Marraskuiset 2013
Kommentit (299)
Voi että täällä paljon ihania plussauutisia!! Onnea kaikille! ja paljon tarrasukkia matkaan.. Rupee vaan jännittään omasta puolesta että olenko taas se tilastollinen nega joka tulee kun täällä kaikki muut plussailee..Mutta mikään ei oo niin varmaa kun epävarma, että jännitellään nyt kuitenkin vielä loppuviikkoon ainakin. Jos sitten tulis kaikille kuitenkin plussa :) Onko täällä enään ketään muita jotka ei oo saanu ees haaleeta plussaa tai ei oo testannu vielä? Olenko lajimme viimeinen?
Voi vitsi mikä onnen tunne kun äsken selailin kalenteria ja tajusin että oon laskenu jotenki kummasti kiertopäiväni väärin ja nyt onkin menossa jo 25/30. :) Saatan uskaltaa siis jo vkoloppuna testailla.. Apua..
jännitys tiivistyy ja lämpö vaan kohoo. Lämpö on ollu nyt viikon verran 36,5-36,8 ja rupesin jo epäileen että jos se onkin sitte mun normilämpö mutta tänään se sitten nousi 37. Se voisi tarkoittaa hyvää ja mieliala on nyt kyllä noussu ihan eri kertoimiin. :)
Piinailija Teepi 25/30 yk6
Minä täällä vielä myös piinailen! Aika taustalla olen kyllä pysynyt!
Täällä loppuporukka saa näköjän hurjasti plussia!! Onnea teille kaikille!!<3 Teepi sullakin lupailee hyvää tuo lämmön nousu!! Ehkäpä musta tulee sit se tilastollinen nega!;)
Mulla on nyt kp22 ja riippuu kierron pituudesta kuulunko ees tänne marraskuisiin vai meneekö jo joulukuisiin.. Rajoilla mennään, mut ku tuo kierto on sen verran epäsäännöllinen. Syksyllä plussasin jo kp25, ja tuli ihan kunnon paksu viiva testiin! (Se raskaushan päättyi sitten keskenmenoon). Tänä aamuna en malttanut olla testaamatta ja negahan sieltä tuli. Typerää se on testailla näin aikasin... Mä en taas vaan malta oottaa!
Demi kp22/? yk4 + kkm + yk2
Heippa. Minäkin aattelin tänne liittyä nyt tälleen loppuvaiheessa. Onnea kaikille plussanneille :)
Esikoinen olisi meillä toivomuksena. Yrityskerta numero 2 menossa ja kiertopäivä 21. kierto normaalisti n.26 pv. sunnuntaina on jännä päivä, eli sillon pitäis alkaa se ei toivottu eli menkat.
viimekierrossa kuvittelin kauheesti kaikkia raskausoireita, nyt oon yrittäny olla stressaamatta ja onnistunukki siinä mielestäni melko hyvin. tänään on nipistelly alavatsaa, liekö taas niitä kuviteltuja oireita, kun aletaan taas olemaan jännän äärellä :)
Moikka! Tänään aamulla uusinta testi apteekin omalla. Viiva hitusen vahvempi. Tuli alle 2min näkyviin mutta ei vieläkään niin vahva kuin kontrolliviiva. Ensin kyllä näytti ettei ole vahvistunut mutta kun vertasin siihen maanantaina tekemään testiin,jonka olin tietysti säästänyt niin eron huomasi. Perjantai aamuna meinasin taas testailla. Olo on ihan normaali ei mitenkään raskautunut. Niin ja siusmenkoista laskettuna tänään olisi jo rv5. Mutta oviksen perusteella 4+2 eli maanantaina dpo14 ja tänään dpo16. Joten vielä jatkan jännäilyä kuin käy.
Uuden testin tein heti tänä aamuna ja viiva on vähän vahvistunut eilisestä =) Jos huomisen malttaisi pitää taukoa ja perjantaina voisi tuhlata taas testin...
Demi: Pahoittelut aiemmasta km:sta. Mutta mukavaa että ootte ruvennu uuteen yritykseen, toivotaan että tärppää pian. :) Jos huijataan tilastoja ja plussataan kaikki!
