Haave toisesta lapsesta
Ajattelin, jos löytyisi muita toisesta lapsesta haaveilevia, niin olisi oma ketju meille.
Minulla siis on 2-vuotias ja nyt kun asiat (nukkumaanmenot, tarhassa käynnit ym.) ovat alkaneet sujua hieman paremmin, on alkanut myös haaveilu pikkusisaruksesta.
Pari kuukautta yritystä jo takana, tai no, sen mitä nyt yrittämiseksi voi kutsua ajan ja jaksamisen puitteissa tälläisessä taaperoarjessa :)
Eli, jos muita pikkusisaruksista haaveilevia on, niin tulkaahan mukaan keskusteluun!
Yk3/kp4/25-28
Kommentit (645)
Iltaa!
Mukava aloittaa kirjoittelu vaihteeksi jollain muulla kuin hyvän huomenen toivottelulla...;)
Jopas olette olleet ahkeria kirjoittamaan! Pari päivää jäänyt surffailut vähän vähemmälle ja heti mä meinaan pudota kärryiltä...
Jeee Jalokivi! Onnea! Nyt pitäisi tosissaan yrittää saada aikaiseksi se meidän jatkoketju tonne odottajien puolelle! Jonne te muutkin saatte luvan sitten kiltisti seurata meitä! :) Heittäkääs muuten jotain hyviä ideoita ketjun otsikoksi? Mulla tulee mieleen vaan näitä mielikuvituksettomia "Toisesta haaveilevat odottajat" yms. Vaikka tokihan tuokin käy jos te sanasepotkaan ette muuta keksi! ;)
Tervetuloa Sonle! Tsemppiä yritykseen ja toivotaan sen jäävän lyhyeksi! ;)
Misskipsu, monesti se tärppi tuntuu tulevan juurikin siinä kohtaa kun on jo luopunut toivosta. Munkin lähipiirissä löytyy monta monta tarinaa siitä kun ensin pöllytetään peittoja ja toivotaan ja haaveillaan, ja mitään ei tapahdu. Päätetään (mielessä) lyödä hanskat tiskiin ja sitten se tikku näyttiki jo kahta viivaa...Toivotaan sulle käyvän samoin! Toki eihän tuo turhautuminen mukava tunne ole, onneksi sulla on nyt kivasti ohjelmaa, niin saat ajatuksia vähän muualle. Mä täällä toivon ja piinailen sun puolesta! :)
Rooroo, kiitos housuvinkistä, täytyy yrittää päästä johonkin hooämmään tässä lähiaikoina. Mulla ihan tosissaan on nyt pahemman laatuinen housupula! Tunikoja löytyy vaikka muille jakaa, mutta kun ei ole niitä alaosia. Nytkin pari päivää kulkenut mun ainoissa farkuissa mitkä menee jalkaan, ostettu joskus vuonna nakki ja kirves, jotka on jo revennytkin vyötärön kohdalta (pitkä paita peittää) ja jotka jo haaroista kuultaa läpi, niissä on sielläkin reikä minä päivänä hyvänsä...Tänään esittelin näitä upeitä pökiä miehelle, niin sekin jo totesi, että sulle pitää ostaa uusia housuja. Kerrankin oltiin jossain mun vaatteisiin liittyvässä asiassa samaa mieltä...;)
Ja Rooroo, mitäs jos turpoiletkin siellä jostain ihan muusta syystä kuin menkkojen takia? ;) Vähän olis sellanen kutina.
Rosehille tuottoisia pupuiluhetkiä ja toivotaan että piinailuaika menee äkkiä ohi!
Kävin tänään Lidlissä ja siellä osui silmiin imetysliivit. Pakkohan ne oli ostaa, kun vaan 7€ maksoivat. Oonhan mä "vähän" aikaisessa, mutta muistan vielä hyvin kun poikaa odottaessa viimeisilläni juoksin hikipäässä kauppoja läpi imetysliivejä etsien. Ja piti sitten ostaa sellaiset pirun kalliit, kun oli ainoat mitkä siihen hätään löytyi. Mun mielestä 70€ alusvaatteista on paljon...Nyt on sit valmiina! Toivottavasti niitä tarvitaan...
-Elmia rv 4+5
Kuten sanottu, olen valeraskaana! Punaiset päivät kurvasivat ihan puskista! Tää kierto oli sit just tasan sen verran etuajassa, mitä viime kierto oli myöhässä. Paluu normaaliin siis! Ja kuten sanottu, toukokuukin on ihan hyvä kuukausi syntyä :) plussatuulia teille muille piinailijoille! Mä yritän pidätellä tätiä täällä, ettei se teidän luo eksy.
