Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

22-vuotias poika kävi ihan kuumana muhun (43v.)baarissa

Vierailija
27.12.2012 |

Ei välittänyt vaikka mun mies oli mukana ja baari täynnä nuoria, kauniita naisia. Kysyin syytä mielenkiintoon ja potsu sanoi että mä tihkun seksiä ja itsevarmuutta. Olen tavallinen, ihan ok näköinen nainen, en ihan laiha, mutta en lihavakaan. Extrana mulla on hymy jota liki kaikki uudet tuttavuudet kehuvat ja hymyilen paljon.

Jotenkin olen ihan hämmentynyt asiasta. Ehkä nykyajan lehtikirjoittelut puumista innostavat nuoria miehiä, mutta ihmettelin että poikaa ei hävettänyt kohtuullisen tyhjällä tanssilattialla tanssittaa selkeästi muita baarissa olleita naisia vanhempaa naista.

Mun mies hykerteli ylpeänä ilosta kun vaimo olisi kelvannut nuorelle pojallekin:)

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän halveksitte vanhempia naisia, itse vanhenette ihan samalla lailla ja sitten teitä halveksitaan. Onko sitten kivaa?

Kuinka ihminen voi olla niin tyhmä, ettei tajua itse vanhenevansa??

nykyisin on enemmän sääntö kuin poikkeus. Empatia on kadonnut tyystin. Itse haluaisin säilyttää tietynlaisen viattomuuden sisimmässäni läpi elämän ja siihen ei esim. puumailu oikein istu. Ehkä olen sitten tosikko tai vain kunnioitan itseäni liikaa alentuakseni tekemään itsestäni naurunalaisen. Minusta myös puumailu mummotunnelissa ja kännipaneskelu vesittää koko alkuperäisen idiksen ja kielletystä hedelmästä tuleekin tavallinen ilmiö ja harrastus jota nämä nuoret miehet harrastavat joka viikonloppu aina uuden puuman kanssa. Mieltä ylentävää ajatella olevansa se puuma nro 67, jota mies vonkaa. Aivan eri asia olisi olla miehelle ensimmäinen ja ainoa vanhempi nainen, jota hän muistelisi vanhana pappanakin kaihoten.

Tuolle nuorelle provonaiselle sanon, että sitä niittää mitä kylvää. Ihana keski-ikä ja kaltaistesi nuorten naisten halveksunta se on sinullakin edessä. Tekosi on esimerkki siitä, kuinka nainen on pahimmillaan toiselle susi... käytöksesi on tyypillistä matalapalkkaisten ja huonosti koulutettujen naisten keskuudessa. Siinä tilanteessahan ainoa millä nuori nainen pääsee pätemään toiselle naiselle on ikä ja ulkonäkö. Minusta poikaystäväsi teko ei ollut ilkeää vaan osoitus siitä, että omatunto alkoi häntä kolkuttaa. Sinun ideasi sen sijaan kertoi totaalisesti kyvyttömyydestäsi asettua toisen ihmisen asemaan ja tarpeestasi nolata vanhempi nainen, miksiköhän? Oliko hän sinulle uhka jollakin tavalla? Äärimmäisen surullista, mutta lohdutukseksi sinulle; asenteesi ei ole kovinkaan harvinainen näinä päivinä.

Vierailija
82/85 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, kahden lapsen isän kanssa rokattiin pikkujouluaikaan (itsellä neljä) ja lähdin siitä sitten pois, kun kundi luuli voivansa parkkeerata mun pöytään.

Mutta Perthissä kävin pubissa viime vuosituhannen puolella isoäiti-ikäisen EU-yhteistyökaverin kanssa. Hänelle tuntematon kehui vaatteita:"Nice shirt!" js jotain muuta läppää. Kysyin, tunsiko Bertha pojan, mutta tuntematon oli. Oletin, että Skotlannissa kulttuuriin kuuluu, että voi ihan tuntemattomien ihmistenkin kanssa jutella!! Ajatella!

Voiko siis pubissa puhua ihmisten kanssa ihan muuten vaan? Vai onko siinäkin jonkinlaiset ikärajoitukset? Oletukset panemaan lähteimisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 43 ole vanha. Voi näyttää yhä hyvältä.

Vierailija
84/85 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hellyyttävän koominen kaikessa innokkuudessaan ja hormonityrskeissään. Oli vielä sellainen tosi babyface.

En kyllä ikinä haluaisi seksiä noin nuoren kanssa. Rakastan omassa miehessä sellaista vanhenevan miehen charmia ja rosoisuutta.

T. AP

Mä olen nyt käynyt pari kertaa ravintolassa viime vuoden aikana, kun lapset jo sen verran isompia. Ja kummallakin kerralla on ihan tosi suloisia, nuoria poikia silmät säihkyen katsoneet mua ja kertoneet kehuja maasta taivaisiin. Tosin mä olen "vasta" 34v. Jotenkin kiva ja ehkä vähän huvittunut fiilis tulee tollaisten tuttavuuksien jälkeen :-)

Toi sun "huvittunu ja kiva fiilis" = mirri märkii.

Et vaan uskalla toimia viettiesi mukaan. Lähet äkkiä himaan, ku pelkäät itseäsi, että jos otat siiderin ja paukun liikaa, niin sä oot niin antamassa pojille jo silkasta jännityksestä.

"Ole rohkea vaan, se palkitaan..." laulaa jo Kumpulaisen Sepikiki huoltsikan mainoksessa.

Vai keräätkö sormetusmuistoja syysiltoihin...?

Vierailija
85/85 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hellyyttävän koominen kaikessa innokkuudessaan ja hormonityrskeissään. Oli vielä sellainen tosi babyface.

En kyllä ikinä haluaisi seksiä noin nuoren kanssa. Rakastan omassa miehessä sellaista vanhenevan miehen charmia ja rosoisuutta.

T. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän