Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eliittikumppani.fi - mitä paskaa tämä on?

Vierailija
30.12.2012 |

Juuri tänään mainosti tuollasta.

Ihan oikeesti mietin että mikä tuo on...

Onko nyt niinku pinnallisille ihmisille saatu aikaan ihan ikioma sivusto??

Siinä niinku oikeen korostetaan että meille KORKEAtasoisille ihmisille ja oliko siinä Matti ja ammatilta kirurgi...

Eiks toi sodi vähän yhtä tavalla ihmisarvoa vastaan kuin Saul Schubakin heittämä lause " heikompi aines "

Eli kirurgi on niinkun esimerkiksi korkeatasoisempi ihmisarvoltaan kuin siivooja tai tarjoilija. Eli siivooja ja tarjoilija on semmosta ällöttävää white trashia, mitä tuonne heidän kumppani haun sivustolle ei hyväksytä...

Ei hyvää päivää!

Ihan oikeasti en tiedä mitä pitäs ajatella sellasestakin ihmisestä joka tuollaselle sivustolle vitja liittyy.. luuleeko ne niinku oikeesti että ammatin perusteella löytyy se rakkaus? okei siinä voi olla hyvinkin varakas kuliissi liitto. Mutta onko tälläinen liitto hyvinkään usein sitten loppujen lopuksi se onnellisin?

Et keille syntyy onnellisempia liittoja:

A) Niille jotka antaa täyden vapauden valinnan kumppanin haussa ja valitsevat kumppanin ennemmin niillä kriteereillä et henkinen hyvinvointi toteutuu kun luonteet osuu yhteen napilleen ja ulkonäkökin mielyttää silmää

Vai

B) Liitossa Kirurgi & Kirurgi, mutta toisen ulkonäkö ja luonne ei nappaakkaan ihan 100%:sesti mutta halutaan ns. säilyttää hyvä ulkokuori ja kuliissi

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni eliittikumppanin eli laadukkaamman kumppanin etsiminen on hyvä idea! Tämä varmasti harmittaa pienemmässä palkkaluokassa (alle 50teur/v) ja pienessä varallisuudessa eläviä, koska palvelu haittaa heidän pariutumistaan itseään halutumpien ihmisten kanssa.

Kumppani on paperilla laadukkaampi, jos:

- tulot yli 100 teur/v (naisilla yli 80 teur/v), tähän kelpaa myös henkilökohtainen varallisuus yli 1 meur.

- akateeminen tutkinto (ei humanisti, taide tai muu pienipalkka-ala)

- nouseva urakehitys

- ikä alle 45v (naisilla alle 30v)

- naiset lapsettomia

- urheilullinen vartalo (naisille riittää siro/hoikka)

- pituus miehillä yli 180cm (naisilla 170cm)

- edustava pukeutuminen (tulee jo työn puolesta)

- tuuheat hiukset, miehillä mielellään tummat

Luonne kuitenkin ratkaisee lopulta suhteen onnistumisen.

Vierailija
22/113 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgi on selvästi korkea-arvoisempi kuin esim. siivooja tai sairaanhoitaja. Jos näin ei olisi, olisi myös palkat toisinpäin.

Yleisesti kulissiliitot ovat eriarvoisten ihmisten välillä, koska alempiarvoinen ei voi lähteä liitosta pois rahan takia. Jos molemmat ovat korkeasti koulutettuja ja hyvätuloisia, he eivät viitsi olla yhdessä jos intohimotaso on laskeva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontulatreffi.fi?

sossudeitti.net?

wtromantics.com?

Kiitos nauruista! :D

Asiaan. Näin vasta eilen tuon mainoksen telkkarissa (jee, olen niitä jotka katsovat tv:tä hyvin vähän) ja jäin vähän äimänkäkenä tuijottamaan. Että tällaista... en osaa olla duunarina mitenkään katkera, enkä ole tästä sivustosta kiukkuinen. Kunhan jäin pohtimaan, että tarvitseeko eliitin tosiaan etsiä toisiaan näin, vai onko sivusto tarkoitettu kuitenkin sille vähemmälle eliitille, ns. nousukkaille joille status on tärkeämpää kuin alemmalle luokalle, tai sitten niille tosi-rikkaille?

Niin tai näin, on aina harmi jos korostetaan tohtorin arvokkuutta dissaamalla vaikka siivoojaa. Toivon sydämestäni, ettei siihen mentäisi Suomessa enää enempää. Klisee, että kaikkia tarvitaan, on kuitenkin ihan totta.

Uskokaa minua, tämän syvemmälle luokkayhteiskuntaa ei kerta kaikkiaan kannata mennä. Nyt jo täällä ruohonjuuritasolla kytee.

Vierailija
24/113 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin sairaanhoitajana seurustelin kirurgin kanssa kunnes jätin hänet koska hän ei halunnut lapsia ja minä haluan. Ei todellakaan keskusteltu ammattiasioista kuin joskus harvoin jos jäi työssä jokin asia kaivertamaan mieltä. Kirurgitkin keskustelevat ihan samoista asioista kuin nuutkin kuolevaiset. Ihme jeesustelua ja ihmisten asettamista lokeroihin. Paskalla ne kirurgitkin käy.

Vierailija
25/113 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. eliittiin kuuluvat ihmiset ei kirjoittele netin keskustelupalstoille.Ei ole mielipidekysymys.

Vierailija
26/113 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni eliittikumppanin eli laadukkaamman kumppanin etsiminen on hyvä idea! Tämä varmasti harmittaa pienemmässä palkkaluokassa (alle 50teur/v) ja pienessä varallisuudessa eläviä, koska palvelu haittaa heidän pariutumistaan itseään halutumpien ihmisten kanssa.

Samoin! Mutta olen eri mieltä pienemmästä palkkaluokasta. Alle 50k / v tienaavat ovat ainakin omalla mittapuullani todella pienipalkkaisia. Kyllä vuositulojen pitää olla mielestäni mainitsemasi 100k euron sijaan 500k euron vuositasoa. Naisilla nyt ei niin sinäsä ole väliä, itseäni ainakin kiinnostaa naisen palkkaa enemmän hoikkuus, urheilullisuus ja kauneus. Eikä nyt tietenkään pidä olla tyhmä kuin saapas niinkuin useimmat naiset ovat. Valitettavan usein ulkomaalaiset koulutetut naiset vievät voiton suomalaisista, sillä suomalaiset naiset eivät millään pärjää esimerkiksi Yhdysvalloissa tai Englannissa huippuyliopistoista valmistuineille kilpasiskoilleen. Lisäksi heidän henkilökohtainen varallisuutensa on valmiiksi jo aivan lyömättömästi parempi, kuten myös sukuhistoria ja geenit. Kauneuskaan ei ole niin tärkeää, sillä voin korjata ainakin itse oman kumppanini, plastiikkakirurgi kun olen. Ikää naisella kuitenkin pitäisi olla alle 25. Tuo mainitsemasi alle 30 on sinänsä mielestäni epätarkka, että lapset tulisi hoitaa pois alta viimeistään ennen kolmenkympin ikävuotta, jotta hän pääsee takaisin luomaan uraansa. Lasten kasvatuksen voi jättää huoletta ammattitaitoiselle palvelusväelle.

Siitäkin olen hieman eri mieltä, että luonne ratkaisisi suhteen onnistumisen. Elittimies kyllä osaa tulla toimeen hankalaluontoisen naisen kanssa. Vaikka nainen olisikin luonteeltaan erilainen niin ei se sitä tarkoita, että vaikka Suomessa on ilmainen yliopistokoulutus, että kaikilla olisi automaattisesti varaa opiskella. Opiskelumateriaalit maksavat, eläminen maksaa, ja jos vielä satut asumaan hyvin peräkylillä, niin halpaan vuokrakommuuniin pääsy ei ole itsestäänselvyys. Tietenkin opintolainaa saa, mutta jos kaikki menee elämiseen, voi olla hieman nihkeää. Työskentely opintojen auttaa, muttei tee autuaaksi. Työpaikan saanti ei ole itsestäänselvä asia, ja työ haittaa monesti opiskelua. Ja Eliittikumppani.fi? :D :D :D Vaikka mä olenkin akateemisesti koulutettu, kaupallisella alalla ja tulen ihan mukavasti toimeen niin aivan helvetin surkuhupaisa meininki. Eliitti... :D 1 %. Suomesta? Justiinsa joo.

Vierailija
27/113 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Mutta olen eri mieltä pienemmästä palkkaluokasta. Alle 50k / v tienaavat ovat ainakin omalla mittapuullani todella pienipalkkaisia. Kyllä vuositulojen pitää olla mielestäni mainitsemasi 100k euron sijaan 500k euron vuositasoa. Naisilla nyt ei niin sinäsä ole väliä, itseäni ainakin kiinnostaa naisen palkkaa enemmän hoikkuus, urheilullisuus ja kauneus. Eikä nyt tietenkään pidä olla tyhmä kuin saapas niinkuin useimmat naiset ovat. Valitettavan usein ulkomaalaiset koulutetut naiset vievät voiton suomalaisista, sillä suomalaiset naiset eivät millään pärjää esimerkiksi Yhdysvalloissa tai Englannissa huippuyliopistoista valmistuineille kilpasiskoilleen. Lisäksi heidän henkilökohtainen varallisuutensa on valmiiksi jo aivan lyömättömästi parempi, kuten myös sukuhistoria ja geenit. Kauneuskaan ei ole niin tärkeää, sillä voin korjata ainakin itse oman kumppanini, plastiikkakirurgi kun olen. Ikää naisella kuitenkin pitäisi olla alle 25. Tuo mainitsemasi alle 30 on sinänsä mielestäni epätarkka, että lapset tulisi hoitaa pois alta viimeistään ennen kolmenkympin ikävuotta, jotta hän pääsee takaisin luomaan uraansa. Lasten kasvatuksen voi jättää huoletta ammattitaitoiselle palvelusväelle.

Siitäkin olen hieman eri mieltä, että luonne ratkaisisi suhteen onnistumisen. Elittimies kyllä osaa tulla toimeen hankalaluontoisen naisen kanssa. Vaikka nainen olisikin luonteeltaan erilainen niin ei se sitä tarkoita, että vaikka Suomessa on ilmainen yliopistokoulutus, että kaikilla olisi automaattisesti varaa opiskella. Opiskelumateriaalit maksavat, eläminen maksaa, ja jos vielä satut asumaan hyvin peräkylillä, niin halpaan vuokrakommuuniin pääsy ei ole itsestäänselvyys. Tietenkin opintolainaa saa, mutta jos kaikki menee elämiseen, voi olla hieman nihkeää. Työskentely opintojen auttaa, muttei tee autuaaksi. Työpaikan saanti ei ole itsestäänselvä asia, ja työ haittaa monesti opiskelua. Ja Eliittikumppani.fi? :D :D :D Vaikka mä olenkin akateemisesti koulutettu, kaupallisella alalla ja tulen ihan mukavasti toimeen niin aivan helvetin surkuhupaisa meininki. Eliitti... :D 1 %. Suomesta? Justiinsa joo.

Vierailija
28/113 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppupeleissä kaunis missi, ilman koulutusta kelpaa sille mattikirurgillekin.

Vierailija
29/113 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/113 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mennyt sairaaksi mainostaminen. Mikä eliittimies ja nainen tuolla kehtaa edes näyttää naamaansa.

Tämä on kuin natsiSaksan rodunjalostusoppia. Minä olen eliittiä, te muut roskasakkia!!

Tässä on niin moraalitonta mainosta, että menee joka iikka meidän piirissä punaiseksi vihasta!!

Vierailija
31/113 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni eliittikumppanin eli laadukkaamman kumppanin etsiminen on hyvä idea! Tämä varmasti harmittaa pienemmässä palkkaluokassa (alle 50teur/v) ja pienessä varallisuudessa eläviä, koska palvelu haittaa heidän pariutumistaan itseään halutumpien ihmisten kanssa. Kumppani on paperilla laadukkaampi, jos: - tulot yli 100 teur/v (naisilla yli 80 teur/v), tähän kelpaa myös henkilökohtainen varallisuus yli 1 meur. - akateeminen tutkinto (ei humanisti, taide tai muu pienipalkka-ala) - nouseva urakehitys - ikä alle 45v (naisilla alle 30v) - naiset lapsettomia - urheilullinen vartalo (naisille riittää siro/hoikka) - pituus miehillä yli 180cm (naisilla 170cm) - edustava pukeutuminen (tulee jo työn puolesta) - tuuheat hiukset, miehillä mielellään tummat Luonne kuitenkin ratkaisee lopulta suhteen onnistumisen.

Ne mainoksen mies ja nainen ovat 45-50-vuotiaita, niin ei taida ihan pitää paikkaansa tuon mainoksen perusteella!

Vierailija
32/113 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan idea voi olla ihan OK, mutta vaikuttaa rahankeruulta.

Onko kukaan oikeasti liittynyt, ovatko sivut toimivat ja onko käynyt treffeilläkin??

Vierailija
33/113 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan aina hakukriteereihin, koulutus amk, korkeakoulu. Jos kaksi samanlaista ehdokasta on tasapisteillä, niin tottakai valitsen amk-korkeakoulun käyneen kuin peruskoulun käyneen. Normaalia hakukriteeriä parinvalinnassa.

Niin ja haen parisuhdetta. Pelkkään seksiin parturikampaajat ja kosmetologit käy ihan hyvin.

Miksi tälläisessä ajatusmaailmassa olisi jotain vikaa??

Vierailija
34/113 |
07.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikukaan eliittinä itseään pitävä tuonne mene itseään mainostamaan. Tavallisia ihmisiä, kuten kaikki ollaan, siellä on.

Pah se mikään kirurgien ja johtajien paikka ole. Ei niiden tarvitse hakea seuraa, kun iholle tupataan jo muutenkin : )

Vierailija
35/113 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä erotellaan kai pa..a ja kermaleivos toisistaan. Ehkä uusnatsien kerho tai joku muu vastaava separaattori, jossa "roskasakki" erotellaan pois "hyvistä ja sivistyneistä" muista kansalaisista. Tämä on todella jotenkin vastenmielistä, siinä missä esim. yo-lakki. (en sano siksi, että minulla ei ole vaan ihan tuosta erottelusta johtuen. Olen yo, mutta en koskaan halunnut tuota typerää lakkia) Se siitä ja sen kestävyydestä.

Vierailija
36/113 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava tuo mainos

Vierailija
37/113 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on oikeasti käynyt katsomassa Eliittikumppanin nettisivuja? Itse en ainakaan sieltä löytänyt yhtään lausetta, missä sanottaisiin Eliittikumppanin olevan vain "eliittejä", eli lääkäreitä, lakimiehiä ja akateemikkoja varten. 

Herätys ihmiset!

Vierailija
38/113 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh ja up

Vierailija
39/113 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluokan seuranhakupaikka se on. En ole kirjautunut, niin en tiedä, millaista sakkia siellä todellisuudessa on.

-Mami-

Vierailija
40/113 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kumma rahansa pistää näihin natsikumppaneihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi