Marraskuiset 2013
Kommentit (299)
Onnea plussasta Happymama :) tarrasukkia mukaan!
Teepi ja korppi tsemppiä piinailuun :D
On: Aamulla testattu nega, dpo12. Testinä Pregcheck liuska, olisi luullut jo haamulaista näyttävän jos ois tärpännyt. Odotan siis tätiä :(
Nyt meillä alkaa varmaankin parin kuukauden tauko yrittämisessä, taustailen seuraavat pinot. Tää lähtis huomenna perheen kanssa reissuun, alkoi meinaan loma :) mukavaa viikkoa kaikille!!
Täällä ollaan edelleen!
Pahoittelut tippuneille ja onnittelut plussanneille!
Onnea happymama! Voin vaan kuvitella pelon kkm:n jälkeen kun itsekin sen kokenut... Mutta täytyy vaan yrittää olla positiivisin mielin ja uskoa että kaikki menee hyvin :) Epäilin itselläni kilpparin vähistä kun on kaikkia kummia oireita, mutta arvot oli hyvät (1,6 ja 15).
ON: ovis oli aikaisintaan kp 9, ihan varma en sen ajankohdasta ole. Kaikkia muka-oireita on ja eilen testasin jollain early-testillä haamun... Tänään apteekin omalla nega. Vielä ehkä vähän aikaista edes testata, paitsi jos se ovis oli jo silloin kp9 niin nyt olisi kai dpo 12... No, jotenki on nyt rauhallinen olo enkä hermoile turhia, jos nyt ei tule plussaa niin sitten jouluvauvaa yrittämään :)
Napsunen kp 22/28-29, yk1 + kkm + yk1
Onnea plussanneille!
Ja tosiaan mitä täällä jo sanottu, joulutonttu on myös aivan ihana lahja joulukuussa! ;) Tsemppiä!
ON: tänään käyty ultrassa ja pieeenen pieni sydän siellä sykki! Ah mikä helpotus! Rupee tuntuu koko ajan todellisemmalta :)
6+0
Moikka kaikille! Ja suuren suuret onnittelut plussanneille!!! Ja pahoittelut tippuneille. Täällä menossa kp 30. Ei ole kyllä yhtään raskautunut olo. Välillä juilii kohdussa menkkamaisesti ja toispuoleisesti. Jotain repäisy kipua ollut viime viikolla ja ehkä tällä viikollakin. Ajattelin testailla vasta ensi viikolla jos menkat ei ala. Ovis oli ehkä kp 19 joten odottelen menkkoja alkavaksi sunnuntaina. Eipä tällä kertaa muuta. Plussa puhuria kaikille vielä piinaileville.
Terv. Sweety kp30/30-35? Yk2+km+yk1
Happymama: Onnea plussasta ja paljon tarrasukkia matkaan!! Kiitos kannustuksesta. Kyllähän se tietysti todennäköistä on että että se raskaus sieltä ennen pitkää tulee mutta välillä epätoivo vaan iskee..
Korppi: Pitkää pinnaa piinailuun.
Pihlaja: Nauti lomasta ja voihan se vielä plussatakin. :)
Napsunen: Ihanan rento asenne sulla. Voisinpa itekin ottaa noin rennosti nää viimeset viikot..
ON: Täällä ei nyt mitään uutta raportoitavaa. Onneksi on niin paljon töitä nyt seuraavina viikkoina että ajan luulis menevän siivillä.:) (toivossa on hyvä elää..)
Ilmoitin 5 päivää sitten, että vuoto alkoi. En vain edelleenkään tahdo uskoa, etten olisi raskaana. Yleensä näin menkkojen jälkeen olen ihanan hoikka. Nyt olen todella turvoksissa edelleen ja rinnatkin ovat täyteläiset. Josko sittenkin? En vain mitenkään kehtaa hakea raskaustestiä. Mullahan oli menkat!
kp6/25
Täällä taas norkoilemassa..
Minäkin täällä piinailen vielä viikon verran. Tissit ovat taas alkaneet kipeytyä lisää, kuten aina viikkoa ennen menkkoja :( Mistäköhän senkin sitten erottaa, että miksi ne kipeytyy, kun kipunoivat ilman raskauttakin aina oviksesta alkaen. Pessinismi alkaa ottaa inhottavasti valtaa. Toisaalta niistäessä on tullut veritippasia (sori, ällö mielikuva)..niin siis sillähän ei tietenkään voi olla asian kanssa mitään tekemistä, että aamuisin on ollut n. 15c pakkasta joka kuivattaa kivasti myös nassua, eihän? ;D Äh, kun on ihan pakko kokoajan kuulostella itseään, vaikka minun kohdallani se on vielä aikaistakin, kun mennään noin kp 21/28.
Jonsei: No eihän siinä mitään noloa ole, jos käyt testin ostamassa. Saattaisithan hakea sen vain varastoonkin ens kiertoa varten. Tai sitten tilaat netistä, ainakin jostain suomalaisesta raskauteen liittyvästä nettikaupasta tilattaessa tuli tosi nopeasti. Jos ne oli vaikka ne kuuluisat vale menkat.
Rattoisia piinailupäiviä kaikille ja tietysti pahoittelut niille, jotka ovat pinosta pudonneet.
Jokos moni on testaillut viikonloppuna? Plussia, plussia?
Himotestaajana sorruin kokeilemaan ovistestiä luettuani, että sekin voi joskus näyttää raskauden (en sitten tiedä, että missä vaiheessa). No eihän siinä tietenkään mitään näkynyt. Onko joku muu kokeillut, tai jopa saanut plussan niin, että ovistestikin on jotain näyttänyt? Täällä liikutaan uskon ja epäuskon välimaastossa. Hiukan olen huvittunut ihan itsestäni.
Asiasta ihan toiseen ja ei niin ajankohtaiseen asiaan: täällähän on ollut aiemmin juttua noista viamiineista ja foolihapoista yms. Olikohan myös lääkkeistä? Olen vain pohtinut, että mitä tekevät antibiootit ja buranat yms. miehen siittiöille. Eli jos kerran buranan popsiminen voi lykätä ovista ja on muutenkin raskaudessa ei niin suositeltavaa, niin mites on miehen buranan popsimisen laita oviksen lähestyessä?.
Jaahas, nyt leipomaan pullaa -> se on kaunis päivä tänään :)
äh, kun ei saa korjattua. siis ei lykätä ovista, vaan haitata tai ehkäistä ovulaation kokonaan.
ON. Nyt se on päätetty. Tiistaiaamuna teen raskaustestin. Mun rinnat ei mahdu isoimpiinkaan rintaliiveihini. En kai mä ole voinut yhtäkkiä lihoakaan tällä tavalla? Jos ne tosiaan oli "valemenkat"...
KP 8/25 tai sitten 33/25!
Ihanaa, (ja ei niin ihanaa), aamua kaikille!
No ei enää mikään aamu ole,mutta ollaan sitä jo herätty yhdeksältä :D Mulla taas jäänyt tämä palstailu näköjään ihan kokonaan... Oon täällä kyllä lueskellu teidän kuulumisia mutta en oo jaksanut kirjotella...
Napsunen,mitä sinäkin olet täällä?!?!:O Ihan kökköä!
ON: Tänään alkaa menkat. Ja ihan ajallaan,on nimittäin tänään tullut sellasia menkkajuilailuja + kaikki oireet. Ärsyttää... Entä jos sitä ei tulekaan koskaan raskaaksi :(
mago kp 28/28 yk10
Toivottavasti saadaan tänne vielä jokunen plussa!
Vieläkö jäljellä on monta kuumeilijaa vai joko kaikki on jatkanut matkaa?
Täällä menossa kp 25/28 eli piinapäivät menossa. Ei oireita suuntaan tai toiseen. Ekan testin teen varmaan huomenna tai ylihuomenna vaikka onkin vähän aikaista...
Mago: täällähän minä :/ Kyllähän sitä tietää alkuraskauden keskenmenoriskit, mutat jotenkin sitä vaan luulee ettei se omalle kohdalle tapahdu. No tapahtuipa kuitenkin, mutat toivottavasti ei taphdu enää koskaan uudestaan, siitä on nyt selvitty ja eteenpäin porskutetaan :) Alkoiko sulla menkat? Todennäköisyyksien mukaan suurin osa lasta yrittävistä siinä jossain vaiheessa onnistuu! Ja mmikäli ei nyt muutamaan kuukauteen tärppi käy niin teilläkin näyttää tulevan vuosi yritystä kohta täyteen ja voitte hakeutua tutkimuksiin. Mutta toivottavasti ei tarvitsisi sinne asti mennä!
Jonsei, tulehan sitten heti huomenna aamulla kertomaan mitä testi näytti!!!!
Korppi, hyvät hermot sulla tuon testailun kanssa! Mä tunnustaudun sellaiseksi himotestaajaksi että...
ON: Olo on yllättävän rauhallinen tuosta himotestaajan roolistani huolimatta, edelleen jotenkin hyvin mielin mennään, tuli sitä plussaa tai ei. Eikä mitään järisyttävää tunnekuohua saanut aikaan sekään että tänä aamuna apteekin testiin piirtyi haamu... Haalea on, mutta kuitenkin ihan erotettavissa. Ylihuomenna pitäisi vasta menkkojen alkaa ja voihan ne sieltä vielä tullakin. Odotellaan ja katsellaan josko viivaa siitä vahvistuisi :) Oireita on kyllä vaikka muille jakaa, mutat en tuon edellisen huonosti päättyneen raskauden pohjalta iloitse vielä yhtään vaan ole ihan viilipytty tämän asian suhteen.
napsunen kp 26/28-29, yk1 + kkm + yk1
Täällä vielä piinaillaan ainakin viikko.. Niin pitkä ja piinallinen viikko!
Jonsei: Toivotaan valemenkkoja ja huomenna plussaa! Tuu sitten kertomaan mitä näytti:)
Tui85: Ihanaa että säkin tunnustat addiktiosi testailuun;) Täälläkin yksi himotestaajaksi tunnustautuva.. Vielä se ehtii plussaksi muuttua.
Mago: Alkoiko menkat vai vieläkö on toivoa tästä kierrosta? Samaa tässä on tullut mietittyä että tuleekohan sitä koskaan raskaaksi mutta eiköhän se onni meillekin ajallaan suoda.. Pitää vain jaksaa uskoa ja toivoa. (Kärsivällisyys kun ei vaan oo meikäläisen vahvoja puolia..)
Korppi: Sulla alkaa olla jo jännät paikat.. Kerro sitten mitä tuli, jännittää toisten puolesta.. :)
Napsunen: Varovarovainen onnen toivotus! Toivotaan ja uskotaan että se viiva siitä vahvistuu.. jännät paikat sullakin :)
ON: Täällä vielä aika rauhalliset tunnelmat, ei mitään suuria tuntemuksia.. Luulin että ovis oli viikko sitten viikonloppuna mutta oon aika varma että se olikin vasta nyt perjantaina, (tuli sen verran limoja ja pieni tippa vertakin tms.) illalla sitten peitto heilu mutta en tiä ehtikö enää vai myöhästyttiinkö..:(
Nyt olo aika neutraali, tulee jos tulee. en kovasti kyllä odota nyt plussaa niin en pety niin kovasti kun se nega taas tulee.. lämpöö on kyllä aina vaan mikä kyllä puhuis aikasemman oviksen puolesta..
Voiko kiinnittymisestä muuten tulla limoja? tai tuleeko? Kokemuksia?
Teepi kp 22/30 yk6
Tui85 ja teepi, mä olen myös ihan mieletön himotestaaja :D
Teepi, kyselit linkistä kiinnittymisen aikaan, mulla tuli n. viikko sit pieni kirkas limaklöntti, ikinä ennen (edes ennen plussaa aiemmissa raskauksissa) ole sellaista tullut! Luulen mahdollisen kiinnittymisen olleen silloin...
Nimittäin sen aamuisen haamun jälkeen nyt illalla toisella testillä tuli jo vahvempi haamu (tai haaleampi plussa) En kyllä sen kamalan keskeytyneen keskenmenon jälkeen uskalla nyt vielä kovin iloita...
Moikka kaikille! Monella alkaakin olla jännät paikat ;) Plussatuulia kaikille ja jo plussainneille tarrasukkia!
Napsunen:Varovaiset onnittelut täältä! Joko olet testaillut uudestaan?
Mago:Alkoiko menkat? Toivottavasti ei!
Teepille:Tsemppiä piinailuun!
Korppi: Voimia piina päiviin!
ON: Tein apteekin omalla testin pari tuntia sitten. Tulos: Haalea plussa tai siis viiva. Tuli kyllä alle 2min. esiin mutta jotenkin häiritsee viivan haaleus. Okei, iltapissa---> laimeaa varmaan. Ainakin olen käynyt pissalla tänään 11 kertaa enkä edes juonut ole kauheasti. Kemiallinenraskaus myös kummittelee tai mahd.keskenmeno varsinkin. Tammikuussa siis tuli km rv 8+5. Viivan haaleus mietityttää senkin takia että aikasemmilla kerroilla siis kaikilla kolmella kerralla, kun olen ollut raskaana, niin aina olen tehnyt apteekin omalla ja ilta pissasta. Noilla kerroilla viiva on tullut heti esiin 1-2 min kuluessa ja ollut todella tumma siis samanvahvuinen kuin kontrolli.
Oireita? No tänään olen ramppannut vessassa. Kuiva suu. Aivastelu. Repäisykivut kohdunseudulla. Vähän menkka jomottelua silloin tällöin, melkeen viikon ollut jo. Mutta ei auta kuin odotella kuinka käy. Hyvin tai huonosti. Siinäpä ne vaihtoehdot on. Testailen varmaan uudestaan keskiviikkona josko viiva olisi vahvistunut. En ainakaan vielä uskalla siirtyä odotus puolelle.
Terv.Sweety rv4+0 ?
Sweety, lähes samoilla oireilla mennään... Mullakin on apteekin testi näyttänyt aina vahvaa plussaa ja tänään sillä tuli vaaleampi viiva kuin pregcheckillä... Tosin mulla menkoista laskettuna VASTA 3+4 tai 3+5... Mutta se koettu kkm jätti kyllä sellaisen pelon että :/ Mulla huomattiin se vasta 12+1 ultrassa, vielä 7+2 olin nähnyt sikiön sykkeen ultrassa mutta pian sen jälkeen oli syke lakannut...
Nyt uskallan sen jo sanoa ääneen, plussasin <3 Toivottavasti tämä pieni jaksaa kasvaa paremmin mukana kuin edellinen...
Olenkohan nyt oikeassa ryhmässä? Raskausviikkoja 4+6 ja laskettuaika viimeisistä menkoista 13.11. Toista lasta odotan. Ensimmäisessä raskaudessa stressasin ihan hirveästi kaikkea mitä voi mennä pieleen, mutta terve vauva syntyi 03/11. Nyt olen hiukan rennompi.Mielialat heittelevät hirveäsi enkä ole raskaudesta vielä kertonut kenellekkään, paitsi isälle.Lähipiirissäni on muutama jo kauan lasta toivoneita ja hoidoissa käyviä pareja. Itselläni on hiukan jopa syyllinen olo että raskaudun näköjään helposti. Tämä lähti 3 päivää ennen ovulaatiota ensi yrittämällä. Välillä pelottaa, että voiko kaikki tosiaan mennä näin hyvin?Vai kostautuuko tämä sitten jotenkin.
Onnea happymama!
Teepille jaksamista piinailuun! Jospa nyt on teidän vuoro.
Täällä kp 21/28 yk 2. Ihan normaaliolo toistaiseksi ja olen onnistunut välttelemään stressaamista. Ensi viikolla vasta piinailen...