50 vuotias ei ole mikään vanhus.
Kommentit (100)
Ei olekaan. 60 voi myös olla hehkeä ja haluttava kolmikymppisellekin.
Ei se vanhus ole mutta vanha silti. Kyllä viiskymppisten ja sitä vanhempien surkeus työelämässä vaan on ikävä fakta, vaikka sitä miten yritetään häivyttää.
Ei ole, vaan tutkimustenkin mukaan erittäin tuottavia töissä, ei sairastelua eikä työkyvyttömyyttä. Itsekin olen 50 v naisena saanut jokaisen työopaikan (asiantuntija) joita olen hakenut.
Itse ylitin juuri kauhukseni 50 vuoden haamurajan, mutta en tunne itseäni millään tavalla vanhaksi. Kunto on hyvä, veriarvot pelkkää priimaa, enkä syö minkäänlaisia lääkityksiä. Edes silmälaseja en vielä tarvitse, vaikka ikänäöllä on jo iät ja ajat peloteltu. Ainoa ero minkä huomaan kolmekymppiseen itseeni verrattuna on hitaampi palautuminen fyysisestä rääkistä, lepopäiviä tarvitsen enemmän, mutta vauhti on edelleen sama.
Voi kuule, mammojen mielestä 34-vuotias on keski-ikäinen. Mammat ovat hieman tyhmiä.
Reinot jalassa täällä köpöttelen rollaattorilla.
M51
Ei ole. Mutta osalla oli jo nuorena vaivat ja keski-iässä. Ei kaikki vedä maratonia.
Einiin, mutta yli keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse ylitin juuri kauhukseni 50 vuoden haamurajan, mutta en tunne itseäni millään tavalla vanhaksi. Kunto on hyvä, veriarvot pelkkää priimaa, enkä syö minkäänlaisia lääkityksiä. Edes silmälaseja en vielä tarvitse, vaikka ikänäöllä on jo iät ja ajat peloteltu. Ainoa ero minkä huomaan kolmekymppiseen itseeni verrattuna on hitaampi palautuminen fyysisestä rääkistä, lepopäiviä tarvitsen enemmän, mutta vauhti on edelleen sama.
Sinä et voi itseäsi määritellä nuoreksi, boomer. Nuoret määrittelevät sen.
Juu ei se nykyisin ole. Ennenvanhaan 40-vuotias oli jo ihan ikäloppu
Viime vuosisadan lapset eivät ole tältä vuosituhannelta. Aika on niin armoton. Isoäidit on jo kasarilta nykyään.
50 vuotias tarvitsee kolmet silmälasit. Lukulasit, kaukonäkölasit, ja lasit millä noita etsitään.
Setämiehillä ei ole markkina-arvoa naisten keskuudessa, ellei he ole äärettömän rikkaita. Köyhempiä potkitaan sivuun.
Olen 51 ja olen vanha, mutta vanhuus ei ole huono asia. En ole kykenemätön, väsynyt, raihnainen, tylsistynyt, hauras tmv. Keski-iän olen luultavasti jo ylittänyt, vaikka tuo 102v. on ihan mahdollinen kuitenkin.
Kyllä on. Päästäkää jo eläkkeelle.
T 47v mies
Vierailija kirjoitti:
Veriarvot suhteutetaan ikäluokkaan, ei nuoriin.
Laita huuliproteesit ja tatuleeraukset, niin olet uskottavamppi.
Niin?