Rooroo kp1/mitälie
Elmia, oisko "haave toisesta lapsesta toteutumassa" hyvä ketjun nimi?
Rooroo, voihan harmitus! Pidä täti siellä, kiitos! Ei kaivata!
Mäkin mielelläni jatkaisin juttua täällä tai toisessa ketjussa, vaikka näin tuore olenkin. Tämä porukka vaikuttaa mukavalta :) Ja nimi "haave toisesta lapsesta toteutumassa" on hyvä.
Elmia, hyvän ostoksen teit! Tosin, miten osasit arvioida koon? Mulla ainakin ekassa raskaudessa paisui rinnat niin ettei samat liivit käyneet koko raskautta. Saat ne imetysliivit mitä olin raskaana ollessa ostanut... Huhuh.
Rosehille intoa petipuuhiin :)
Ja Misskipsulle samat terkut mitä Elmiakin toivoi, että tosiaan se luovuttamisen kaltainen fiilis voi olla just oikee, tosi elämän tjottailua ;)
Sonlelle tervetuloa, mielenkiintoista kuulla miten ovistikut toimii. Mä oon tässä kierrossa kokeillut greippimehua. Seuraavaksi ostan luontaistuotekaupasta gelee royaleja, jos ei nyt tärppää ;)
Omaa napaa: Huomenna aamulla testaan Clearbluen digillä, jonka käyn vasta tänään ostaa ettei tuu testattua liian aikaisin. Jos näyttää negaa eikä menkat ala, käyn ostaa toisen samanmoisen ja testaan lauantaina uudestaan! Meillä on tiedossa yhdet juhlat, senkin takia olisi kiva tietää mikä tilanne on... Varmuuden vuoksi taidan silti pitäytyä vähissä juomissa, vaikka negaa näyttäiskin.
Ja oloja... Maha on kipee, ihan kuin menkat alkais. Turvottaa ihan sikana! Naama kukkii, mikä ei ole mulle normaalia. Mulla oli naama ekassa raskaudessa ihan hirveessä kunnossa ekat 6 kk. Tissit, tai nännit on tosi arat. Ja tissit on isot. Myös mies kommentoi niitä! Ei tiputtele, vaikka yleensä on jo näinä päivinä tiputellut muutaman päivän ajan, ja/tai on jo menkat alkaneet.
Ja näin unta että plussasin. Se oli tosi todentuntuista!
Margela 25/25-27 (?)
Terve taas!
Kiitos kaikille onnitteluista! Oireita on vielä niin vähän, ettei voi kunnolla todeksi uskoa :)
Tervetuloa Sonlelle!
Huh miten jännät hetket Margelalla. Toivotaan että plussa ilmestyy testiin! Kyllähän noi oireet aikalailla raskausoireilta kuulostaa.
Rooroolle tsemppiä seuraavaan kiertoon. Nimiehdotus uudelle ryhmälle kuulostaa hyvältä!
Elmia: On kyllä todella edulliset liivit. Ostitko samaa koko kun edellisessä raskaudessa? Mä just pakkasin imetysliivit ja paidat varastoon, toivottavasti niille on sitten jossain vaiheessa käyttöä.
Rosehille tsemppiä piinapäiviin. Toivottavasti keksit jotain muutakin ajateltavaa, niin päivät menisi vähän nopeammin.
Täällä vähän jännittelen Misskipsun puolesta. Toivottavasti tulet heti viikonlopun jälkeen päivittämään tänne kuulumisia :)
Loppuun vielä pakollinen omanapailu: Mulla oli käytössä Davidin ovistestit, mut ei niihin tullut kuin yhtä viivaa. Davidin raskaustesteillä en myöskään plussaa saanut, joten en noihin testeihin enää luota. Greippimehua join yhen törpön, mutta sekin oli sokereitua, joten tuskin mitään hyötyä oli. Foolihappo ollut käytössä pari viikkoa. Joten mulla ei ole juuri mitään vinkkejä jakaa :(
Huomenta!
Aamuvuorolainen palaa ruotuun...
Voi pirskatin pirskatti Rooroo. Mä kun olin jo ihan varma. No, nyt tsemppiä uuteen kiertoon, greippimehua ja pupuilua! Tuo ehdottamasi nimi olikin oikein hyvä, järkevämpi kuin tuo mun ehdotus...;)
Margelalla hyvän kuuloiset oireet, toivottavasti saat varmuuden vielä ennen bileitä, niin ei tarvitse harmitella!
Ainiin, Masc kyseli niitä lämpöjä, anteeksi etten ole muistanut vastata. Lämmöt olleet siinä 36,5-37 kun mulla normaali tilanteessa on lähempänä 36 ti vähän alle. Palelenkin nyt jatkuvasti, tekisi mieli laittaa jo takkoihin tuli...Mutta ehkä en rääkkää kanssaeläjiäni lämpöhalvauksen partaalle, vaan vedän itse vaan villahousua jalkaan.
Liivit otin samaa kokoa kuin mitä nyt käytän. Tosin mulla on koko tässä kesän aikana kasvanut siitä mitä se ennen oli (kiitos koko kesän liikkumattomuuden...). No, katotaan meneekö, eipähän tolla hinnalla hirveesti harmita sitten vaikkei menisikään. Huomasin nimittäin eilen HM:ssä käydessäni, että sieltäkin saa edullisia liivejä!
Mä olen ihan jumalattoman kiukkunen suurimman osan ajasta...Ei kyllä viimeks ollu tällasta. Mieskin saa kuulla kunniansa vähintään kerran päivässä, kohta se varmaan hakee jo eroa...Ei todellakaan ole mitenkään seesteinen ja hehkuva olo. Päinvastoin. Pitäisiköhän hommata nyrkkeilysäkki ja käydä sitä sitten aina mäiskimässä kun alkaa liikaa ketuttaa?
Eilen mietin myös että mitenkähän tulee toimia, jos mä ajan motaria 120km/h ja tulee fiilis että oksennus tulee nyt. Eilen nimitättäin ajoin töistä kotiin pala kurkussa, onneksi se ei ihan ulos tullut kuitenkaan. Pitänee alkaa pitää jotain muovipussia mukana.
Ihanaa viikonloppua kaikille!
-Elmia rv5
Kaikista oireista, enneunista ja muista huolimatta, clearbluen digitaalinen kertoo aamulla synkästi: Ei raskaana. Nukuin yön tosi huonosti, näin varmaan 5 kertaa unta että olin jo herännyt, tein testin ja se oli positiivinen :( Nyt on kyllä taas niin kurja olo :(
Ilmeisesti mun kierrot alkaa kuitenkin olee normaalipituisia, mikä lienee positiivista. Nyt vähän jo tiptiptiputtelee verta...
Toivottavasti muut piinailijat saa parempia tuloksia!
Hei!
Nopeasti vaan ilmotan että kävin perustamassa suljetun ryhmän plussanneille. En sinne just nyt ehdi sen kummempia kirjoittelemaan, mutta toivottavasti saadaan porukkaa sinne! :)
-Elmis
Hei kaikille!
Olen seurannut teitä sivusta jo parisen kuukautta ja nyt sitten päätin antaa ääneni kuuluville :)
Esittelen ensin hieman itseäni tutummaksi; Täällä haaveillaan toisesta lapsukaisesta seuraksi 1 vuotiaalle esikoiselle. Ollaan aviomieheni kanssa oltu yhdessä 10 vuotta (alettiin seurustelemaan jo alaikäisinä). Kaikki "puitteet" on kunnossa: oma talo, molemmilla vakkarityöt ym. Esikoisesta kerittiin haaveilla jokunen hetki ja raskaus alkoi noin puolen vuoden yrityksen jälkeen. Olen nauttinut suuresti tästä äitiydestä ja kotona olosta lapsosen kanssa (töihin palaan nyt syksyllä ja esikoinen menee hoitoon) . Nyt kun huomaa esikoisen kasvaneen jo reippaaksi taaperoksi, niin kaipaan sitä vauvan tuoksua ja haluan kovasti pientä kaveria esikoisellemme. Välillä rankempina päivinä olen kyllä miettinyt, että olenko aivan päästäni sekaisin kun toivon toista lasta näin lyhyellä ikäerolla ja tähän härdelliin :D Mutta kyllä, olen aina halunnut lapset pienillä ikäeroilla ja hieman jo harmittaa, kun en lopettanut pillereitä jo aikaisemmin. Miehen kanssa juteltiin aluksi, että "vauva 2. saa tulla sitten kun on tullakseen", mutta jo kuukauden kuluttua huomattiin, kuinka sitä on nyt sitten jo yrittämällä yritetty :D
Minipillerit lopetin siis tuossa loppu keväästä ja siitä asti on yritys ollut päällä vaihtelevalla teholla :) Nyt kuitenkin vauvakuume on jo sen verran kova, että toivottavasti plussa tulisi pian. Olin jo aivan varma, että olisin raskaana kaikkine oireineen. Eilen kuitenkin illalla ennen nukkumaan menoa pyyhkiessäni tuli paperiin pelättyjä punaisia täpliä ja se siitä. Pettymys oli valtava :( Mieleni on siis alkanut jo muodostamaan kaiken näköisiä oireita vaihtelevasti: turvotusta, nippailuja vatsassa, pahoinvointia jne.
Eilen illalla sitten pettyneenä tilasin netistä Gelee Royaleita, ovistikkuja ja vitamiineja. Tässä alkaa sitten "totisempi" yrittäminen :D Myös greippimehua täytyy tänään käydä kyllä kauppareissulla hakemassa.. Nyt kaikki peliin..Epätoivoista? ;)
Touhukasta viikonloppua kaikille ja plussahenkäyksiä!
* Tuutikk1, kp 2 / 28-32, yk 3 *
Pikainen, ennen ku painun takas nukkumaan. Neiti heräs 6 x_x hohhoh, äske kävi päiväunille. Davidin herkällä negaa... Ja lämmötki romahtanu alle 36 joten täti varmaanki matkalla... :( noh, me miehen kaa päätettiin et nyt laitetaan pausille koko homma, tai et mennään tulee kun tulee periaatteella, en siis laske kiertoa ja taidan hiljentyä taustailemaan täälläkin. Otan varmaan jossai vaiheessa yhteyttä lääkäriinkin, jos kierto alkaa venymään taas.. Tänään siis kp 30/30 mut semmosta, ei ollu geleistä apua, tosin en sitä uskonukkaan et olis. Mut nyt nukkumaan kun viikolta taas kivat univelat aikaisten herätysten takia. Plussatuulia muille piinailijoille! Puuhpuuh
Tintti
Hei! Olen tässä onkun aikaa suraillut teidän keskusteluja ja ajattelin nyt itsekin kirjoitella. Minulla on 7 kk:n ikäinen pallero täällä seurana ja toinen pallero olisi tervetullut. Meille lapsi tulee jos tulee joten yritytysten määrää ei lasketa ja onhan tuosta edellisestä raskaudesta lyhyt aika.
Minulla nyt menossa kp 26/30-31 ja kaikenlaisia raskaus oireita olen itselleni kehitellyt. Turvotusta mahanseudulla, etovaa oloa, närästystä ne. Pitihän mun testata tänään mutta nega siitä tietenkin tuli. Että näillä mennään. Mielenkiintoista seurailla toisten ja omaa olemista vauva kuumeen kanssa.
Hupsista, niin se aika juoksee ettei koneellekaan huvitusmielessä meinaa ehtiä kuin muutaman päivän välein. Nyt on taas pieni hetki, toivottavasti tyttö ei herää just kun alan kirjoittamaan...
Mutta asiaan! Voi pahus, Rooroo :( Kurjaa, ettei oireet olleetkaan sitä itseään. Uutta onnea seuraavaan kiertoon!! Ja kiitos kaunis kaikista vinkeistä, ne otetaan erittäin ilomielin vastaan. Ihan kunnon estrogeeni mulla olikin vuoden ajan synnytyksen jälkeen juurikin sen limakalvon takia mutta sillä ei ollut juurikaan vaikutusta. Nyt toki aikaa on kulunut enemmän ja limakalvokin alkanut vihdoin olla paranemaan päin. Täytyypä kokeilla tuota helokkiöljyä E-vitamiinin ja sinkin kaverina ensi kierrossa mikäli tämäkin kuluva kierto jää ilman toivottua tulosta. Ja juu, onneksi olen jo valmiiksi aikamoinen kasviksien puputtaja. mums mums :)
Margela, pahoittelut negasta :( Ei muuta kuin parempaa onnea seuraavalla kerralla, kyllä se mielikin siitä taas kohentuu. Ne negatiiviset testit on kyllä pieniä pirulaisia, ne saa kyllä mielen matalaksi.. Siksi itse välttelen niitä kuin ruttoa, eli en tee ellei oikeasti ole jo melkein pakko. Tsemppiä!
