Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on
tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.
Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?
Kommentit (425)
En elänyt kahden suhteen välissä yksin, mutta en myöskään käynyt salaa pettämässä.
ap
Mutta ei sitä lasketa murun maailmassa!
Vaikka suhteet "menivät vähän päällekkäin" ja vaikka ihan videolla on todiste lempimisestä ukkomieheksi paljastuneen kanssa
En elänyt kahden suhteen välissä yksin, mutta en myöskään käynyt salaa pettämässä.
ap
Mutta ei sitä lasketa murun maailmassa!
Vaikka suhteet "menivät vähän päällekkäin" ja vaikka ihan videolla on todiste lempimisestä ukkomieheksi paljastuneen kanssa
Ignorance is bliss.
Ja hyvä, että sovitte tarpeiltanne yhteen. Niin mekin sovimme.
ap
"eriäviä mielipiteitä" kuin esim. minulla, useita vuosia jo palstailleella, kolmen lapsen äidillä ja 10 vuoden avioliitossa eläneenä. Tai sitten meillä ne eriävät mielipiteet on puhuttu miehen kanssa yhdessä halki ja puhki, eikä vain hypätty sänkyyn hoitelemaan toisiamme onnellisiksi. Ja käsi sydämellä voin sanoa, että jopa miehenikin on onnellinen ihan vain perheestään, läheisyydestä, tasa-arvoisesta kumppanuudesta ihan ilman, että sitä seksiä tarvitsee joka hetki ajatella.
Sain tietää sen vastauksessa kysymyksiini.
ap
En elänyt kahden suhteen välissä yksin, mutta en myöskään käynyt salaa pettämässä. ap
Mutta ei sitä lasketa murun maailmassa! Vaikka suhteet "menivät vähän päällekkäin" ja vaikka ihan videolla on todiste lempimisestä ukkomieheksi paljastuneen kanssa
Ignorance is bliss.
En elänyt kahden suhteen välissä yksin, mutta en myöskään käynyt salaa pettämässä. ap
Mutta ei sitä lasketa murun maailmassa! Vaikka suhteet "menivät vähän päällekkäin" ja vaikka ihan videolla on todiste lempimisestä ukkomieheksi paljastuneen kanssa
Joku itselleen rehellisempi myöntäisi pettäneensä ja naineensa tietoisesti varatun miehen kanssa - sillä videota kuvatessahan sinä jo tiesit puolisosta.
Mutta ei muru.
suhde mieheen ja yksi kerta paljastumisen jälkeen, niin oliko se yksi kerta niin raskauttavaa? Siihen se suhde loppui.
ap
Joku itselleen rehellisempi myöntäisi pettäneensä ja naineensa tietoisesti varatun miehen kanssa - sillä videota kuvatessahan sinä jo tiesit puolisosta. Mutta ei muru.
asioitanne, etkä miehesi kanssa niistä keskustelemassa. Itse olen ehkä kolmisen kertaa kysynyt täältä apuja, mutta en todellakaan mielipiteitä miten mun pitäisi elämääni elää ja suhdetta hoitaa. Mutta se on kyllä tullut sun jutuistasi selväksi, että sovitte toisillenne täydellisesti, sitä en kiistä.
Ja hyvä, että sovitte tarpeiltanne yhteen. Niin mekin sovimme.
ap
"eriäviä mielipiteitä" kuin esim. minulla, useita vuosia jo palstailleella, kolmen lapsen äidillä ja 10 vuoden avioliitossa eläneenä. Tai sitten meillä ne eriävät mielipiteet on puhuttu miehen kanssa yhdessä halki ja puhki, eikä vain hypätty sänkyyn hoitelemaan toisiamme onnellisiksi. Ja käsi sydämellä voin sanoa, että jopa miehenikin on onnellinen ihan vain perheestään, läheisyydestä, tasa-arvoisesta kumppanuudesta ihan ilman, että sitä seksiä tarvitsee joka hetki ajatella.
suhde mieheen ja yksi kerta paljastumisen jälkeen, niin oliko se yksi kerta niin raskauttavaa? Siihen se suhde loppui.
ap
Joku itselleen rehellisempi myöntäisi pettäneensä ja naineensa tietoisesti varatun miehen kanssa - sillä videota kuvatessahan sinä jo tiesit puolisosta. Mutta ei muru.
Murulogiikkaa parhaimmillaan =D
varattuihin en kosken pitkällä tikullakaan, mutta kun en halunnut hyväksyä sitä tosiasiaa että mies hyvin mahdollisesti on naimisissa niin sain panna, ja koska olin jo pannut niin ei ollut mitään väliä vaikka paljastuikin että mies on naimisissa =D
Voi muru, susta tulisi loistava poliitikko!
ihana maa ja mukava mennä sinne näin työaisoissakin.
ap
Onko tuo Gambia-vastaus feikki?
ap
Mikä on kohdemaa? Terv. 283
Yritin kohdentaa itseni ketjussa mutta ei ihan onnistunut :(
En tiedä, miksi.
Luin 283(?) pitkän viestisi ja kiitän sanoistasi. En kiistä mitään, mitä kirjoitit. On tietysti erilaisia elämäntarinoita ja parisuhteita, mutta ymmärrän, mitä tarkoitat. Mä olen varmaan hetkessä eläjä, enkä ajattele aina asioita kovin laajasta näkökulmasta. Lisäksi korostan seksin merkitystä ihan tarkoituksella. Mä olen tietoisesti päättänyt, että mulla on oikeus nauttia siitä ja liittää siihen vain myönteisiä merkityksiä, kaikesta huolimatta. Joskus, hetken aikaa tuntui toiselta.
ap
ap
ap
Tuo oli sitten ironiaa.
ap
Kyllä ne työAISAT tiedetään
ap
ap
tyypin viestejä, eivät minun. En todellakaan ole menossa Gambiaan. Koska hän haluaa nyt oman onnellisen hetkensä ja riehua vähän aikaa minuna, mä en vastaa ketjuun. Tosin pääsyy on se, että mun mieheni tulee kohta kotiin.
ap
Myönnän. Ihan erilaista ja jännittävää elämää kuitenkin moniin täällä verrattuna. Ei millään pahalla.
ap
ei rakkaus saa olla asia joka pidattelee sinua tekemasta asioita vaan sen tulee kannustaa, vaikkei aina niin kivaa olisi. mene hyva ihminen!!