmaan viikolle 7 tai 8. Nyt pitäisi siis olla 4+0.

Nyt vaan omaan napaan, kun en osaa muuhun keskittyä...

Vierailija
562/645 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tein cb digitestin ja näytössä lukee raskaana 2-3 =) Eiköhän se nyt ole uskottava. Sitten vaan odottamaan että viikot matelevat varhaisultraan asti, tilaan sen varmaan viikolle 7 tai 8. Nyt pitäisi siis olla 4+0.

Nyt vaan omaan napaan, kun en osaa muuhun keskittyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
563/645 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppi, hieno homma! Nyt voikin jo kunnolla onnitella. Ei muuta kuin onnea matkaan ja antoisaa marraskuun vauvan kasvattelua!

Pikkusisarus, tuo lista onkin hyvä niin pysytään paremmin kartalla missä kukin menee :)

Misskipsu, toivottavasti on hyvä loma! Ja pääsisit testin osteluun ja kertomaan meille lomanjälkeisiä hyviä uutisia :)

Piia20, tervetuloa mukaan ja onnea yritykseen :) Jännä miten jotkut, jotka on syntynyt ihan loppuvuodesta ei halua oman lapsen syntyvän silloin :D Meidän perheessä on kaikki syntynyt akselilla marraskuu-joulukuu, etten osaisi edes ajatella mitään kesävauvoja sun muita ;)

Naspu, tsemppiä loppukiertoon. toivottavasti pääset testailemaan!

Oma napaa, lääkärissä tuli käytyä aamulla ja siellä oli suureksi helpotuksekseni toisella puolella sen näköinen munarakkula, että hyvin vois jopa muutaman päivän kypsyttelyn jälkeen sieltä jotain irrotakin. Huh! Ja limis nyt oli ohuehko mutta muuten hyvännäköinen eli rakenteeltaan oikeanlainen mikä on mun tilanteessa valtavan iso juttu. Lääkäri se tuntuu olevan optimistisempi kuin minä kun sanoo aina, että jos raskaus alkaa tässä kierrossa jne.. Sanoinkin, että älä anna tuollaista toivoa muuten piinailen itseni hulluksi! ;) Viime kierrossa meinas jo lähteä lapasesta kun pitkän odotuksen ja hoitojen jälkeen oli eka kierto, jossa lupa yrittää raskautta niin kävin jo ihan kierroksilla. En kyllä ymmärrä miksi kun esikoistakin yritettiin hyvän matkaa yli vuoden. Mutta kaipa se toivo sieltä pilkottaa ja hyvä niin. Ovistestailut alkakoon!

Vierailija
564/645 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut syynkin tohon ettei haluais, että lapsi syntyy loppuvuodesta. Mies kun on syntynyt vuoden toiseksi viimeisenä päivänä, hänestä on ollu kurjaa, kun hän on saanut kavereista kaiken viimeisenä. Mopokortit ym. Ensimmäinen ku kortin saa, niin hän on joutunut odottamaan lähes vuoden. Itse olen syntynyt marraskuussa, eikä mulla ole mitään väliä milloin lapsi syntyy.

Vierailija
565/645 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Tilanne 17.3.

Pikkusisarus yk4 kp21/??

Napsu kp27/28

Misskipsu yk1 kp26/??

Rory kp11/28

Roseh yk2 kp14/?

Mimiku??

Piia20?

Korppi rv 4+2 :)

Mä oon niin onnellinen Korppi sun puolesta! Toivottavasti meillä muillakin tärppää tässä lähiaikoina, että päästään yhdessä myös jakamaan odotusajan ihanuuksia :) Kerrothan miten varhaisultrassa meni, jos siellä käyt? Toivottavasti tästäkin tulee helpohko raskaus :)

Oi, Misskipsu pääsee lumilautailemaan! Mulla jääny tänä vuonna ihan väliin lautailu, kun tuntuu menevän kaikki aika lapsen ja työn kanssa. Toivotaan, että loma tuo mukanaan hyviä uutisia!

Tuon listan mukaan Napsulla pitäisi olla jännät päivät käsillä?? :) 

Tervetuloa mukaan Piia20! Mäkin oon loppuvuodesta syntynyt, joulukuussa. Mäkin oon aina ollut kavereista se viimeinen, joka on täyttänyt vuosia, mutta eipä se oikeestaan oo hirveesti haitannut. Tässä oonkin just miettinyt, että jos nappaiskin nyt, niin la olis jossain joulun tienoilla (niin kuin oma synttärinikin)... Se olisi aika kivaa, kun olen aikamoinen jouluihminenkin :D

Kerrohan Piia20 mikä kp sulla on menossa, niin lisätään sut listaan! :)

Roseh, hienoa, että lääkäri oli noin optimistinen! Yleensä he ovat aika varovaisia... Mutta nyt selkeesti on selvät merkit, eli tsemppiä yritykselle ja toivotaan, että nappaa :)

Mä oon täällä viime päivinä- no viikkoina- nukkunut tosi huonosti taaperomme vatsakipujen aiheuttamien yöheräämisten takia. Joku sitkeä mahapöpö :( On tullut mietittyä miten rankkaa olisi, jos olisi alkuraskauden väsymys vielä lisänä tällaisessa tilanteessa, kun töissäkin on käytävä... huh. No kai se olisi vain mantävä päivä kerrallaan. Tällaisia ei tarvinnut miettiä esikoisen kanssa, nyt tälle kaikelle onkin ihan uusi lähestymistapa, kun tietää jo suunnilleen mitä raskaus tuo tullessaan ja taapero pyörii jaloissa :) Korppihan voi meille kertoa koehenkilönä miten odotus ja taaperon hoitaminen sujuu :P

Mulla on viime päivinä ollut vähän kk-kipumaisia tunteita mahassa ja rinnat on taas tosi kipeet. Mä niin toivon, että nää liittyisi kiinnittymiseen :)

Aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille!

566/645 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisarus, pidän kovasti peukkuja että nuo tuntemukset liittyisivät kiinnittymiseen! Ikävä kuulla, että taaperolla on joku vatsapöpö ja heräilee öisin :( Toivottavasti helpottaa pian!

Olen miettinyt ihan samaa kuin sinäkin, että millaistahan se olisi raskaana taaperon kanssa. Esikoisesta oksensin 6kk putkeen aamusta iltaan, nesteetkään ei pysynyt sisällä. Silloin sain onneksi levätä mutta nyt jos toisen odotus olisi samanlaista, voisi olla aika hankalat paikat. Täytyy vain toivoa, että mikäli toinen lapsi siunaantuu, olisi raskausaika esikoisen odotusaikaa paljon helpompi.

Aurinkoista viikkoa!

Heh, minäkin olen muuten niin jouluihminen, että olen myös ajatellut kuinka kivaa olisi jos vauva syntyisi joulun aikoihin :D Meitäkään ei ole koskaan haitannut loppuvuoden synttärit, eikä muutenkaan ole tullut ajateltua milloin toivoisi lapsen syntyvän. Kunhan syntyy :)

Mustakin on hienoa, että lääkäri oli noin optimistinen! Valtava ero siihen kun joskus maalailivat piruja seinille, että meidän lapsiluku jäisi tähän yhteen :( Mutta onneksi nyt toivoa on ja toivottavasti hyvin käy. Olimme viikonloppuna katsomassa kummipoikamme pikkuveljeä, joka oli nyt 4 viikon ikäinen ja se ei kyllä yhtään auttanut tähän vauvakuumeeseen.. Oli niin jännää taas pitää niin pientä sylissään ja muistella millaista se oli kun oma lapsi oli noin pieni. Ja kun katselin sisaruksia keskenään, toivoin vain niin hartaasti, että jonain päivänä meidänkin tyttö saisi olla isosisko.

Täällä oviskipuilutkin ovat alkaneet. Aamulla näytti vielä negaa mutta uskoisin, että alkuviikosta voisi plussa tulla. Toivottavasti!!

567/645 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tulipas hassuun paikkaan tuo aurinkoisen viikon toivottelut, oli tarkoitus kirjoittaa tuohon loppuun. Koira työnsi kuononsa näppikselle just kun kirjoitin niin en huomannut :)

Vierailija
568/645 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dodiiih niin ne menkat sitten tänään alkoi. Eli kp1/28 tänään. Piia20 meillä sama et mies ei halua että lapsi syntyisi joulukuussa joten meillä jää tää kierto välistä ihan sen takia... Itse en malttais jättää yhtään kiertoa väliin mut pakko kai se sit on :D 

569/645 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Korppi vauvauutisesta! 

Täällä flunssa yhä pitää otteessaan. Korva alkoi oirella lenssun jälkeen ja nestettähän siellä onkin. Sain sellasen antibiootin joka yleensä ei tehoa. Joten varmaan viikon päästä on jo seuraava kuuri suussa.  Ja tarttuihan tuo korvatulehdus myös minun pienokaiseeni. Nyt on sellainen väsymys univeloista, että hyvä kun jaksaa töistä kotiin tulla. Mekään ei tahdottaisi loppuvuodesta lasta, kun ystävättäreni on syntynyt uutena vuotena ja sanoi,että on kamalaa olla kaveripiirin vika kaikessa; synttäreissä, ajokortissa ja jopa kuukautisten alkamisen suhteen. Joten siksi odotellaan että laskettuaika olisi tammikuun puolella.

Tosin jos tämä sairastelu jatkuu niin varmaan vielä seuraavakin kierto jätetään välistä, koska ei yksinkertaisesti jaksa yrittää kun taaperon saa viimein nukkumaan. Hän meinaa olla iltakukkuja, vasta 21-22 välillä saadaan nukutettua ja sitten sitä itsekin sammuu tyynyä vasten.

Ystävät nyt saavat vauvoja, joten täytynee mennä sinne nuuhkimaan, jotta saa yritykselle ensi kuussa pontta.  :)

Vierailija
570/645 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitkästä aikaa. Päivittelen hieman kuulumisia: tänään olisi pitänyt alkaa kuukautiset. Minulla on fiilis, että olen raskaana. Kova toiveikkuuskun voi tehdä tepposet. Menkkoja ei näy, mutta valkovuodon seassa välillä pieniä veriviiruja.. Outoa! Olen tehnyt raskaustestit toissapäivänä ja eilen(ei apteekin) eikä ole tullut edes haamuviivaa. Mitäs kanssatoiveilijat sanotte? What's wrong with me? :)

571/645 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

Piti taas etsiä joku tällainen ketju kun ekaa yrittäessä/odottaessa tuli kirjoteltua ja helpotti lukea muiden kokemuksia!

Mulla on siis 4-vee poika ennestään, avomiehellä (kesällä naimisiin) on kaksi edellisestä liitostaan. Ja tuolla minun pojallani on siis eri isä (jota ei kylläkään juuri näy ei kuulu). Tällainen uusioperhemeininki ja meinattiin tähän vielä yksi yhteinenkin pukata! :)

En tiedä mistä vauvakuume oikein sai alkunsa. En ole sellainen perinteinen äiti-tyyppi, en ole ikinä juuri välittänyt lapsista, mutta jostain se nyt putkahti kuitenkin.

Pillerit jätin viime levyn jälkeen eli n. 2,5 viikkoa sitten. Ensi viikolla pitäisi "pillerikierron" mukaan alkaa menkat, on vaan niin kummallinen olo etten tiedä onko pms:ää vai sitä että olisi jo raskautunut: palelee, turvottaa, huimaa, ruokahalua ei ole. Ja väsyttää, mutta se nyt on ollut krooninen olotila pojan syntymästä lähtien! ;)

Onnea Korpille ja pidetään Mimiaville peukkuja josko ne testit siitä muuttuisi plussaksi! Poikaa odottaessa mulla testi näytti plussaa vasta kun menkat viikon myöhässä. Eli munkin pitäisi malttaa tässä vielä 1,5 viikkoa ennen testailuja jos se vuoto ei ens viikolla alakaan...

Minkäs ikäisiä te muut toiveilijat olette? Täällä tulee 32 täyteen tänä vuonna...

-Elmia- kp jotain/jotain

572/645 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on LH-huippu bongattu! Eli piinailut senkun alkakoon. Valkovuotoja yritin testin lisäksi seurailla mutta niissä ei nyt tuntunut olevan päätä eikä häntää mutta testi näytti positiivista, joten se riittäköön vakuudeksi että ovulaatio olisi tapahtunut :) Iik, jännittää taas vaikka maltilla mennään.

Mimiav, toivotaan että ne testit vielä plussaksi muuttuisivat ja olisit raskaana! Ei auta muu kuin odotella pari päivää ja uusia testi..

Elmia, tervetuloa mukaan kuumeilemaan! Niin se vauvakuume on jännä juttu, jostain se vain iskee :) Itse olen tänä vuonna 30v.

Vierailija
573/645 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää, menkat ei ole ainakaan vielä tullut. Aamulla oli ne pari veritiplaa, mutta siinä se. Tänään miehenikin sanoi, että mun rinnat näyttää isommilta. pakkohan hänen oli kokeillakin :D Sanoi että tuntuu jotenkin isommille. Täytyy yrittää laittaa jäitä hattuun, ettei tule liikaa pettymyksiä. Täytyy odotella varmaan la aamuun, jos silloin kokeilisi uudestaan(jos menkat ei ole tulleet). Mitäs olette mieltä? Pitäisikö odottaa pitempäänkin?

Vierailija
574/645 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmia tervetuloa kuumeilemaan. Minä olen 30v. ja ykkönäen on pian 5v.

Roseh: hyviä pupuiluja, toivottavasti tärppää! :)

Vierailija
575/645 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve! Ja tervetuloa Elmia! :)

Tilanne 22.3.

Pikkusisarus yk4 kp26/??

Napsu yk2? kp5/28

Misskipsu yk1 matkoilla :) /??

Rory kp16/28

Roseh yk2 kp19/?

Mimiku??

Piia20?

Elmia kp jotain/jotain :)

Korppi rv 5+0 (jos nyt muistan enää oikein miten noita rv laskettiin) :D

Mimiav! Onpa sulla jännää! :) Testaa ihmeessä huomenna aamulla, ja kerro sitten meille :) En osannut laittaa sun päiviä listaan...

Mulla vähän sama tilanne! Niiden mun ovisoireiden perusteella laskin, että mun kierto olis tällä kertaa 26 pv. ja tei testinkin nyt aamulla, mutta negaa näytti :( Mutta se testin toimivuusviivakin oli tosi haalea, niin tuudittaudun siihen, että testi olisi ollut viallinen :D Mulla on ollut nyt 4 päivää aikamoista mahan juilintaa ja kauhee pikkareiden kyttäys päällä :) Yleensä mun kk alkaa kertaheitolla kun tulee ekat kivut. Nyt ei oo näkyny pihaustakaan ja rinnatkin edelleen kipeet. Aion nyt malttaa odottaa sunnuntaihin asti (kp28)... Mimiav, olispa hauska plussata näin samaan aikaan! :) (nyt tietty kun kirjotin aiheesta niin ne kk varmaan alkaakin kohta...)

Rory, onpa helpottava kuulla, että muillakin on iltakkukkuja!! Meillä kans taapero valvoo (hääräilee sängyssään ja huutelee peittelemään) joskus ihan 23 asti, siinä ei kyllä paljoo jaksa enää pöllytellä. Ja pari kertaa on hommat keskeytyneetkin! Toivottavasti teillä flunssakierre alkaisi helpottaa kohta, noi on ikäviä noi jälkitaudit :(

Elmia, mä täytän tänä vuonna 30 ja meillä on päälle 2vuotias villi taapero :) Voiskohan noi sun oireet olla ovisoireita? Pillereiden lopettamisen jälkeen kyllä voi olla hormoonit aikas sekaisin, toivotaan, että sun kierto tasaantuu pian!

Roseh, ikävä kuulla, että sulla oli pitkään pahoinvointia ekassa raskaudessa :( se olisi kyllä varmaan tosi raskasta taaperon kanssa :O Hienoa, että olette bonganneet oviksen ja pääsette jännäämään kunnolla! :D

Mä jatkan täällä pikkareiden maanista kyttäilyä ja koitan malttaa sunnuntaihin asti testauksessa. Aurinkoista viikonloppua kaikille!!

576/645 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Lomareissu takana ja "rantaudun" taas joukkoonne jännäilemään. Reissu meni loistavasti, minkä nyt paluumatkalla flunssa alkoi ilmoitella tulostaan. Nyt ollaankin sitten ipanan kanssa ihan kunnon räkätaudissa:( Toivon todella, että saadaan tämä tauti selätettyä mahdollisimman pian.

Tänne olikin tullut viikon aikana todella paljon viestejä:) Yritin lukea pikaisesti ne läpi ja pysyä jotenkin käreillä siitä, mitä kellekin kuuluu. Ihan ensimmäisenä tajusin, että olen KOKO ajan lukenut Naspun nimimerkin väärin, en ymmärrä mikä lukihäiriö mua on riivannut...olen lukenut "Napsu". (Ja niin oli kyllä tainnut tehdä joku muukin) Sori Naspu!

Elmia: Kiva, kun olet liittynyt joukkoomme. Teillä onkin sitten ihan suurperheen mittakaava, kun yhden yhteisen tenavan saatte vielä tekaistua perheenne täydennykseksi. Toivottavasti tärppää pian:) Niin ja kyselit ikää, mulle tulee mittariin seuraavaksi jo 34 vuotta! -Huh, se kuulostaa pahalta:/

Roseh: Ihana kuulla, että lääkärissä käynti on sujunut positiivisissa fiiliksissä. Siitä on hyvä jatkaa "harjoittelua". Peukkuja;)

Mimiav: Mikä tilanteesi tällä hetkellä???? Vieläkö menkat loistavat poissa olollaan? Jaksan jännittää toisten puolesta, vaikka itselläni vähintään yhtä jännät paikat täällä! Pureskelen toisen käden kynnet sinun puolestasi ja toisen käden kynnet sitten oman tilanteeni takia;D

Pikkusisarus: Hymyilytti sinun ilmaisu "Pikkareden kyttäys" :D Tiedän todellakin sen tunteen! Jospa se olisi teillä nyt tärpännyt. I hope so.

Lomalla ollessa päivät kuluivat aivan huomaamatta ja niin vain maaliskuukin kääntyy pikku hiljaa loppusuoralle. Täällä menossa tänään jo kp31 ja alkaa tosiaankin vähän jännä nostaa päätään. Testi on kyllä vielä hankkimatta ja olen yrittänyt ottaa ihan iisisti. Mulla oli joskus ennen esikoisen odotusta, pillereiden lopetuksen jälkeen pari pitkää kiertoa (31-32) ja ehkä sen takia en ole nyt kiirehtinyt sen testin kanssa. Mutta ehkäpä käyn ostamassa sen testin varalta tänään. Mutta testin tekemisen siirrän vähintäänkin sunnuntaille. Mitään tuntemuksia ei kyllä ole, mutta eipä niitä ollut tässä vaiheessa kyllä esikoista odottaessakaan. Pikkusisaruksen sanoja lainaten: "Pikkareiden kyttäystä" harrastetaan siis täälläkin aktiivisesti.

Ollaan täällä yhdessä jännän äärellä ja vietetään mukava viikonloppu! :)

Vierailija
577/645 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu menkkoja. Ne muutamat pisarat valkovuodon seassa oli ja meni. Silloin päivän aikana oli ehkä mikrosti 2-3 kertaa. Ei oikeastaan ole mitään muuta oireita kuin tosi kipeät rinnat ja turvonneet ja olo tuntuu hehkuvalta. Hassua, mutta jotenkin hehkun, tosin se voi johtua raskausajatuksestakin ;) Kiertoni on kyllä vaihteleva, etten uskalla liikoja toivoa. Nyt mennään 29/25-28. Välillä on saattanut olla kierron pituus myös 32, kun tarkistin kalenterista. Katsotaan katsotaan... Menkkojen alkamisfiilistä ei kuitenkaan vielä ole tullut. Ehkä tein raskaustestejä liian aikaisin? No jännään silti ;)

Vierailija
578/645 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittelen täällä taustalla, jospa plussia alkaa pinoon tulvia!

Täällä aivan oikein rv  5+0 ja armoton väsymys iski pari päivää sitten. Poika nukkuu onneksi 10 h yöunet, joten saman verran olen nukkunut itsekin, vaikka normaalisti nukun 7-8 tuntia. Illalla varsinkin ollut jaksaminen, mutta mies onneksi silloin kotona. Etovaa oloa (muttei oksentelua) ja palellusta löytyy myös. Ruokahaluttomuutta oli alkuviikosta, mutta taitaa olla ohi menossa. Pari iltaa sitten pakkasin jumppakamppeita, mutta päätinkin mennä pojan kanssa yöunille =)

Alkuraskauden ultraan ajattelin ensi viikolla soittaa aikaa, yritän saada sen 7+ viikolle. Poikaa odottaessa asuttiin Oulussa, jossa edullinen 50 e paikka. Laskin että paikallisen yksityisen hinnalla ajellaan ouluun (noin 2 h) vaikka kylpylässä käymään ultran päälle ja taidetaan silti halvemmalla päästä =)

579/645 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi aika lupaavalta Mimiav jo kuulostaa! Voi olla että teit testin liian aikaisin. Silloin pojan kanssa mäkin tein yhden negatestin kun menkat ehkä päivän tai pari myöhässä ja viikkoa myöhemmin se näyttikin plussaa!

Omat oireet selvisi sitten pms:äksi, kp1 tänään. Ärsyttää vain kun menin sitten eilen jo miehelle höpisemään että jokohan se tärppäsi kun on sitä ja tätä ja tota, ja tottakai ne menkat sit alko heti perään. Meidän kun piti ottaa tää homma ihan rennosti, tulee jos on tullakseen-ajatuksella.

Luen just Anu Silfverbergin kirjoittamaa Äitikortti - kirjoituksia lisääntymisestä. Aivan sairaan hauska! Ja kuitenkin ajatuksia herättävä. Suosittelen kaikille! Kirjoittaja kirjoittaa mm. just tästä "tulee jos on tullakseen"-ajatuksesta, että ihmiset eivät kuitenkaa tällä ikinä tarkoita sitä että se lapsi voisi myös jättää tulematta. Mikä taitaa olla totta.

Tällä hetkellä ei tää kp1 kuitenkaan niin harmita. Kun on ne häät kesällä, niin mitä pidemmälle raskautuminen menee, sitä paremmat mahdollisuudet mulla on omata edes jonkinlainen figuuri sitten häissä! Pojastakin maha tosin pullahti vasta viikolla 30, mutta ei sitä tiedä miten se tällä kertaa menee. Jos se lapsi siis on tullakseen...;)

Korpille jaksamista väsymykseen! Se oli kyllä sillon jotain ihan hirveetä. Koita ulkoilla ja jumppailla sen verran kuin jaksat, sen pitäisi auttaa!

Misskipsulle paranemisia ja toivotaan että täti pysyy poissa! :)

Siis mitä, eikö Napsu sitten olekaan Napsu? :D

Pikkusisarukselle pidän myös peukkuja että kk:t pysyvät poissa!

Nyt täytyy lähtee nukkumaan...Viikonloppuja kaikille!

Vierailija
580/645 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on takana perjantain(ip.) tosi tosi haamu. La aamun nega ja la päivän haalea, mutta erittäin selkeä PLUSSA! Olin kokoajan tunteessa, että olen raskaana. Täytyy ottaa kuitenkin rauhallisesti, ennenkuin kaikki varmempaa. Alavatsassa vas.puolella polttelua, muistelen että edellisessä oli samaa. Aika uskomatonta. Nyt on sitten käyttämättömiä ovistikkuja 13kpl :D Täytyy sanoa, että aika varauksella suosittelen Perhoset-nettikaupan raskaustestejä, sillä tulokset oli hyvin epävarmoja. Viimeisin oli apteekin first signal ja tulos hyvin selkeä. Toisella tein aamupissasta ja oli nega ja tämän positiivisen tein nyt iltapäivällä.