Tiinu89: Tervetuloa joukkoon vielä viime metreillä. Täällä alkaa jo oleen melko hiljasta kun porukka on pikkuhiljaa siirtynyt odottajiin tai sitten joulukuisiin. (joihin meistä ei enää tarvii kenenkään siirtyä!) Meillä onkin sitten jännä sunnuntai tulossa, mullakin pitäs punaset päivät alkaa sunnuntaina..Toivotaan että ei.
Sweety: Toivotaan ja uskotaan kovasti että viiva siitä vahvistuu ja täti menee vaikka naapuriin. :)
Korppi: Jännät paikat on sullakin, eikö se siitä vahvistu ja voit jatkaa tuonne odottajiin. :)
ON: Kuumemittari on kyllä ollu viime aikoina kovalla käytöllä ja kyllä se aina vaan näyttää lämpö olevan koholla..Jos malttais olla testailematta ainakin lauantaihin niin olisin kyllä tyytyväinen. Voi kyllä onnistuakin kun lähen niin aikasin aamulla töihin että siinä ei kyllä jaksa mitään ylimäärästä ruveta säätämään. Ja toisaalta turhia pettymyksiä vaan tulee kun liika aikasin testailee negoja..tai niitä plussia mitä mulle on parissa aikasemmassa kierrossa tullu pari päivää ennen menkkojen alkua. Sitten menkkojen alkamis aamuna nega ja vuoto..voi sitä pettymyksen määrää..
Se on kyllä auttanut nyt hillittemään tätä himotestailijasyndroomaa. Ja kyllähän siinä pennosetkin säästyy kun malttaa pihtailla testauksia. (jos malttaa, kumminki huomenna tuun ilmottaan ekasta negasta..:)
Teepi kp 26/30 yk6
Apua mä saan hepulin ihan justiinsa!! En ole lukenut teidän juttuja, kun olin ihan varma, että tämä kierto meni ihan persiilleen.. Ajattelin jo, että ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.. MUTTA..
Täällä on onneksi muitakin himotestaajia, joten te tiedätte mitä tämä nyt on? Sitä itseään, vai seonnut testi? Ostin tänään hetkellisessä mielenhäiriössä Prismasta PregChekin liuskatestejä. Ajattelin tämän kierron olla testaamatta, kun nega on aina niiiiiin sieltä ja syvältä. Tein testin kotiin päästyä ja sieltä napsahti HAAMU. Ei mikään tihrustettava, mieskin sen näki, kun sille näytin.. Näyttääkö siis PregChekit oikein, vai voiko tulla vääriä plussia?
Menin alkuviikosta ostamaan uuden hevosenkin ja nyt olenkin raskaana?? Voielämä..
Diudau oleva VBJ yk4 (TAI 5?), kp23/25-28, bongatun oviksen DPO10 ja haamu.
VBJ, mulla tuli esikoista odottaessa haamu just tommosella pregchek-liuskalla kp 24/30 ja ihan selkeä plussa kp 25/30, siinä vaiheessa edes apteekista ostetut herkät testit ei vielä näyttäneet mitään. Nyt tässä kierrossa plussatessa positiivinen tuli ekana pregchek-puikolla ja vahvistui parin päivän kuluttua cb-digillä.
Että varsinkin jos et joudu tihrustamaan ja mieskin sen näkee, niin varovaisesti onnittelen :)
VEA: Ei joudu tihrustelemaan, tänään tein apteekin oman ja siihenkin pärähti 2 selkeää viivaa. Wau. Tässähän ollaan raskaana!
Katselin tuossa la:n ajankohtaa, ja sattuu oleman meidän typyn syntymäpäivä :D Ei ole todellista.. :D
VBJ rv3+4
Heippa kaikille,
Niin tosiaan,ei oo nyt jaksanut taas palstailla,menkathan ne sieltä sitten alkoi. Oon jo tuudittautunut hyvinkin ajatukseen että lapsettomuustutkimukset tervetuloa. :( Tekis mieli huutaa!!!!
Vielä sitä muistaa kun ensimmäinen kierto oli menossa ja luuli että heti tärppää. Lapsia ei näköjään tehdä vaan niitä saadaan,nimittäin tuosta alkaa olemaan jo vuosi aikaa.
Onnea kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia matkaan!!
Minä siirryn joulukuisiin jossain vaiheessa...
mago kp 5/28 yk11 (!!!!!!)
Meillä plussattiin!!
kp 29/30 ja Pregcheck liuskatestillä haaleaakin haaleampi haamu, mutta kuitenkin! Vahvistui muutaman minuutin jälkeen jo niinkin paljon että sen näki myös "ei kuvitteleva" silmäpari :)
Huomenna vielä uusi testi, jospa olisi vielä tummempi.. :)
Voi ei mago :( Voimia!! *halaus*
Hirmuiset loppukuun plussat saatiin tänne aikaiseksi!!! Onnittelut kaikille plussanneille! Oma viivakin on hienosti vahvistunut, tänään huimat 4+0 :D Usko tämän raskauden jatkumiseen vaihtelee joka toinen minuutti, semmoiset pelot se kkm jätti...
VBJ: Mahtavaa! Että tollanen pieni "ylläri". :) Paljon onnea!
Mago: No voihan räkä! Tosi tylsää kun se ei vaan onnistu. Mutta jos sä nyt oot kauheen asennoitunu siihen että hoitoihin käy tie niin kuka tietää teillekin tulee "yllätys" plussa seuraavasta kierrosta. ;) Onnen potkuja täältä sinne!
Maria94: Onnittelut.
ON: Eileen tais olla jotain puhetta siitä että minähän en turhia testaile ennen viikonloppua. Ja kuinkas sitten kävikään.. Yllättäen löysin itseni iltapäivällä testitikku kourassa tuijottamassa hätinä tihrustamalla näkyvää HAAMUA.. Kyllä se on ihminen heikko kun ei pysty muutamaa päivää ootamaan että sais selkeän vastauksen jännäilyynsä. Oon kyllä niin pettynyt itteeni kun ei tuo haamujen haamu edes tunnu miltään kun niitä nyt on tullu jo useemmasta kierrosta turhaan testailtua..
Mutta muuten on kyllä jotenkin raskautunut ja toiveikas olo. Alavatta on niin kummallisen olonen juilii niinku lievät menkkakivut, suuta kuivaa kokoajan, rinnat on jotenki turpeet ja kumman terhakat plus että nännit on kipeet esim. suihkussa vesi ottaa kipeetä ja se lämpö on aina vaan koholla.. Että saapa nähdä..Toivotaan toivotaan..
Teepi kp 27/30 yk6
Onnea valtavasti kaikille plussanneilla! Tulee vilkas pino marraskuun odottajien puolelle =)
Ja Teepille peukut pystyssä, että haamu vahvistuu vauhdilla =)
Tänä aamuna tein cb digitestin ja siinä luki raskaana 2-3 eli juuri niinkuin pitikin =) Eiköhän se nyt ole uskottava, että raskaana ollaan. Oma olo sellainen, että kaikki menee hyvin, mutta välillä iskee pelot. Ei auta kuin odotella, että varhaisultraan pääseen. Nyt ilmoittautumaan odottajien puolelle, täällä siis rv 4+0.
Heippa taas! Tänään tein vielä yhden apteekin oman testin ja plussa vahvistunut vaikkei testiviiva vieläkään tule niin nopeasti näkyviin kuin kontrolliviiva. Mutta alle 2min kuitenkin. Harmi kun en osaa kuvaa testeistä laittaa tähän, ois ollu kiva kuulla teidän näkemykset. Mutta siirryn odottavien puolelle ja katsotaan kuinka käy. Ei auta kuin ottaa päivä kerrallaan. Keskenmeno tammikuulta painaa mieltä vielä. Toivotaan parempaa onnea tällä kertaa. Pahoittelut niille joiden menkat alkoi ja onnittelut niille jotka ovat plussanneet.
Terv. Sweety rv 4+4 ?
Oi, miten paljon plussia on tullut loppukuun kuumeilijoille. Onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille.
Teepi: Oonkin kovasti toivonut sulle täällä pysyvää plussaa, ei ole kivaa tuollainen muka raskautuminen. Eiköhän kaikki todennäköisytydet ole tällä kertaa sun puolella, niin että tämä plussa säilyy :)
Tätä himotestaajaa on hillinnyt mukavasti testien puute, joten vielä ei ole sorruttu, kun täti punaisen pitäisi änkeä kylään heti huomenna. Ajattelin pitää ovea ja luukkuja kiinni, ettei pääse ;) Raskautumiseen uskon jokatoinen hetki ja joka toinen hetki en. Lisäksi epäilyttää vasemmanpuoleinen jomottelu. Noh, mikäs se ei tässä vaiheessa epäilyttäisi. Jos käy tuuri niin sunnuntaina testailen.
Täällä epätoivo valtaa mieltä.. Välillä olen niin toiveikas raskauden suhteen ja kuvittelen jo olevanikin raskaana mutta sitten taas pessimismi nostaa päätään ja olen varma että kyllähän ne menkat sieltä alkaa minkäs sille teet..
Tänä aamuna siis testasin taas haamun, selkeempi viiva kun aiemmin mutta silti vielä haamu. Eipä piristänyt mieltä yhtään sekään. Oon ehkä vaan vakuuttuneempi siitä että kyllä ne menkat huomenna alkaa tai ihan viimestään maanantaina.
Vatta on eilen illalla ja varsinkin tänä aamuna ollu niiiin kipee ja jomottanu että sekin puhuu huomisten menkkojen puolesta, voi alkaa myös tänään. Taidanpa siis varautua töihin siteellä niin ei tuu sitten ylläreitä..
Tänä aamuna mulla on ollu jotenkin tosi huono olo muutenkin, väsyttää, heikottaa, sydän tykyttää oudosti ja ällöttää. Ja töihin pitäis jaksaa vaan lähtee, ei kyllä nyt edes kiinnostais..Vois jäädä vaan makaamaan ja syömään lohtusuklaata..
Silti vaikka oon niin pessimistinen ja epäluulonen raskautumisen suhteen niin kuumemittarista loppuu varmaan pian patterit ;) Ja lämpö on ja pysyy..
Anteeksi tää omanapainen vuodatus, oon vaan nyt niin harmissani..
Onnea teille kaikille plussanneille ja Tuille plussa!! :)
Tilastollista negaa oottava Teepi kp 29/30 yk6
Onnea kaikille plussanneille!
Epäilin valemenkkoja, mutta kyllä ne ihan oikeat oli. Siirryin nöyrästi tuonne joulukuun ryhmään testin näyttäessä negaa. Harmitti kyllä hurjasti, mutta nyt taas toivo heränneenä odotellaan kahden viikon päästä tulevia menkkoja.
Iik, tää on niin epätodellista. En sitten malttanut odotella huomiseen, vaan testasin siis äsken ClearBluella, ja mitä siinä ruudussa näkyikään. Plussa!!! Niin epätodellista. Yhtäaikaa onnellinen ja epäilevä fiilis. Toivotaan nyt, että tämä on oikeassa paikassa ja pysyy kyydissä. Vielä en ajatellut tuonne odottavien puolelle uskaltautua, sen verran olen varpaillani.
Eli Teepi, nyt meitä on sitten kaksi epäilijää täällä. Tuo huono olo vois sulla johtua kyllä hyvinkin tosta raskautumisesta :) Tota lämpöä mittailin minäkin tuossa aamulla ja oli mullakin hiukan koholla. Toivottavasti jaksoit töissä.
Mua epäilyttää kovasti tuo kumma hmm..jomotus aina vasemmalla puolella, vaikka toisaalta se on tuntunut ihan ovulaatiosta asti, joten toivon, että se johtuu vain jostain keltarauhasesta (voi tätä googlailun määrää, mitä olen tuon takia harrastellut..sehän onkin se luotettavin lääkäri..ehehe).
Kyllä tässä hymyilyttää, kaikesta huolimatta!
Sofifiina: kannattaa varmaan hypätä suoraan jo tuonne odottajien puolelle, sieltä pitäisi löytyä pino, jossa la marraskuussa, sinne hyppivät täältä plussanneet. Tämä pino hiipuu pian. Onnittelut plussasta!
Napsunen, onnea plussasta!
Sweety, ihanaa, peukut pystyssä että viiva vahvistuu!
Teepille paljon kärsivällisyyttä piinaviikolle.
Ihanan paljon hyviä uuutisia nyt tullut!
Tänä aamuna 26/28 tein herkkyydeltään 25 mmol(?) testin ja haalea, mutta hämärässä eteisessäkin erottuva viiva tuli =) Huomenna tai ylihuomenna testaan uudestaan. Aamupäivän olen vuoron perään lennellyt pilvissä ja vuoroin pelännyt miten tässä käy. Olo normaali, mutta niin se oli poikaakin odottaessa näin alussa. Loppuviikosta teen viikkonäytöllisen digitestin. Jos tämä on totta, niin nyt olisi vasta rv 3+4. Piinailut siis jatkuu, vähän eri lailla vaan...