22-vuotias poika kävi ihan kuumana muhun (43v.)baarissa
Ei välittänyt vaikka mun mies oli mukana ja baari täynnä nuoria, kauniita naisia. Kysyin syytä mielenkiintoon ja potsu sanoi että mä tihkun seksiä ja itsevarmuutta. Olen tavallinen, ihan ok näköinen nainen, en ihan laiha, mutta en lihavakaan. Extrana mulla on hymy jota liki kaikki uudet tuttavuudet kehuvat ja hymyilen paljon.
Jotenkin olen ihan hämmentynyt asiasta. Ehkä nykyajan lehtikirjoittelut puumista innostavat nuoria miehiä, mutta ihmettelin että poikaa ei hävettänyt kohtuullisen tyhjällä tanssilattialla tanssittaa selkeästi muita baarissa olleita naisia vanhempaa naista.
Mun mies hykerteli ylpeänä ilosta kun vaimo olisi kelvannut nuorelle pojallekin:)
Kommentit (85)
Juuri niitä televisiosarjojen "sinkkunaisia", eli siis siinä iässä kun otetaan ilo irti elämästä. Ja monet varsin kauniita.
Sanasta "vanhempi nainen" tulee itselleni mieleen yli kuusissakymmenissä oleva. Huomaa että täällä on tosi nuoria naisia, kun nelikymppinenkin tuntuu ikivanhalta... älytöntä.
Juuri niitä televisiosarjojen "sinkkunaisia", eli siis siinä iässä kun otetaan ilo irti elämästä. Ja monet varsin kauniita.
Sanasta "vanhempi nainen" tulee itselleni mieleen yli kuusissakymmenissä oleva. Huomaa että täällä on tosi nuoria naisia, kun nelikymppinenkin tuntuu ikivanhalta... älytöntä.
Ei ap:n iskijä välttämättä ollut tosissaan. Yllä on monta esimerkkiä inhottavista tilanteista joissa nuoret miehet lyövät vetoa siitä, saako joku iskettyä vanhemman naisen :( ja se ei ole mikään kohteliaisuus se! Mulle tulee ihan paha mieli kun näitä lukee.
mä olin parikymppisenä kundina aivan h-vetin kuumissani 30-40-v naisista. Mä halusin naista enkä mitään tyttöä.
Löysinkin pari suorasukaista hyvän itsetunnon omaavaa, jotka kutsuivat mua "toyboyksi". Naismakuni oli tuolloin vanhempia naisia suosiva, jopa niin että nuorisodiskoista en edes etsinyt seuraa, kun tytöt olivat niin lapsellisen oloisia.
No niin, nyt sitten olen +30 mies, ja homma on kääntynyt ekaa kertaa päälaelleen. Nyt mä tajuan mikä niissä 25-v naisissa himottaa - ja nekin on alkaneet lämmetä mulle. Mä olen niiden silmissä sen verran aikuinen että ne ei käyttäydy enää lapsellisesti mun seurassa.
Ei tossa kuviossa ole mitään kummallista. Mä olen ihan satavarma, että parikymppisistä kundeista tosi moni on samanlainen kuin minä - ja siis että ne ottaa aina nelikymppisen naisen omanikäisensä sijaan jos saavat valita.
Tykkäähän nuoret tytötkin miehistä eikä pojista.
mä olin parikymppisenä kundina aivan h-vetin kuumissani 30-40-v naisista. Mä halusin naista enkä mitään tyttöä.
Löysinkin pari suorasukaista hyvän itsetunnon omaavaa, jotka kutsuivat mua "toyboyksi". Naismakuni oli tuolloin vanhempia naisia suosiva, jopa niin että nuorisodiskoista en edes etsinyt seuraa, kun tytöt olivat niin lapsellisen oloisia.
No niin, nyt sitten olen +30 mies, ja homma on kääntynyt ekaa kertaa päälaelleen. Nyt mä tajuan mikä niissä 25-v naisissa himottaa - ja nekin on alkaneet lämmetä mulle. Mä olen niiden silmissä sen verran aikuinen että ne ei käyttäydy enää lapsellisesti mun seurassa.
Ei tossa kuviossa ole mitään kummallista. Mä olen ihan satavarma, että parikymppisistä kundeista tosi moni on samanlainen kuin minä - ja siis että ne ottaa aina nelikymppisen naisen omanikäisensä sijaan jos saavat valita.
Sut tunnistaa tyylistä, sori. Kirjoitit myös sen edellisen viestin "miehenä". :D
Sut tunnistaa tyylistä, sori. Kirjoitit myös sen edellisen viestin "miehenä". :D
Että ap SIELLÄ kirjoittelee :D
Hyvin hyvin monet miehistä (ulkonäöllisesti) paranevat vanhetessaan. Mietitään esim. George Clooney, Johnny Depp, Sean Connery, Russell Crowe...
On tosi järkevää verrata jotain huippuja elokuvatähtiä keskivertoihin suomalaisiin miehiin...! :D
Mikseivät keskiverto suomalaiset keski-ikäiset naiset sitten ole yhtä kauniita ja hyväkuntoisia, kuin esim. Cindy Crawford, Courtney Cox, Jennifer Aniston jne? Ei helmiä sioille ja tässä tapauksessa sika on nainen. :)
Hyvin hyvin monet miehistä (ulkonäöllisesti) paranevat vanhetessaan. Mietitään esim. George Clooney, Johnny Depp, Sean Connery, Russell Crowe...
George Clooney on ainakin huonontunu. Suomestakin löytyy paremman näköisiä saman ikäisiä. No, makuasioita tosin
On tosi järkevää verrata jotain huippuja elokuvatähtiä keskivertoihin suomalaisiin miehiin...! :D
Mikseivät keskiverto suomalaiset keski-ikäiset naiset sitten ole yhtä kauniita ja hyväkuntoisia, kuin esim. Cindy Crawford, Courtney Cox, Jennifer Aniston jne? Ei helmiä sioille ja tässä tapauksessa sika on nainen. :)
[/quote]
Että ap SIELLÄ kirjoittelee :D
En kyl ole ap - mutta en mä nyt rupee tähän nimeäni kirjoittamaan. Mä halusin vaan sanoa, että antakaa nuorille kundeille ees mahis. Voit ehkä jotenkin tajuta mitä mä tarkotin tolla jutulla, kun vertaat jonkun kaunottaren, vaikka Salma Hayekin kuvia nuoruudessa ja nyt. Okei, se on mennyt jo vähän ylikypsäksi - mutta joskus kolmenkymmenenviiden ikäisenä sen piirteet oli kaikkein selvimmät. Lapsenpyöreys oli vaihtunut määrätietoiseen naiseuteen. Kelaa mitä se saa aikaseksi parikymppisessä kundissa.
Ei se sanonta ole tuulesta temmattu, että toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä...
Kun ap ei lähtenyt millään tavalla mukaan leikkiin, sanoi olevansa aviomiehensä kanssa eikä ilmaissut mitään kiinnostumista poikaa kohtaan? Eikö pojan olisi kannattanut etsiä silloin uusi "uhri" jos olisi halunnut voittaa vedonlyönnin?
Vain nuoret naiset uskovat, että he ovat ainoita seksuaalisesti kiinnostavia maan päällä.
Ei välittänyt vaikka mun mies oli mukana ja baari täynnä nuoria, kauniita naisia. Kysyin syytä mielenkiintoon ja potsu sanoi että mä tihkun seksiä ja itsevarmuutta. Olen tavallinen, ihan ok näköinen nainen, en ihan laiha, mutta en lihavakaan. Extrana mulla on hymy jota liki kaikki uudet tuttavuudet kehuvat ja hymyilen paljon.
Jotenkin olen ihan hämmentynyt asiasta. Ehkä nykyajan lehtikirjoittelut puumista innostavat nuoria miehiä, mutta ihmettelin että poikaa ei hävettänyt kohtuullisen tyhjällä tanssilattialla tanssittaa selkeästi muita baarissa olleita naisia vanhempaa naista.
Mun mies hykerteli ylpeänä ilosta kun vaimo olisi kelvannut nuorelle pojallekin:)
Olisit saanut nuorta ja energista.
keski-ikäisiä naisia. Elämän totuus. Siksi ei kannat niin hirveän ylimielinen olla itseään vanhempia naisia kohtaan, kun ne samat luonnon lainalaisuudet koskevat meitä ihan jokaista. Kaikki vanhenevat ihan samalla lailla ja elämä menee kauhean nopeasti. Kannataa siis nauttia elämästään eikä aina kritisoida ja haukkua muita.
Kun ap ei lähtenyt millään tavalla mukaan leikkiin, sanoi olevansa aviomiehensä kanssa eikä ilmaissut mitään kiinnostumista poikaa kohtaan? Eikö pojan olisi kannattanut etsiä silloin uusi "uhri" jos olisi halunnut voittaa vedonlyönnin?
Vain nuoret naiset uskovat, että he ovat ainoita seksuaalisesti kiinnostavia maan päällä.
keski-ikäisiä naisia. Elämän totuus. Siksi ei kannat niin hirveän ylimielinen olla itseään vanhempia naisia kohtaan, kun ne samat luonnon lainalaisuudet koskevat meitä ihan jokaista. Kaikki vanhenevat ihan samalla lailla ja elämä menee kauhean nopeasti. Kannataa siis nauttia elämästään eikä aina kritisoida ja haukkua muita.
Minä olen tämä vedonlyöntikokemuksesta kertonut, siis jolla on tämä typerä kaveriporukka ja sisäpiirin vitsi. En pidä itseäni mitenkään erityisen nuorena naisena (ikää 33v), halusin vain kertoa että tiedän tällaista olevan liikkeellä. Ja ei, en kuvittele että olen ainoa seksuaalisesti kiinnostava henkilö olemassa, tiedän että parhaat päiväni ovat jo menneet.
Ap sen verran mukaan leikkiin että antoi pojan tanssittaa itseään. Ehkä se riitti vaikka kaljaan?
Yöks *yrjöää* En voi ymmärtää kaltaisiasi naisia. Ei ihme että naisia arvotetaan iän ja ulkonäön mukaan kun tällaisia idiootteja on naisten keskuudessa, jotka tekevät sitä ihan itse. Se on heille ihan luonnollista että heidän parhaat päivänsä ovat jo menneet yli 30-vuotiaana. Niin sairasta.
Koska olet kuullut että 33-vuotias mies sanoisi itsestään että hänen parhaat päivänsä ovat jo menneet?? Käsittämätöntä.
Minä olen tämä vedonlyöntikokemuksesta kertonut, siis jolla on tämä typerä kaveriporukka ja sisäpiirin vitsi. En pidä itseäni mitenkään erityisen nuorena naisena (ikää 33v), halusin vain kertoa että tiedän tällaista olevan liikkeellä. Ja ei, en kuvittele että olen ainoa seksuaalisesti kiinnostava henkilö olemassa, tiedän että parhaat päiväni ovat jo menneet.
Yöks *yrjöää* En voi ymmärtää kaltaisiasi naisia. Ei ihme että naisia arvotetaan iän ja ulkonäön mukaan kun tällaisia idiootteja on naisten keskuudessa, jotka tekevät sitä ihan itse. Se on heille ihan luonnollista että heidän parhaat päivänsä ovat jo menneet yli 30-vuotiaana. Niin sairasta.
Koska olet kuullut että 33-vuotias mies sanoisi itsestään että hänen parhaat päivänsä ovat jo menneet?? Käsittämätöntä.
Kirjoittaja todennäköisesti viittasi parhaimpiin päiviinsä sillä, että on esim. lasten saannin myötä lihonut/rupsahtanut muuten? Tuskin hän tarkoitti että ELÄMÄNSÄ parhaat päivät ovat ohi, ainoastaan ulkonäöllisesti. Minäkin tiedän että 5 vuotta sitten olin paljon kauniimpi :) mutta hyväksyn asian enkä todellakaan vaihtaisi takaisin niihin aikoihin.
Entä jos kirjoittaja on vaikka lihonut viimevuosina tms? Et voi olettaa että hän tarkoitti automaattisesti ikäänsä. Ehkä stressi on tehnyt hiuksista harmaat tai tuonut liikaa ryppyjä... eiköhän jokainen saa arvottaa itsensä niinkuin haluaa.
löisivät keskenään vetoa siitä, kuka onnistuu iskemään sen nuorimman hormoniensa vallassa olevan pikkuhepun sänkyynsä?
Kunnon pano ja pojan voikin sitten huoletta lähettää kotiinsa ;)
nykyisin on enemmän sääntö kuin poikkeus. Empatia on kadonnut tyystin. Itse haluaisin säilyttää tietynlaisen viattomuuden sisimmässäni läpi elämän ja siihen ei esim. puumailu oikein istu. Ehkä olen sitten tosikko tai vain kunnioitan itseäni liikaa alentuakseni tekemään itsestäni naurunalaisen. Minusta myös puumailu mummotunnelissa ja kännipaneskelu vesittää koko alkuperäisen idiksen ja kielletystä hedelmästä tuleekin tavallinen ilmiö ja harrastus jota nämä nuoret miehet harrastavat joka viikonloppu aina uuden puuman kanssa. Mieltä ylentävää ajatella olevansa se puuma nro 67, jota mies vonkaa. Aivan eri asia olisi olla miehelle ensimmäinen ja ainoa vanhempi nainen, jota hän muistelisi vanhana pappanakin kaihoten.
Tuolle nuorelle provonaiselle sanon, että sitä niittää mitä kylvää. Ihana keski-ikä ja kaltaistesi nuorten naisten halveksunta se on sinullakin edessä. Tekosi on esimerkki siitä, kuinka nainen on pahimmillaan toiselle susi... käytöksesi on tyypillistä matalapalkkaisten ja huonosti koulutettujen naisten keskuudessa. Siinä tilanteessahan ainoa millä nuori nainen pääsee pätemään toiselle naiselle on ikä ja ulkonäkö. Minusta poikaystäväsi teko ei ollut ilkeää vaan osoitus siitä, että omatunto alkoi häntä kolkuttaa. Sinun ideasi sen sijaan kertoi totaalisesti kyvyttömyydestäsi asettua toisen ihmisen asemaan ja tarpeestasi nolata vanhempi nainen, miksiköhän? Oliko hän sinulle uhka jollakin tavalla? Äärimmäisen surullista, mutta lohdutukseksi sinulle; asenteesi ei ole kovinkaan harvinainen näinä päivinä.
Ystäväni ei myöskään ole mitenkään ylipainoinen tai muuten epäviehättävä ikäisekseen. Ennenkuin joku ehtii täällä kysyä että oliko hän läski tms.