Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua korvatulehdus kierteeseen?

Vierailija
04.01.2013 |

Lapsella, 1v 7kk on jälleen yksi korvatulehduskierre.

Mistä apua?

Mistä voi johtua?

Putkituksesta puhuttu, mutta en suostu siihen ennenkuin on täysin pakko. Kaikki muut keinot ensin kehiin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tehdä jotain, kun lääkkeetkään eivät enää vaikuttaneet.

Tuon jälkeen ollut yksi tulehdus eikä 10-11 vuoteen ole syönyt kuin yhden antibioottikuurin ja sekin oli korvetulehdukseen, joka kiersi koko meidän perheen.

Vierailija
2/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytärpuolen korvatulehduskierre loppui siihen, kun tuttipullosta luovuttiin kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvien kuume-ja tulehduskierteiden syy oli asunnon kosteusvaurio. Asunto ei haissut, eikä vauriosta olisi tiennyt mitään jos sitä ei oltaisi neuvolan kehotuksesta kaiken varalta tutkittu. Muutimme pois ja lapsi parani (olimme vuokralla siis, joten muuttaminen oli helppoa).

Vierailija
4/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika ei ole ollut kertaakaan kipeä putkituksen jälkeen (putkituksesta nyt 8kk aikaa), vaikka on ollut normaalisti päiväkodissakin.

Mikä siinä putkituksessa tökkii? Itse olen ehdottomasti sen kannalla.

Vierailija
5/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut niin paljon huonoa putkituksesta, että siihen en ole ihan helpolla lähdössä.

Joskus juo maitoa pullosta makuuasennolla, pitää jättää nyt se kokonaan pois.

Kosteusvauriota epäilen välillä itsekin, asunto haisee tunkkaiselle sama mitä tekee. Onneksi pääsemme parin kuukauden kuluttua muuttamaan pois.

Edellisessä asunnossa missä asuimme oli todella paha kosteusvaurio (emme tienneet muuttaessa koska asunto oli justiin maalattu kun kävimme sitä katsomassa ja sisällä haisi vain maali)

lapsi ehti asua 4kk homeisessa asunnossa ennenkuin löydettiin uusi asunto ja olen alkanut epäillä että voisiko tulehdukset johtua vieläkin sieltä.

Jonkun joskus kuullut sanovan, että homealtistus voi oireilla vielä vuosienkin päästä.

Antibiotti kuureja joutuu syömään vähintään neljän ennenkuin paranee.

Olen nyt käyttänyt aina vyöhyketerapiassa ja homeopaatilla niin on kerralla parantunut ja tulehdukset huomattavasti vähentynyt, mutta silti niitä on.

Voiko vielä refluksitaudista johtua jos sellainen olisi? Lapsella haisee myös hengitys pahalle vaikka pestään hampaat 1-2 kertaa päivässä hammastahnalla.

Vierailija
6/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin se ja kitarisojen leikkaus Mehiläisessä ja jo seuraavana päivänä lapsi oli normaali.

Mietitkö mitä se ainainen lääkkeiden syöminen tekee? Jos lapselle tulee oikeasti jotain vakavaa, niin antibiootit eivät enää pure siihenkään.

Ja ajattele kuinka kauan lapsi aina kärsii korvatulehduksesta ennen kuin se menee pois. Onko sulla ollut aikuisiällä korvatulehdusta? Mulla on ja oli niin kipeä etten sellaista enää toiste halua kokea enkä lapsienikaan hoidossa viivyttele sekunttiakaan, kun on kyse korvatulehduksesta.

Vierailija
7/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sen koommin ole ollut korvatulehduksia, jotka jo kroonisena lapsellani olivat.

Vierailija
8/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samalla vaivalla ne putketkin laitetaan. Meillä ei ollut enää oikein vaihtoehtoja kun kehittyi nopeasti liimakorvaksi. Tulehdukset ei parantunut kunnolla. Putkitus 1v10kk. Kierre oli alkanut pari kk aiemmin. Putkituksen jälkeen on ollut nyt vajaan neljän vuoden aikana kaksi tai kolme. En innosta hihkuen vienyt putkitukseen,mutta paransi lapsen elämänlaatua kun sairastelu väheni. Operaatio kesti vartin ja lapsi sai nukahtaa mun syliin. Ottakaa putket koska ei tota kierrettä saa muuten katkaistua.

Vierailija
9/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksipä en antibiotteja lapselleni syötäkkään koska tiedän mitä haittaa niistä on. Vaan käytän vyöhyketerapissa ja homeopaatilla.

Kyllä, olen sairastanut aikuisiällä korvatulehduksen ja ei se hääviä ole.

Vierailija
10/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvatulehdus, sen jälkeen kun aloitettiin n. vuoden vanhana päiväkoti. Viimeisin oli viime heinäkuussa. Elokuussa kävimme lääkärillä kontrollissa ja hän sanoi, että seuraava kun tulee, niin sitten tulee putkitus. Seuraavaa ei ole vielä näkynyt. Kop Kop. : ) Yleensä kuulemma nuo korvatulehdukset vähenevät, kun täytetään tuo 2 v. Näin ainakin meillä. Onneksi.

Vierailija
11/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla lapsella oli tulehduksia ja lopulta liimakorva. Ei alettu sen kummemmin laakkeita syomaan vaan pistettiin tuubit. Ongelmat katosivat ja kuulo parani.

Mita ne ovat ne huonot jutut joita olet putkituksesta kuullut?!

Vierailija
12/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiveenani on, että tulehdukset loppuisivat kun muutetaan pois tästä asunnosta.

koska epäilen täällä niitä kosteusongelmia mitä edellisessäkin asunnossa oli.

Vierailija
13/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiveenani on, että tulehdukset loppuisivat kun muutetaan pois tästä asunnosta. koska epäilen täällä niitä kosteusongelmia mitä edellisessäkin asunnossa oli.

Aika harva kosteusvauriokämpästä muuttanut muuttaa toiseen kosteusvauriokämppään. Miksette tutkineet ja tarkastaneet ennakkoon?

Putkitus auttaa sitä lasta oikeasti. Jatkuva tulehduskierre laskee vastustuskykyä melkoisesti, jolloin muutkin virukset ja bakteerit helpommin iskevät.

Se on ihan ok toimenpide eikä lapsi siinä kärsi.

Vierailija
14/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sen kosteusvaurio tutkimuksen olisi maksanut? muutamme kyllä täältä pois parin kuukauden sisällä kun talomme valmistuu.

Vierailija
15/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ruoka-aineellergiata saatiin kuntoon.

Vierailija
16/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jo liimakorva?

Vierailija
17/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisailma on huonoa, hankkikaa lastenhuoneeseen ilmanpuhdistin, joka keraa homeet sun muutkin. Jos itse epailisin tuollaista kosteusongelmaa, hankkisin puhdistimet valittomasti ja laittaisin lapsen sukulaisten luo asumaan muuttoon asti.

Vierailija
18/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole liimakorva

Vierailija
19/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kova väite, että laittaisi lapsen sukulaisille siihen saakka asumaan, että pääsee muuttaan.

Vierailija
20/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastaan kaikenmaailman hömpällä. Ei se haittaa, jos on terve lapsi, mutta korvetulehduskierteessä oleva lapsi kärsii PALJON, kun äiti kuuluu puiden halailijoihin eikä usko lääkäreihin.