Elmia, kiva kun perustit ryhmän tässä pinossa plussanneille :) Toivotaan, että päästään kaikki sinne pian siirtymään... Hyvää vointia sinulle!
Tervetuloa mukaan, Tuutikk1 ja Baccara! Parhainta onnea yritykseen :)
Masc, voi väsymys kun teidän tyttö on heräilee öisin noin paljon. Toivottavasti yöunet parantuisivat pian ja saisit itsekin nukuttua. Toivottavasti kuullaan pian, taustalle hiljentymisestä huolimatta :)
Misskipsu saa tulla ilmoittelemaan heti kun ehtii, täällä mä jännitän sukat sykkyrällään sun puolesta!! Toivottavasti oli rentouttava viikonloppu :)
Oma napaa, ne villit päivät lienee takana päin. Vieläkin tuntuu sitä harmillista tärinäkipua vatsalla mutta uskon oviksen olleen viikonlopun aikana. Nyt ei ainakaan yrityksen puutteesta jää kiinni sillä sitä kyllä löytyi :) Kivuista huolimatta... Oli meinaa taas sellaiset oviskivut, että siitä oli se kuuluisa luontoäidin logiikka kaukana. Onneksi olot vaihtelivat jonkin verran päivän aikaan, ettei rakasteluhetkinä sattunut alavatsaan ihan niin paljon. Eipä siinä muuta kuin odotellaan kuin meidän käy....
Tsempit, tsempit :)
Roseh, kp 19/30-33
Moi!
Tervetuloa mukaan Tuutikk1 ja Baccara:)
Pahoittelut uuden kierron aloittaneille! Ja niihän siinä itselläkin kävi, että näihin uuden kierron aloittaneisiin lukeudun mukaan:( Vuoto alkoi ihan ajallaan, eilen aamulla. Onneksi ei ahdista niin paljoa, kuin viime viikolla. Lie ollut silloin PMS, joka riivasi!
Jeps, näillä korteilla pelataan, mitkä on jaettu... Eli kohti uutta yritystä. Viime viikolla jo mietin keljutuksissani, että siirryn täällä taustailijoihin. Mutta enhän mä sittenkään, taidan olla vähän koukuttunut täällä hengailuun:)
Nyt ei ehdi kirjoitella enempää, täytyy lähteä pelastamaan makaronilaatikko uunista, ennen kuin se palaa. Palaan asiaan paremmalla ajalla!
Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!
Misskipsu kp 2/29-32
Heipä hei kaikille erittäin pitkästä aikaa. Voiko tollai ees sanoa? :O
No mutta, täällä tuli tilanteeksi se että plussattiin ja nyt olis sittn vk 7+3 menossa. Joten etsimpä toisen palstan. :D
Vähän on ollut kaikennäköstä tässä etten oo ehtiny/muistanut tänne tulla kertomaan. Testi siis tehtii kahdesti, oisko ekan kerran ollu kp 32 ja näytti selvää negaa ja kun tätiä ei kuulunut niin toinen testi tehtiin visiin kp 40 eli aika myöhään, niin sitten näytti jo plussaa.
Mutta tsempit kaikille tuleviin kiertoihin ja jo meneillään oleviin sekä erityisesti onnea oviksen metsästykseen ja kammaritouhuihi!
Onnea Mörkö91! Teilläpä nappas nopiaan!
Ja pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. Kyllä se vaan aina alkuun ottaa päähän kun se toivo nousee vähäsen aina loppukiertoa kohden, ainakin mulla.
Tänään testasin ovista hymynaama testillä :) tuli testiin. Tulipahan ainakin nyt hyödynnettyä ja huomenna on vielä hedelmällinen päivä. :D Kunpa se vaan tuottaisi tulosta!
Plussatuuliaaa!!
Lindis kp13/28
Jalokivi, kiitos mukanaelosta! Harmi vaan, että oireet tais olla päästä keksittyjä :(
Elmia: Kiukuttelu kuulostaa tutulta! Mä olin ekassa raskaudessa niin kiukkunen, meinasin jo jättää mun miehen koska se lauloi pari kertaa jotain ärsyttävää mainosrenkutusta! Oikeesti siis mietin että pitääkö erota kun niiiin paljon ärsytti :D
Tervetuloa Tuutikk1!
Masc: Ymmärrän! Mäkin haluaisin taas rennommin yrittää, mutta en näköjään osaa pysyä täältä pois… Mulla oli jo heinäkuun loppuun varattu lääkäri, mutta peruutin sen koska menkat alkoi ja ajattelin että pitäähän se vuos nyt ainakin yrittää ennen kuin kehtaa kuvitella että olis joku ongelma… Meilläkin oli huonosti nukkuva tyttö. Ekat 2 elinvuottaan heräili jatkuvasti, mutta sitten putkitettiin korvat ja neiti alkoi nukkumaan kokonaisia öitä. Hitsi kun olis tajunnut aikasemmin…. Nykyisin on meidän perheen sikeäunisin, viikonloppuisin saa jo melkeen herätellä aamuisin :) Tsemppiä, valvominen ei ole kiva juttu.
Baccara: Tervetuloa!
Roseh: Kiitos tsempeistä! Vai villit päivät vietetty :D Meillä vielä edessä.. . Niitä odotellessa :)
Misskipsu: Voi harmi! Toisaalta ajallaan tuleva kierto on kyllä hyvä asia…
Mörkö91: Mielenkiinnosta, millä testasit ton kp 32 negan?
Lindaliini: Jee ovisbongaukselle!
Ja omia kuulumisia: Otin sitten ilon irti negasta ja laitoin lauantaina kannat kattoon! Mielikin oli jo perjantai-iltana parempi, vaikka taisin mä muutaman kyyneleen tirauttaa. Mieskin oli ekaa kertaa silminnähden pettynyt, mutta sanoi että eihän noille voi mitään, ainakaan yrityksestä ei ollut nyt kiinni.
Mä mietin, että oon jo hitsi vieköön 30v enkä ilmeisesti vieläkään osaa laskea kiertoa oikein! Vieläkään ei oo alkanu menkat kunnolla, siis sidettä ei tarvitse vaan pikkuhousunsuojalla pärjää. Eli onko nyt menossa vasta kp 30? Jaiks. Ja kun selaa kalenteria niin sieltä löytyy 21 ja 24 ja 25… Ja oon varmaan nekin merkannut jo ekoista tiputteluista. Vähän nyt hävettää. Alkais nyt kunnolla että loppuiskin sitten! Kiertopäiviä lienee turha laskea, saati oviksen ajankohtaa miettiä.
Margela yk 6
Hei,
niin se on jälleen uusi viikko alkanut.
Masc: Minkälainen tilanne siellä? Eikö se yleensä ole juuri niin, että kun päättää lopettaa yrittämisen (ja sen myötä myös stressaamisen), niin tärppääkin heti seuraavassa kierrossa. Jospa teille nyt kävisi näin! :)
Roseh: Toivottavasti teillä nyt tärppää, kun saitte oviksenkin hyvin hyödynnettyä. Minullakin oli viime ovulaation aikoihin todella tuskaiset kivut munasarjoissa. Koskaan ei ole aiemmin ollut mitään kipuja oviksen aikoihin, mutta eikö se ole monesti niin, että synnytyksen jälkeen voi monella alkaa esiintymään näitä oviskipuja? Ja ehkä nyt kroppani on ns. luomu tilassa, kun pillereiden lopettamisesta on nyt se reilu 3 kk. Muistaakseni ennen ensimmäistä raskauttakin minulla meni jotain 3-4 kk ennenkuin kroppa palasi luomukiertooni pillereiden lopettamisen jälkeen. Vaikka neuvolatädit ym. aina sanovatkin, ettei sillä pitäisi olla mitään tekemistä raskautumisen kanssa.
Mörkö91: Onnea hirmuisesti plussasta! :) Jospa me muutkin päästäisiin liittymään odottajien puolelle mahdollisimman pian! :)
Margela: Tuollainen "nollaus" on välillä varmasti hyväksi. Aivot saavat happea :D Minullakin kierto vaihtelee, joten nykyisin olen luottanut älypuhelimen applikaatioon, joka suoraan laskee keskiarvoa kierrosta ja piirtää kalenteriin milloin seuraavat menkat pitäisi alkaa. :)
Sitten omaa napaa: Nyt on vitamiinit, gelee royalet ja greippimehut aloitettu. Vähän kyllä tuntuu jo epätoivoiselta; yritänköhän jo vähän liikaa? :/ No testaan nyt tämän kierron näitä ja yritetään sit jatkossa täysin luomuna, jos ei nyt tärppää. Mieskin jo vähän huvittuneena seuraa, kun yritän irvistellen juoda tuota mehua. :D Ovistakin ajattelin kokeilla tikutella tässä kierrossa, vaikka on varmaan turhaa, mikäli kivut jatkuvat samanlaisina kuin viimeksi. Onko teillä muilla ollut oviskipuja ennen vai jälkeen oviksen? Jostain oon kuullut, että kun kivut tulee, niin silloin on jo liian myöhäistä heilutella peittoja. Liekköhän tällä perää?
Nyt siis täällä odotellaan näitä hedelmällisiä päiviä ja sit tosi toimiin ;) Viikot vaan matelee turhan hitaasti. Toisaalta en haluaisi viikkojen menevänkään yhtään nopeammin, sillä se tarkoittaa myös töihin paluun lähenevän. :(
Aurinkoista viikkoa kaikille! :)
*Tuutikk1, kp 6 / 28-32, yk 3*
Heippa taas pitkästä aikaa!
Muu elämä sai mut viimein kiinni ja nyt tuntuu että elellään niitä kuuluisia ruuhkavuosia ihan olan takaa! Olen kuitenkin teidän kuulumisia käynyt selailemassa, vaikka aika onkin ollut niin kortilla etten ole ehtinyt mitään kirjoitella. Ihanaa, että täällä kuitenkin jutut jatkuu edelleen. Vielä mukavampaa on, kun saadaan uusia keskustelijoita palstalle! Näillä puheilla siis tervetuloa Tuutikk1 ja Baccara.
Heippa pitkästä aikaa Mörkö ja onnea plussasta! Toivottavasti osasit hakeutua Elmian tekemään jatkoketjuun! :)
Voi harmituksien harmitus Margela, Masc ja Misskipsu! Mä niin kovasti yritin pidätellä sitä himpskatin menkkatätiä täällä, ettei olis päässyt teidän luokse. Pidättelin sitä pannahista niin pitkään, että vuoto ei ole vieläkään lakannut. Kuitenkin mennään jo kp7!
Tuutikki on ilmeisesti lähtenyt ihan all-in meiningillä vauva2:n yritykseen, kun on jo ovistikut, geleet, greipit sun muut! Laittakaahan peitot pöllyämään, niin jo luulis noilla tärppäävän! ;)
Jee Lindaliinin ovisbongaukselle! Hyödyntäkäähän se ovis huolella! :)
Voi MAsc, toivottavasti tuo masennus oli vain PMS:ää. Älkää nyt ihan paussille vauvajuttuja laittako. Tulee jos on tullakseen, mutta jos siitä täysillä yrittämisestä vois hetken hellittää? Älä ihan taustalle jää, tule välillä kertomaan edes muita kuulumisiasi :)
Ihana Misskipsu, täällä on toinen palstakoukussa oleva! lltaisin on niin paljon "oikeeta" tekemistä, mutta silti mun pitää monta kertaa illassa tsekata onko tullut uusia viestejä ja uusia plussia, oviksia tms :D Mä elän niin kovasti teidän mukana täällä sivussa, etten minäkään voisi jäädä taustalle vaikka haluaisinkin!
Ei muuta kuin kohti uutta kiertoa ja uutta yritystä. Kyllä se joskus tärppää. Jos ei tänään, eikä huomenna, niin ehkä ens vuonna :D Mikä kiire meillä on tässä valmiissa maailmassa?
Margelan kannat kattoon lauantai kuulostaa harvinaisen kadehdittavalta! Toivottavasti ei ollut kovin paha olo seuraavana aamuna ;)
Rosehille vielä tsempit piinaaviin päiviin! <3
Omia kuulumisia sen verran, että petipuuhia ei voi edes harkita, kun vuoto vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Mä oon niin vauvakuumeessa, että mulla on kierrotkin jo sekaisin :D
Parempaakin parempia kuulumisia on, että lapsi menee ekaa kertaa yökylään isovanhemmilleen ensi viikonloppuna. Tätä on niin kaivattu! Meillä on siis vapaailta ja -yö ja -aamu! Ja tästä otetaan kyllä kaikki irti! Jeeeeeeeeeee!
Rooroo kp7/25-32
Huomenta!
Väsymys iskenyt nyt niin hirmuisella voimalla päälle, ettei ole jaksanut edes kirjoitella...Mun päivät kuluu haukotellessa joka helkkarin välissä. Töissä vähän noloa, kun ei puhelimessa puhuessakaan pysty niitä haukotuksia peittämään...
Pahoittelut Misskipsu ja muut joille täti paukkasi paikalle. Jalat kattoon ja kohti uutta yritystä, eikö niin? :)
Mörölle onnittelut plussasta! Toivottavasti tosiaan huomasit meidän jatkoryhmän tuolla, täytyy kohta käydä vilasemassa onko sinne ilmestynyt enemmän porukkaa. Toistaseks vähän hiljasta sillä saralla.
Kuulostaa ihanalta Rooroo! Onko teillä suuret suunnitelmat tuon illan varalle, vai meinasitteko ihan viettää vällyjen välissä koko ajan? Mä saattasin kallistua ton jälkimmäisen puoleen...;)
Vielä pitäisi odottaa ensi viikkoon, että saa sen samperin neuvolanhoitajan kiinni. Epäilyttää nyt nämä raskausviikot, jotenkin tuntuu, että en olisi voinut plussata niin aikaisin...Jos sitä sitten onkin paljon pidemmällä jo kuin luuleekaan. No, ei se auta kuin odottaa...Ton turvonneen mahankin perusteella voisin kuvitella olevani jo puolessa välissä...On muuten mammaleggarit jo jalassa, repikää siitä. :/ Jos tää on tässä vaiheessa jo tätä, mä olen varmana kunnon sotanorsu sitten loppuvaiheessa.
Oiken hyvää viikon keskimmäistä päivää kaikille! :)
-Elmia rv?
Heipparallaa!
Hienoa Pallero, että jaksoit lähteä sinne halvatun lenkille! Etenkin näin iltojen pimetessä ovesta ulos lähteminen tulee koko ajan vaikeammaksi. Huomenna uudestaan, eikös? Mä voin "lähteä sun kanssa", eli lupaan siis huomenna lähteä tunnin kävelylenkille huomenillalla. :)
Harmi että sinulla Roseh on keliakia, tuo vehnänorasöljy olisi ollut vaan niin hyvä e-vitamiinipitoisuutensakin vuoksi. Sun varmasti kannattaa kokeilla myös ihan tavallista oliiviöljyä esim. ruokalusikallinen samalla kun otat vitamiinin ja sinkin. Helokkiöljy on myös hyvä, siinä on luontaisesti paljon e-vitamiinia ja siinä on myös kasvisten omaa estrogeenia, joka vaikuttaa samalla tavalla kuin ihmiskehon oma estrogeeni. Estrogeenin siis pitäisi auttaa juuri kohdun limakalvon kuntoon. Alat kohta varmasti kasvissyöjäksi ihan varmuuden vuoksi ;) Tyrniöljystä olen myös joskus kuullut mainittavan, mutta en jaksanut ottaa siitä selvää. Tässäpä taas näitä itsehoitojuttuja :) Ihanaa ovisviikkoa teille, laittakaahan nyt peitot pöllyämään ;)
Kiitos Margela, kun päivitit listan! Taas näkee helposti missä mennään :)
Tervetuloa myös minunkin puolestani Sonle! Mulla on sama tausta kuin sulla, esikoinen tärppäsi laakista ja nyt sitten saankin olla ihmeissään kun seuraavan eteen joutuukin näkemään vähän enemmän vaivaa kun ei ekasta natsannut.
Lindiksen päikkärit lapsi kainalossa kuulostaa aivan ihanalta <3 Töistä vaan on hieman hankalaa lähteä kesken päivän vain siksi, että olis päikkäriaika :D
Misskipsulle voimia turhautumisen keskelle! Tuo turhautuminen kuuluu osana tähän prosessiin. Ehkä se jopa auttaa jonkinasteiseen suorituspaineeseen (tulosta eli siis plussa on pakko saada!) ja siten siis rentouttaa luovutusfiilisten myötä ja voikin olla että sitten vasta keho onkin vastaanottavaisempi ja toivottu tulos tarraakin mukaan. Ehkä tuo teidän kyläilyreissu kaikenmailman ohjelmineen siis tulee ihan tarpeeseen. Jätät sen kännykänkäytön opettelun myöhemmäksi ja luet meidän kuulumiset vasta kun tulet "hermolomalta"! Pieni tauko täältä voi tehdä ihan hyvää.
Pakollinen omanapaosuus tähän loppuun, turvottaa ihan hulluna. Mä oon kohta yhtä leveä kuin pitkä! Ihan varmasti huomenna alkaa menkat. Ei mulla muuta :)
Rooroo kp 25/27-32