Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todellinen "Facebook-päivitys" jouluaatosta

Vierailija
25.12.2012 |

Näitä on ollut täällä joskus ennenkin. Eli jos olisit kirjoittanut rehellisen Facebook-päivityksen niin millainen se olisi ollut.

Tässä mun: Mukava ilta. Joulusauna, -ateria ja pari lasillista viiniä. Lahjoja ei sovitusti annettu kun oltiin aikuisten kesken. Onneksi mies ei juonut liikaa ja pilannut iltaa.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi juomaan kaljaa jo aikaisin aamulla. Yritin sanoa että lasten takia olisi edes yhden päivän juomatta heti aamusta. Eipä tietenkään. Lahjoja lapsille olimuutama. Mitään mitä toivoivat ei ollut varaa ostaa. Sain turpaani jälleen kerran kuen halunnut seksiä. Pieni poikani ei edes kysy miksi silmäni on mustana taas. Tyttöni ei sano mitään. On jo niin vanha että ymmärtää kaiken. Onneksi jouluon jo kohta ohi. Kaikki on kohta ohi

Vierailija
82/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukon lahjat ja anopin pahanmakuiset laatikot pilasivat taas minun, ja lastenkin, joulun.

Ensi joulun haluaisin viettää kotona oman perheemme kesken. Haluaisin tehdä joululaatikot itse ja antaa appiukon lahjat hyväntekeväisyyteen jo ennen joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin paljon ja hyvin, vain vähän suomijouluruokaa. miehen suvun Ihania ihmisia. Lahjoja jaettiin hitaasti ja hartaasti konjakin ja viinin kera pitkälle yöhön. Rupateltiin ja pidettiin hauskaa.sain ihan liikaa ihania lahjoja. Joulun aika on ihana kun saan olla rakkaiden ihmisten kanssa :) sama jatkuu huomenna oman suvun kanssa

Vierailija
84/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islami ei tällaisia pyhiä tunne. Jeesus ei ole jumalan poika, vaan profeetta.

Islamilaisille joulu ei mikään juhla.

Vierailija
85/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohikulkijana pitää muistuttaa, että viestin tarkoitus olikin kirjoittaa sellainen päivitys mitä EI NORMAALISTI laittaisi fb.hen.

Eli tänne sopii ne rivot ja kiihottavat seksimuistelut.

Kyllä ihmisen mieli on välillä outo, esimerkiksi seksistä puhuminen, siitä ääneen kertominen, siitä nauttiminen on jonkun mielessä vääntynyt ällöttäväksi ja pervoksi?? Tai noloa? Mitä noloa on puhua seksistä?

Rietasta ja seksirikasta joulua kaikille tavallisille pariskunnille sinne makuuhuoneisiin!

Yökyökyök ja mulla ällöttää aina nää aikuisten mimmien kehut

että mies sai piparia tai vielä tää, että mies riisui pikkuhousut tai arvatkaa, mitä miehen kans tehtiin, tsihiii... auuuuuu, kun nuo on niin noloja.

Mies puristelee päissään perseestä.

sinun sääliäsi. Anteeksi, oli pakko todeta. Minä ainakin vietin joulun paljon mieluummin yksin lasten kanssa kuin jonkun ääliön joka osaa lähestyä naista vain humalassa ja vielä noin vastenmielisellä tavalla kuin takapuolesta puristelemalla..

Vierailija
86/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva joulu ollut. Aattona en riidellyt äitini kanssa, hyvä minä. Olen muuttumassa kärsivällisemmäksi sekopäisyyden suhteen. Puoliso ärsytti, kun joi kaljaa, tartteeko sitä jouluna. Ärtymys varmaan siitä kun mun suvussa jouluna juo jotkut liikaakin. Onneksi mies ei, mutta ne parikin juomaa ärsyttää mua. Joulupäivänä sukulaisten kanssa joulua, serkusten kesken pohdittiin kuka näistä tietyistä suvun jäsenistä on ekana kännissä. Ei jääty sitä lasten kanssa katselemaan, vaan lähdettiin kahvin jälkeen kotiin. Eikä mieskään ottanut kuin konjakin kahvin kanssa. Miten musta on tullut tämmöinen toisen juomisen kyttääjä? Siksikö kun lapsena kyttäsin äitiäni? Ei ihme, eilen kun tuli aatoksi meille kysyi ekana puolisolta, että olisiko vävypojalla jotain alkoholipitoista tarjota kun ulkona oli niin kylmä...

Vierailija
87/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tällainen:

syötiin ja juotiin pitkän kaavan kautta ja mies otti hiukan liikaa joulujuomaa. Koska mieheni tiesi, että olin juuri edellisellä viikolla käynyt brassivahassa, ei malttanut pitää näppejään erossa minusta vaan aina kouraisi nurkan takana jalkovälistä ;)

Kävi illalla jo todella kuumana ja veljensäkin huomasi, että jotain erikoista meillä on menossa. Mies hänelle vain iski silmää, että ei taida sun vaimolla tällaista olla ja näytti sormilla posliinin merkkiä;)

Minua nauratti ja nolottikin ja miehen veli katsoi minua merkitsevästi ja hänen vaimonsa mulkoili rumasti:)

Facebookkiin kirjoitin kyllä vain, että suku kävi syömässä ja ruoat oli hvyiä ja illalla miehen kanssa sitten hmm hmm hmmmm...

Vierailija
88/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tällainen:

syötiin ja juotiin pitkän kaavan kautta ja mies otti hiukan liikaa joulujuomaa. Koska mieheni tiesi, että olin juuri edellisellä viikolla käynyt brassivahassa, ei malttanut pitää näppejään erossa minusta vaan aina kouraisi nurkan takana jalkovälistä ;)

Kävi illalla jo todella kuumana ja veljensäkin huomasi, että jotain erikoista meillä on menossa. Mies hänelle vain iski silmää, että ei taida sun vaimolla tällaista olla ja näytti sormilla posliinin merkkiä;)

Minua nauratti ja nolottikin ja miehen veli katsoi minua merkitsevästi ja hänen vaimonsa mulkoili rumasti:)

Facebookkiin kirjoitin kyllä vain, että suku kävi syömässä ja ruoat oli hvyiä ja illalla miehen kanssa sitten hmm hmm hmmmm...

Vierailija
89/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ikimaailmassa huolisi miestä, joka kourii ja ehdottelee kaksimielisiä!

Joulu on Pyhä juhla, johon ei kuulu seksi. Ei myöskään Pääsiäiseen, tai Juhannukseen.

Miehen tulee sanallisesti ja kunniallisesti ehdottaa nöyrästi "avioliiton täyttymistä" ja sekin hyvissä ajoin eikä liian myöhään illalla.

Pussauskin menee henkilökohtaisuuuksiin, jotka kuuluvat vain makuuhuoneen puolelle.

Yök sikamiehiänne!!!

T Jääkalikka AV-mamma, jolla seksuaalista kanssakäymistä kaksi kertaa vuodessa, ja sekin sillloin kun mies on siivonnut koko asunnon ja hoitanut lapset ja nöyrästi ja kohteliaasti pyytänyt kanssakäymistä kiertoilmaisuin

Vierailija
90/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun erooni ei liittynyt minkäänlaista riitaa ja jos olisi liittynytkin, ei kai eron jälkeen enää tapella. eroperheet säälin kohteekseen nostanut absolutistipiparinvonkaajan vaimo oletti, että joulu on surkea eronneissa perheissä vaikka tämän ketjun perusteella aika monen ydinperheen joulu olisi voinut olla aika paljon parempi, jos olisi uskallettu erota siitä väkivaltaisesta alkoholistisiasta. Tunnen lukuisia eroperheitä, omani mukaan lukien, jossa joulua vietettiin rauhallisessa ja harmonisessa tunnelmassa. Toki kirjoittaja johon edellä viittasin saa ihan vapaasti iloita miehestään jonka piparinhimo syttyy alkoholittomasta viinistä, mutta hölmöä kuvitella, että kaikki ne, joiden elämä on jotenkin erilaista, olisivat onnettomia.

Vierailija
91/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ikimaailmassa huolisi miestä, joka kourii ja ehdottelee kaksimielisiä!

Joulu on Pyhä juhla, johon ei kuulu seksi. Ei myöskään Pääsiäiseen, tai Juhannukseen.

Miehen tulee sanallisesti ja kunniallisesti ehdottaa nöyrästi "avioliiton täyttymistä" ja sekin hyvissä ajoin eikä liian myöhään illalla.

Pussauskin menee henkilökohtaisuuuksiin, jotka kuuluvat vain makuuhuoneen puolelle.

Yök sikamiehiänne!!!

T Jääkalikka AV-mamma, jolla seksuaalista kanssakäymistä kaksi kertaa vuodessa, ja sekin sillloin kun mies on siivonnut koko asunnon ja hoitanut lapset ja nöyrästi ja kohteliaasti pyytänyt kanssakäymistä kiertoilmaisuin

Vaihda kunnon mieheen, joka osaa muutakin kuin kouria ja puhua rivoja.

Vierailija
92/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä jouluruuista nauttimisesta.

Vierailija
93/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksat vielä nostella tätä ketjua???

Hanki elämä. Taisi osua arkaan paikkaan, kun voohkaat niin paljon asiasta. Tulkintasi kirjoituksesta on oman pääsi tuotos. Alemmuudentunteesi saa ylivallan, ja tulkitset ihan neutraalia tekstia oman tulkintasi mukaan.

Ihan asiallisesti vastasi sinun syytöksiin, ja jos joku on kirjoittanut epäasialliseen sävyyn, niin se olet sinä, joka mustamaalaat tätä "piparirouvaa".

Ihan neuvoksi, yritä saada itsetuntosi kohdalleen. Toisten joulutavat ja menot, eivät ole sinulta pois. Toisten empatia ei ole aina sääliä tai ylemmyydentuntoa, kuten itse tulkitsit asian.

Vierailija
94/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa joulua kaikille. Tätä äiteetä vituttaa niin maan perkeleesti. Sais edes joskus vaan olla. Mies tuossa istuu koneella ja pelaa. Minä hoidan lapsen, teen loput joulusiivot ja ruuat. Hauska iltatiedossa yksin (lapsi nukkuu) lahjojen jaon jälkeen, koska pitäähän miehen mennä pitää kavereillensa pitämään seuraa. (oli kyllä ihan selvinpäin)

Vierailija
95/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu meni taas kerran yli äyräiden: anoppi ei ymmärrä sanoja "En ota lisää, kiitos vain" ja näitä eikiitoksia oksennettiin sitten anoppilan lavuaariin... Ei mitään huippuhetkiä.

Vierailija
96/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keljutti olla miehen vanhemmilla, jatkuva säätö, lapsenlapset mesoaa kun odottaa pukkia, hirveä huuto, tee sitä ja tätä. Ikävä omia vanhempia ja "aikuisten" joulua, aatosta puuttui tänä vuonna taas riisipuurot ja joulurauhan julistus kun anoppilassa ei niitä harrasteta. Saunaankin pääsi vasta illalla, ei ennen ruokaa niin kuin omien luona. Nytkin itken tätä kirjoittaessa kun tuntuu että joulu ei ollut oikeanlainen.

Vierailija
97/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin itken tätä kirjoittaessa kun tuntuu että joulu ei ollut oikeanlainen.

Vierailija
98/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohikulkijana pitää muistuttaa, että viestin tarkoitus olikin kirjoittaa sellainen päivitys mitä EI NORMAALISTI laittaisi fb.hen.

Eli tänne sopii ne rivot ja kiihottavat seksimuistelut.

Kyllä ihmisen mieli on välillä outo, esimerkiksi seksistä puhuminen, siitä ääneen kertominen, siitä nauttiminen on jonkun mielessä vääntynyt ällöttäväksi ja pervoksi?? Tai noloa? Mitä noloa on puhua seksistä?

Rietasta ja seksirikasta joulua kaikille tavallisille pariskunnille sinne makuuhuoneisiin!

Yökyökyök ja mulla ällöttää aina nää aikuisten mimmien kehut

että mies sai piparia tai vielä tää, että mies riisui pikkuhousut tai arvatkaa, mitä miehen kans tehtiin, tsihiii... auuuuuu, kun nuo on niin noloja.

Mies puristelee päissään perseestä.

sinun sääliäsi. Anteeksi, oli pakko todeta. Minä ainakin vietin joulun paljon mieluummin yksin lasten kanssa kuin jonkun ääliön joka osaa lähestyä naista vain humalassa ja vielä noin vastenmielisellä tavalla kuin takapuolesta puristelemalla..

vaan tapa jolla siitä kerrotaan. Kuin jostain halvasta Reginasta nämä pikkutuhmat joulumuistelot.

Vierailija
99/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu meni ruokaa laittaen ja siivoillen. Sitten naapurissa syttyi tulipalo. Söimme Jouluaterian hälytysajoneuvojen loisteessa ja vietimme aattoillan kotona tiesulun takana. Joulurauha oli mennyttä. Onneksi lapset nauttivat myöhästyneestäkin joulupukin vierailusta ja lahjoista.

Vierailija
100/107 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ihan täysin että aikuinen ihminenkin voi haluta ja kaivata juuri niitä tiettyjä jouluperinteitä, minustakaan joulu ei tunnu joululta kun ollaan anoppilassa.. Tai se kerta kun oltiin vatsataudissa eikä voitu syödä jouluruokia, ei mitään suklaita, ei käydä kirkossa eikä haudoilla, ei nähdä sukulaisia niin kyllä meni joulu pieleen.