Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22-vuotias poika kävi ihan kuumana muhun (43v.)baarissa

Vierailija
27.12.2012 |

Ei välittänyt vaikka mun mies oli mukana ja baari täynnä nuoria, kauniita naisia. Kysyin syytä mielenkiintoon ja potsu sanoi että mä tihkun seksiä ja itsevarmuutta. Olen tavallinen, ihan ok näköinen nainen, en ihan laiha, mutta en lihavakaan. Extrana mulla on hymy jota liki kaikki uudet tuttavuudet kehuvat ja hymyilen paljon.

Jotenkin olen ihan hämmentynyt asiasta. Ehkä nykyajan lehtikirjoittelut puumista innostavat nuoria miehiä, mutta ihmettelin että poikaa ei hävettänyt kohtuullisen tyhjällä tanssilattialla tanssittaa selkeästi muita baarissa olleita naisia vanhempaa naista.

Mun mies hykerteli ylpeänä ilosta kun vaimo olisi kelvannut nuorelle pojallekin:)

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman ristiriidassa "naisilla on seksuaalinen valta" jankkaajien kanssa.

Naisella on jopa keski-ikäisenä seksuaallinen valta. Miehet 18-70 haluaa seksiä sen ikäiseltä naiselta

Vierailija
42/85 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin jo ap:n aloitusta. Mitä hienoa siinä on jos 22-vuotias mies tulee baarissa pokamaan? Sen ikäisethän panee mitä tahansa mikä liikkuu. Itse en ainakaan osaa ottaa kohteliaisuutena kun nuoret kollit tulevat baarissa tarjoamaan drinksuja ja lämmittelemään. Ennemmin alan epäillä, että näytänkö tänään jotenkin halvalta kun luulevat että minulta irtoaisi helpommin kuin niiltä samalla tiskillä kännissä roikuvilta pikkupilluilta.

Sulla on asiaan oikea lähestymistapa, koska juuri näin nuoret miehet ajattelevat. Hieman päälle parikymppisenä hyvin monien miesten elämän ainoa oikea tavoite on päästä harrastamaan seksiä,

mitä useamman kanssa sen parempi. Vähän vanhemmilla on hyvä harjoitella tekniikkaa, koska saanti on yleensä paljon varmempaa.

Eli jos nuori mies lähestyy teitä baarissa pilke silmäkulmassa, niin ei se kyllä mikään imartelun osoitus ole. Oli kyseessä vedonlyönti tai ei. Mutta jos irtoseksiä haette niin sitähän tulette saamaan.

Mistäkö tiedän? No, olen kolmekymppinen mies ja muistan kyllä tunnelmat kymmenen vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Hyvin hyvin monet miehistä (ulkonäöllisesti) paranevat vanhetessaan. Mietitään esim. George Clooney, Johnny Depp, Sean Connery, Russell Crowe...

.

suomalaiset tavalliset keskivertomiehet. Yleisnäkymä ei ole kovin kiva: elähtänyt, ja ylipainoinen, kaljamaha.

Löytyy myös siiderimahaisia ja elähtäneitä vanhempia suomalaisia naisia. Ei sovi yleistää.

mä viittasin tohon "eri asia miehillä" kommentoijaan.

Vierailija
44/85 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Hyvin hyvin monet miehistä (ulkonäöllisesti) paranevat vanhetessaan. Mietitään esim. George Clooney, Johnny Depp, Sean Connery, Russell Crowe...

.

suomalaiset tavalliset keskivertomiehet. Yleisnäkymä ei ole kovin kiva: elähtänyt, ja ylipainoinen, kaljamaha.

Löytyy myös siiderimahaisia ja elähtäneitä vanhempia suomalaisia naisia. Ei sovi yleistää.

tilastollisesti suomessa aikuisista miehistä 66% on ylipainoisia ja naisistakin 49% eli joka toinen. ei siis sovi yleistää että kaikki miehet olisi kaljamahaisia tai komeita tai että kaikki naiset ois kuumia puumia tai siiderimahoja. about joka toinen on läski

Noinhan mäkin väittäisin, mutta mun lainaus alkoi tosta "miehillä on eri asia". Eli komppaatko sä nyt sitä kommentoijaa vai miten siis? Mun vastaus oli eri linjoilla.

Vierailija
45/85 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla pojilla/miehillä on kisoja siitä kuka saa isketyksi baarin vanhimman naisen! Voittajalle ja tämän "saalille" nauravat sitten yhdessä seuraavana päivänä :)

Vierailija
46/85 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman ristiriidassa "naisilla on seksuaalinen valta" jankkaajien kanssa.

Naisella on jopa keski-ikäisenä seksuaallinen valta. Miehet 18-70 haluaa seksiä sen ikäiseltä naiselta

Voit puhua vain omasta puolestasi. Muuten sun kommentit on oletuksia, ei totuuksia.

Vierailija
47/85 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nimikirjaimet varsin läheltä liippaavatkin, en ikävä kyllä oletettavasti ole hakemasi ap.

Vierailija
48/85 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen myös ravintola-alalla ja olen huomannut, että myös aikuiset naiset ovat varsin härskejä siinä, missä mahdollisesti jotkut kuvatunlaiset luettelemanne nuoret miekkosetkin.

Enemmän kuin 10 kertaa nainen on esimerkiksi käynyt hävyttömästi housujeni etumukseen kiinni jne.

Itse en onneksi ole noissa tapauksissa sitä säikähtävää sorttia, mutta joku voisi reagoidakin hivenen hysteerisemmin :D

Vierailija
49/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyödä vetoa milloin mistäkin, että kuka saa vanhimman tai rumimman tai lihavimman naisen iskettyä. Kaveriporukka on 23-27-vuotiata. Ällöttävää...

Mulla on sellainen tuttu kaveripoikaporukka (eivät mitään hyviä ystäviäni), ikähaarukasta 20-30 ja heillä on ainakin kerran kuussa porukalla baareillessaan (harrastelijafutisjoukkue siis) juurikin tällainen vedonlyönti. Muistaakseni meni niin, että muut saavat porukalla valita, että ketä täytyy kenenkin mennä iskemään. Ne jotka onnistuu, saa sitten pisteitä palkinnoksi ja se joka pokaa vanhimman tai rumimman, saa kossupullon. Ja varatusta saa tietenkin lisäpisteitä.

Ja tällainen käytös on juuri se syy, miksi ovat vain kavereita/tuttuja eivätkä ystäviäni.

Vierailija
50/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiön syy on se, että känniset nuoret miehet ajattelevat vanhojen varisten olevan yhtä helppoja noukkia kuin kuivunut koiranpaska, eikä suorituksessa tarvitse olla muuta päämäärää kuin oma siemensyöksy. Voitte olla aivan varmoja että yksikään nuori mies ei halua vanhaa jos on nuorta ja nättiä tarjolla. Ihan päivänselvä asia.

vanhempien miesten kanssa. VOitte olla varmoja, että yksikään kiinteä nätti teini ei kiinnostu jostain erektionsa huippupäivät nähneestä nelikymppisestä papparaisesta oikeasti.

Vierailija
51/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret sinkut parikymppiset miehet haluaa pokata +40v varattuja naisia, ja näiden +40 naisten aviomiehet on viereisessä baarissa vonkaamassa parikymppisiä opiskelijaneitosia :) niin se maailma pyörii.

Vierailija
52/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähestyy vanhempia ja vähemmän kranttuja, pääsee helpommin nussimaan ja aikaa kuluu vähemmän. T: mies.

Ei mulla sinkkuna ollessani ollut mitään tätä skenaariota vastaan. Mukavahan se on itsekin päästä panemaan kestävän nuoren uroon kanssa, joka luikkii aamuyöstä omaan kotiinsa eikä koskaan enää tavata...

En mä ainakaan jaksa nähdä vaivaa panolle pääsyn eteen. Kiva jos joku tulee tarjoamaan itseään, en kyllä mitä tahansa huoli. Mutta joku nuori jannu, sellaista on kiva panna. Varsinkin kun ei tarvitse nähdä jälkikäteen.

Vierailija
53/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyödä vetoa milloin mistäkin, että kuka saa vanhimman tai rumimman tai lihavimman naisen iskettyä. Kaveriporukka on 23-27-vuotiata. Ällöttävää...

Mulla on sellainen tuttu kaveripoikaporukka (eivät mitään hyviä ystäviäni), ikähaarukasta 20-30 ja heillä on ainakin kerran kuussa porukalla baareillessaan (harrastelijafutisjoukkue siis) juurikin tällainen vedonlyönti. Muistaakseni meni niin, että muut saavat porukalla valita, että ketä täytyy kenenkin mennä iskemään. Ne jotka onnistuu, saa sitten pisteitä palkinnoksi ja se joka pokaa vanhimman tai rumimman, saa kossupullon. Ja varatusta saa tietenkin lisäpisteitä.

Ja tällainen käytös on juuri se syy, miksi ovat vain kavereita/tuttuja eivätkä ystäviäni.

sama mulla, en voi enää käydä poikaystäväni kanssa baarissa jos hänen kaverinsa lähtevät mukaan, siitä kaveriporukasta löytyy juurikin noita ääliöitä jotka lyövät vetoa siitä, kuka saa vanhimman naisen. seuraavana päivänä tekstarit kiertää ja kertoo kellä oli läskiä ja kellä oli löysää. mua oikeasti oksettaa tollainen

Vierailija
54/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin

Vierailija
55/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin epäilisin vedonlyöntiä. En siis kyseenalaista ap:n viehättävyyttä, satun vain tietämään että nuoret miehet on omaksuneet tuon inhottavan harrastuksen.

Vierailija
56/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota olen saanut minäkin riittämiin ja nuoret miehet ovat kummissaan kun en innostu. Ajatus siitä, että kun olin 30 vuotta mies oli 10 ja kun 20 mies syntyi ei oikein sytytä. Puuma-sana nostaa lähinnä aggression pintaan naista halveeravana sanana (totuushan on, että vaikka puumaa ihaillaan häntä myös säälitään surkuhupaisana antautuessaan) ja taas saadaan hyvässä työiässä olevat naiset keskittämään huomionsa muuhun kuin uraansa.

Vierailija
57/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjota poikakaverilleni kaljan jos saa eräältä lähemmäs 50v naiselta puhelinnumeron (oltiin eräässä rokkibaarissa Helsingissä). Jälkeenpäin tuli kyllä huono omatunto kun poikakaverini meni pahoittamaan naisen mielen kertomalla hänelle juonen heti kun oli numeron saanut (seurasin siis tilannetta aika läheltä) ei olisi tarvinnut ihan niin ilkeä kyllä olla!!

Vierailija
58/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjota poikakaverilleni kaljan jos saa eräältä lähemmäs 50v naiselta puhelinnumeron (oltiin eräässä rokkibaarissa Helsingissä). Jälkeenpäin tuli kyllä huono omatunto kun poikakaverini meni pahoittamaan naisen mielen kertomalla hänelle juonen heti kun oli numeron saanut (seurasin siis tilannetta aika läheltä) ei olisi tarvinnut ihan niin ilkeä kyllä olla!!

Olimme hyvän ystäväni kanssa (kummatkin 45.v) viettämässä pitkästä aikaa "tyttöjeniltaa" joulun alla, laittauduimme huolella jne. Baarissa oli ihan kivaa, kunnes: olin tiskillä tilaamassa, kun vieressäni olevat kaksi vähän reilu parikymppistä nuorta siilitukkaa puhuivat siitä, että "jos pokaat ton blondin jolla on vihreä paita ja saat seisomaan sen kanssa, tarjoan sulle ens vkloppuna koko illan".

Olisin varmaan muuten jättänyt kommentin oman onnensa nojaan, mutta hetken kuluttua pöydässämme tajusin heidän puhuneen ystävästäni :( poika piiritti häntä n. tunnin, ystäväni ei loppujen lopuksi lähtenyt juttuun mukaan, on onnellisesti naimisissa. Silti hän on jaksanut monta kertaa muistella, miten hyvältä tuntui kuin nuori mies yritti iskeä! On kertoillut kaikille asiasta hymyillen onnellisena. Minulla pyörähtää vatsanpohjassa joka kerta ikävästi. Mutta en kyllä aio pilata ystäväni iloa paljastamalla totuutta!

Vierailija
59/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis erityisesti sinun. Poikakaverisi sai sentään kaljan. Ja aattele, sääkin oot jokin päivä 50 vee. Jos hyvin käy. Kuis sit suu pannaan?

ei olisi tarvinnut ihan niin ilkeä kyllä olla!!

Vierailija
60/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme hyvän ystäväni kanssa (kummatkin 45.v) viettämässä pitkästä aikaa "tyttöjeniltaa" joulun alla, laittauduimme huolella jne. Baarissa oli ihan kivaa, kunnes: olin tiskillä tilaamassa, kun vieressäni olevat kaksi vähän reilu parikymppistä nuorta siilitukkaa puhuivat siitä, että "jos pokaat ton blondin jolla on vihreä paita ja saat seisomaan sen kanssa, tarjoan sulle ens vkloppuna koko illan".

Olisin varmaan muuten jättänyt kommentin oman onnensa nojaan, mutta hetken kuluttua pöydässämme tajusin heidän puhuneen ystävästäni :( poika piiritti häntä n. tunnin, ystäväni ei loppujen lopuksi lähtenyt juttuun mukaan, on onnellisesti naimisissa. Silti hän on jaksanut monta kertaa muistella, miten hyvältä tuntui kuin nuori mies yritti iskeä! On kertoillut kaikille asiasta hymyillen onnellisena. Minulla pyörähtää vatsanpohjassa joka kerta ikävästi. Mutta en kyllä aio pilata ystäväni iloa paljastamalla totuutta!

Hirveä tilanne! :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi