Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marraskuiset 2013

Kommentit (299)

Vierailija
221/299 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei,

Ei oikein ole ollut mitään kerrottavaa, joten tänne kirjoittelut on jääneet aika vähille. Lukenut olen tietenkin ahkerasti kaikkien juttuja.

Päivittelin äsken tuota kuumeilulistaa (huhhuh, miten pitkä tuo onkaan) ja toivon, että siihen ei jäänyt suuria virheitä. Korjaillaan/korjailkaa sitten taas seuraavassa listassa, jos jotain olennaista jäi huomiotta tai kp:t on väärin yms. 

VEA: en vielä pistänyt sinua tuonne plussanneisiin, kun en ollut varma, että haluatko vielä odotella vahvempaa viivaa testissä. Onnea kuitenkin ihan valtavasti, pidan sulle peukkuja ja varpaita pystyssä että kyydissä pysyy.

Pikkuinenmyy: Sulla on vaan niin piristävä asenne kaikkeen: mahtavaa marjanan tsemppailua täällä :) Tsemppiä uuteen kiertoon.

Marjana: Mä niin petyin, kun tuo tsemppivyöry täällä ei saanutkaan sua plussaamaan. Ihanaa kuitenkin, että pääsette pian taas aloittamaan hoidot. Toivotaan, että mitään puhelua ei tule ja jo tässä kierrossa aloitatte. Jospas sitten tulis se kaivattu plussa teillekin, ootte niin sen ansainneet. :) 

Elluh: taatusti stressaavaa, kun tulee jotain epämääräisiä vuotoja. Onneksi kuten jo siiri sofia tuolla totesi, niin ne on monesti alkuraskaudessa ihan normaaleja. Joko oot testaillu uudelleen, vai ootteletko huomiseen? Tsemppiä kovasti ja mielenrauhaa toivon sinulle

ON: ovis oli eilen tai sitten on parhaillaan. Munis (haha, pakko käyttää tuota sanaa, kun aina huvittaa, kun sen jossain täällä nään :) on juilinut siis eilisestä asti ärsyttävästi. Vahinko vaan, että tuo peittojen heiluttelupuoli jää vain yhteen kertaan. Kovin luottavainen en siis tällä kertaa ole, mutta näillä mennään

222/299 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka. onnea plussanneille ja pahoitteluni tädin tulosta! täällä tänään kp 1 :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/299 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vea: Ihana kuulla että muutkin tunnustautuu himotestaajiksi :) Ihanaa että sait plussan! Onnea onnea!

Elluh: Mikäs siellä tilanne? Onhan se tuhruilu loppunut? Täällä peukut katossa että nyt pysyy mukana.

Marjana: Voi surku! Toivotaan että nyt pääsette tästä kierrosta hoitoihin ja sitten tärppäisi!

Pinkkipuudeli: Onnea plussasta!

Pahoittelut kasasta pudonneille. Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! ;)

ON: Täällä peittoja heiluteltu loppuviikosta ahkeraan ja oletan että ovis ois ollu eileen. Sen verran vihloi alavattaa ja muniksia ;)  Nyt todella todella toivon että tapahtuis jotain! (vaikka kai sitä jokainen toivoo joka kierrossa että ois tärpännyt. Varsinkin mitä lähemmäs mennään kierron loppua niin se toivo alkaa nouseen..)

Piti siitä kyllä sanoa että mua jotenkin ärsyttää mun ystävä joka on raskaana, (tuli ekasta kierrosta vähän yllättäen) hän jotenkin on kovin välinpitämättömän oloinen raskaudestaan ja tuntuu että ei oikein osaa arvostaa sitä että se tapahtui niin helposti. Esim. ei edes muista millä viikolla on jos ei oo just käyny neuvolassa! Sitten hän vähän ihmettelee kun hänellä on suvussa yksi pariskunta joilla oli vaikeuksia tulla raskaaksi ja piti käydä jonkin sortin hoidoissa kunnes vihdoin tärppäsi ja ovat nyt yhtäaikaa raskaana, että kun tämä nainen muistaa kaikki mitat ja päivät ja tapahtumat mahassaan ja kuuntelee kovasti omia oireitaan. Ja on kiinnostunut kehossaan tapahtuvista muutoksista.

Pointti oli se että minusta kaikkien pitäisi joutua odottamaan muutama kierto raskautumista niin sitä varmasti osaisi arvostaa eritavalla. Ei valittaisi turhista ja osaisi nauttia siitä ihanasta uudesta elämästä sisällään.

224/299 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vea paljon onnea plussasta!

Teepi mä niin ymmärrän sun pointin. Se on välillä niin raivostuttavaa, että hups keikkaa vauvahan sieltä tuli, eikä sitten yhtään arvosteta sitä, miten helposti se kävi. Näitä on monia munkin tuttavapiireissä..

ON: täällä on tuhruilu joten kuten loppunut. Kahtena iltana tullut verta. Nostin lugesteronin annosta vähän, otan nyt aamulla ja illalla niin nyt on loppunut! Huh, mikä helpotus. :) En viittinyt kuluttaa rahaa kolmanteen clear blue testiin kun sen sitten kumminkin ultrassa pian näkee.. Tänään 5+3.

Vierailija
225/299 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

Hitsi vie, kirjoitin pitkät pätkät ja sitten olikin netti poikkassut for some reason ja kaikki katos tuhkana tuulehen... Hö. Mutta siis vihdoin on aikaa istahtaa tähän. Vietettiin niin intensiivistä hiihtolomaa lasten kanssa, että en edes avannut konetta kuuteen päivään =).

Plussanneille iso onni täältä! Ihanuutta!

Elluh: hyvä, että tuhruilu loppui. Koeta pitää lippu korkealla vaikka tiiän, että vuotelu harmittaa. Kaikki on kuitenkin mitä todennäköisemmin ihan hyvin =).

Marjana: tuuthan kertomaan jos pääsette aloittaan hoidon jo tästä kierrosta!? Tsemp!

Piinailijoille kovasti malttia ja kyydistä pudonneille pahoittelut!

).( Olen siis sairastanut koko alkuvuoden, ensin hammasta ja nyt tätä hiivatin A-viirusta/Influenssaa. Viime viikolla homma äityi niin, että yskin itseltäni kylkiluun rikki, se murtui. Niinpä sain kovat kuurit särkylääkettä, antibioottia ja ties mitä. Päätettiin sitten antaa kropan levätä hormoneista tämä kuukausi ja ehkä seuraavakin, riippuen kunnostani.

Mutta ihan hyvillä mielin. Tsemppailen ja seuraan taivaltanne täällä taustalla vaikken nyt kiertoa niin laskekaan.

Mukavaa maaliskuuta, akat!

RM

Vierailija
226/299 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka pitkästä aikaa!! En ole vaan saanut kirjoitettua:( Luin teidän kirjoittelut pikana läpi äsken. jouduin tilaamaan uuden salasansanan yms. Ja nää uudet sivut on tosi tyhmät.

Ensiksi pahoittelulle kaikille jotka tädin ovat kohdanneet. Olisipa raskautuminen helppoa kaikille jotka sitä toivovat, erityisesti kaikille pitkään yrittäneille. Marjanalle voima rutistus! Toivottavasti hoidot tuovat kauan odotetun nyytin teille. 

ON:eipä kummempia.ovis oli luultavasti joskus viime viikolla ja ainakin toivottavasti peiton heiluttelu osui kohdilleen. Nyt siis odotellaan vaan. Ei tuntemuksia suuntaan jos toiseen ainakaan vielä. Ja meinaan vitkuttaa testaamiseen mahdollisimman myöhään. Jotenkaan en usko että raskauden tästä kierrosta tuntuu että kolmas lapsi antaa odottaa itseään. Takaraivossa tykyttää tammikuisen keskenmeno joten luottoa ei löydy. Ehkä tämä tästä ja olen sillä asenteella liikkeellä että vauva tulee jos niin on tarkoitettu if you kone what i mean.

Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia plussanneille ja suureen suuret onnittelut!!! 

Terv.Sweety27 kp26/30-35 

Vierailija
227/299 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan jännän äärellä! Tikussa haalean haalea plussa! Ei tässä tiedä miten päin olisi, ihan pöhlä olo. Uskaltaisikohan jo huomisen aamupissasta yrittää vahvempaa viivaa? Voiko tämmöisestä pitkittyneestä kierrosta tärpätä? Apua.

tirlittantaa kp 42/? yk1

Vierailija
228/299 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ne alkoivat. Jännä kuinka sitä vielä näin kolmatta raskautta haaveillessa sortuu kuvittelemaan olemattomia oireita. Höhlä olo.

kp 1 Jonsei

229/299 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi pitkästä aikaa! Päivittäin olen käynyt lukemassa mutta kirjoitettua en ole saanut...

Pahoittelut tippuneille, etenkin Marjanalle!!!! Toivottavasti hoidot pääsee nyt alkamaan pian!

Sweety, tiedän tunteen :/ Ihan samat aatokset ja jotenkin olen valmistautunut siihen että jos tulen uudestaan raskaaksi niin pelkään pahinta jo valmiiksi siinäkin :/  Vaikka pitäisi kai yrittää olla positiivisin mielin ja hetkittäin se onnistuukin...

Tirlittantaa onnea!!! Kyllä se haalea plussakin on plussa :)

ON: Ovis ehkä oli kp 9 tienoilla, limoista päätellen ainakin jo niin aikaisin. Nyt vaan odotellaan, ei ole mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Toisaalta en ihmettele vaikkei ovista olisi vielä ollutkaan, se kkm tuntuu niin sekoittaneen mun kropan toiminnan niin etten yhtään tiedä mitä tapahtuu milloinkin...

napsunen kp 18/28-29 yk1 + kkm + yk1

230/299 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos seurasta kaikille!

Onnea plussanneille!

Minä hyppään joulukuisiin. Kierto oli NORMAALI vissiin ekaa kertaa synnytyksen jälkeen... JEEEE. Nyt menossa jo kp 4!!!! En ole vain ehtinyt päivittelemään.

Vierailija
231/299 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset onnitteluista kaikille. Tein viinkoloppuna clear bluen digitestin ja sekin antoi plussan. Tosi hurja fiilis, olin kuvitellut jännäileväni tässä ketjussa ja sitten tippuvani joulukuisiin.

Pahoittelut kaikille tippuneille, toivottavasti seuraavasta kierrosta tärppää mahdollisimman monelle!

Vierailija
232/299 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

Ja pahoittelut tippuneille!

Täällä kärsitty viikko ilman nettiä, mutta nyt pelittää taas. Ovis oletettavasti mennyt ja hyödynnetty. Nyt vaan odottelua, ehkä viikon päästä voi oireita ryhtyä kehittelemään =)

233/299 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas pitkästä aikaa :)

Onnea kaikille plussalle ja pahoittelut niille joiden luokse täti kurvasi. 

On: Viimeksi tosiaan testailin kp 26 ja kp 35, molemmat negaa. Menkkaja ei kuitenkaan vielä kuulu ja itsellä on kyllä pienen pieni toivonkipinä siitä että siellä joku kyytiläinen voisi olla matkassa :) Tämä on kyllä pisin kierto ikinä ja kauhea jännitys siitä tulee täti vielä tännekin. Töissä on ollut aika stressaavaa, joten sekin kyllä saattaa vaikuttaa, mutta näillä mennään. Huomenna ajattelin taas testailla :)

Metsätähti kp 37/ 30-35

Vierailija
234/299 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Aika rasittavaa tää odottelu.. Tänää tuli testattua ja negatiivinen oli. Koko ajan tunne, että menkat alkais ja toisaalta olo, että olis tärpänny. On se ihmisen mieli erikoinen, luulee tuntevansa oman kroppansa mutta ei ota selvää missä mennään. Ei auta kun odotella ja katsoa mitä tuleman pitää!

235/299 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips!

Piipaa79: Sama tilanne täällä, rasittavaa ja hermoja raastavaa tämä odottelu! Täälläkin tänään testattu nega! Mulla ei kyllä menkat pitäis alkaa kun vasta lauantaina, joten ajoissa liikenteessä. Oireita ei niin minkäänlaisia! Esikoisesta aikoinaan oli rinnat tähän aikaan julmetun kipeät! Jotenkin odotan tätiä..

Plussaonnea kaikille :) pahoittelut tädin yllättämille!

Pihlaja dpo10

Vierailija
236/299 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnittelijoille! Tänään saatiin jo vahvempi viiva eli täytyyhän se uskoa että raskaana ollaan :)

Paljon plussia kaikille <3 Tehkäähän tädin yllättämät paljon pikkutonttuja joulukuisissa!

tirlittantaa

237/299 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep niin vaan kuitenkin se tädin pahus löysi tiensä tännekin :/ 

Mieli maassa, ja isäntä yrittää kyllä ihanasti tsempata sanomalla että eikun uudestaan vaan, mutta itse sitä ottaa asian raskaammin :/

Onnittelut vielä tirlittantaalle vahvistuneesta plussassa! Ehkä meille voisi sitten se pikkutonttu tulla :)

Metsätähti88 kp 2/30-35 yk 4 

238/299 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella meistä näyttää olevan jännät paikat kohta, toivottavasti saadaan vielä monta plussaa tänne! :)

Onnea jo plussanneille ja pahoittelut pudonneille! (ei se joulukuukaan ole paha kuu saadan vauvaa, meidän esikko syntyi jouluaattona ;))

Itse testasin sunnuntaina negan, mutten kyllä ollenkaan usko siihen. On nimittäin aika "raskautunut" olo; menkkajuilinnat menossa nyt jo toista viikkoa, ikenet vuotaa hampaita pestessä, hieman ällö olo jos nälkä iskee sekä kipeät rinnat ajoittain. Edellisessä raskaudessa (kkm) plussa näkyi vasta kp 37, joten luulen että mulla toi hormooni lisääntyy hitaasti. Ajoin kuitenkin huomenna (kp 32) testata herkällä testillä, on vahva tunne että plussa pärähtää, jos ei, niin korkealta pudotaan. Toisaalta jo plussa tulee niin saa ruveta panikoimaan mahdollista km:ä, kun ei nuo minun kilpirauhasarvot ole vielä ihan kondiksessa, ja ne aiheuttikin kkm:n pari kuukautta sitten. Mutta luotetaan siihen että lääkärit osaa hoitaa sitten parhaimmalla tavalla!
Onko kellään muulla ollut kilpirauhasongelmia?

Happymama kp 31/32(?)

239/299 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on meno hiljentynyt.. Hyvä niille jotka ovat saaneet odotetun plussan! Onnea matkaan! Ja paljon lykkyä joulutonttua odottaviin siirtyneille..

Ketäs kaikkia täällä vielä piinailee? Ja millä kiertopäivillä meette?

Tuntuu aina että siinä vaiheessa kun ite pääsee oviksesta ohi ja alkais se kaikkein pisin ja piinaavin vaihe mistä tarviis aina avautua niin kaikki muut piinailijat on jo siirtyny jonnekin muualle ;) Mutta avaudunpa tänne luki tätä kukaan tai ei..:D

Välillä tuntuu että nyt ois vihdoin voinu tärpätä kun tuntuu semmosia viiltoja alamahalla ja alakyljissä ja toisinaan on tunne niinku ois vanne mahan ympärillä.. Ja sitten toisinaan on ihan normi olo ja valmistaudun taas mennkojen tuloon, vaikka siihenkin on vielä aikaa melkein pari viikkoo..

Olis se kyllä mukava jo saada se plussa.. Mutta välillä aina tulee semmonen epätodellinen olo että jos ei sitä plussaa tuukaan koskaan.. Ja jotenkin että jos me ei ollakaan ansaittu sitä plussaa ja lasta.. 

Mutta toisaalta mulla on nyt jo pari päivää ollu vähän lämmöt koholla ja palelee ihan hirveesti, eikä muita flunssa oireita tunnu. Niin sekin vois puhua sen puolesta että jotain vois tapahtua.. En kyllä tiiä missä kohtaa niitä "oireita" edes vois olla havaittavissa mutta kun mieli niin kovasti laukkaa ja kaikki tuntemukset on taas oireita raskaudesta. :D

Teepi kp 18/30 yk6

240/299 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Aivan kuin arvelinkin- plussa pärähti tänään!

Nyt toivotaan vaan aivan hirveesti tarrasukkia ettei tämäkin mene kesken.

Teepi, mulla oli ainakin tuo palelu raskausoireena tässä kierrossa, alko reilu viikko ennen plussaa. :) Ja kyllä se plussa sieltä vielä tulee, ihan tilastollisestihan TODELLA (en muista tarkaa lukua) suuri prosentti lapsen haluavista, lapsen myös saa. Tavalla tai toisella. :)

Tsemppiä kaikille "piinailijoille".

Happymama + pikkuinen 4+3