Miten elää huonon elokuvamaun kanssa?
Olen aina pitänyt Uuno Turhapuroista, James Bondeista ja äsken innostuin uudesta Bridget Jones elokumasta. Vaimokaan ei tiennyt, itkeäkö vai nauraa. Onko tässä mitään tehtävissä?
Kommentit (16)
Ota vahvuutena. Nautit elokuvista joista moni muu saa päänsärkyä.
Selviät kyllä. Mulla on huono musiikkimaku. Napeissa työmatkalla Abbaa ja Demis Roussosta.
Vierailija kirjoitti:
Selviät kyllä. Mulla on huono musiikkimaku. Napeissa työmatkalla Abbaa ja Demis Roussosta.
Siis mitä vikaa noissa on? Abba oli maailman kuuluisin bändi. Eikä turhaan. Ei se ollut mikään Spice Girls.
Mun suosikkeja on ollut myös james bondit, mutta miten saat noista huonon elokuvamaun aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vikaa noissa on? Abba oli maailman kuuluisin bändi. Eikä turhaan. Ei se ollut mikään Spice Girls.
Musiikista "tietävät" väittävät, ettei suosio ole hyvyyden tae. Sehän tässä on pohjimmainen kysymys:
Voiko musiikin hyvyyttä arvioda millään muulla mittarilla kuin sen suosiolla, eli miten ihmiset sen kokevat.
Onko Michael Jackson, Elvis tai Beatles maaiman parasta musiikkia, kun ovat eniten levyjä myyneet? Vai mikä se mittari sitten olisi? Tämä on askarruttanut minua 80-luvun Levyraadista lähtien.
Mulla sama, että poliisiopistot, Iso-Arskan toimintaleffat ja teinikomediat on parasta viihdettä. Oscar-palkittuja elokuvia en pysty edes katsomaan.
Eilen katsoin Jim Carreyn tuotantoa the mask ja sähköputkimies 😂
M38
Kato Banaanipojat hula hula saarella
Vierailija kirjoitti:
Kato Banaanipojat hula hula saarella
Minulla on hämärä mielikuva, että katsoin noita leffoja teininä. Kiitos silti vinkistä.
Mulla ja mun mielelläni on ihan erilaiset elokuva tottumukset ja silti pärjätään hyvin yhdessä, mä voin katsotaan yhdessä lähinnä niitä elokuvia mitä TVssä pyörii ja muuten sitten katsotaan omilta laitteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloisia kepeitä renkutuksia, musiikillisesti eivät kai kummoisia. En tiedä, en ole musikaalinen. Ja Demisillähän on ääni kuin lemmenkipeällä lampaalla.
Kyllä Abban sävellykset on laadukkaita ja hyviä. Abba ei ehkä ole ns. Cool mutta musiikillisesti on hyvä
Kannattaa katsella mahdollisimman salaa. Julkisesti sitten esität että sinulla on fiksumpi maku. Ei kai tuohon kuole ja tuskin lääkäristäkään on apua. Vähän oveluutta peliin!
Päivä kerrallaan.