Todellinen "Facebook-päivitys" jouluaatosta
Näitä on ollut täällä joskus ennenkin. Eli jos olisit kirjoittanut rehellisen Facebook-päivityksen niin millainen se olisi ollut.
Tässä mun: Mukava ilta. Joulusauna, -ateria ja pari lasillista viiniä. Lahjoja ei sovitusti annettu kun oltiin aikuisten kesken. Onneksi mies ei juonut liikaa ja pilannut iltaa.
Kommentit (107)
tänään sen vuoksi etten eile halunnut panna mieheni kanssa koska hän oli yöllä nauttinut liikaa kaljaa, hän sanoi (huusi) niin että lapsi kuuli "painu vittuun mun silmistäni, mä en halua nähdä sua mun lähellä, painu helvettiin siitä, sä olet maailma turhin ihminen"
Itkin ja vaikka kuinka yritin, kouluikäinen lapsi sen näki.
Paha mieli kaikilla, paitsi miehellä, sanoi ettei tollasen panttaajan kanssa halua olla, kenelle ittees säästät?
Olen jo monesti sanonut että vähemmän päihteitä-enemmän seksiä, mutta ei mene perille.
huusin miehelle että on raukka kun pilaa meidän joulupäivän tällaisen takia, nämä ovat aikuisten asioita.Kysyin onko hyvä mieli ja sanoi että paranee koko ajan mitä enemmän haukkuu minua.
mitä tehdä? Täällä on helppo huudella että jätä se... jätä kun mies on ainoa tulonlähde ja haluan lapselle parasta ja joo, se ei ole yksiö jossain paska alueella ilman rahaa...
Eli sänkyyn vaan teeskentelemään sen haisevan ukon alle, mitäpä sitä ei perherauhan eteen tekisi. Umpikujassa.
Ja en ikinä tätä faceen laittaisi koksa meillä on niin "täydellistä", HAH!!! :D :D
että mies sai piparia tai vielä tää, että mies riisui pikkuhousut tai arvatkaa, mitä miehen kans tehtiin, tsihiii... auuuuuu, kun nuo on niin noloja.
Mies puristelee päissään perseestä.
sinun sääliäsi. Anteeksi, oli pakko todeta. Minä ainakin vietin joulun paljon mieluummin yksin lasten kanssa kuin jonkun ääliön joka osaa lähestyä naista vain humalassa ja vielä noin vastenmielisellä tavalla kuin takapuolesta puristelemalla..
kun muka säälitään kun halutaan korostaa omaa erinomaisuutta.
Kirjoitit että miehesi alkoi tehdä mieli piparia parin viinilasillisen jälkeen. Ja toki saa toivoa rauhaa ja rakkautta ja kaikkea hyvää kaikille, sitä en luonnollisestikaan tarkoittanut, mutta ärsytti tapasi nostaa esille eroperheet esimerkkinä perheistä, joissa joulu ei ollut niin onnellinen kuin teillä. Luulen että tästä maasta löytyy aika paljon muita, joiden puolesta on paljon enemmän syytä kantaa huolta.
esimerkiksi omat vanhempani
Sääli jos kaikki tuttusi ovat riiteleviä raivohulluja
Mutta kerropa nro 59 että eikös suurimmassa osassa erossa kuviossa mukana riita ja eripura???
Mutta kaikki AV-mammathan eroavat täydellisestä suhteesta, täydellisestä miehestä, ja ero on riidaton ja erotty ystävinä??
Sinä täälä dissaat muita! Oletko itse parempi kun sinulla on varaa muita täälä dissata??
Itse en tiedä yhtäkään eroa kaveripiiristäni, jossa ei olisi ollut riitaa mm. lasten huoltajuudesta, asunnosta ja huonekalujen/elektroniikan jaosta, rahasta jne.
Kyllä niissä eroperheissä ollaan riidelty ennen eroa, ja usein sama homma jatkuu eron jälkeen.
Oma asenteesi ainakin paljastaa, että et ole itse sen kummempi kuin haukkumasi kirjoittaja!
niin kyllä avautuu silmät. Monissa perheissä kuten edelläkin riidellään jopa jouluaattona.
Toiset ärsyyntyvät näistä -annoin piparia-viesteistä, koska itse ovat ilman. Kateellisten ärsyyntymistä!
eropäätöksen tehneeseen (kun on kerran harvinaista), mutta meillä myös lähipiirissä meneillään ero, johon ei liity riitaa. Osittain siksi tuntuukin niin pahalta. Haluaisi, että ihmiset pelastavat liiton kun mitään isoa ei ole pielessä.
Saiskohan ensi joulun viettää ilman miehen sukulaislapsia? Aika monta joulua joutunut jännittämään niiden käytöstä ja joka kerta jossain vaiheessa räjähtää sekä lapset (kukin vuorollaan, monta kertaa), niiden vanhemmat ja tänä vuonna jopa mummokin kun ei kestänyt lasten huonoa käytöstä. Saataisko ensi jouluina jäädä pois sukujuhlista?
Aatonaattona itkin kuollutta sisarta ja yhteisiä jouluja, joita ei enää tule. Aattona olin järettömän kiitollinen perheestäni ja rakkaudesta, jonka keskellä elän. Mitä niin hyvää olen tehnyt ansaitakseni näin uskomattoman ihanan miehen ja lapset? Sydän pakahtuu nöyryydestä, rakkaudesta ja ilosta kun pelataan pelejä, hiihdetään ja vain ollaan yhdessä.
Niille tiedoksi jotka ei vielä tiedä, niin me ollaan erottu. Ukko tsättää puhelimellaan koko ajan jollekin uudelle vosulle. Tässä lasten takia yritetään jotenkin joulua vielä viettää, muutaman päivä niin muutetaan pois. Hyvää joulua mullekin, ehkä ensi vuoden joulua!
Aatto sujui suunnitelmien mukaan, eli hyvää ruokaa ja juomaa sekä rentoa oleilua. Myöhään yöllä oma pilvilinnani romahti, kun mies taas salaa näppäsi puhelintaan. Taisi mennä viestiä sille toiselle naiselle. Liekö tämä meidän viimeinen yhteinen joulu?
Aatto sujui suunnitelmien mukaan, eli hyvää ruokaa ja juomaa sekä rentoa oleilua. Myöhään yöllä oma pilvilinnani romahti, kun mies taas salaa näppäsi puhelintaan. Taisi mennä viestiä sille toiselle naiselle. Liekö tämä meidän viimeinen yhteinen joulu?
Nukuin yövuoron jälkeen ja mies herätti aattona iltapäivällä jouluruualle. Kaikkea oli pöydässä ja liikutuin siitä miten ihanasti hän oli kaiken lasten kanssa laittanut. Syötyämme tuli pukki, ja lapsia oli ihana katsoa, vilpitöntä iloa, innostusta, jännitystä. Loppuilta sujui lasten leikkejä katsellen ja yhä uudelleen jotain hyvää syöden. Yöksi sitten menin taas töihin, ja jätin miehen kotiin nauttimaan yöksi tulleen jouluvieraan seurasta.
Aaton harmit: variseva kuusi ja sotkuinen keittiö. Hyvin taitaa olla asiat meillä.
Seksi on ljonnollista aikuisten kesken. Vain teinit tai ihmiset, joille seksi on kiellettyä tai harvinaista, kehuvat sillä. Vrt teinipojat
Hymyilen tässä joulupöydässä, vaikka ei olisi juuri syytä. Tässä joulun alla sain tietää, että munasoluni ovat loppu. Mieli musertunut - kaiken kätken.
mutta sitten tuli mieleen anopin länkyttäminen lapsillemme. Siis jos mieheni tai minä komennamme lapsiamme niin anopin pitää kaikuna toistella sanomaamme ja nyökytellä. Hitto, me lapsiamme kasvatamme.
Se on oikeasti tosi rasittavaa kuunnella anopin alituista nalkutusta lapsille.
Pitää syödä lautanen tyhjäksi ja muuta paskaa.
Kävi jopa poikaamme niskavilloista kiinni, syytä en enää muista.
mutta sitten tuli mieleen anopin länkyttäminen lapsillemme. Siis jos mieheni tai minä komennamme lapsiamme niin anopin pitää kaikuna toistella sanomaamme ja nyökytellä. Hitto, me lapsiamme kasvatamme.
Se on oikeasti tosi rasittavaa kuunnella anopin alituista nalkutusta lapsille.
Pitää syödä lautanen tyhjäksi ja muuta paskaa.
Kävi jopa poikaamme niskavilloista kiinni, syytä en enää muista.
Et sitten tehnyt mitään.
Kivempi aatto kun moneen vuoteen. Vanhempien ainainen kireä tunnelma välittyi taas kyllä muihinkin ja äidin purskahdettua itkuun tuntui itsestäkin todella pahalta. Isä ei taaskaan vaihtanut sanaa kenenkään kanssa. Oli yksinään telkkarin ääressä koko aaton. Lahjat oli ihania, ja myös mun antamista lahjoista tykättiin kovasti, mikä onkin mulle tosi tärkeää. Ikävä exää varjosti hieman aattoiltaani.
että ne pari viinilasia oli syynä "piparin" haluamiseen. Kirjoittaja ei voi syyttää kuin itseään, jos muille tulee oletus, että viinissä oli prosentteja.
Ja vähänkö ällöttävänimelää puhua jostain "piparista". En tiedä miten kauan kestäisin miestä, joka vonkaisi vain jotain piparia.
Kiva aatto miehen sukulaisten kanssa. Puurot ja joulurauhan julistus anoppilassa, sitten kälyn luona kälyn kanssa ruuan valmistelut kun muut kävivät hautausmaalla. Liikaa hyvää ruokaa ja lahjoja. Paitsi että minä en saanut yhtäkään henkilökohtaista lahjaa (jäi minun sukuni lahjat autoon). Lapsikin tajusi pitää suunsa kiinni vaikka tunnisti joulupukin.