Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22-vuotias poika kävi ihan kuumana muhun (43v.)baarissa

Vierailija
27.12.2012 |

Ei välittänyt vaikka mun mies oli mukana ja baari täynnä nuoria, kauniita naisia. Kysyin syytä mielenkiintoon ja potsu sanoi että mä tihkun seksiä ja itsevarmuutta. Olen tavallinen, ihan ok näköinen nainen, en ihan laiha, mutta en lihavakaan. Extrana mulla on hymy jota liki kaikki uudet tuttavuudet kehuvat ja hymyilen paljon.

Jotenkin olen ihan hämmentynyt asiasta. Ehkä nykyajan lehtikirjoittelut puumista innostavat nuoria miehiä, mutta ihmettelin että poikaa ei hävettänyt kohtuullisen tyhjällä tanssilattialla tanssittaa selkeästi muita baarissa olleita naisia vanhempaa naista.

Mun mies hykerteli ylpeänä ilosta kun vaimo olisi kelvannut nuorelle pojallekin:)

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi nelikymppisen, kaiken kokeilleen ja itsensä sekä miehet tuntevan naisen kanssa on aika paljon kivempaa kuin nuoren, vielä epävarman ja itseensä ja seksiin tutustuvan parikymppisen tytön kanssa. Muistelkaapa vain itseänne nuorempana. Menisitkö sänkyyn nykyisen vain nuoremman itsesi kanssa?

Vierailija
22/85 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenee periaatteella, että reikä se on rinkelilläkin, pitää hyvin matalaa tasoa.

Ei siis ajattele että joku olisi liian vanha tai lihava tai erilainen.

Kaverini ovat aina ihan innoissaan tavattuaan hänet, hän on mukava seuramies ja osaa taitavasti sanoa mitä naiset tahtovat kuulla.

Itse tosin jättäisin väliin, hän vasta kehui kuinka on pokannut 70:nnen muijan :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ajattelee, että seksi on jotain, missä mies ottaa mitä haluaa ja nainen antaa. Että seksi on jotain, jossa mies käyttää naista hyväkseen. Ikääkuin naisen arvo olisi kiinni miehen arvostuksesta.

Come on people.

Vierailija
24/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, "yllättävän" paljon tänne eksyi kommentoijia, jotka jauhavat vedonlyönnistä. Voin kyllä sanoa, että vedonlyöntiä tapahtuu aniharvoin. Ehkä amerikkalaisissa nuortenelokuvissa, joo.

Itse kävi niin kuin yhdellä kommentoijalla. Nuorena kiinnostivat vanhemmat ja vanhempana alkoivat kiinnostaa nuoremmat.

Vierailija
25/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, "yllättävän" paljon tänne eksyi kommentoijia, jotka jauhavat vedonlyönnistä. Voin kyllä sanoa, että vedonlyöntiä tapahtuu aniharvoin. Ehkä amerikkalaisissa nuortenelokuvissa, joo.

Itse kävi niin kuin yhdellä kommentoijalla. Nuorena kiinnostivat vanhemmat ja vanhempana alkoivat kiinnostaa nuoremmat.

Sääkö tunnet Suomen kaikki alle 25-vuotiaat miehet ja osaat sanoa että yllättävän harvoin? Eikö se mene nimenomaan toisinpäin että jos kerran monella on kokemuksia niin todennäköisesti on yleisempää, kuin se että jos yksi ihminen on sitä mieltä että harvoin tapahtuu?

Vierailija
26/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voin kyllä sanoa". Mihin tää perustuu? Teitkö gallupin kaikkien nuorten baariurosten keskuudessa? Vai oletko näitä tyyppejä että "minä minä minä", "jos minä teen näin niin tämä on yleistä, jos minä ja minun kaverit ei tätä tehdä niin se on aniharvinaista". LOL :D

Vierailija
27/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Hyvin hyvin monet miehistä (ulkonäöllisesti) paranevat vanhetessaan. Mietitään esim. George Clooney, Johnny Depp, Sean Connery, Russell Crowe...

.

suomalaiset tavalliset keskivertomiehet. Yleisnäkymä ei ole kovin kiva: elähtänyt, ja ylipainoinen, kaljamaha.

Vierailija
28/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin on enemmän sääntö kuin poikkeus. Empatia on kadonnut tyystin. Itse haluaisin säilyttää tietynlaisen viattomuuden sisimmässäni läpi elämän ja siihen ei esim. puumailu oikein istu. Ehkä olen sitten tosikko tai vain kunnioitan itseäni liikaa alentuakseni tekemään itsestäni naurunalaisen. Minusta myös puumailu mummotunnelissa ja kännipaneskelu vesittää koko alkuperäisen idiksen ja kielletystä hedelmästä tuleekin tavallinen ilmiö ja harrastus jota nämä nuoret miehet harrastavat joka viikonloppu aina uuden puuman kanssa. Mieltä ylentävää ajatella olevansa se puuma nro 67, jota mies vonkaa. Aivan eri asia olisi olla miehelle ensimmäinen ja ainoa vanhempi nainen, jota hän muistelisi vanhana pappanakin kaihoten.

Tuolle nuorelle provonaiselle sanon, että sitä niittää mitä kylvää. Ihana keski-ikä ja kaltaistesi nuorten naisten halveksunta se on sinullakin edessä. Tekosi on esimerkki siitä, kuinka nainen on pahimmillaan toiselle susi... käytöksesi on tyypillistä matalapalkkaisten ja huonosti koulutettujen naisten keskuudessa. Siinä tilanteessahan ainoa millä nuori nainen pääsee pätemään toiselle naiselle on ikä ja ulkonäkö. Minusta poikaystäväsi teko ei ollut ilkeää vaan osoitus siitä, että omatunto alkoi häntä kolkuttaa. Sinun ideasi sen sijaan kertoi totaalisesti kyvyttömyydestäsi asettua toisen ihmisen asemaan ja tarpeestasi nolata vanhempi nainen, miksiköhän? Oliko hän sinulle uhka jollakin tavalla? Äärimmäisen surullista, mutta lohdutukseksi sinulle; asenteesi ei ole kovinkaan harvinainen näinä päivinä.

vanhenen varmasti, mutta eihän se sitä tarkoita että annan itseni lihoa ja rupsahtaa enkä pidä itsestäni huolta. siltä tää vanha nainen näytti. vanhaksi varmasti tulen mutta lihavaksi kukaan ei voi pakottaa

t. se "nuori provotyttö"

Vierailija
29/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Hyvin hyvin monet miehistä (ulkonäöllisesti) paranevat vanhetessaan. Mietitään esim. George Clooney, Johnny Depp, Sean Connery, Russell Crowe...

.

suomalaiset tavalliset keskivertomiehet. Yleisnäkymä ei ole kovin kiva: elähtänyt, ja ylipainoinen, kaljamaha.

Löytyy myös siiderimahaisia ja elähtäneitä vanhempia suomalaisia naisia. Ei sovi yleistää.

Vierailija
30/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

.

Löytyy myös siiderimahaisia ja elähtäneitä vanhempia suomalaisia naisia. Ei sovi yleistää.

tilastollisesti suomessa aikuisista miehistä 66% on ylipainoisia ja naisistakin 49% eli joka toinen. ei siis sovi yleistää että kaikki miehet olisi kaljamahaisia tai komeita tai että kaikki naiset ois kuumia puumia tai siiderimahoja. about joka toinen on läski

Vierailija
31/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naiivi jos kuvittelet viimeisen 50-60 vuoden pyyhkineen useamman tuhannen vuoden pois. Asennemuutokseen menee vielä satoja vuosia. Voit ajatella mitä vain, mutta nainen leimataan huoraksi vielä vuosia eteenpäin jos hän "ottaa" miehiä aina halutessaan.

Hassua, että vielä vuonna 2013

jotkut ajattelee, että seksi on jotain, missä mies ottaa mitä haluaa ja nainen antaa. Että seksi on jotain, jossa mies käyttää naista hyväkseen. Ikääkuin naisen arvo olisi kiinni miehen arvostuksesta.

Come on people.

Vierailija
32/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Miehet yleensäkin ovat hyviä tekemään tehokkuuslaskelmia. Kun lähestyy vanhempia ja vähemmän kranttuja, pääsee helpommin nussimaan ja aikaa kuluu vähemmän.

.

Vanhempi nainen = vähemmän kranttu. Mielenkiintoista. Sama tulee ilmi ketjun monissa naisten kirjoituksissa: "imartelee" nuorten kollien huomio.

Olemmeko siis poikkeuksia me ketkä olemme tulleet krantuiksi verrattuna nuoruuteen (jolloin oli se perheenperustamisvimma), plus mielenkiinto ei ole saada sellaista huomiota, saatika suhteita? Ainoa on oma mies kenen kanssa haluaa noita asioita.

Vierailija
33/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Miehet yleensäkin ovat hyviä tekemään tehokkuuslaskelmia. Kun lähestyy vanhempia ja vähemmän kranttuja, pääsee helpommin nussimaan ja aikaa kuluu vähemmän.

.

Vanhempi nainen = vähemmän kranttu. Mielenkiintoista. Sama tulee ilmi ketjun monissa naisten kirjoituksissa: "imartelee" nuorten kollien huomio.

Olemmeko siis poikkeuksia me ketkä olemme tulleet krantuiksi verrattuna nuoruuteen (jolloin oli se perheenperustamisvimma), plus mielenkiinto ei ole saada sellaista huomiota, saatika suhteita? Ainoa on oma mies kenen kanssa haluaa noita asioita.

Ihmettelin jo ap:n aloitusta. Mitä hienoa siinä on jos 22-vuotias mies tulee baarissa pokamaan? Sen ikäisethän panee mitä tahansa mikä liikkuu. Itse en ainakaan osaa ottaa kohteliaisuutena kun nuoret kollit tulevat baarissa tarjoamaan drinksuja ja lämmittelemään. Ennemmin alan epäillä, että näytänkö tänään jotenkin halvalta kun luulevat että minulta irtoaisi helpommin kuin niiltä samalla tiskillä kännissä roikuvilta pikkupilluilta.

Vierailija
34/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuinkaan pysty ymmärtämään, miten ihmeessä eksyin tänne lukemaan tekstejä, mutta täytynee ihmeessä kommentoida. Olen nuori, alle 25-vuotias nuori mies ja myönnän, että totisesti 21 ikävuodesta eteenpäin olen kiinnostunut vanhemmista +35-v naisista. Saan paljon poikkeuksellisen suorasukaista huomiota omanikäisiltä naisiltani, mutta jokin heidän kohdallaan vaan ei enää viehätä, kuten näiden "aikuisten" ;) naisten kanssa. Huoliteltu ja itsevarma olemus ja eräänlainen seksikkään tasokas käytös näissä ns. puumanaisissa kyllä sytyttää.

En tiedä, ehkä me nuoret miehet kaivataan jotain hyvää käytöstä, auktoriteettiä ja luonteen lujuutta, mitä nuoremmista naisista ei valitettavasti löydy. Nuorten naisten käytös on mennyt jostain kumman syystä radikaalisti huonompaan, inhottavasti todettuna sikamaisempaan suuntaan. Siitä en henk. koht. pidä.

Vanhemmat naiset on ihania!

Vierailija
35/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuinkaan pysty ymmärtämään, miten ihmeessä eksyin tänne lukemaan tekstejä, mutta täytynee ihmeessä kommentoida. Olen nuori, alle 25-vuotias nuori mies ja myönnän, että totisesti 21 ikävuodesta eteenpäin olen kiinnostunut vanhemmista +35-v naisista. Saan paljon poikkeuksellisen suorasukaista huomiota omanikäisiltä naisiltani, mutta jokin heidän kohdallaan vaan ei enää viehätä, kuten näiden "aikuisten" ;) naisten kanssa. Huoliteltu ja itsevarma olemus ja eräänlainen seksikkään tasokas käytös näissä ns. puumanaisissa kyllä sytyttää.

En tiedä, ehkä me nuoret miehet kaivataan jotain hyvää käytöstä, auktoriteettiä ja luonteen lujuutta, mitä nuoremmista naisista ei valitettavasti löydy. Nuorten naisten käytös on mennyt jostain kumman syystä radikaalisti huonompaan, inhottavasti todettuna sikamaisempaan suuntaan. Siitä en henk. koht. pidä.

Vanhemmat naiset on ihania!

Vierailija
36/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiön syy on se, että känniset nuoret miehet ajattelevat vanhojen varisten olevan yhtä helppoja noukkia kuin kuivunut koiranpaska, eikä suorituksessa tarvitse olla muuta päämäärää kuin oma siemensyöksy. Voitte olla aivan varmoja että yksikään nuori mies ei halua vanhaa jos on nuorta ja nättiä tarjolla. Ihan päivänselvä asia.

Halusitte uskoa sitä tai ette. Nuori mies lähestyy baarissa helpon panon näköistä naista, ei viehättävää tai kaunista, koska sellainen antaa helpommin pakit.

T: mies.

Vierailija
37/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusitte uskoa sitä tai ette. Nuori mies lähestyy baarissa helpon panon näköistä naista, ei viehättävää tai kaunista, koska sellainen antaa helpommin pakit.

T: mies.

Imarteleehan se tietenkin sitä +30v tavismuijaa kun parikymppinen kolli lähestyy, mutta parikymppiset kollit naivat mitä tahansa. Rima asetetaan riittävän alas, jotta kassien tyhjennys, muuten kuin runkaten, onnistuu hyvälltä todennäköisyydellä. Ja koska nuoret miehet ovat voimiensa tunnossa niin monet heistä ihan oikeasti uskovat ylempien voimien tuomia lahjoja naisille, ja että vika on naisessa jos se ei haluakkaan pettää miestään tämän nuoren alfan kanssa.

Vierailija
38/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloinhan tarpeet ja toiveet käyvät yksiin. Nuori mies jaksaa ja jaksaa, ja sehän sopii täti-ihmiselle.

Vierailija
39/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähestyy vanhempia ja vähemmän kranttuja, pääsee helpommin nussimaan ja aikaa kuluu vähemmän. T: mies.

Ei mulla sinkkuna ollessani ollut mitään tätä skenaariota vastaan. Mukavahan se on itsekin päästä panemaan kestävän nuoren uroon kanssa, joka luikkii aamuyöstä omaan kotiinsa eikä koskaan enää tavata...

Vierailija
40/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman ristiriidassa "naisilla on seksuaalinen valta" jankkaajien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme