Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä apua korvatulehdus kierteeseen?

Vierailija
04.01.2013 |

Lapsella, 1v 7kk on jälleen yksi korvatulehduskierre.

Mistä apua?

Mistä voi johtua?

Putkituksesta puhuttu, mutta en suostu siihen ennenkuin on täysin pakko. Kaikki muut keinot ensin kehiin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mun pitäisi uskoa antibiotteihin jos olen itse kokenut että ne ei lapselleni tehoa?!

Ja kerran olen lääkärin kanssa keskustellut putkituksesta ja hän sanoi, että ei vielä aleta putkittamaan, yritettään vielä pärjätä.

Ja kun kuuli, että olin silloin ensinmäisen kerran lasta käyttänyt vyöhyketerapiassa ja se auttoi, sanoi vain, että hyvä kun olet löytänyt jonkun muun tavan hoitaa tulehduksia.

Vierailija
22/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsen korvatulehdukset loppuivat pneumokokkirokotteeseen. Lapsi oli silloin 2 v ja nyt ei ole ollut tulehdusta 6 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ottanut lapselle kaikki rokotteet mitkä neuvola rokotusohjelmaan kuuluu. paitsi infulenssa rokotteet.

onko pneumokokkirokote sellainen, että se pitää itse pyytää vai kuuluuko rokotusohjelmaan? olen nyt vähän tyhmänä.

Vierailija
24/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika kärsi korvatulehdus kierteestä viime vuonna, alku vuodesta-syksyyn. Antibiootit eivät purreet vaan uutta sai hakea aina ennen kotrollia.

Oireina lähinnä vain kiukkuisuus ja raivoaminen joka asiasta. Puhetakaan ei juuri tullut, muutamaa sanaa lukuunottamatta. Liimakorvaakin oli havaittavissa korvapolin tarkastuksessa.

Syksyllä vihdoin pääsi putkitukseen juuri 2v syntymäpäivän jälkeen ja on sen jälkeen ollut oma ihana itsensä ja puhetta on kehittynyt huimasti sen jälkeen.

Sen koomin ei ole tulehduksia ollut.

Veljen tytöllä taas on jo toiset putket vaikka on ½v nuorempi kun poikamme. Nyt näyttäisi siltä että ne olisivat auttaneet :)

Vierailija
25/25 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

antibiooteilla, jotka eivät auta kuurin perään ja mitä se tekee suolistolle??

Minun lapset hoiti vaihtoehtolääkäri KERRALLA kuntoon! Sanoi myös, että tulehdukset loppuu sitten tähän ja niin kävi. Lapset aikuisia eikä ikinä tuon hoidon jälkeen korvatulehdukset uusiutuneet!