Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eliittikumppani.fi - mitä paskaa tämä on?

Vierailija
30.12.2012 |

Juuri tänään mainosti tuollasta.

Ihan oikeesti mietin että mikä tuo on...

Onko nyt niinku pinnallisille ihmisille saatu aikaan ihan ikioma sivusto??

Siinä niinku oikeen korostetaan että meille KORKEAtasoisille ihmisille ja oliko siinä Matti ja ammatilta kirurgi...

Eiks toi sodi vähän yhtä tavalla ihmisarvoa vastaan kuin Saul Schubakin heittämä lause " heikompi aines "

Eli kirurgi on niinkun esimerkiksi korkeatasoisempi ihmisarvoltaan kuin siivooja tai tarjoilija. Eli siivooja ja tarjoilija on semmosta ällöttävää white trashia, mitä tuonne heidän kumppani haun sivustolle ei hyväksytä...

Ei hyvää päivää!

Ihan oikeasti en tiedä mitä pitäs ajatella sellasestakin ihmisestä joka tuollaselle sivustolle vitja liittyy.. luuleeko ne niinku oikeesti että ammatin perusteella löytyy se rakkaus? okei siinä voi olla hyvinkin varakas kuliissi liitto. Mutta onko tälläinen liitto hyvinkään usein sitten loppujen lopuksi se onnellisin?

Et keille syntyy onnellisempia liittoja:

A) Niille jotka antaa täyden vapauden valinnan kumppanin haussa ja valitsevat kumppanin ennemmin niillä kriteereillä et henkinen hyvinvointi toteutuu kun luonteet osuu yhteen napilleen ja ulkonäkökin mielyttää silmää

Vai

B) Liitossa Kirurgi & Kirurgi, mutta toisen ulkonäkö ja luonne ei nappaakkaan ihan 100%:sesti mutta halutaan ns. säilyttää hyvä ulkokuori ja kuliissi

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on jotain puhuttavaa.

Ensimmäinen pitkäaikainen miesystäväni (9 vuotta) oli asianajaja/yrittäjä, rikas mies ja hyvin koulutettu. Minä olin noihin aikoihin sairaanhoitajaopiskelija, ja sen jälkeen sairaanhoitaja.

Nykyinen mieheni on tiskari/siivooja/varastotyöntekijä, eli tekee kaikennäköistä "wt-hommaa", minä nykyään gastrokirurgi, ja lisäksi opettaja kirurgin uran ohella (opetan sairaanhoitajaopiskelijoille kirurgiaa ja anestesiologiaa).

Kummassakaan suhteessa en ole nähnyt mitään ongelmaa ammateistamme johtuen, enkä ole ikinä huomannut, että meillä "ei olisi mitään puhuttavaa" tai että yleissivistyksemme olisi jotenkin eri tasolla. Mulla on todella kovat kriteerit miehelle, mutta eliittisyys ei todellakaan ole yksi niistä :)

Vierailija
102/113 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattina lääkäri, juristi tai toimitusjohtaja? Harrastuksina tennis,purjehdus, golf, kulinarismi ja laskettelu? Lasten harrastuksina ratsastus, viulunsoitto, baletti? Käyvät oopperassa, taidenäyttelyissä, teatterissa ja kalliissa ravintoloissa? Maistelevat ja tilaavat hienoja viinejä ulkomailta? Keräävät antiikkia ja taidetta? Lukevat vain ns parempaa kirjallisuutta?

Onko tuo ns parempaa elämää

Me eletään noin. En ajatellut kyllä kuuluvani mihinkään "eliittiin" tuollaisen perusteella. EIkö tuo ole ihan tavallista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
10.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä ettei kyseiset palstat yms. ole minua keski-ikäistä varten ja olen aina jollain tavoin pitänyt ihmisiä epätoivoisina ja säälittävinä kun ovat kyseisille palstoilla liittyneet kunnes...

Elämäntilanteeni muuttui ja olen pitkän parisuhteen jälkeen opetellut elämään yksin. Olen kotona viihtyvä, en kaipaa ihmisvilinää tai melua ympärilleni. Kapakoissa en käy. Nautin rauhallisista koti-illoista ja kynttilänvalosta.

Eräänä iltana näin mainoksen Eliittikumppaneista ja sivusto kiinnosti sen verran että... Hups, huomasin liittyväni maksuttomalle palstalle.

Olinko epätoivoinen, säälittävä tai yksinäinen vai halusinko kokeilla onko pitkän parisuhteen jälkeen ns. "markkinoita" keski-ikäiselle omillaan toimeentulevalle ihmiselle. Ehkäpä näin juuri.

Jotta olisin voinut viestitellä ihmisten kanssa tai lukea heidän profiilejaan ja katsella kuvia olisi pitänyt maksaa ns. kuukausi/6kk tai 1 vuoden maksu kertasuorituksena.

Mielenkiinto voitti ja maksoin 1kk (25€)jäsenyydestä. Minulle tarjottiin kuukauden aikana n. 100 ehdokasta joista loppujen lopuksi vain 2:den kanssa viestittelimme muutaman viestin. Sain muutaman provon, muutaman suoran ehdotuksen toisen naisen asemasta eli ja muutaman törkeän ja ala-arvoisen yksityisviestin tyypiltä joka oli sairauseläkkeellä, asui satojen kilometrien päässä ja tekstin kieliasu oli kaikkea muuta kuin virheetöntä ja asiallista.

Yhteenkään mielenkiinnon kohteeseen en saanut vastakaikua. Katsoessani muita deittipalstojen esittely kuvia tunnistin useiden herrojen olevan niilläkin palstoilla esim. suomi24.

Kiitos minulle riitti kuukauden jäsenyys. Tiedän ettei kotoani kukaan tule ovikelloani soittamaan mutta deittipalstat ei ole minua varten - ei todellakaan. Niin epätoivoinen en sentään ole!

Onneksi et maksanut kuin sen kuukauden maksun! Joka muuten kuulosti aika halvalta siinä mielessä, että kyseessä pitäisi olla jokin "eliitti"palvelu. Eikö sellaisen kuukausimaksun pitäisi olla vaikka jotain 1000 euron luokkaa? Jos joku pystyy maksamaan tonnin siinä kuin me tavalliset ihmiset vaikka 10 euroa kuukaudessa jostain netiipalvelusta, niin on varmaan ainakin rahallisesti hyvässä asemassa. Onko se sitten eliittiä, en ota kantaa.

Vierailija
104/113 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ELIITTI tarkoita pinnallista. Kyse on siitä, miten yksilö termin määrittää. Sivustolla sitä ei ole määritelty ja sinne saa vapaasti liittyä kuka tahansa. Hinta tietysti suolainen, joten suurin osa lienee korkeammin koulutettuja ja työssä käyviä jne. Mutta itse ainakin liityin sinne vaikka olen työtön persaukinen hipahtava hyypiö, koska koen olevani eliittiä kumppaninhaussa siinä mielessä, että olen älykäs, ajatteleva ja syvällinen ja myös hyvännäköinen ja koska itse haluan myös tasokasta seuraa. Tarkoitetaanko eliitillä korkeaa koulutustasoa, paksua lompakkoa vai kenties älyllistä eliittiä eli henkisesti valaistuneita ihmisiä kuten dalai lama? Sen voi jokainen itse päättää.

Vierailija
105/113 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät ne täällä taas vinkuu. Ymmärrän täysin sivuston tarkoituksen. Suhteessa on hyvä myös harjoittaa fiksua keskustelua. Mistä Matti kirurgi löytäisi muuten kumppanin. Hän tuskin päivystää paikallisessa juottolassa.

Vierailija
106/113 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä koulutus ei ole mitenkään pakollinen piirre naisessa, mutta kertoohan se jotain ihmisestä.. Sanotaan vaikka niin että minulle esitellään kaksi ryhmää naisia. Ensimmäisessä ryhmässä on koulutettuja naisia ja toisessa ryhmässä pelkän peruskoulun käyneitä yh-mammoja. Lopulta se kumppaninvalinta riippuu kemioista, mutta paljon todennäköisemmin se oikea nainen löytyy tuosta ekasta ryhmästä.

Toiseksi minä haluan esim. matkustella ja haluan naisen jolla on myös varaa matkustaa.

Vierailija
107/113 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein profiilin ja poistin sen saman tien.

Ei siellä tuloja kysytty, vaan piti tehdä persoonallisuustesti (luokitus taisi olla big 5:n). Piti vastata myös kysymyksiin mm. kuinka tärkeää on kumppanin ulkonäkö tai hengellisyys tai koulutus tai pituus yms. Piti myös määritellä, etsiikö pitkäkestoista suhdetta etsii. Palkkatietoja ei kysytty.

Palvelu sitten sanoin etsivänsä minulle sopivimmat.

Minä sitten sain 7-8 miestä riiviin. Pari toimitusjohtajaa, yksi lentäjä. Näin heidän persoonallisuusprofiilinsa.

En tiedä, miksi sain vain noin vähän. Onko siellä vain noin vähän miehiä? Vai koska pidin tärkeänä pituutta (olen itse pitkä), niin sain vain pitkät ehdokkaat?

Ihan mielenkiintoinen sinänsä. Tykkään noista profiileista näin kasvatustietelijänä. Ne kertovat paljon :-).

Vierailija
108/113 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatasoni tai koulutuksen puolesta eliittiin, muttei minua haittaa jos samanlaisia arvoja omaavat ihmiset etsivät toisiaan. Jos jollekin raha tai korkea koulutus on todella tärkeää ja hän haluaa kumppaninkin olevan hyvätuloinen, niin ihan hyvä juttu että löytävät toisensa.

Itse löysin mieheni suomi24.sta ja oli minullakin melko tarkat kriteerit... "alempitasoista" kumppania en voisi katsella, en puhu koulutuksesta, vaan kiinnostuksenkohteista, keskustelunaiheista, työstä, arvomaailmasta... Tärkeintä oli, että miehellä on terve itsetunto ja että hän on tasapainoinen, selkainen jämäkkä mutta rento mies. Sellaisen onneksi löysinkin ja kun kemiatkin meni yksiin niin päädyimme nopeasti yhteen. Onneksi mieskin halusi sitoutua ja kosi alke puoli vuotta tapaamisesta....

Vierailija
109/113 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a,minä vain kodinhoitaja/lähihoitaja,mietin tosiaan voinko ja saanko rekisteröityä mukaan eliittiin? Kuinka korkea on kynnys

Vierailija
110/113 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2013 klo 11:12"]

Jos olen roskakuski, niin pääsenkö jäseneksi tuonne?

olet silloin roskakuskien eliittiä :D

Milloin saadaan tosi-tv sarja Paskakuskille Morsian? :D

Vierailija
111/113 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2013 klo 12:23"]

mutta perusidea tietysti toimiva, näitähän on ollut muissa maissa vaikka kuinka pitkään.

Itse olen akateeminen enkä usko että kiinnostuisin vakavasti kenestäkään ei-akateemisesta, johtuen ihan omasta persoonallisuudestani ja siitä mitä odotan elämänkumppaniltani (lähinnä tiettyjä henkisiä ominaisuuksia ja älyllisiä piirteitä). En silti ikinä kuvittelisi kuuluvani "eliittiin", mitä sillä nyt tarkotetaankin!?

[/quote]

Olet laadukas kumppani - päinvastoin kuin minä. Siivoan työkseni, eli olen huonolaatuinen :)

Vierailija
112/113 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Suomessa jo aika moni ole korkeasti koulutettu, ei enää eletä Suomi-filmien aikaan jossa maalaismummot niiastivat ylioppilaalle ja maisteri kuin maisteri oli iso herra.

Kyllähän koulutus mainitaan myös tavallisilla deittipalstoilla, ja uskoisin, että se on monille yksi kriteeri, jonka mukaan valitsee vastaako ilmoon vai ei.

Vierailija
113/113 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoslause on kai korkeatasoista kumppanin hakua, eikä korkeatasoisen kumppanin hakua. Itse ainakin ymmärrän, että tuolla sanalla eliitti, viitataan nimenomaan palvelun laatuun, joka on ainakin olevinaan muita parempi persoonallisuusprofiileineen ym. Uskon myös, että tulevaisuudessa kilpailuvalttina deittisivustoilla on panostaa mm. sivujen ulkoasuun, helppokäyttöisyyteen ja muihin ominaisuuksiin. Eliittikumppani haluaa ainakin luoda mielikuvan keskivertoa paremmasta deittisivustosta, tiedä sitten onko eroa käytännössä.

Ihme asioista ihmiset kyllä jaksavat mieltänsä pahottaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä