Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haave toisesta lapsesta

06.02.2013 |

Ajattelin, jos löytyisi muita toisesta lapsesta haaveilevia, niin olisi oma ketju meille.

Minulla siis on 2-vuotias ja nyt kun asiat (nukkumaanmenot, tarhassa käynnit ym.) ovat alkaneet sujua hieman paremmin, on alkanut myös haaveilu pikkusisaruksesta.

Pari kuukautta yritystä jo takana, tai no, sen mitä nyt yrittämiseksi voi kutsua ajan ja jaksamisen puitteissa tälläisessä taaperoarjessa :)

Eli, jos muita pikkusisaruksista haaveilevia on, niin tulkaahan mukaan keskusteluun!

Yk3/kp4/25-28

Kommentit (645)

261/645 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita kaikille!

Teen poikkeuksen ja ajatelin kirjoitella lapsen päiväunien aikaan. Tiedä vaikka saisi miehen kotiin töistä ennen puoltayötä ja olisikin saunan lauteilla löylyjä viskomassa siihen normi koneella notkumis aikaan.

Jalokivi: Aaaarrrrhg, miten hermoja raastava tilanne sulla siellä päällä:/ Onhan jo kumma, jos ei kohta rupea testit positiiviseksi muuttumaan! 

Rooroo: Hienoa, että tavoitepaino saavutettu. Neuvolatäti silittää sinun päätäsi, sitten kun raskaus alkaa ja menet ensimmäiselle neuvolavisiitille;) Onhan se helpompi ruveta keräämään uusia raskauskiloja, kun on saanut ensin noin hienosti edelliset karistettua:) Todella hienoa, että joku saa pudotetuksi painoaan vielä kesäaikaan, kun on grilliherkut, jätskit, sukujuhlat ym. kiusaukset.

Elmiaa, en minäkään ole tästä ketjusta ulos savustamassa, vaikka onnellisesti nyt odottajiin lasketaan lukeutuvankin. Ja tosiaan olisi aivan mahtava, jos tästä ketjusta olisi mahdollisuus siirtyä "jatkoketjuun", jossa voisi jatkaa jo tutuksi tulleiden kanssa ajatustenvaihtoa odotuksesta. Harmi, kun niin moni aijemmin tämän ketjun plussaneista on hajaantuneet todennäköisesti eri kuukausien laskettujenaikojen mukaan perustettuihin odottajien ketjuihin:/

Ja kiitokset Elmia lastenhoitoavun tarjoamisesta, mutta asutaan aika paljon pohjoisemmassa, kuin te asutte, joten jää sun hyvä tarjous nyt käyttämättä.

Toivottavasti sinun etova olotilasi ei ainakaan pahene. Onneksi kauppojen valikoimat pursuaa tähän vuodenaikaan ihania hedelmiä...jospa niiden raikkaudesta saisi apua.

Roseh: Syötkö sinä jotain "pelkkää" foolihappoa? Vai jotain raskaus monivitamiini valmistetta, jossa on se foolihappo yhtenä osana? 

Joo, meidän ja myös teidän onni, että esikoisemme ovat hyviä yönukkujia. Meidän ipana nukkuu vähintäänkin klo21-08, joten edes silloin saa viettää miehen kanssa aikaa kahdestaan -vaikkakin tässä kotona, neljän seinän sisällä.

Margelan kerran kuukaudessa toistuvat treffit miehen kanssa, kuulostaa niin taivaalliselta, että taidan ruveta vihertämään kateudesta!!!

Masc: Onneksi olet saanut paikattua univajetta päiväunilla:) Minäkin nukuin tällä viikolla yhtenä sateisena päivänä kahden(!!!) tunnin päikkärit. Matalapaine ja ulkona vallitseva harmaus saa minut haukottelemaan nytkin. 

Ja pakolliset omanapailut: Piinaviikko alkamassa, yhdessä Mascin ja Rooroon kanssa:) Minä olen lähdössä ensi viikolla ipanan kanssa sukulaisiin kyläilemään, joten kierron loppusuoran luulisi menevän hieman nopeammin, kuin silloin jos pyörittäisi tavallista arkea kotosalla. Yritän ehtiä käydä päivittelemässä kuulumisia vielä, ennen kuin lähdetään reissun päälle.

Hyvää alkavaa viikkoa teille jokaiselle:)

Misskipsu kp23/29-32

262/645 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Huomenta!

Mä kävin joo kurkkimassa että vielä ei kukaan ole aloittantu meitä kakkosta meinaaville omaa ketjua. Mä voisin koittaa yrittää sellasen tonne perustaa, jos sinne sitten eksyisi näitä jo aiemmin plussanneita!

Ei sitten alkaneet menkat viikonloppuna. Nyt se viimestään on uskottava...Jos siis näiden oireiden perusteella ei haluais uskoa. Oonko muuten muistanut mainita että turvottaa??? Pitkääkö tässä jo alkuviikoilla hittovie lähtetä äitiysvaate ostoksille, kun mitkään omat vaatteet ei meinaa millään mahtua...
Mur.

Rooroo:lle onnittelut tavoitepainoon pääsystä! Tosi hieno juttu! Mä puolestani kauhulla odotan sitä neuvolan puntaria, ei tule mitkään imartelevat luvut siihen pamahtamaan.

Jalokivelle pidetään peukkuja täälläkin! Ja mites Rooroo, voisiko noi turvotukset ja vihlonnat johtua ehkä jostain muusta kuin ajoissa tulevista menkoista?...;) Toivotaan näin! :)

Misskipsulle pidetään myös peukkuja, nyt semmonen plussa-aalto tänne!!! :)

Nyt täytyy lähtee yrittää taas sitä mahdotonta: että pääsis ajoissa ulos tosta ovesta että olis kerrankin ajoissa töissä...

-Elmia rv 4+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
263/645 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosehlle piti vaan tässä nopeasti kommentoida, että ota sinkkiä samaan aikaan kuin sitä e-vitamiinia. Ne yhdisteet auttaa toisiaan ja toimii siis paremmin yhdessä. Teille muille kommentoin lisää illalla, kunhan kotiudun töistä ja saan muksun iltatoimet hoidettua.

264/645 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Roseh avusta kierron laskemiseen. Olen asiaa miettinyt jo ties kuinka kauan, ja vasta kun kirjoitin sen tnne tajusin googletella asiaa. Ja noinhan se juuri on, kaikesta tiputteluista huolimatta kierto alkaa vasta kun menkat alkaa kunnolla. Hmm. 

Elmia, voi kun olisikin tuossa tilanteessa :) Esikoisesta sai alkaa käyttää mammavaatteita jo 9-viikolla, kun ei vaan mikään mahtunut päälle. Hirvee turvotus ja kilojakin tuli heti alkuun 3-5. Siis niillä ekoilla viikoilla! Oon aika hoikka, ja itse asiassa painonnousu oli melkein ainut raskausoire. Tosin rinnatkin kasvoi heti pari kuppikokoa :D

Mä oon mukana piinailemassa! Tänään kp 22/25, mutta kun voi heitellä tuo kierto 23-28 päivän välillä niin en uskalla vielä testailla... Lauantaina on juhlat, ja ajattelin testata jollain superherkällä perjantaiaamuna. Jotain oireitakin on, rinnat (nännit etenkin) on arat, mahassa vihloo, turvottaa ja pissattaa. Hmm.

265/645 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phuh, ostin nyt vasta sitä greippimehua, taidankin kohta ottaa lasillisen. Nyt kyllä suututtaa niin vietävästi. Olen yrittänyt muuttaa elämäntapojani ja alkaa liikkua mutta kun ei kiinnosta sitten tippaakaan! Mies tossa yrittää saada mut lenkille mutta ei vois vähempää kiinnostaa, varsinkaan kun olen yskinyt koko halvatun päivän! Ja se kun ei osaa taas tsempata mua sitten yhtään. Että eipä täältä mitään uutta. kp 9/27-34?

266/645 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips.. Monella onki piinaviikot, tsemppiä kaikille ja toivotaan kunnon plussa aaltoa :) <3

siis eihän vielä voi tulla mitenkään pahoinvointia? kp25/30 tänään vissiin siis... Aamulla oli etovaa oloa, semmosta lievää ällötystä, töiden jälkeen vieläki pahempaa kun en oikee kerenny syödä töissä ja mulle ei kyl hirmu helposti tämmöstä tuu.. Saa olla puoliki päivää syömättä ennen ku alkaa tulee huono olo.. Nälkä on kans koko aika ja se ällötys tulee samalla.. En kyl ala jos tää on jotain mun harhaluuloa. Mut mä en vaan jaksa uskoo et vois näin ajoissa tulla ??? En usko kyl raskauteen ennen ku testissä on plussa.. On kyl niin menkkat sieltä tulee olo et oksat pois. PMS ihan selvästi havaittavissa, ainakinluulisin.

Rooroo: kyllä mä sitä mietinki et jos tilais netistä, mut en varmaan malta olla heti tekemättä kun se tulee, siks olis parempi vaan oottaa sinne kp30 ja käydä ostaa sit jos ei ala menkat :D tai sit annan sen miehelle ja sanon et saa antaa vasta lauantai aamuna jos ei menkat ole alkanu.. 

Tintti

267/645 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa!

No täällähän piinaillaan joukolla! Jalokivi on jo "yliaikainen", mulla, Misskipsulla, Margelalla ja Mascilla on piinaviikot pahimmillaan ja olikos jollain muullakin vielä tilanne päällä? Joku jolla on aikaa voisi taas päivittää listaa :)

Voi Jalokivi, jo on ihme että testit antaa vaan negaa. Etkös sanonut olevasi myöhäinen plussaaja? Ehkä tämäkin on siis myöhäinen plussa. Testasitko sillä apteekin testillä? Toivottavasti pian plussaksi muuttuu!

Roseh, lisää kikkakolmosia tulee mulle mieleen. (mulla on taustaa fysiologiassa ja kemiassa, jonka vuoksi välillä tällaiset pohdinnat jää päälle) Vehnänorasöljyn sanotaan auttavan limakalvoihin, samaten omega3. Vehnänorasöljyssä on paljon hyviä rasvahappoja ja hyvä rasvahappokoostumus. Ja se E-vitamiini on rasvaliukoinen, joten öljylisä voisi auttaa sen imeytymisessä. Ja muista se sinkki :)

Kuule Misskipsu, se neuvolantäti ei varmaan tule silittämään mun päätä kauhean pitkään. Vaikka mulla nyt BMI onkin reilusti jo normaalipainon puolella, veikkaan että mulla se painonnousu lähtee taas lapasesta. Viime kierroksella mulla tuli ekat 5 kg ensimmäisen kuukauden aikana. Hups. Toisaalta, viimeisinä kuukausina mun paino ei juurikaan enään noussut, mutta on se 23 kg raskauskiloja ihan oikeasti liikaa. Ensi kerralla voisin oikeasti tyytyä ävähän vähempään ;)

Mukavaa reissua ipanan kanssa, toivottavasti ehdit vielä kertoa kuulumiset ennen matkaa!

Elmia, voi apua mikä turvotus! Suosittelen HM:n mammaleggareita. Ne on rumat kuin fan (vihaan leggareita), mutta pirun mukavat! Sellanen yläosaton toppi, vissiin joku tuubi tjtn on hyvä. Pidin esikoista odottaessa farkkuja reteesti auki ja nyin sen tuubin siihen päälle, ettei kukaan nähnyt avointa sepalusta :D Toki mulla oli joku neuletakki vielä siinä, ettei ne vetskarin kuvat nyt ihan loistanut sieltä tuubin alta :) Ja omat tunikat ja vastaavat takkimekot meni läpi raskauden, niihin kannattaa satsata, koska niitä voi käyttää myös raskauden jälkeen, mammavaatteita ei juurikaan.

Vielä siitä odottajien ketjusta, mä en tiedä noiden ketjujen perustamisesta joten joku valistuneempi voi kertoa jos tietää enemmän, mutta nuo kuukausipinkkojen odottajien ketjut on yleensä suljettuja, eikö? Pitääkö meidänkin tehdä suljettu ketju? Toisaalta suljetulla sivulla olisi ehkä mukavempi jakaa ehkä henkilökohtaisempiakin juttuja, kuin esim. tässä..

Margelalla on myös lupaavat oireet, tsemppiä piinaviikkoon!

Pallerolle tsempit kiukkuun. Se kävely/pyöräilylenkki kyllä auttaisi siihen keljutukseen. Mulla on ollut myös aikoinaan tosi negatiivinen suhtautuminen liikuntaan, eikä se vieläkään muutamaa juttua lukuunottamatta kiinnosta. Muutama vuosi sitten päätin lähteä kolme kertaa viikossa kävelylle, no excuses, vaikka kuinka sohvalla pötköttely houkutti. Joka kerta piti kävellä ensin vartti. Jos ei sen jälkeen vieläkään huvittanut, niin sai kääntyä ympäri ja palata sohvalle. 20-30 min lenkki siis oli tällä taktiikalla taattu, yleensä kuitenkin kävelin sen lenkin loppuun saakka, kun mieli oli siinä vartissa kohentunut huimasti. Kannattaisiko sunkin kokeilla tätä taktiikkaa? Onnea myös otollisiin päiviin! Toivottavasti sun köhästä ei tule pahempaa tautia!

Masc on _niin_ raskaana! :D Miten aikaisin uskallat testata? Niitä testejä saa ostaa myös paljousalennuksella. Mitä useamman testin paketin ostaa, sitä edullisempi yksi testi on. Kannattaa tosin antaa ne testit varmuuden vuoksi miehelle jemmaan, ettei joka toinen pissahätä tule testattua :)

Omaa napaa taas: Mulla on lähtenyt mielikuvitus nyt ihan kiitolaukkaan. Järkky turvotus jatkuu. Paino tippuu, mutta vyötärönympärys kasvaa. Say WHAT?!?!

Tänään alko kuvottamaan aika tarkkaan aina 2h kuluttua syömisen jälkeen. Mun vatsaa ja nivusia, tai ei nivusia mutta ihan vähän niiden yläpuolelta, vihloo koko ajan enemmän. Mä en voi unohtaa mun mahaa, kun se TUNTUU koko ajan. Ei kihelmöi eikä satu, eikä purista eikä mitään, mutta silleen jännästi tuntuu. Ihan varmasti ruoansulatushäiriö, kun näin ääneen sanon.

Mulla on välillä ollut myös satnnaisesti samanlainen olo rinnoissa ja ihan kuin rintsikat tuntuisi vähän täydemmiltä? Patalaput ei ole enää entisensä? Koko ajan on myös jano. Kovasti tekisi mieli testata, mutta maltti on valttia.

Rooroo kp 23/27-32

268/645 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii, tilasin nyt sit 3 x 10mIU/ml Hcg raskaustestiä + yks tuli kaupan päällisenä, ovat vissii herkimmästä päästä?  jos tulevat testit keskiviikkona nii sit teen , sillon on 27/30 ja 27 päivää on ollu kierto pituus lyhimmillään. :) jännäks käy loppu viikkoa kohden :s mulla on koko ajan järkyttävän kuuuma.. Huhhuh. Mut oon ihan varma et mieli tekee taas tepposet.. :p ja ne tissioireetki oli vaan silon kerran.... nyt nukkumaan, menee liian levottomaksi nää mun ajatukset kohta.

Tintti

269/645 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masc: Todella toivon että sulla on tärpännyt! Mieti vaan et voisko tuo lievä etova olo johtua mitenkään niistä geleistä? Kun mulla oikeesti etos myös aaltoilevasti vähän ennen menkkoja mietin et ei nyt voi raskauspahoinvointi vielä alkaa..sen takia olinkin varma et oisin ollu raskaana.

Viikon päästä olis mulla taas ovis käsillä. Varmaan ostan sen ovistestin ni OSUPAAHAN AINAKI oikeaan päivään :D 

Kauhee raskausmaha -ja vauvakuume..huoh. Mut synnytys kauhistuttaa..

Ollaan nyt viime päivinä tyttären kanssa yhdessä nukuttu päikkärit kainaloikkain, voi se on niin suloista. Mut sit en saa yöllä unta. :O 

No nih, tsemppiä teille piinailijoille!!

Lindis kp 6/28

270/645 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä piinaavat hetket monilla. Oikein hyviä plussatuulia kaikille!

ON: Kävin vasta eilen hakemassa sen apteekin oman testin ja testasin tänään aikasin aamulla kun heräsin vessahätään. Ja plussahan sieltä tuli, vihdoin! Olo on kyllä sanoinkuvaamaton!

Kerron tässä samalla muutamia oireita mitä on ollut: Ihan järkyttävä turvotus, maha siis näkyy jo kunnolla. Ja koko ajan on nälkä, jano ja vessahätä.

Ei oikein ajatuskaan kulje tällä hetkellä :)

Jalokivi rv 4+5

271/645 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Jalokivi! Sieltä se plussa viimein pärähti! Apteekin testi näköjään teki tehtävänsä ;)

ON. On se jännä mihin ihmismieli pystyy. Musta tuntuu että mä koko ajan kehitän vaikka ja mitä raskausoiretta. Taidan olla kroonisesti valeraskaana :) Tänä aamuna ei taas tunnu milleen ja kahvikin maistuu. Menkkaturvotus on menkkaturvotusta vaikka sen voissa paistaisi!

272/645 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalokivi: Onnea onnea onnea! Tuo antaa kyllä toivoa, että plussa voi tulla "vähän myöhässä" :) 

Mä tyhmä menin eilen tekemään testin, kaupan omalla pregcheckillä. Negahan se tietty oli, ei nyt vielä kuuluiskaan plussaa näyttää... Ostan apteekin oman testin ja testaan perjantaiaamuna, aamupissasta. Viime yönä sai herätä keskellä yötä veskiin, mitä ei tapahdu ikinä! 

Mä voin koota listaa, katsotaan osaanko...

Margela kp 23/25-27, yk 5

273/645 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alustavaa listaa, tätä voi muokata :)

Päivitetty tilanne 13.8.

Misskipsu 25/29-32

Lindaliini 7/28

Pallero86 10/27-34

Masc 26/30

Margela 23/25-27

Roseh 13/?

Rooroo 24/27-32

Plussanneet:

Elmia

Jalokivi

274/645 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindis: niin voihan se olla, mut kun ei oo ollu kuitenkaan missään muussa vaiheessa kiertoo sitä pahoinvointia :o 

Jalokivi: onnea, onnea <3 tulihan se sieltä!

toivottavasti mullekki pärähtäis kunhan uskallan testata, haluuuuun, täällä nimittäin kans samaista raskausmaha-synnysty-vauvakuumetta niiku lindiksellä... :/ tuliskohan huomenna jo testit? 

Elmis ja jalokivi haluutteko mitata lämpönne et onks korkeempi ku normaalisti ?  mä halun tietää et onks se lämmönnousu niiku kaikilla  ja meneeks se sinne yli 37 aina vai miten, et saisko tässä jotain lisätoivon kipinää vielä :D  mut en pakota, mua vaan kauheesti kiinnostaa.

mä oon kyllä ihan täysin menettäny toivoni, ällötystä oli taas aamusta, mut varmaan just joku krooninen valeraskaus vaivaa täälläki :D mun tuurilla mun tää kierto onki nyt jotenki lyhyempi ja menkat alkaa jo huomenna kp27 ja ovis meni ihan sivu suun, koska alkukierto oli makkarissaki vähän hiljaisempi, sen meidän 7 päivää seksikuurin jälkeen on jatkunu tasesti kerran päivässä tahti :D taidan hommata ovistikkuja seuraavaan kiertoon. Mut nyt tuli pikkubeidille leikki kaveri ja äitille kahvittelu seuraa, tsempit kaikille piinaajille! :) ja puuuhpuuh plussia <3

Tintti

275/645 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko mielenkiinnosta mitata lämmöt. Mulla on normaali lämpö 36,2 ja nyt oli 36,4 eli on ne lämmöt ihan pikkasen koholla.  Mulla oli tarkoitus tässä kierrossa mitata lämpöjä, mutta kuumemittarista olikin patterit loppu.

276/645 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmhmm.. Hehe, menkkakipumaisesti vihloo alavatsaa, et näinköhä huomenna tulee täti :/ mut mulla lämmöt siis tänää 36,77 ja siis normisti on 35,8-36.. Ja viime kierrossa oli melkei 37 viel päivä ennen menkkoja >.< Nii en kyl sillee luota.

Tintti

277/645 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onnea Jalokivi!!

Tää on n sanoja kyl yhtä omanapailua, mut pääsin kuin pääsinkin eilen sinne lenkille ja 50 minuuttisen jopa vedin! Nyt saa hyvällä omallatunnolla löhötä sohvalla taas pari päivää :D

Eipä mulla paljoa ole puuttumista tähän keskusteluun muuten, mielenkiinto vähän hukassa nyt kaikkeen. Tulis vaan se ovis niin ois joku mistä haaveilla. :)

kp 10/27-34?

278/645 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan kaikille plussanneille! Päätin uskaltautua liittyä seuraanne täältä taustalta :) Toinen haaveissa mulla sekä miehellä. Esikoinen täytti juuri vuoden ja kun ikää mulla on 36v. niin toinen saisi tulla ku tulee.

Tilasin ovistikkuja tähän kiertoon,tuntuu mielenkiintoiselta seurata mitä omassa kropassa tapahtuu :D Esikoinen tarras heti ekasta yrityksestä kiinni,joten saa nähdä miten nyt käy,jännää...

Plussatuulia kaikille :) 

Terkuin Sonle

yk1 kp3/29

279/645 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, moi!

Paljon onnea plussanneelle Jalokivelle:) Hyvä, että sinun piinailu päättyi mahtavimmalla tavalla! 

Margelalle kiitokset listan päivittelystä. Siitä näkikin nyt hyvin, miten piinapäivät tiivistyy.

Tervetuloa Sonle! Oikein toivottavaa, että myös uusia kuumeilijoita liittyy ketjuumme -muutenhan minä hengailen täällä kohta yksikseni:/

Tämä oli nyt tällainen pikainen kirjoitus... Täällä on nimittäin auto pakattu ja kohta pääsemme tyttelin ja koirien kanssa starttaamaan viikonloppu reissullemme. Onneksi on ohjelmoitu loppu viikko, niin ei tämä kierron lopun odottelu pääse muuttumaan megaluokan piinailuksi. Toisaalta, en ole ajatellut asiaa nyt niin paljon, kuin edellisissä kierroissa. Lie alkanut jonkin sorttin turnausväsymys painamaan tämän vauvakuumeilun suhteen:( 

Ei onnistu, niin ei onnistu...minkäs teet! 

Ja koska ovista ei saatu hyödynnettyä parhaalla mahdollisella tavalla, ei odotukset ole nyt kovinkaan korkealla. Minkäänlaisia tuntemuksia raskautumisesta ei todellakaan ole ja havaittavissa jo hieman luovuttamisen meininkiä....ärsyttää!

Toivottavasti osaisin käyttää uutta puhelintani ja pääsisin viikonlopun aikana kurkkimaan tänne teidän muiden kuulumisia. Veikkaan, etten sillä kuitenkaan jaksa kummemmin kirjoitella, joten palailen asiaan todennäköisesti ensi viikon puolella. Sittenpä tietää senkin, kurvasiko täti luokseni -todennäköisesti kyllä.

Tsempit kaikille piinailijoille ja muille kovasti peitonheiluttelu fiiliksiä:)

Misskipsu kp 26/29-32

280/645 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan, Sonle! Mukavaa tosiaan kun uusia liittyy joukkoon, vilkasta tahtia on plussia tullut ja aikamoinen määrä meistä on jo poistunutkin onnellisten odottajien joukkoon. Ja voi Misskipsu, yksin et jää! Täällä se minäkin hengailen pinon "konkarina" vielä ties vaikka kuinka kauan :/ Mutta toivotaan kovasti, että se meidänkin vuoro vielä tulee... Tsempit piinapäiviin ja rentouttavaa viikonloppureissua!! Toivottavasti saa mielikin vähän levätä tältä kuumeilulta. Tiedän kyllä hyvin mitä tarkoitat turnausväsymyksellä... <3 Ai niin ja syön tosiaan nyt pelkkää foolihappolisää koska en jaksanut napsia Raskaus ja imetys multivitamiinia. Olen syönyt sitä nyt koko vuoden ja rupes ärsyttämään :) Otan sen takaisin nyt syksyllä mutta sen aikaa tuumailin ottaa ihan vain foolihappoa. Syön kuitenkin aika monipuolisesti, joten en varmasti kovin pahasti vaille jää vaikka multivitan hetkeksi jätinkin pois.

Jalokivelle onnittelut plussasta ja onnea odotukseen!

Rooroo, kiitos paljon kikkakolmosista! Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan :) Tuota vehnänorasöljyä ja vehnänalkioöljyä olen kovasti miettinyt mutta mulla on keliakia ja vaikka keliakialiiton sivuilla sanotaan, että ne sopivat niin silti niissä öljyissä monesti lukee, että keliaakikoiden kannattaa käyttää varoen koska saattaa sisältää gluteenia siitä huolimatta. Joten vielä en ole uskaltanut kokeilla, keliakia on mulla tosi herkkä... Siksi pohdiskelin ihan E-vitamiinia tablettimuodossa, jossa ei ole käytetty ko. öljyjä. Omega3 olen myös käyttänyt.

Äh nyt tyttö heräsi huutelemaan, joten pitää mennä. Pikaisesti oma napa vielä, kierrossa mennään päivää 14 eli otolliset hetket lienee käsillä tällä viikolla. Voihan sentään, here we go again... Piinapäivät voisin sitten skipata, se on taas niin omanlaista henkistä trapetsitaiteilua mutta eipä siinä mitään, ei muuta kuin yritystä kehiin.

Tsempit kaikille!

Roseh 14/30-33