Eliittikumppani.fi - mitä paskaa tämä on?
Juuri tänään mainosti tuollasta.
Ihan oikeesti mietin että mikä tuo on...
Onko nyt niinku pinnallisille ihmisille saatu aikaan ihan ikioma sivusto??
Siinä niinku oikeen korostetaan että meille KORKEAtasoisille ihmisille ja oliko siinä Matti ja ammatilta kirurgi...
Eiks toi sodi vähän yhtä tavalla ihmisarvoa vastaan kuin Saul Schubakin heittämä lause " heikompi aines "
Eli kirurgi on niinkun esimerkiksi korkeatasoisempi ihmisarvoltaan kuin siivooja tai tarjoilija. Eli siivooja ja tarjoilija on semmosta ällöttävää white trashia, mitä tuonne heidän kumppani haun sivustolle ei hyväksytä...
Ei hyvää päivää!
Ihan oikeasti en tiedä mitä pitäs ajatella sellasestakin ihmisestä joka tuollaselle sivustolle vitja liittyy.. luuleeko ne niinku oikeesti että ammatin perusteella löytyy se rakkaus? okei siinä voi olla hyvinkin varakas kuliissi liitto. Mutta onko tälläinen liitto hyvinkään usein sitten loppujen lopuksi se onnellisin?
Et keille syntyy onnellisempia liittoja:
A) Niille jotka antaa täyden vapauden valinnan kumppanin haussa ja valitsevat kumppanin ennemmin niillä kriteereillä et henkinen hyvinvointi toteutuu kun luonteet osuu yhteen napilleen ja ulkonäkökin mielyttää silmää
Vai
B) Liitossa Kirurgi & Kirurgi, mutta toisen ulkonäkö ja luonne ei nappaakkaan ihan 100%:sesti mutta halutaan ns. säilyttää hyvä ulkokuori ja kuliissi
Kommentit (113)
Tuleekohan meidän lapsista ihan kaistapäisiä, kun äiti on amiksen käyny ja isä korkeasti koulutettu? Koululainen ainakin on luokkansa priimus.
Ollaan tästä joskus puhuttukin. Mun miehelle merkitsi enemmän se yhteenkuuluvuuden tunne, kuin mun koulutus.
Tää eliittijuttu on kyllä aika törkeää ihmisten lokeroimista ammatin perusteella.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 20:58"]
Erona on ainoastaan palvelun profiloituminen ihmisille, joilla on korkeammat vaatimukset seuralaisestaan (koulutukseen perustuva, taloudellinen..). Mielestäni tässä ei ole mitään ihmeellistä.
[/quote]
Naiset asettavat korkealle vaatimuksensa koskien miehen koulutusta ja tulotasoa. Eliittikumppani antaa naisille turhia toiveita ottamalla hypergamiaa tavoittelevilta raat pois samaan tapaan kuin seksiseurasaitit ottavat rahat pois puutteessa eläviltä miehiltä.
Ehkä sivuston tarkoitus on saattaa yhteen korkeasti koulutettuja ihmisiä. Tosiasiahan on, että ns. eliittiammatteihin tarvitaan yliopistotutkinto, mikä puolestaan merkitsee itsensä sivistämistä perusduunaria huomattavasti enemmän. Valitettavasti oma kokemukseni on, että mitä kauempana yliopistosta elämä on eletty, sitä vähemmän henkistä pääomaa ihmisillä tuntuu olevan. Maailmankuva pohjautuu iltapvlehtien ja seiskan sisältämään höttöön, joten rikastuttavasta vuorovaikutuksesta näiden ihmisten kanssa ei tule mitään. Yliopistokoulutus on Suomessa maksutonta, joten kenenkään ei tarvitse uikuttaa, jos eliittiammatin omaavat perustavat omia foorumeita keskittyäkseen tapaamaan toisiaan. Tietenkään korkeakoulututkinto ei tee kenestäkään ihmisenä arvokkaampaa, mutta se on merkki halusta kehittää itseään älyllisesti.
Tein profiilin ja poistin sen saman tien.
Ei siellä tuloja kysytty, vaan piti tehdä persoonallisuustesti (luokitus taisi olla big 5:n). Piti vastata myös kysymyksiin mm. kuinka tärkeää on kumppanin ulkonäkö tai hengellisyys tai koulutus tai pituus yms. Piti myös määritellä, etsiikö pitkäkestoista suhdetta etsii. Palkkatietoja ei kysytty.
Palvelu sitten sanoin etsivänsä minulle sopivimmat.
Minä sitten sain 7-8 miestä riiviin. Pari toimitusjohtajaa, yksi lentäjä. Näin heidän persoonallisuusprofiilinsa.En tiedä, miksi sain vain noin vähän. Onko siellä vain noin vähän miehiä? Vai koska pidin tärkeänä pituutta (olen itse pitkä), niin sain vain pitkät ehdokkaat?
Ihan mielenkiintoinen sinänsä. Tykkään noista profiileista näin kasvatustietelijänä. Ne kertovat paljon :-).
Täh? Lentäjät eivät ole pitkiä.
että tällä eliittikumppani-sivustolla eliittikumppanilla tarkoitetaan vapaata, sitoutumishaluista, vakavalla mielellä liikeenteessä olevaa ihmistä?Jos kerran tuloja tms ei kysytä.
Eikö se ole pelkästään hyvä juttu?Vaikka terminä toi "eliitti" onkin aika...huono.
Jos olen roskakuski, niin pääsenkö jäseneksi tuonne?
olet silloin roskakuskien eliittiä :D
jonkun säälittävän treffisivuston kautta, sitä on jo korttinsa menettänyt oli sitten mikä eliitti vaan.
Luulisi sitä tämmöisen eliittiväen löytävän seuraa vähemmälläkin ja ihan joka paikasta.
Missä maailmassa nää ihmiset elää? Pinnallisia materialistisia narsisteja, sääliksi käy - oma henkinen kasvu on olematonta, mutta ego sitäkin suurempi.
Mielestäni eliittikumppanin eli laadukkaamman kumppanin etsiminen on hyvä idea! Tämä varmasti harmittaa pienemmässä palkkaluokassa (alle 50teur/v) ja pienessä varallisuudessa eläviä, koska palvelu haittaa heidän pariutumistaan itseään halutumpien ihmisten kanssa.
Kumppani on paperilla laadukkaampi, jos:
- tulot yli 100 teur/v (naisilla yli 80 teur/v), tähän kelpaa myös henkilökohtainen varallisuus yli 1 meur.
- akateeminen tutkinto (ei humanisti, taide tai muu pienipalkka-ala)
- nouseva urakehitys
- ikä alle 45v (naisilla alle 30v)
- naiset lapsettomia
- urheilullinen vartalo (naisille riittää siro/hoikka)
- pituus miehillä yli 180cm (naisilla 170cm)
- edustava pukeutuminen (tulee jo työn puolesta)
- tuuheat hiukset, miehillä mielellään tummatLuonne kuitenkin ratkaisee lopulta suhteen onnistumisen.
mutta perusidea tietysti toimiva, näitähän on ollut muissa maissa vaikka kuinka pitkään.
Itse olen akateeminen enkä usko että kiinnostuisin vakavasti kenestäkään ei-akateemisesta, johtuen ihan omasta persoonallisuudestani ja siitä mitä odotan elämänkumppaniltani (lähinnä tiettyjä henkisiä ominaisuuksia ja älyllisiä piirteitä). En silti ikinä kuvittelisi kuuluvani "eliittiin", mitä sillä nyt tarkotetaankin!?
jonkun säälittävän treffisivuston kautta, sitä on jo korttinsa menettänyt oli sitten mikä eliitti vaan.
Luulisi sitä tämmöisen eliittiväen löytävän seuraa vähemmälläkin ja ihan joka paikasta.
Eroavat ne nelikymppisetkin. ;)
ehkä akateemisesti koulutettu tarvitsee oman palvelunsa, jotta hänenkin vitsit tulisi ymmärretyksi.
Mutta jotta menisit aidosti akateemisesta (?) eliitistä(??), korjaa oikeinkirjoituksesi.
Voi muuten tulla sanomisia myöhemmin, kun et olekaan niin täydellisen tasokas.
ehkä???
köyhät ne täällä taas vinkuu. Ymmärrän täysin sivuston tarkoituksen. Suhteessa on hyvä myös harjoittaa fiksua keskustelua. Mistä Matti kirurgi löytäisi muuten kumppanin. Hän tuskin päivystää paikallisessa juottolassa.
"Matti kirurgi" makaa sammuneena vessan lattialla niin kyllä siinä uusi puoliso ajattelee että siinä se on nyt meidän Matti kirurgi, eliittikumppani!
hyvä koulutus ei ole mitenkään pakollinen piirre naisessa, mutta kertoohan se jotain ihmisestä.. Sanotaan vaikka niin että minulle esitellään kaksi ryhmää naisia. Ensimmäisessä ryhmässä on koulutettuja naisia ja toisessa ryhmässä pelkän peruskoulun käyneitä yh-mammoja. Lopulta se kumppaninvalinta riippuu kemioista, mutta paljon todennäköisemmin se oikea nainen löytyy tuosta ekasta ryhmästä.
Toiseksi minä haluan esim. matkustella ja haluan naisen jolla on myös varaa matkustaa.
koulutetut naiset vs. peruskoulun käyneet yh:t. Ei jumalauta. Mimmonen nulikka sä oikein olet?
Mutta joo, jos laitettais miehia kahteen ryhmään, tyhmät ja fiksut, niin kyllä sieltä fiksuista ottaisin. Koulutus ei valitettavasti korreloi tässä asiassa.
Haha, satuin löytämään hyvän videon missä pilaillaan "eliitti"kumppanin kustannuksella.
Juuri tänään mainosti tuollasta.
Ihan oikeesti mietin että mikä tuo on...
Onko nyt niinku pinnallisille ihmisille saatu aikaan ihan ikioma sivusto??
Siinä niinku oikeen korostetaan että meille KORKEAtasoisille ihmisille ja oliko siinä Matti ja ammatilta kirurgi...
Eiks toi sodi vähän yhtä tavalla ihmisarvoa vastaan kuin Saul Schubakin heittämä lause " heikompi aines "
Eli kirurgi on niinkun esimerkiksi korkeatasoisempi ihmisarvoltaan kuin siivooja tai tarjoilija. Eli siivooja ja tarjoilija on semmosta ällöttävää white trashia, mitä tuonne heidän kumppani haun sivustolle ei hyväksytä...
Ei hyvää päivää!
Ihan oikeasti en tiedä mitä pitäs ajatella sellasestakin ihmisestä joka tuollaselle sivustolle vitja liittyy.. luuleeko ne niinku oikeesti että ammatin perusteella löytyy se rakkaus? okei siinä voi olla hyvinkin varakas kuliissi liitto. Mutta onko tälläinen liitto hyvinkään usein sitten loppujen lopuksi se onnellisin?
Et keille syntyy onnellisempia liittoja:
A) Niille jotka antaa täyden vapauden valinnan kumppanin haussa ja valitsevat kumppanin ennemmin niillä kriteereillä et henkinen hyvinvointi toteutuu kun luonteet osuu yhteen napilleen ja ulkonäkökin mielyttää silmää
Vai
B) Liitossa Kirurgi & Kirurgi, mutta toisen ulkonäkö ja luonne ei nappaakkaan ihan 100%:sesti mutta halutaan ns. säilyttää hyvä ulkokuori ja kuliissi
Ei pidä paikkaansa!Olen 50vv sairaanhoitaja, EN etsi kirurgia tms.vaan ihmistä jolle ei tarvi olla laiha blondi bimbo, ja etsin miestä jonka päähän mahtuu muutakin kuin formula ja lätkä.Palvelun tarkoitus löytää samanhenkisiä ihmisiä, ja muista poiketen siellä ei ole varattuja miehiä etsimässä seksiseuraa, monet muut niitä täynnä.Tämän kautta olen tavannut opettajan , lvi-asentajan, ja maanviljelijän, ei suurtilallinen,toki minuun halusi tutustua myös yksi lääkäri, hän mm.koki että hoitaja tajuaa hänen työaikansa,illat ja viikonloput, päivystykset ja työn muutenkin, mutta eniten hän piti meidän samanlaisita elämänarvoista ja kiinnostuksen kohteista.Lisäksi siellä etsitään luotetavaa kumppania, joka haluaa sitoutua ja on rehellinen.Joten älä turhaan tuomitse, kun et tiedä mistä kysymys, myönnän toki, että mainos ärsytti minuakin, ja antaa väärän kuvan.sana eliitti sai minullakin aikaan juuri saman reaktion kuin sinulla.paria palvelua olen käyttänyt, mutta niissä ei 50 v kokoa 44 oleva saa muuta kuin seksiä vonkaavia ukkomiehiä, joiden harrastus on lätkä ja kaljanjuonti.
köyhät ne täällä taas vinkuu. Ymmärrän täysin sivuston tarkoituksen. Suhteessa on hyvä myös harjoittaa fiksua keskustelua. Mistä Matti kirurgi löytäisi muuten kumppanin. Hän tuskin päivystää paikallisessa juottolassa.
No harva täällä kirjoittava köyhä on, silloin ei ole varaa nettiin tai vauvalehteen.eikä todelliset köyhät jaksa piitata tällaisista.
lääkäri voi hakea seuraa esim hoitajasta joka tajuaa mitä lääkärin työ on , ja samanlaisia yksinäisiä ne korkeammin koulutetutkin on, eivätkä hae seuraa kapakoista, mistä sitä nykyään vapaita naisia tai miehiä etsii?Itse en käy ns tanssipaikoissa, ei siellä VAPAITA ja KUNNOLLISIA keski-ikäisiä miehiä tapaa, joille kelpaisi samanikäinen raskausarpinen L-kokoinen nainen.yhdenyön seraa kyllä tarjolla.
Joku kirjoitti, että eliittimies osaa käsitellä hankalakin naista-hevonkukkua, se mistään koulutuksesta ole kiinni. ja mikä oikein on hankala nainen???sellainen joka ei ole kotiorja tai jolla on omia mielipiteitä?
Monelle miehelle minä olisin eliittikumppani, kun tienaan 2200e /kk, miinus verot, mutta oma velaton kaksio, ja aikuiset lapset.
Ei muuta kuin pillunkipeiden vanhojen äijien rahastuskeino yksinkertaisilla ja epätoivoisille naisille. Jos muuten ei naista/miestä saa niin olkoon saamatta.
Mielestäni eliittikumppanin eli laadukkaamman kumppanin etsiminen on hyvä idea! Tämä varmasti harmittaa pienemmässä palkkaluokassa (alle 50teur/v) ja pienessä varallisuudessa eläviä, koska palvelu haittaa heidän pariutumistaan itseään halutumpien ihmisten kanssa.
Samoin! Mutta olen eri mieltä pienemmästä palkkaluokasta. Alle 50k / v tienaavat ovat ainakin omalla mittapuullani todella pienipalkkaisia. Kyllä vuositulojen pitää olla mielestäni mainitsemasi 100k euron sijaan 500k euron vuositasoa. Naisilla nyt ei niin sinäsä ole väliä, itseäni ainakin kiinnostaa naisen palkkaa enemmän hoikkuus, urheilullisuus ja kauneus. Eikä nyt tietenkään pidä olla tyhmä kuin saapas niinkuin useimmat naiset ovat. Valitettavan usein ulkomaalaiset koulutetut naiset vievät voiton suomalaisista, sillä suomalaiset naiset eivät millään pärjää esimerkiksi Yhdysvalloissa tai Englannissa huippuyliopistoista valmistuineille kilpasiskoilleen. Lisäksi heidän henkilökohtainen varallisuutensa on valmiiksi jo aivan lyömättömästi parempi, kuten myös sukuhistoria ja geenit. Kauneuskaan ei ole niin tärkeää, sillä voin korjata ainakin itse oman kumppanini, plastiikkakirurgi kun olen. Ikää naisella kuitenkin pitäisi olla alle 25. Tuo mainitsemasi alle 30 on sinänsä mielestäni epätarkka, että lapset tulisi hoitaa pois alta viimeistään ennen kolmenkympin ikävuotta, jotta hän pääsee takaisin luomaan uraansa. Lasten kasvatuksen voi jättää huoletta ammattitaitoiselle palvelusväelle.
Siitäkin olen hieman eri mieltä, että luonne ratkaisisi suhteen onnistumisen. Elittimies kyllä osaa tulla toimeen hankalaluontoisen naisen kanssa. Vaikka nainen olisikin luonteeltaan erilainen niin ei se sitä tarkoita, että vaikka Suomessa on ilmainen yliopistokoulutus, että kaikilla olisi automaattisesti varaa opiskella. Opiskelumateriaalit maksavat, eläminen maksaa, ja jos vielä satut asumaan hyvin peräkylillä, niin halpaan vuokrakommuuniin pääsy ei ole itsestäänselvyys. Tietenkin opintolainaa saa, mutta jos kaikki menee elämiseen, voi olla hieman nihkeää. Työskentely opintojen auttaa, muttei tee autuaaksi. Työpaikan saanti ei ole itsestäänselvä asia, ja työ haittaa monesti opiskelua. Ja Eliittikumppani.fi? :D :D :D Vaikka mä olenkin akateemisesti koulutettu, kaupallisella alalla ja tulen ihan mukavasti toimeen niin aivan helvetin surkuhupaisa meininki. Eliitti... :D 1 %. Suomesta? Justiinsa joo.
Sanot viestissäsi olevasi SEKÄ plastiikkakirurgi ETTÄ työskenteleväsi kaupallisella alalla. Kannattaisi miettiä vähän paremmin omia valheitaan, ettei ihan heti jää noin tökerösti kiinni. "Eliittimies", hah. Helvetin surkuhupaisaa. "Lasten kasvattamisen voi huoletta jättää ammattitaitoiselle palvelusväelle". LOL!!!
Muta siis kiitos, sain kyllä hyvän alun päivälle näistä nauruista. :)
Olen aina ollut sitä mieltä ettei kyseiset palstat yms. ole minua keski-ikäistä varten ja olen aina jollain tavoin pitänyt ihmisiä epätoivoisina ja säälittävinä kun ovat kyseisille palstoilla liittyneet kunnes...
Elämäntilanteeni muuttui ja olen pitkän parisuhteen jälkeen opetellut elämään yksin. Olen kotona viihtyvä, en kaipaa ihmisvilinää tai melua ympärilleni. Kapakoissa en käy. Nautin rauhallisista koti-illoista ja kynttilänvalosta.
Eräänä iltana näin mainoksen Eliittikumppaneista ja sivusto kiinnosti sen verran että... Hups, huomasin liittyväni maksuttomalle palstalle.
Olinko epätoivoinen, säälittävä tai yksinäinen vai halusinko kokeilla onko pitkän parisuhteen jälkeen ns. "markkinoita" keski-ikäiselle omillaan toimeentulevalle ihmiselle. Ehkäpä näin juuri.
Jotta olisin voinut viestitellä ihmisten kanssa tai lukea heidän profiilejaan ja katsella kuvia olisi pitänyt maksaa ns. kuukausi/6kk tai 1 vuoden maksu kertasuorituksena.
Mielenkiinto voitti ja maksoin 1kk (25€)jäsenyydestä. Minulle tarjottiin kuukauden aikana n. 100 ehdokasta joista loppujen lopuksi vain 2:den kanssa viestittelimme muutaman viestin. Sain muutaman provon, muutaman suoran ehdotuksen toisen naisen asemasta eli ja muutaman törkeän ja ala-arvoisen yksityisviestin tyypiltä joka oli sairauseläkkeellä, asui satojen kilometrien päässä ja tekstin kieliasu oli kaikkea muuta kuin virheetöntä ja asiallista.
Yhteenkään mielenkiinnon kohteeseen en saanut vastakaikua. Katsoessani muita deittipalstojen esittely kuvia tunnistin useiden herrojen olevan niilläkin palstoilla esim. suomi24.
Kiitos minulle riitti kuukauden jäsenyys. Tiedän ettei kotoani kukaan tule ovikelloani soittamaan mutta deittipalstat ei ole minua varten - ei todellakaan. Niin epätoivoinen en sentään ole!