Haave toisesta lapsesta
Ajattelin, jos löytyisi muita toisesta lapsesta haaveilevia, niin olisi oma ketju meille.
Minulla siis on 2-vuotias ja nyt kun asiat (nukkumaanmenot, tarhassa käynnit ym.) ovat alkaneet sujua hieman paremmin, on alkanut myös haaveilu pikkusisaruksesta.
Pari kuukautta yritystä jo takana, tai no, sen mitä nyt yrittämiseksi voi kutsua ajan ja jaksamisen puitteissa tälläisessä taaperoarjessa :)
Eli, jos muita pikkusisaruksista haaveilevia on, niin tulkaahan mukaan keskusteluun!
Yk3/kp4/25-28
Kommentit (645)
Heips taas, toivottavasti on ollut ihanat joulut kaikilla <3
Lalaloo, pahoitteluni :( kävin kans lukasemassa syyskuusista äsken. Lääkäriin vaan! Tsemppiä <3
onnea plussanneille <3
Meillä oli ihana Joulu ja oon edelleen ihan joulutunnelmissa, kuusen ja kynttilänvalossa täällä surffailen, mies pelaamassa luolassaan ja esikko unilla :) meille ei sen suurempaa kuulu, musta tuntuu et alkaa iskee taas joku epätoivo tässä vauvakuumeessa, välissä kerkes olla taas ihan vauvakuumeeton vaihe ku esikoisella on vika hampaat tuloillaan ja uhma nostaa päätään, mut sieltä se vaan taas tuli joulun kunniaksi takas. :( tää kierto ei varmastikkaa mitää tulosta tuottanut, kun ei oo hajuakaa millo ees oli ovis. Ei oikee mitään oireita ole ollu, vaikka yleensä on ollu jäätävät oviskivut. Täti kurvaa huomenissa taas kylään, semmoset nippailu tuntemukset on alavatsassa + naama kukkii joulukuusen kanssa kilpaa ja viime kierto pituuden perusteellakin odottelen, kierrot nyt 33 päivää. Sehmosii, jos nyt pitäis aatella noiden km perusteella mite oon raskautunu niin mulla joka 4 kierto on just se mistä tärppää, eli ens kierron pitäis olla se onnekas taas.. Mä niiiiiiin toivon et kerettäs saada toinen vielä 2014 vuoden aikana maailmaan <3 en haluis pudota sille minimi vanhempainpäivä rahalle. Sit olis tiukkkkaaaaa :s noh 3 kk viel aikaa saada vauva 2014 <3 ei paineita suinkaa :D
masc kp 32/33 yk11
Tintti
Upsii, täti onki jääny johonkii.. Lämmöt päälle 37, alavatsaa juilii kyl Ja iltaa oihden se vihlominen vaan voimistuu. La ja su iltoina olin sata varma et yöllä alkaa, mut aamulla kivut poissa ja ei mitään vuotoa. Mut kyl tää nyt pitää huomenna testillä tarkistaa.. suuresti ei uskalla toivoo, sen verran kipeenä mielessä viel se km syyskuulta. Mut jos tässä nyt ollaan pullat uunissa, nii voi kun kestäis nyt vihdoin matkassa loppuun asti <3 menkat siis 2 päivää nyt myöhäs vissii..? En kyl osaa yhtää sanoo et oliko kierto 33 vai 35 päivää..?! Kun ei tosiaan hajuakaan millo oli ovis. Mut huomenna nähdään, pitää Taas odottaa 11 kun mies tuo ruokiksella testin. Ei ollu apteekki auki enää ku laitoin miehen testin haku reissulle tänään.
Tintti
Iltaa!
Nopsaa kirjoittelen, että itkut on nyt tällä erää itketty, vaikka muistijälki jää. Olin yhteydessä väestöliiton lapsettomuusklinikkaan ja sieltä sanoivat, että jos vielä menee kesken niin ottavat meidät tutkimuksiin. Katselemme nyt vielä hetken tilannetta. Keskustelu neuvojan kanssa oli hyvä ja mieltätasaava. Km oli varhainen, mutta kovin kivulias ja vuotoa on edelleen. Vaan ei se auta, kun itsensä ylös taas nostaa ja jatkaa matkaa.
Margelalle tsemppiä ja Masc kerrohan sitten kuinka kävi, pidän peukkuja :).
Lalaloo kp6/31 yk7
negatiivinen tuli.. Mikä lie laittanu kropan sekasin. Vitsi et vetää taas mielen matalaksi. Saas nähdä millo se täti viitsii sit tulla. voiha se olla et on taas joku kiinnitys yritys ollu tms. mut on se kiva kun tiiän et en saa tähä varmaan mitään apuja vielä, vasta jos tulee kolmas keskenmeno ja yksityiselle ei kyl oo vara lähtee kun oon kotona tuon tyttösen kaa ja mies vaan töissä. Ahdistavaa. No mut jospa tää taas tästä taas. Anteeksi negatiivisuus, ei vaan nyt oikee irtoo mitään positiivista.
Tintti
Meinasin tulla onnittelemaan, mutta luinkin tuolta syyskuisista että onni oli jo kääntynyt onnettomuudeksi :( voimia siis Lalaloo!!! Kannattaa varmaan tutkia jo tuota, mitä asialle voisi tehdä.
Joskonyt, onnittelut plussasta!
Täällä menossa jo yk11, ja toivo on enemmän tai vähemmän mennyttä. Ei oikein jaksa palstaillakaan, kun sitä plussaa ei näy eikä kuulu. Täytyy tammikuun lopussa käydä taas lääkärissä, jos tämä vuoto-ongelma saataisiin vihdoin kuriin. terolutit ei ole nyt auttaneet ollenkaan, viimeisimmässä kierrossa vuosin taas ovulaatiosta lähtien. Menkat erottaa siitä vaan se, että sitten vuotaa oikeen kunnolla.