Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies on pilannut juhannuksenne?

Vierailija
19.06.2026 |

Kysymys ei siis ole että onko mies pilannut juhannuksenne (itsesräänselvyys) vaan miten?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pilannut. Tällekin palstalle runoilevat pilaamisista yksinäiset miehet.

Vierailija
2/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutamalla, Esittämällä kovaa jätkää, tappelemalla tuttujen kanssa, Rikkomalla paikkoja/esineitä. Päissään tietenkin. 😑 ei yhdestä miehestä kyse. Vaan näin elämän aikana eri juhannuksina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä kerenny. Mut malta mielesi, ei mene kauaa

Vierailija
4/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole haahka ajatellut sitten könytä sinne roskiin? Pitääkö tulla apustamaan vai onnistuuko itse? 

Vierailija
5/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Yhden maanantsin juhannuksen jälkeen se pilasi joutumalla poliisivankilaan. 

Otettiin kiinni työmaansa pihalta kun viereisessä hallissa tehtiin huumeratsia. Kaikki paikalla kiinteistöllä olleet otettiin vuorokaudeksi kiinni. 

Eli oli vähän ankeaa kun en tiennyt mihin se joutui mutta jäipä kiinnostava  tarina kerrottavaksi. Saatiin tutkinnanjohtajalta paperi, ettei miestä epäillä mistään ja koppikorvaus. 

Vierailija
6/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole haahka ajatellut sitten könytä sinne roskiin? Pitääkö tulla apustamaan vai onnistuuko itse? 

Huom, pikku Huoriksella lähti taas aivojensa ainut toimiva osa* loimottamaan!

*Mantelitumake eli tunnekeskus liskoaivoissa

Vierailija
7/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilaa enää yhtään juhannusta, joulua, syntymäpäivää eikä edes tavallista päivää. Minä ja pilaajamles erosimme.

Vierailija
8/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla mies.

Vierailija
9/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avustamaan, loisryssä

Vierailija
10/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista. Yhden maanantsin juhannuksen jälkeen se pilasi joutumalla poliisivankilaan. 

Otettiin kiinni työmaansa pihalta kun viereisessä hallissa tehtiin huumeratsia. Kaikki paikalla kiinteistöllä olleet otettiin vuorokaudeksi kiinni. 

Eli oli vähän ankeaa kun en tiennyt mihin se joutui mutta jäipä kiinnostava  tarina kerrottavaksi. Saatiin tutkinnanjohtajalta paperi, ettei miestä epäillä mistään ja koppikorvaus. 

Miten tämä a) liittyy juhannukseen b) oli miehen vika?

Vierailija
11/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla mies.

Kerro lisää.

Vierailija
12/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom, pikku Huoriksella lähti taas aivojensa ainut toimiva osa* loimottamaan!

*Mantelitumake eli tunnekeskus liskoaivoissa

Jaa jaa. Okei okei, ihan vtun mielenkiintoista....

Jäi vielä epäselväksi että osaatko mennä itse sinne roskikseen vai tarviiko apustaa?

Sulla nimittäin alkaa kohta olla kiire jo sinne!

Vierailija
13/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla raitis ja kunnollinen. Tulee raivostuttava ole tässä ryypätessä..

Vierailija
14/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkään. minä kuuntelen marpela, hän on varmaan peleillään toisessa huoneessa. kohta syödään ja saunotaan. emme kumpikaan tykkää reissata tai stressata, kotona lemmikkien kanssa.

Vierailija
15/15 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla alkoiltu varmaan noin 30 vuoteen. Yhtenä päivänä kauan sitten (nyt se jo naurattaa) mies tuli Lapista kerttareista ja kun juna tuli asemalle, niin koko junasta poistunut  väki oli aivan  tuhannen päissään. Lappilaiset on kovia ryyppäämään. Ja oli tarjottu kavereillekin.

Asemalla seikkaili ja horjuuis siis suuri määrä urhoollisia isänmaan puolustajia niin kännissä, ettå poliisi oli aika pulassa niiden kanssa.

Mulle soittivat, että tuletko hakemaan, vai viedäänkö putkaan. No kävin hakemassa. Vähän ihmettelin, kun mies seisoi ryhdikkäänä kuin parempikin sotilas , kun on  luonnostaan hyväryhtinen. Kun päästiin kotiin, niin sammua rötkähti eteiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme